Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ПРОБЛЕМНА СИТУАЦІЯ<.>
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-12 
1.


    Надвинична, Т.
    Психологічні умови саморозгортання процесів формування та розв’язування навчальних задач [Текстььь] / Т. Надвинична // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2005. - N2. - С. 76-86 . - ISSN 966-654-0
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: психологія навчання
фывфывфыв:
нвчальна задача -- проблемна ситуація


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

2.


    Мерзлякова, О.
    Психологічний театр імпровізації: Методика оволодіння навичками вирішення проблемних ситуацій взаємодії [Текстььь] / О. Мерзлякова // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2005. - N11/12. - С. 66-71
ГРНТИ
ББК 88.4
Рубрики: практична психологія
   тренінг

   психологічні методики

фывфывфыв:
ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТЕАТР -- ПРОБЛЕМНА СИТУАЦІЯ -- нестандартні ситуації
Аннотация: "Психологічний театр імпровізації" - ефективний спосіб поекспериментувати, "пограти" із ситуацією в безпечних умовах психологічного тренінгу (заняття, семінару).


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

3.


    Семенов, И. Н.
    Роль рефлексии в самоорганизации и развитии сознания личности в профессиональном образовании / И. Н. Семенов, М. Ю. Двоеглазова // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 131-143. - Библиогр.: 31 назв. . - ISSN 2073-8528
Рубрики: педагогічна психологія
   Професійна освіта

   Самоорганізація особистості

   Рефлексія (психологія)

   Кафедра психології

фывфывфыв:
індивідуальність -- розвиток -- проблемна ситуація -- мислення -- рефлексія -- свідомість -- менталітет -- професійна освіта -- рефлексивна психологія -- рефлетехнології


Доп.точки доступа:
Двоеглазова, М. Ю.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.


    Борисенко, Валентина.
    Проблемні завдання на уроках української мови [Текст] / В. Борисенко // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 3. - С. 17-22. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Уроки української мови--проблемне навчання
фывфывфыв:
проблемне навчання -- проблемне завдання -- проблемна ситуація -- проблемний підхід -- технології навчання -- навчально-пізнавальна діяльність -- проблемне запитання -- проблемна задача
Аннотация: У статті акцентується увага на важливості проблемного навчання як основного засобу активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, обгрунтовується доцільність використання проблемних завдань на уроках української мови.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

5.


    Дем’яненко, Наталія.
    Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури / Наталія Дем’яненко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 50-56. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна освіта--магістратура
   Вища освіта--технології навчання

фывфывфыв:
вища освіта -- компетентнісний підхід -- педагогічний університет -- магістратура -- контекстне навчання -- контекст -- проблемна ситуація -- контекстний підхід -- крос-культурний контекст -- освітнє середовище контекстного типу -- контекстне освітнє середовище -- підручник контекстного типу -- квазіпрофесійна діяльність
Аннотация: Обґрунтовано співвідношення компетентнісного підходу і контекстного навчання у вищій школі як методології і практики, доведено переваги освітнього середовища контекстного типу на рівні педагогічної магістратури. Розкрито роль квазіпрофесійної діяльності у переході від навчальної до професійної реалізації майбутнього магістра педагогіки вищої школи.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
74.102.26
Т 51


    Токаренко, Надія.
    Організовуємо проектну діяльність: крок за кроком / Н. Токаренко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 11. - С. 59-61 : фотогр.
ББК 74.102.26
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--проектна діяльність
   Дошкільна освіта--метод проектів

фывфывфыв:
проектна діяльність -- метод проектів -- організація проектної діяльності -- покроковий алгоритм -- проблемна ситуація -- презентація результатів проекту -- дошкільні навчальні заклади
Аннотация: У статті розглянуто проблему застосування методу проектів у навчально-виховному процесі дошкільного закладу. Висвітлено покроковий алгоритм організації проектної діяльності.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

7.


    Кучеренко, Ірина.
    Технологія проблемного навчання української мови: сутність та лінгводидактичний потенціал [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 14-21. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--проблемне навчання
фывфывфыв:
проблемне навчання -- проблемна ситуація -- проблемна вправа -- проблемне завдання -- проблемне запитання -- проблемна технологія уроку -- методика мови
Аннотация: Мета статті - проаналізувати особливості проблемного навчання як сучасної продуктивної технології навчання української мови; здійснити компаративний аналіз традиційної методики та технології проблемного навчання, схарактеризувати особливості проблемної технології сучасного уроку української мови, розробити шляхи її реалізації.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие

8.
   159.9(06)
   Н 34


    Яблоков, Сергій Володимирович.
    Технологія проблемного навчання як ефективний спосіб навчання англійської мови [Текст] / С. В. Яблоков, Г. О. Адамова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 3. - С. 152-160
УДК
Рубрики: Викладання англійської мови
   Проблемне навчання

фывфывфыв:
розвивальне навчання -- проблемна ситуація


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Адамова, Ганна Олександрівна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Свободны: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

9.


    Минка, Г. В.
    Формули скороченого множення [Текст] : 7 клас / Г. В. Минка // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 25/26/27. - С. 44-48
Рубрики: Викладання математики в школі--уроки у 7 класі
фывфывфыв:
уроки математики -- формули скороченого множення -- 7 клас -- проблемна ситуація -- прямокутник -- відрізок -- ключова компетентність


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.


    Мельник, Г. М.
    Інноваційні методи навчання математики [Текст] / Г. М. Мельник, Н. В. Баюн // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 34/35/36. - С. 5-18. - Бібліогр.: 19 назв
Рубрики: Викладання математики в школі--методи, форми навчання
фывфывфыв:
навчання математики -- інноваційні методи -- організація уроку -- система навчання -- інтерактивний метод -- інтерактивна вправа -- проблемна ситуація


Доп.точки доступа:
Баюн, Н. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 224346
Число посетителей 1422
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя