Поисковый запрос: <.>K=предметні компетентності<.> |
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8 |
>1.
| 74.202.245 П 14
Паламар, С. П. Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи / С. П. Паламар> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 29-31. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.202.245 Рубрики: Гуманітарна освіта--методика навчання--креативний підхід Дидактика навчання фывфывфыв: предметні компетентності -- учні основної школи -- предмети гуманітарного циклу Аннотация: У статті розглядаються способи формування предметних компетентностей в учнів основної школи на основі креативного підходу до навчання. Обгрунтовано діалогічні параметри роботи з художнім текстом.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>2.
| 74.202.8 В 23
Ващенко, Лідія. Про оцінювання предметних компетентностей учнів основної школи [Текст] / Л. Ващенко> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - N 3. - С. 16-22.
ББК 74.202.8 Рубрики: Оцінювання--оцінювання компетентностей учнів Викладання біології в школі--оцінювання компетентностей учнів фывфывфыв: структура компетентності -- компетентності учнів -- оцінювання компетентностей -- предметні компетентності
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3.
| 74.202 К 52
Ключові предметні компетентності школяра як засіб формування сучасної особистості / О. Денисюк [та ін.]> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 59-63 : табл.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.202 Рубрики: Навчання--предметні компетентності фывфывфыв: моніторинг -- функціональна грамотність -- якість освіти -- навчання учнів -- предметні компетентності Аннотация: У статті розглядається питання проведення моніторингу з використанням тестових завдань специфічного змісту як один з методичних прийомів для формування у школярів предметних компетентностей.
Доп.точки доступа: Денисюк, Оксана; Казарян, Ірина; Лямічев, Віталій; Титаренко, Наталія Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>4.
| 74.202.242 С 13
Савченко, Олександра. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту : здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Савченко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 12-16 : табл., рис. - Бібліогр.: 18 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.202.242 Рубрики: Початкова освіта в Україні--компетентнісний підхід фывфывфыв: початкова освіта -- компетентнісний підхід -- компетентнісна освіта -- предметні компетентності -- ключові компетентності Аннотация: У статті досліджено питання запровадження компетентнісного підходу в початкову освіту в контексті модернізації змісту Державного стандарту. Розкрито взаємозв’язок предметів у формуванні в молодших школярів ключових і предметних компетентностей та обґрунтовано пріоритетність формування у них ключової компетентності – уміння вчитися.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>5.
| 373.3.042.2-056.45(477) Г 12
Гавриш, І. Розбудовуючи Нову українську школу: теоретико-методологічні основи реалізації компетентнісного підходу в освіті в науково-педагогічному проекті "Інтелект України" / Ірина Гавриш, Артем Ткачов> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 2–5.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти фывфывфыв: Інтелект України, проект -- академічно здібні учні -- інноваційний освітній проект -- обдаровані діти -- проектні класи -- компетентнісний підхід -- компетентнісно орієнтована освіта -- предметні компетентності -- системний підхід -- синергетичний підхід -- початкова школа Аннотация: У статті розповідається про здійснення шкільної початкової освіти на засадах компетентнісного підходу в умовах реалізації науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Компетентнісна освіта академічно здібних і обдарованих учнів.
Доп.точки доступа: Ткачов, А. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6.
| 373.3.014.3(477) С 13
Савченко, О. Початкова освіта в контексті ідей Нової української школи / Олександра Савченко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 1/2. - С. 3–7. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Початкова школа--реформування освіти фывфывфыв: реформування освіти -- Нова українська школа -- державний стандарт -- початкова освіта -- типова освітня програма -- зміст початкової освіти -- формувальне оцінювання -- науково-методичний ресурс -- вчителі початкової школи -- предметні компетентності Аннотация: У статті йдеться про законодавчі засади і наукові підходи розроблення Державного стандарту початкової освіти і типових освітніх програм для 1–2 класів. Обґрунтовано алгоритм проектування змісту початкової освіти: мета – прогнозування обов’язкових результатів цього рівня освіти у Державному стандарті – прогнозування очікуваних результатів у типових освітніх програмах за циклами навчання (1–2 класи; 3–4 класи) – засоби їх досягнення (зміст, методи, середовище). Визначено роль формувального оцінювання у початковій школі; проблеми створення нового науково-методичного ресурсу для вчителів.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7.
| 37.016:34 Б 82
Борисенко, О. А. Шляхи формування предметних компетентностей на уроках правознавства [Текст] / О. А. Борисенко, Т. Ю. Германовська> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 27. - С. 7-9.
Рубрики: Викладання правознавства в школі--формування предметних компетентностей фывфывфыв: уроки правознавства -- предметні компетентності -- формування компетенцій
Доп.точки доступа: Германовська, Т. Ю. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8.
| 37.011.3-051 В 11
Вівсяна, І. А. Підготовка учителя до формування предметних компетентностей учнів із історії [Текст] / І. А. Вівсяна> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 1/2. - С. 9-13. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Вчитель історії--професійна компетентність фывфывфыв: професійна підготовка вчителів -- предметні компетентності -- історична компетентність учнів -- сучасний вчитель історії Аннотация: В статті йде мова про проблеми методичної підготовки вчителя історії, а саме, формування професійної компетентної особистості.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|