Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=суспільний розвиток<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
71
Д 21


    Дацко, Олеся.
    Предмет " Художня культура" і суспільний розвиток держави : тенденції XXI століття [Текст] / О. Дацко, І. Гнатишин // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 12-16
ББК 71
Рубрики: викладання художньої культури в школі
   Кафедра світової літератури та історії культури

фывфывфыв:
суспільний розвиток -- САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ


Доп.точки доступа:
Гнатишин, Ірина

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

2.


    Ганаба, Світлана Олександрівна.
    Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект
   Навчання--зміст навчання

фывфывфыв:
плинна модерність -- суспільний розвиток -- гармонійність -- людина -- нова ідентичність людини -- зміст навчання -- зміст освіти -- третинне навчання -- творчий потенціал особистості -- навчальний процес -- навчання протягом життя -- самоосвіта -- самостійне навчання -- трансфесіонал -- інформаційно-мережеві технології -- університет -- вища школа -- постфігуративна культура -- філософія освіти
Аннотация: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
87.6
З-80


    Золотаревський, А. В.
    Значення соціального інтелекту для суспільного розвитку - генеза дефініції [Текст] / А. В. Золотаревський // Практична філософія : Науковий журнал. - 2014. - N 1. - С. 73-77.
ББК 87.6
Рубрики: Суспільство--соціальний інтелект
   Суспільство--управління суспільством

фывфывфыв:
суспільний розвиток -- суспільні відносини -- мистецтво управління суспільством -- генеза дефініції -- суспільні пріоритети розвитку -- українське суспільство
Аннотация: Стаття охоплює сферу проблем, що міститься в принциповій постановці питання соціального інтелекту та його ролі як підгрунтя, базисної установки однакового розуміння базових соціально значущих дефініцій. Предмет цього дослідження є актуальним для рішення соціальних задач, пов’язаних з порозумінням членів соціуму чи колективу, а об’єкт дослідження є актуальним для розв’язання задач національного розвитку вітчизняної спільноти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
159.955
К 79


    Кремень, Василь.
    Філософія і мислення / В. Кремень // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 9/10. - С. 4–9. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Психологія--мислення
   Освіта--філософія освіти

фывфывфыв:
соціальні трансформації -- нелінійне мислення -- суспільний розвиток -- умови невизначеності
Аннотация: Проаналізовано взаємозумовленість розвитку мислення й філософії як соціально значущих феноменів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 28566
Число посетителей 1201
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя