Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=зміст навчання<.>
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-22 
1.
681.3:3701
П68


    Праворська , Наталія Іванівна.
    Система задач як засіб формування професійно значущих знань з інформатики студентів економічних спеціальностей [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - Теорія і методика навчання інформатики / Н. І. Праворська ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 20 с. -
ГРНТИ
УДК
ББК 74.263.2 + 74.58
Рубрики: Викладання інформатики у ВНЗ
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія та методика навчання інформатики

фывфывфыв:
програмні засоби -- зміст навчання -- методи навчання -- практична значущість


Доп.точки доступа:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

2.
378.147
О53


    Олексюк, ВАсиль Петрович.
    Методичні основи застосування навчальних мережних комплексів у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання інформатики / В. П. Олексюк ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 20 с. -
ГРНТИ
УДК
РУБ 74.58
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів інформатики
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія та методика навчання інформатики

фывфывфыв:
мережні технології -- вчитель інформатики -- методична система -- зміст навчання


Доп.точки доступа:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

3.
74.04(3)
П 17


    Папіжук, В.
    Реформування змісту навчання у початковій школі Франції [Текст] / В. Папіжук // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 12. - С. 56-59 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.04(3)
Рубрики: Початкова освіта в зарубіжних країнах--зміст
   Кафедра педагогіки

   Франція--освіта
фывфывфыв:
зміст навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
81.43.21-90
Б 77


    Бойко, Е. Ю.
    Социокультурный компонент содержания обучения как средство повышения мотивации изучения иностранных языков на среднем этапе общеобразовательной школы / Е. Ю. Бойко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 2-3.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі
фывфывфыв:
мотивація навчання -- комунікативні компоненти спілкування -- загальноосвітня школа -- проблеми викладання -- компоненти навчання -- зміст навчання -- лінгвокраїнознавчий підхід -- іншомовна культура -- зміст освіти -- соціокультурний компонент
Аннотация: У статті висвітлені проблеми формування комунікативної компетенції спілкування, що нерозривно пов`язані із соціокультурними та країнознавчими знаннями з метою поповнення та оптимізації змісту навчального процесу.


Имеются экземпляры в отделах:
нмк іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
74.202
Г 65


    Гончарук, О. Ю.
    Роль учнівського проекту у формуванні універсальних умінь [Текст] / О. Ю. Гончарук // Хімія : науково-методичний журнал. - 2012. - N 10. - С. 2-5.
ББК 74.202
Рубрики: Навчання--метод проектів
   Навчальний процес

фывфывфыв:
зміст навчання -- дискусія -- вміння


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.


    Донченко, Тамара.
    Урок як основна форма організації навчальної діяльності учнів з української мови [Текст] / Т. Донченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 2-6.
ББК 81.411.1-90 + 74.2
Рубрики: Уроки української мови--навчальна діяльність
   Навчальна діяльність учнів

   Кафедра методики викладання української мови та літератури

фывфывфыв:
зміст навчання -- організація уроку


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)

Найти похожие

7.


    Ганаба, Світлана Олександрівна.
    Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект
   Навчання--зміст навчання

фывфывфыв:
плинна модерність -- суспільний розвиток -- гармонійність -- людина -- нова ідентичність людини -- зміст навчання -- зміст освіти -- третинне навчання -- творчий потенціал особистості -- навчальний процес -- навчання протягом життя -- самоосвіта -- самостійне навчання -- трансфесіонал -- інформаційно-мережеві технології -- університет -- вища школа -- постфігуративна культура -- філософія освіти
Аннотация: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
81.415.3
Р 33


    Редько, В.
    Концепція підручників з іноземних мов для основної школи : (5-9-ті класи) / Валерій Редько // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 13-20. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.415.3
Рубрики: Підручники з іноземних мов--концепція
фывфывфыв:
зміст навчання -- іноземні мови -- комунікативна компетентність -- стпуктура підручників -- навчальний матеріал -- педагогічні технології
Аннотация: У статті розглядається концепція підручників з іноземних мов для основної школи. Обгрунтовано дидактичні та методичні принципи формування змісту і структури підручників під кутом зору комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів до навчання іноземних мов.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
81.2р30-211
Ш 64


    Ширяева, Н. Н.
    Программа по иностранному языку для магистратуры неязыкового вуза / Н. Н. Ширяева // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 118-120. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 81.2р30-211
Рубрики: Викладання іноземної мови--магістратура
фывфывфыв:
іноземні мови -- вивчення іноземних мов -- зміст навчання -- програми з вивчення мов -- навчальні програми для магістратури -- моделі навчальних програм -- компетенція -- професійна компетенція -- іншомовна професійна компетенція
Аннотация: Автор статті пропонує модель побудови програми з іноземної мови для магістратури немовних вузів. Метою навчання іноземної мови у магістратурі стає оволодіння іншомовною професійною компетенцією.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.


    Борисенко, Валентина.
    Дослідницькі завдання в системі мовної освіти [Текст] / В. Борисенко // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 5. - С. 50-52. - Бібліогр.: 2 назви.
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: викладання української мови--профільне навчання
   Викладання української мови в школі--завдання--дослідницькі завдання

фывфывфыв:
зміст навчання -- дослідницькі завдання -- профільне навчання -- мовна освіта -- дослідження -- дослідження-аналіз -- дослідження-спостереження
Аннотация: Використання дослідницьких завдань на уроках української мови сприяє урізноманітненню форм проведення занять з української мови, раціональній їх організації за належної активності учнів, оптимізації обсягу теоретичного матеріалу, актуалізації фактичного матеріалу, що посилює виховний потенціал завдань і вправ та спонукає до самовдосконалення, творчого підходу в розв'язанні проблеми й сприяє формуванню критичного мислення учнів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-22 
 
Статистика
за 18.08.2024
Число запросов 21556
Число посетителей 743
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя