Поисковый запрос: <.>K=дивергентне мислення<.> |
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9 |
>1.
| 88 Д 53
Дмитрієва, О. А. Феномен творчості. Актуалізація творчого потенціалу на уроці [Текст] / О. А. Дмитрієва> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2011. - N 11/12. - С. 2-9.
ББК 88 Рубрики: творчість--педагогічна Креативність фывфывфыв: креативність, визначення -- вивчення творчості -- конвергентне мислення -- дивергентне мислення -- дослідження "творчості" психологами
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2.
| 74.58 Т 22
Тарутіна, Зінаїда Євгеніївна. Підготовка професіоналів в умовах глобалізації, Інтернету і нової хвилі прогресу в точних науках / Зінаїда Тарутіна> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 50-54. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58 Рубрики: Професіоналізм--поняття--формування Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: професіонал -- професіоналізація -- біла мозкова речовина -- сенситивні періоди -- креативне мислення -- дивергентне мислення -- проблемне навчання -- вища освіта -- старша школа Аннотация: Досліджено поняття "професіоналізм" і традиційні методи його формування у системах сучасної освіти. Наведено докази того, що новітні відкриття у дослідженні мозку успішно пояснюють існування сенситивних періодів, процеси професіоналізації мозку і розвитку його креативних здібностей під час проблемного навчання.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3.
| 74.100 А 72
Антипець, Валентина. Творчі здібності зберігають життя і здоров’я [Текст] / В. Антипець> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2013. - N 4. - С. 16-17.
. - ISSN 0321-1401ББК 74.100 Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей Дошкільники--творчий розвиток фывфывфыв: дивергентне мислення -- швидкість думки -- креативність -- розвиток мислення дошкільнят
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4.
| 88 Я 94
Яцюрик, А. О. Тест на визначення творчих здібностей Хорста Зіверта (авторський переклад на українську мову) [Текст] / А. О. Яцюрик> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 10. - С. 16-20
ББК 88 Рубрики: Тести психологічні--визначення творчих здібностей фывфывфыв: тест Хорста Зіверта -- тест визначення творчих здібностей Хорста Зіверта -- винахідливість -- здатність комбінувати -- дивергентне мислення -- візуальна творчість -- свобода асоціацій
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5.
| 88.37 Г 93
Губенко, О. В. Аналіз концепцій розвитку творчої інтелектуальної обдарованості школярів в умовах сучасної школи й проблема моделювання навчально-виховного процесу [Текст] / О. В. Губенко, В. М. Онацький> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 73-80.
ББК 88.37 + 74.2 Рубрики: Обдаровані учні--розвиток здібностей Психодіагностика--обдарованість учнів фывфывфыв: творча обдарованість школярів -- інтелектуальна обдарованість школярів -- моделі навчання -- дивергентне мислення -- психодіагностика здібностей
Доп.точки доступа: Онацький, В. М. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6.
| 373.3.016:811.161.2]:371.31 П 79
Прозорова, Л. Творчі різнорівневі вправи з української мови для розвитку уваги, логічного та дивергентного мислення учнів / Лілія Прозорова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 5. - С. 36–37.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--різнорівневі вправи Початкова школа--уроки української мови--формування діалогічного мовлення фывфывфыв: українська мова -- творчі вправи -- різнорівневі вправи -- увага -- логічне мислення -- дивергентне мислення -- дрібна моторика рук -- початкова школа Аннотация: Спираючись на положення Державного стандарту початкової загальної освіти та відповідно до оновлених програм, запропоновано до розгляду творчі різнорівневі вправи з української мови для розвитку мовлення, уваги, логічного та дивергентного мислення в учнів початкової школи.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7.
| 159.9(06) Н 34
Психолого-педагогічні методи розвитку творчого мислення для студентів ВНЗ [Текст] / Н. О. Корсунська [и др.]> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 3. - С. 108-116
Рубрики: Творче мислення--студенти фывфывфыв: проблемне навчання -- конвергентне мислення -- дивергентне мислення -- науково-дослідна робота
Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Корсунська, Надія Овсіївна; Мельничук, Людмила Юріївна; Мельничук, Олександр Володимирович; Хоменкова, Л. Ю.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах:
всего 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) Свободны: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>8.
| 373.2.091.12:005.572:061.2](477) Л 96
Лютко, О. Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення / Оксана Лютко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 45–48. - Зміст: Методика як засіб для зміни моделі освітнього процесу ; Секрети "сократівського діалогу" ; Додаток 1 : Практикум для педагогів закладу дошкільної освіти ; Додаток 2 : Проблемний текст Євгена Лаківського "Толерантність на відстані".
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методична робота -- розвиток мислення -- філософія -- навчання педагогів -- сократівські діалоги -- практикуми для педагогів -- проблемні тексти -- дивергентне мислення -- освітній процес -- інформаційна модель -- рефлексивна модель Аннотация: У статті йдеться про використання методики "Філософія для дітей" для навчання педагогів дошкільних навчальних закладів трансформуванню традиційної інформаційної моделі освітнього процесу в рефлексивну.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9.
|
Митник, Олександр. Цілісність навчального процесу як визначальна умова формування соціальної успішності молодшого школяра [Текст] / О. Митник> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 10. - С. 3-7.
Рубрики: Початкова школа--навчання--соціальна успішність фывфывфыв: соціальна успішність школяра -- молодші школярі -- інтерактивні методи навчання -- складне судження -- дивергентне мислення -- творче мислення -- поняттєве мислення
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|