Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (79)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=креативність<.>
Общее количество найденных документов : 147
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
001
З-57


    Зербііно, Дмитро Деонисович.
    Наукова школа: лідер і учні [Текст] : [нова концепція] / Д. Д. Зербііно ; Національна Академія Наук України. . - Львів : Євросвіт, 2001. - 208 с. : іл. - (Бібліотека державного фонду фундаментальних досліджень). - Предм. покаж.: с. 191-197; Список посилань: с.181-189. - ISBN 966-7343-22-7 : 5.70 грн., 7.00 грн.
    Содержание:
Вищий гуманітарний феномен - наукова школа: концепція проблеми . - С .7-20
фывфыв: Професійні школи
Людина і наука . - С .21-32
фывфыв: Висока наука
Лідер . - С .33-56
фывфыв: Розум, інтелект, мислення
Учні . - С .57-70
Наукова школа . - С .71-78
фывфыв: зародження,, Наукова ідея, гіпотеза, теорія
Творчість як феномен і втрати інтелекту . - С .79-90
фывфыв: Креативність
Наукова творчість: стимули, етапи і результати . - С .91-106
фывфыв: Дискусії, "брейнстормінг", Натхнення, спостережливість, інтуїція
Храми людства . - С .107-116
фывфыв: Наука і мистецтво, Наука і релігія
Життя вченого в сусупільстві . - С .117-136
фывфыв: Інтелектуальна власність, "Відтік умів"
Що заважає розвиткові науки? . - С .137-154
фывфыв: Наукова самотність, Консерватори, Лженаука
ГРНТИ
УДК
ББК 72.6
РУБ 001
Рубрики: Наука
   Вчені

   Наукова школа

   Наукова творчість

   науково-дослідна діяльність



Доп.точки доступа:
Національна Академія Наук України
Экземпляры всего: 3
фб (2), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (1)
Найти похожие

2.


    Маркова, Н. Г.
    Соотношение интеллектуального и творческого компонентов одаренности [Текстььь] / Н.Г. Маркова, Н.Н. Бац // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N12. - С. 23-27 . - ISSN 1561-2457
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: Обдаровані діти
   Креативність

фывфывфыв:
Одаренные дети -- Умственная одаренность -- Креативность


Доп.точки доступа:
Бац, Н.Н.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.


    Хромова, Т.
    Одаренный ребенок нуждается в...дискомфорте [Текстььь] / Т. Хромова // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2003. - N1. - С. 14-18
ГРНТИ
ББК 88.8
Рубрики: обдарованість
   креативність

   саморозвиток

   психологія навчання

фывфывфыв:
КРЕАТИВНОСТЬ -- ДЕЗАДАПТАЦИЯ -- микрокризис


Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№2 (3)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

4.
88.840
П 86


   
    Психологічна підтримка творчості учня [Текст] / упоряд. О.Главник, В.Зоц. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу")
    Содержание:
Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С .4-8
Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С .9-17
Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С .18-29
Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С .30-34
фывфыв: тести
Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С .35-38
фывфыв: релаксація
Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С .39-42
Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С .43-50
фывфыв: психологія навчання
Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С .51-59
фывфыв: психологія навчання
Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С .60-65
фывфыв: психологія навчання, диференційоване навчання
Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С .66-71
фывфыв: урок, навчальний план, оцінювання
Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С .72-89
фывфыв: психологія навчання, навченість., Принципи навчання, форми навчання
Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С .90-95
фывфыв: допитливість дітей, творчість, психологія навчання
Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С .96-103
фывфыв: психологія навчання, мислення: стилі та рівні
Богданова, А. Складові творчості / А., Богданова А., С. Борисов. - С .104-127
фывфыв: мислення, креативність, психологія навчання, допитливість, педагогічна діяльність, майстерність учителя, наукове товариство учнів
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: психологія творчості
   здібності

   обдаровані діти

   психологія навчання

   інтелект

   креативність

   самоосвіта



Доп.точки доступа:
Главник, О.; Зоц, В.
Экземпляры всего: 2
Ч.З.№2 (1), пед. (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), пед. (1)
Найти похожие

5.


    Писаренко, О.
    Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників [Текстььь] / О. Писаренко // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 51-59.
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: психологія навчання
   психологія творчості

   креативність



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.


    Сологуб, А.
    Креативне навчання: талант і здоров’я [Текстььь] / А. Сологуб // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 60-65.
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: психологія навчання
   креативність



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.


    Лопухина, Е.
    Воспитание творческой личности [Текстььь] / Е. Лопухина, Д. Меренков // Наука и жизнь : Научно-популярный журнал. - 2003. - N1. - С. 13-17 . - ISSN 0028-1263
ГРНТИ
ББК 88.8
Рубрики: креативність


Доп.точки доступа:
Меренков, Д.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.


    Коротаева, Е.
    Креативность: детское воображение плюс творческий порыв педагога [Текстььь] / Е. Коротаева // Директор школы : Научно-методический журнал для руководителей учебных заведений и органов образования. - 2003. - N2. - С. 92-98 . - ISSN 1562-1308
ГРНТИ
ББК 88.8
Рубрики: дитяча психологія
   креативність

   уява

   психологія творчості



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.


    Рензулли, Д.С.
    Модель обогащения школьного обучения [Текстььь] / Д.С. Рензулли, С.М. Райс // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2003. - N2. - С. 6-33
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: Навчання в школі
   Обдаровані діти

   Креативність

фывфывфыв:
Реформа школы -- Одаренность


Доп.точки доступа:
Райс, С.М.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.


    Юркевич, В. С.
    Развитие креативности у одаренных детей [Текстььь] / В.С. Юркевич // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2003. - N2. - С. 56-58
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: Креативність
   Обдаровані діти



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 224706
Число посетителей 1422
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя