Поисковый запрос: <.>K=розумовий розвиток<.> |
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > Шифр: П-Т./2005/6 Журнал Психолог. Тести. Роздатковий матеріал [Текстььь]. - К. : Шкільний світ, 2005 - . - ISSN 966-8651-42-1. - Выходит ежемесячно 2005г. N 6 (Методика шифрування цифрових символів (субтест тесту Д. Векслера))
Содержание: Методика шифрування цифрових символів (субтест тесту Д. Векслера). - С.1-128 фывфыв: розумовий розвиток, дитяча психологія, інтелект Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие Перейти к описаниям статей
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Методика шифрування цифрових символів (субтест тесту Д. Векслера) [Текстььь]> // Психолог. Тести. Роздатковий матеріал. - 2005. - N6(Методика шифрування цифрових символів (субтест тесту Д. Векслера)). - С. 1-128
. - ISSN 966-8651-ББК 88.4 + 88.8 Рубрики: тести інтелект розумовий розвиток методики фывфывфыв: розумовий розвиток -- дитяча психологія -- інтелект
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Орап, М. Реалізація ідей В.О.Сухомлинського щодо розумового розвитку першокласників під час уроків навчання грамоти [Текстььь] / М. Орап> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N9. - С. 1-2
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання грамоти Початкова школа--уроки української мови Початкова школа фывфывфыв: розумовий розвиток -- навчання грамоти
Доп.точки доступа: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.8 С 85
Структура взаимосвязей когнитивных характеристик и успешности в арифметике у дошкольников: кросскультурный анализ / С. Б. Малых [и др.]> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 5. - С. 133-143. - Бібліогр.: 33 назв.
. - ISSN 0042-8841ББК 88.8 Рубрики: Психологія дошкільника--когнітивні функції Дошкільники--розумовий розвиток Росія--психологія--дитяча психологія Китай--психологія--дитяча психологія Киргизстан--психологія--дитяча психологія фывфывфыв: дитяча психологія -- арифметичні дії -- когнітивні функції -- дошкільники -- розумовий розвиток -- відчуття числа -- кроскультурні відмінності -- соціокультурні фактори -- генетичні фактори -- лінгвістичні фактори Аннотация: Представлено результати кроскультурного аналізу структури взаємозв'язків когнітивних характеристик і індивідуальних відмінностей успішності в арифметиці дітей старшого дошкільного віку Російської Федерації (російська популяція), Киргизької Республіки (киргизька і дунганска популяції) і Китайської Народної Республіки (китайська популяція).
Доп.точки доступа: Малых, С. Б.; Тихомирова, Т. Н.; Жоу, С.; Мисожникова, Е. Б.; Давидова, Ю. А. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.924 К 17
Калошин, В. Ф. Как успешно развивать ребенка [Текст] / В. Ф. Калошин> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 56-61. - Закінчення. Початок в № 2. - 2013.
ББК 74.924 Рубрики: Сім’я--розумовий розвиток дитини фывфывфыв: розумовий розвиток -- сімейна педагогіка
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.6 А 39
Акимова, М. К. Коррекционно-развивающие программы для детей [Текст] / М. К. Акимова, В. Т. Козлова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 47-55
ББК 88.6 Рубрики: Корекційно-розвивальна програма--діти--мисленнєва діяльність фывфывфыв: розумовий розвиток -- психодіагностика дітей -- психологія навчання
Доп.точки доступа: Козлова, В.Т. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.6 А 39
Акимова, М. К. Коррекционно-развивающие программы для детей [Текст] / М. К. Акимова, В. Т. Козлова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 60-65
ББК 88.6 Рубрики: Корекційно-розвивальна робота--діти Психологія навчання--діти фывфывфыв: розумовий розвиток -- психодіагностика дітей -- психологія навчання
Доп.точки доступа: Козлова, В.Т. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.6 А 39
Акимова, М. К. Коррекционно-развивающие программы для детей [Текст] / М. К. Акимова, В. Т. Козлова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 65-72. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.6 Рубрики: Корекційно-розвивальна робота--діти фывфывфыв: розумовий розвиток -- психодіагностика дітей -- психологія навчання
Доп.точки доступа: Козлова, В.Т. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.37 Я 77
Ярошевская, С. В. Точность оценки ума окружающих в зависимости от уровня интеллекта оценивающего [Текст] / С. В. Ярошевская> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2013. - N 6. - С. 69-77.
. - ISSN 0042-8841ББК 88.37 Рубрики: Інтелект--психологія фывфывфыв: розумовий розвиток -- інтелект -- імпліцитні уявлення
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бондар, Людмила. В. О. Сухомлинський про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів / Л. Бондар> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 42-46. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогіка України--персоналії педагогів Молодші школярі--розумовий розвиток фывфывфыв: початкова освіта -- розумове виховання -- розумовий розвиток -- підручники -- виховна система -- дитяча бібліотека -- індивідуальні інтереси Аннотация: У статті висвітлено теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів, показано новаторство і значущість його педагогічних положень, зокрема для сучасної початкової школи.
Доп.точки доступа: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
|
|