Поисковый запрос: <.>K=післядипломна освіта<.> |
Общее количество найденных документов : 29
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 П83
Протасова, Наталія Георгіївна. Теоретико-методичні основи функціонування системи післядипломної освіти педагогів в Україні [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / Н. Г. Протасова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 1999. - 31 с. - ББК 74 РУБ 74 Рубрики: теорія педагогіки історія педагогіки автореферати дисертацій--педагогіка фывфывфыв: післядипломна освіта -- андрогіка
Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 73 Ч-49
Чернікова, Л. А. Розподілена модель організації навчання вчителів Запорізької області в галузі ІКТ [Текст] / Л. А. Чернікова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 21-25.
ББК 73 Рубрики: Інформаційні технології в освіті Запорізька область--інформаційно-комп’ютерні технології фывфывфыв: ІТ-компетентність вчителів -- післядипломна освіта -- модель навчання Аннотация: В статті говориться про те, що швидкі темпи розвитку інформаційних технологій, здатних підвищити ефективність навчального процесу й управління освітньою установою, диктують свої умови для формування ІТ-компетентності вчителів у системі післядипломної освіти, а саме - потрібно забезпечити безперервну, масову і випереджувальну підготовку педагогів у галузі інформаційних і комунікаційних технологій.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.4 В 37
Вершловский, С. Г. Становление андрагогики как науки / С. Г. Вершловский> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 35-44. - Библиогр.: 21 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.4 Рубрики: Освіта--андрагогіка освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--освіта фывфывфыв: безперервна освіта -- післядипломна освіта -- модератор Аннотация: У статті аналізуються етапи становлення андрагогіки як науки В статье анализируются этапы становления андрагогики как науки
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шаленко, О. Проект "Кроки до успіху" в руслі оновлення післядипломної освіти [Текст] / О. Шаленко> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 47.
ББК 81.43.21-9 Рубрики: Вчитель англійської мови--післядипломна освіта фывфывфыв: семінари вчителів -- післядипломна освіта -- Кроки до успіху, проект Аннотация: У статті розповідається про проведення Всеукраїнського семінару-практикуму "Кроки до успіху" для керівників шкіл молодшого вчителя англійської мови, який бідбувся у лютому 2012 р. на базі Черкаського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37(100)(083.9) К 56
Коваленко, Ольга. Українсько-британська співпраця в навчанні англійської мови [Текст] / О. Коваленко> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 2-3.
ББК 81.43.21 Рубрики: Англійська мова--тренінг-семінар--проект Кафедра англійської мови та методики викладання фывфывфыв: англійська мова -- тренінг-семінар -- проект -- співпраця -- українсько-британська співпраця -- післядипломна освіта -- співробітництво -- освіта Аннотация: У Міністерстві освіти і науки, молоді та спорту України відбувся підсумковий тренінг-семінар методистів англійської мови обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти в рамках спільного проекту з Британською радою. На його відкриття до міністерства завітали поважні гості: Повноважний Посол Великої Британії в Україні Саймон Сміт і голова Британської Ради в Україні Мартін Даул. Їх приймали представники вітчизняної освіти на чолі із заступником міністра освіти і науки, молоді та спорту України Борисом Жебровським.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Програма післядипломної педагогічної освіти вчителів іноземних мов [Текст]> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 4-5.
ББК 74.2 Рубрики: Вчителі--післядипломна освіта--іноземні мови Кафедра іноземних мов фывфывфыв: вчителі -- післядипломна освіта -- іноземні мови -- програма -- мовна освіта -- компетентність вчителів -- розвиток вчителів Аннотация: Програма враховує основні українські та європейські концептуальні документи з мовної освіти та грунтується на професійних компетентностях вчителів. Вона покликана задовольнити професійні потреби всіх категорій вчителів завдяки гнучкій модульній організації запропонованих навчальних матеріалів.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Штомпель, Г. О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г. О. Штомпель> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 54-60. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.59 Рубрики: Післядипломна освіта--концептуалізація кваліфікацій фывфывфыв: Міжнародна стандартна класифікація освіти -- концептуалізація -- післядипломна освіта -- професійні кваліфікації -- рамковий стандарт Аннотация: За результатами концептуалізації післядипломних професійних кваліфікацій у новій редакції Міжнародної стандартної класифікації освіти висвітлено онтологічне бачення об'єкта теорії післядипломної освіти як розвитку професіоналізму магістрів, докторів філософії і наук для модернізації терціарної практики на інноваційному шляху до суспільства знань.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.59 М 11
Мілова, О. Я. Педагогічна майстерність учителя літератури в системі післядипломної освіти [Текст] / О. Я. Мілова> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 9. - С. 2-5.
ББК 74.59 Рубрики: освіта післядипломна Педагогічна майстерність фывфывфыв: післядипломна освіта -- професійна компетентність
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.59 Д 18
Данилова, Галина. Методична акмеологія: стратегічний ресурс професійно-особистісного розвитку методиста системи післядипломної освіти [Текст] / Г. Данилова> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 51-64.
ББК 74.59 Рубрики: Післядипломна освіта--підготовка методиста Акмеологія--методична акмеологія фывфывфыв: методична служба -- методична акмеологія -- самовдосконалення професіоналізму -- самооцінка діяльності -- післядипломна освіта -- професійно-особистісний розвиток
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Семенюк, Наталія. Нормативно-правове забезпечення розв’язання суперечностей безперервної освіти / Наталія Семенюк> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 26-32. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.5 Рубрики: Професійна освіта--неперервна освіта--нормативно-правовий базис--проблеми формування фывфывфыв: інноваційний розвиток -- безперервна освіта -- суперечність -- нормативно-правове забезпечення -- освіта дорослих -- післядипломна освіта -- підвищення кваліфікації -- освіта впродовж життя Аннотация: Головними проблемами розвитку національної системи безперервної освіти є не тільки невідповідність нормативним ініціативам держави в освітній сфері, а й неготовність державного апарату ці ініціативи реалізовувати. Значною проблемою безперервної освіти є невизначеність і неструктурованість основних системотворчих суб'єктів, здатних ефективно розвивати загальнонаціональну систему освіти впродовж життя. Проблемою української системи освіти також є невідповідність навчальних і наукових програм вимогам сучасного виробництва й економіки. З огляду на ці проблеми важливо визначити основні напрями розвитку правового поля безперервної освіти з метою розв’язання притаманних їй суперечностей і формування концептуально-теоретичного прогнозу її розгортання.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|