Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=вищі навчальні заклади<.>
Общее количество найденных документов : 72
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
378.1
О-75


   
    Особистісно орієнтовані технології навчання і виховання у вищих навчальних закладах [Текст] : колект. моногр. / [Авт. кол.: В. Андрущенко, Н. Дівінська, Б. Корольов та ін.] ; за заг. ред.: В. П. Андрущенка, В. І. Лугового ; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 254 с. - Бібліогр. у кінці розд. - ISBN 978-966-644-094-8 : 29.00 грн
ББК 74.58.2
РУБ 378.1
Рубрики: Особистісно зорієнтоване навчання--Вищі навчальні заклади
   Особистісно-орієнтоване виховання--Вищі навчальні заклади

фывфывфыв:
особистісно орієнтоване навчання -- виховання -- вищі навчальні заклади -- педагогічні технології -- педагогічна освіта -- інформаційні технології -- дистанційне навчання -- навчально-педагогічні ігри -- інноваційні технології


Доп.точки доступа:
Андрущенко, В. П.; Дівінська, Н. О.; Корольов, Б. І.; Левшин, М. М.; Луговий, В. І.; Академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

2.
81.43.21
Ш 96


    Шурма, Світлана.
    Індивідуалізація навчання лексичного матеріалу студентів-перекладачів на заняттях із практичного курсу англійської мови / С. Шурма // Іноземні мови в навчальних закладах : наук.-метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 100-104. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.43.21
Рубрики: Англійська мова--студенти-перекладачі--вищі навчальні заклади
   Індивідуалізація навчання

   студенти ВНЗ

   Кафедра англійської мови та методики викладання

фывфывфыв:
англійська мова -- індивідуалізація навчання -- студенти -- студенти-перекладачі -- вищі навчальні заклади -- лексика -- проектна робота -- лексична одиниця -- мовленнєві навички -- мовленнєві вміння
Аннотация: Метою статті є визначення прийомів та методів індивідуалізації навчання англомовного лексичного матеріалу студентів внз.


Имеются экземпляры в отделах:
нмк іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.


    Болюбаш, Ярослав Якович.
    Про національну систему рейтингового оцінювання діяльності ВНЗ : [розмова з дир. департаменту вищ. освіти М-ва освіти і науки, молоді та спорту України Я. Я. Болюбашем / вела Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 7. - С. 7-9
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--діяльність--рейтингове оцінювання--національна система
фывфывфыв:
вищі навчальні заклади -- оцінювання діяльності ВНЗ -- система рейтингового оцінювання -- національна система


Доп.точки доступа:
Жованик, Оксана \вела розмову.\; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
74.204.2
У 45


   Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту.

   
    Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників : наказ... від 20.12.2011 № 1473 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 8/9. - С. 15-20. - [Додаток]. - Содержание: Зміни до Типового положення про атестацію педагогічних працівників
ББК 74.204.2
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
   Дошкільна освіта в Україні--офіційні документи

   Середня освіта--правові джерела--Україна

   Позашкільна освіта в Україні--правові джерела

   Профтехосвіта--правові джерела--Україна

   атестація педагогічних працівників

фывфывфыв:
офіційний документ -- наказ МОНМС України -- вищі навчальні заклади -- 1-2 рівень акредитації -- педагогічні працівники -- атестація -- типове положення


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
74.58
К 56


    Коваль, Тетяна Василівна.
    Реакція вищої освіти Німеччини на ринково-рейтингові тенденції / Т. В. Коваль // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 87-92 : табл. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58
Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах
   Німеччина--вища освіта
    США--освіта вища

фывфывфыв:
ринкова конкуренція -- рейтинги -- вищі навчальні заклади -- дослідницькі університети -- глобалізація -- підприємницькі ВНЗ -- освітньо-науковий комплекс -- освітня політика -- зарубіжний досвід -- порівняльне дослідження
Аннотация: Досліджено спробу перенесення до Німеччини американського досвіду створення й підтримки діяльності університетів світового класу. Німецькі вчені довели майже цілковиту непридатність цього досвіду для умов своєї країни й помилковість ідеї перетворення дослідницьких університетів на підприємницькі заклади.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.


