Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=методологія педагогіки<.>
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.


    Перминова, Л. М.
    Предметность обучения как проблема дидактики: методологичний анализ / Л. М. Перминова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 18-25 . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2:71
Рубрики: Педагогіка--методологія--культурологічний підхід
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--освіта
фывфывфыв:
педагогіка -- методологія педагогіки -- культурологічний підхід -- системний підхід -- дидактика -- проблеми дидактики -- інтеграція -- предметність навчання
Аннотация: Про осмислення педагогічної сутності предметності навчання.
Об осмыслении педагогической сущности предметности обучения.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
74в2: 71
Г 23


    Гатальський, В. Д.
    Культурно-образовательное пространство как социально-педагогическая система / В. Д. Гатальський // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 25-29. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2: 71
Рубрики: Культура--культурно-освітній простір
   Педагогіка--методологія--культурно-освітній простір

   Росія
фывфывфыв:
культура -- педагогіка -- методологія педагогіки -- культурно-освітній простір -- особистисть -- саморозвиток -- виховання -- цілі виховання
Аннотация: У статті розглядається феномен культурно-освітнього простору.
В статье рассматривается феномен культурно-образовательного пространства.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
71
Т 19


    Тарантей, В. Л.
    Исследования в области межкультурного образования / В. Л. Тарантей // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 117-121 . - ISSN 0869-561X
ББК 71 + 74в2: 71 + 74е(4Пол)л + 74.03(4Пол)-8 + 74.65
Рубрики: Культура--культурологія--педагогічна культурологія--монографії
   Педагогіка--методологія--міжкультурна педагогіка

   Педагогіка--етнопедагогіка

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Польща--Освіта. Педагогіка
фывфывфыв:
культура -- культурологія -- історія педагогіки Польщі -- методологія педагогіки -- міжкультурна педагогіка -- міжкультурна освіта -- регіональна освіта -- етнопедагогіка -- педагогічна культурологія -- педагогічні наукові організації -- педагогічні наукові дослідження -- монографії з педагогічної культурології
Аннотация: Про наукові дослідження , яки проведені відомим польським ученим Єжи Нікіторовичем в галузі міжкультурної освіти.
О научных исследованиях, проведённых известным польским учёным Ежи Никиторовичем в области межкультурного образования.


Доп.точки доступа:
Нікіторович, Єжі (доктор педагогічних наук, професор, ректор Белостокского університету (м. Білосток, Республіка Польща).) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
87
Г 70


    Горшкова, В. В.
    Философско-теоретические ориентации современного педагога / В. В. Горшкова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 71-79 . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 74.в55
Рубрики: Філософія освіти
   Педагогіка--методологія

   Росія--Освіта
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- філософія освіти -- філософсько-теоретичні орієнтації педагогів -- творчі інтенції -- онтологічне спілкування -- рефлексна свідомість педагогів -- унікальність педагогів
Аннотация: В умовах інтенсивно мінливого суспільства пропонується розглянути основні ресурси діяльності сучасного педагога.
В условиях интенсивно изменяющегося общества предлагается рассмотреть основные ресурсы деятельности современного педагога.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.


    Щербаков, Р. Н.
    Мы все вышли из школы Иоффе / Р. Н. Щербаков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 105-112. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 22.3(2Рос)г-8 + 74.03(2Рос)-8
Рубрики: фізики Росії--Історія педагогіки Росії--персоналії--Росія
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- навчання і виховання молоді -- наукові школи -- попупяризація наукових знань
Аннотация: Про видатного російського фізика, творця наукової школи А. Ф. Йоффе (1880-1960).
О выдающемся российском физике, создателе научной школы А. Ф. Иоффе (1880-1960).


Доп.точки доступа:
Йоффе, Абрам Федорович (російський фізик, академік (1920), віце-президент АН СРСР (1926–1929; 1942–1945), творець наукової школи, лауреат Державних премії (1942, 1961), Герої Соціалістичної Праці (1955) ; 1880-1960) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
74в5
Б 81


    Бондаревская, Е. В.
    Гуманитарная методология науки о воспитании / Е. В. Бондаревская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 3-13. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в5
Рубрики: Педагогіка--методологія--гуманітарна методологія--розробка теорії виховання
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- гуманітарна методологія -- педагогічна антропологія -- розробка теорії виховання -- онтологічний підхід до виховання -- гуманістична філософія -- філософська антропологія
Аннотация: У статті розкриваються особливості гуманітарної методології при розробці теорії виховання.
В статье раскрываются особенности гуманитарной методологии при разработке теории воспитания.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

7.
74в4
К 26


    Карпов, А. О.
    Метод научных иследований vs метод проектов / А. О. Карпов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 14-25. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в4
Рубрики: Педагогіка--методологія--науково-дослідний процес у педагогіці
   навчання--метод проектів

   Навчання--метод наукових досліджень

фывфывфыв:
методологія педагогіки -- науково-дослідний процес у педагогіці -- метод наукових досліджень -- метод проектів -- пошукове пізнання -- пізнавальна діяльність -- дослідницьке навчання
Аннотация: У статті дається стисле поняття про метод наукових досліджень, який становить інноваційний інструмент сучасної "педагогіки знань".
В статье даётся краткое понятие о методе научных исследований, который составляет инновационный инструмент современной "педагогики знаний".


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
87.7
Д 43


    Дзуцев, Э. С.
    О принципе природосообразности в педагогике / Э. С. Дзуцев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 35-40. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87.7 + 74в55
Рубрики: Освіта--філософія освіти--принцип природовідповідності у педагогіці
   Педагогіка--методологія--принцип природовідповідності у педагогіці

фывфывфыв:
філософія освіти -- методологія педагогіки -- онтологія педагогіки -- принцип природовідповідності у педагогіці -- соціальне замовлення -- педагогічна психологія -- розвиток особистості
Аннотация: У статті аналізується розвиток російської системи освіти і педагогічної науки.
В статье анализируется развитие российской системы образования и педагогической науки.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.


    Филонов, Г. Н.
    Ценностные смыслы понимания / Г. Н. Филонов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 10. - С. 11-16 . - ISSN 0869-561X
ББК 74в05
Рубрики: Педагогіка--методологія--педагогічна наука й суспільство
   Психологія--педагогічна психологія

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія
фывфывфыв:
педагогіка -- методологія педагогіки -- педагогічна наука й суспільство -- психологія -- педагогічна психологія
Аннотация: У статті зроблена спроба показати діяльнісні функції феномена розуміння і подолання його дефіциту в сучасному соціумі.
В статье предпринята попытка показать деятельностные функции феномена понимания и преодоления его дефицита в современном социуме.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.
74в3
П 52


    Полонский, В. М.
    Терминологические игры и их последствия / В. М. Полонский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 10. - С. 111-116 . - ISSN 0869-561X
ББК 74в3 + 78
Рубрики: Педагогіка--методологія--наукова термінологія
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--освіта
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- наукова термінологія у педагогіці -- науково-педагогічна інформація -- бібліотекознавство -- УДК -- рубрикатори
Аннотация: У статті розглядається вплив термінології на теорію і практику освіти.
В статье рассматривается влияние терминологии на теорию и практику образования.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
Статистика
за 07.08.2024
Число запросов 59887
Число посетителей 926
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя