Поисковый запрос: <.>K=пізнавальна самостійність<.> |
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81 С 46
Скуратовский, Леонид Витальевич. Формирование познавательной самостоятельности на уроках украинского языка у учащихся 5-6 классов [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук. Спец. 13.00.02 - методика преподавания (украинского языка) / Л. В. Скуратовский ; Киевский государственный педагогический институт имени А.М.Горького. - К. : КГУ им. Т. Г. Шевченко, 1991. - 20 с. - ББК 81 РУБ 81 Рубрики: Викладання української мови в школі автореферати дисертацій--українська мова фывфывфыв: пізнавальна самостійність
Доп.точки доступа: Киевский государственный педагогический институт имени А.М.Горького
Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.58 М 19
Малихін, Олександр. Аспектний аналіз категорій "пізнавальна активність" у контексті організації самостійної навчальної діяльності студентів / О. Малихін> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 25-29. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.58 Рубрики: пізнавальна діяльність студентів Самостійна робота студентів фывфывфыв: аспектний аналіз -- пізнавальна самостійність -- пізнавальна діяльність -- самостійна навчальна діяльність -- навчальна діяльність студентів Аннотация: У статті здійснено аспектний аналіз категорій "пізнавальна самостійність" і "пізнавальна активність" у контексті організації самостійної навчальної діяльності студентів. Пізнавальну активність і пізнавальну самостійність розглянуто у трьох аспектах: процесуальному, мотиваційному і вольовому.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.2 Л 69
Логвіненко, Наталія. Факультативи як форма організації диференціації та індивідуалізації навчання старшокласників [Текст] / Н. Логвіненко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 9. - С. 43-48
ББК 74.2 Рубрики: навчання диференційоване Навчання--методи--форми--засоби фывфывфыв: пізнавальна самостійність -- типи факультативних занять -- професійна орієнтація учнів
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.2 Р 69
Ромашкіна, Ганна. Розвиток творчої компетентності особистості шляхом застосування інноваційних технологій [Текст] / Г. Ромашкіна, А. Васильченко> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 37-40. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.2 Рубрики: Інноваційні технології--проблемне навчання Творча компетентність--учні Розвиток особистості--творчість Кафедра іноземних мов фывфывфыв: інноваційні технології -- проблемне навчання -- творча компетентність -- розвиток особистості -- творчість -- проблемні ситуації -- гуманістичний підхід -- пізнавальна самостійність Аннотация: У статті розповідається про гуманістично зорієнтоване навчання та пізнавальну самостійність учнів. Розглядається технологія проблемного навчання.
Доп.точки доступа: Васильченко, Алла Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Богдановська, Людмила. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії / Л. Богдановська> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 62-65 : фотогр. - Бібліогр.: 10 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 63.3(0)р10 Рубрики: Уроки історії--використання інформаційних технологій Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін фывфывфыв: інформаційно-комунікаційні технології -- пізнавальна самостійність -- педагогічний процес -- критичне мислення -- творчий потенціал -- уроки історії Аннотация: У статті розкрито особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі, зокрема на уроках історії; проаналізовано проблему формування пізнавальної самостійності учнів у зв'язку з впровадженням ІКТ; розглянуто специфіку розвитку критичного мислення школярів за допомогою інтерактивних засобів навчання.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37:001.32(477)]Савченко К 17
Калініченко, Людмила. Ідеї Олександри Савченко про вплив пізнавальної активності та самостійності на формування творчого мислення молодших школярів (1970–1990-ті рр.) / Л. Калініченко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 26–30. - Бібліогр.: 11 назв.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Молодші школярі--мислення--формування педагоги України фывфывфыв: розумовий розвиток -- пізнавальна самостійність -- пізнавальна активність -- творче мислення -- учні початкової школи -- українські педагоги 20 ст. Аннотация: У статті висвітлено погляди О. Савченко на формування творчого мислення молодших школярів . Розкрито тлумачення вченою понять "творче мислення", "пізнавальна активність", "пізнавальна самостійність".
Доп.точки доступа: Савченко, Олександра Яківна (учений у галузі загальної педагогіки і дидактики початкової школи, автор педагогічної системи формування пізнавальної самостійності молодших школярів ; 1942 р. н.) \о ней\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рутковська, Олена. Планування й організація самостійної позаурочної роботи школярів із трудового навчання [Текст] / О. Рутковська> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2020. - N 7/8. - С. 94-102.
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Середня освіта в Україні--трудове навчання фывфывфыв: трудове навчання -- позаурочна робота -- пізнавальна самостійність -- Нова українська школа
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|