    Гуржій, А.
    Новий підручник для майбутніх фахівців з практичної психології та соціальної роботи / Андрій Гуржій // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 69-70. - рец. на підручник "Математичне моделювання в психологічних та соціологічних дослідженнях"/ М. Б. Євтух, М. С. Кулик, Е. В. Лузік, Т. В. Ільїна . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Моделювання--математичне--підручники
   Психологічні дослідження--математичне моделювання--підручники

   Соціологічні дослідження--математичне моделювання--підручники

   Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--рецензія

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   Кафедра загальної та практичної психології

фывфывфыв:
вищі навчальні заклади -- підручники -- практична психологія -- соціальна робота -- математичне моделювання


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

7.
74.04(3)
З-42


    Зварич, І. М.
    Стандарти педагогічної компетентності викладачів США / І. М. Зварич // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 53-59. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.04(3) + 74.58
Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів--педагогічна компетентність
   Освіта в зарубіжних країнах

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   США--освіта вища
фывфывфыв:
стандарти -- оцінювання -- магістри -- ступені магістрів -- підтвердження ступенів магістрів -- якість освіти -- вищі навчальні заклади -- педагогічна діяльність -- педагогічна компетентність -- викладання навчальної дисципліни -- педагогічна компетентність -- стандарти педагогічної компетентності -- викладачі зарубіжних країн
Аннотация: Розглянуто стандарти INTASC, NCATE і NBPTS педагогічної компетентності викладачів США; проаналізовано вимоги підтвердження ступеня магістра для викладачів вишів; сформульовано пропозиції, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності педагогів. Розкрито сутність п'яти основних пропозицій отримання ступеня магістра, що дають право викладати навчальну дисципліну у виші, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності: викладачі зобов'язані добре навчати студентів; мати грунтовні знання з навчальної дисципліни і знати, як її викладати; систематично аналізувати педагогічну діяльність і вивчати передовий досвід колег; постійно вдосконалювати свої знання й підвищувати компетентність; бути відповідальним за організацію та оцінювання якісного рівня своїх вихованців. Запропоновано визначення стандартів оцінювання педагогічної діяльності вітчизняних викладачів, які характеризують роботу науково-педагогічного складу: стандарти викладання навчальної дисципліни, стандарти науково-дослідної роботи, стандарти громадської діяльності, стандарти трудової дисципліни.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
74.58
К 89


    Куклін, Олег.
    Стратегічні пріоритети розвитку вищої освіти України [Текст] / О. Куклін // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 8. - С. 28-36 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта в Україні
   освіта і суспільство

фывфывфыв:
інноваційний розвиток -- стратегічні пріоритети -- вищі навчальні заклади


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
74.2
О-72


   
    Освітні заклади готові до нового навчального року // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 8/9. - С. 3. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Освіта в Україні
   Навчальний рік--готовність--Україна, 2012-2013 рр.

   Початкова освіта в Україні--державні стандарти

фывфывфыв:
колегії міністерства -- державні стандарти -- інформаційно-комунікаційні технології -- нові програми -- вищі навчальні заклади -- державне замовлення
Аннотация: 28 серпня 2012 року у приміщенні ЗОШ № 78 м. Києва відбулося засідання колегії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, присвячене питанням готовності навчальних закладів до 2012-2013 н. р. та особливостям упровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.


    Слюсаренко, Олена Миколаївна.
    Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим університетським потенціалом / Олена Слюсарено // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 101-108 : табл. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.584
Рубрики: Університети--вікові характеристики--порівняльний аналіз
   університети--рейтинги

фывфывфыв:
вищі навчальні заклади -- університети -- міжнародні рейтинги -- топ-університети -- вікові характеристики -- віковий розподіл -- конкуренція -- досвідчені університети -- молоді університети -- профілізація -- порівняльний аналіз -- "Шанхайський" рейтинг -- "Таймс" рейтинг -- міжнародні рейтинги
Аннотация: Досліджено вікові характеристики топ-закладів за рейтингами "Шанхайський" і "Таймс" країн із передовим університетським потенціалом (США, Велика Британія, Німеччина, Японія, Канада, Австралія, Швейцарія, Франція, Швеція, Нідерланди) та країн, що інтенсивно розвивають такий потенціал (Австрія, Китай). Підтверджено існування двох тенденцій, що конкурують і взаємодоповнюються, щодо провідної ролі досвідчених топ-закладів (домінувальна тенденція) та складання їм суттєвої конкуренції з боку молодих закладів світового класу (субдомінувальна тенденція). Також виявлено посилення тенденції профілювання передових закладів поряд із подальшим активним створенням класичних топ-університетів. Визначений раніше віковий розподіл закладів світового класу за регіонами підтверджено на розглянутих прикладах згаданих країн.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 26.06.2024
Число запросов 104574
Число посетителей 1640
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя