Поисковый запрос: <.>K=інформаційно-освітнє середовище<.> |
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| 74.2 П 19
Пасіхов, Ю. Я. Створення інформаційно-освітнього середовища для організації навчального процесу та підтримки життєдіяльності закладів освіти [Текст] / Ю. Я. Пасіхов> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 7-11
ББК 74.2 Рубрики: Інформаційно-комунікаційні технології Навчально-виховний процес Вінницька область--освіта фывфывфыв: заклади освіти -- інформаційно-освітнє середовище Аннотация: Стаття присвячена питанню реалізації концепції єдиного інформаційно-освітнього середовища, створення навчальної та інформаційно-управлінської системи забезпечення життєдіяльності установ освіти регіону на основі сучасних комп’ютерних інформаційно-комунікаційних технологій.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2.
| 74.1 С 32
Серова, З. А. Что такое информационно-образовательная среда дошкольного образовательного учреждения [Текст] / З. А. Серова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 4. - С. 68.
. - ISSN 1726-0973ББК 74.1 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--інформаційні технології фывфывфыв: інформаційно-освітнє середовище -- інтернет -- дошкільний заклад
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3.
| 74.04(4Укр) У 45
Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту . Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс веб-сайтів професійно-технічних навчальних закладів : наказ... від 22.03.2012 № 331> // Інформ. зб. та комент. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 11/12. - С. 43-48. - [Додаток]. - Содержание: Положення про Всеукраїнський конкурс веб-сайтів професійно-технічних навчальних закладів
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Профтехосвіта--правові джерела--Україна Професійно-технічні навчальні заклади--веб-сайти--всеукраїнський конкурс--положення--Україна фывфывфыв: офіційний документ -- наказ МОНМС України -- профтехосвіта -- всеукраїнський конкурс -- конкурс веб-сайтів -- професійно-технічні навчальні заклади -- інформаційно-комунікаційні технології -- Інтернет -- інформаційно-освітнє середовище -- веб-сайти
Имеются экземпляры в отделах: наук. част. Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>4.
| 74.04(4Укр) П 52
Положення про Всеукраїнський конкурс веб-сайтів професійно-технічних навчальних закладів : затв. наказом М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 22 берез. 2012 р. № 331> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 11/12. - С. 44-48
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Профтехосвіта України--правові джерела Профтехосвіта України--веб-сайти--положення фывфывфыв: всеукраїнський конкурс -- конкурс веб-сайтів -- професійно-технічні навчальні заклади -- профтехосвіта -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційно-освітнє середовище -- Інтернет -- веб-сайти
Имеются экземпляры в отделах: наук. част. Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>5.
| 74.58(4Укр) В 35
Вернидуб, Роман Михайлович. Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів / Роман Вернидуб> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 75-79. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58(4Укр) Рубрики: Педагогічна освіта--інформатизація--вища освіта гуманізація освіти Вища освіта в Україні--інформаційні технології фывфывфыв: людина -- освіта -- інформаційні технології -- інформаційно-освітнє середовище -- підготовка педагогічних кадрів -- педагогічна освіта Аннотация: Аналізується природа і значення інформаційно-освітнього середовища, яке визначається як системно організована сукупність сучасних електронних освітніх і інших інформаційних ресурсів, орієнтованих на задоволення потреб учасників освітнього процесу і його науково- і навчально-методичний супровід, а також комплекс технічних і програмних засобів користування навчальними матеріалами, що забезпечують оперативний доступ до інформації, телекомунікаційну взаємодію студентів і викладачів задля досягнення цілей навчання.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6.
|
Панченко, Любов. Університетський портал як складова інформаційно-освітнього середовища університету / Л. Панченко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 23-31 : табл. - Бібліогр.: 10 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.584(4Укр) Рубрики: Вищі навчальні заклади--портал Вищі навчальні заклади--інформаційно-освітне середовище фывфывфыв: інформаційно-освітнє середовище -- портал університету -- сайт -- відкриті освітні ресурси -- проектування порталу -- інформаційні сервіси -- комунікаційні сервіси -- сервіси песроніфікації -- навігаційні сервіси -- лінгвістичний сервіс -- зміст сайту -- дизайн сайту -- рейтинг сайтів Аннотация: У статті розглядаються принципи проектування порталу університету як складової просторово-семантичного компонента інформаційно-освітнього середовища, описано результати контент-аналізу університетських сайтів, досліджено, як розглянуті принципи втілюються під час проектування порталів українських ВНЗ.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>7.
| 74.202.245 К 64
Коневщинська, О. Е. Організаційні заходи створення ресурного центру дистанційнрї освіти для загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / О. Е. Коневщинська> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.202.245 + 22.183.4р10 Рубрики: Навчання дистанційне Комп’ютерні технології навчання фывфывфыв: дистанційна освіта -- інформаційно-освітнє середовище -- електронне дистанційне навчання -- суб’єкти дистанційного навчання Аннотация: Стаття розглядає питання організаційних заходів, необхідних для створення ресурсних центрів дистанційної освіти на базі загальноосвітніх навчальних закладів. Визначає основні категорії користувачів комп’ютерної мережі.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8.
| 73 К 64
Кононец, Н. В. DR. EXPLAIN як ефективний засіб створення електронних навчальних ресурсів для ресурсно-орієнтованого навчання [Текст] / Н. В. Кононец> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 6. - С. 35-41.
ББК 73 + 22.183.4р10 Рубрики: Електронні засоби навчання фывфывфыв: ресерсно-олрієнтоване навчання -- інформаційно-освітнє середовище -- електронні освітні ресурси -- електронні засоби навчального призначення -- електронний навчальний ресурс Аннотация: У статті автор досліджує один із засобів створення електронних навчальних ресурсів для організації ресурсно-орієнтованого навчання - програмний додаток Dr. Explain. Розглядаються можливості й ефективні прийоми, які використовуються під час створення електронних навчальних ресурсів.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9.
| 74.200 Р 64
Розвиток інформаційно-освітнього середовища - умова підвищення професійних компетентностей педагога [Текст] / А. Галас [и др.]> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 1. - С. 3-5.
. - ISSN 0131-5358ББК 74.200 Рубрики: Вчителі початкової школи--професійна компетентність фывфывфыв: інформаційно-освітнє середовище -- професійна компетентність педагога -- початкова школа
Доп.точки доступа: Галас, Антоніна; Дарченко, Лариса; Каратаєва, Марина; Кулик, О. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10.
| 74.204 П 11
Пінчук, Ольга Павлівна. Проблема формування ІК-компетентності учнів у відкритому інформаційно-освітньому середовищі: аспект використання соціальних мереж у навчанні [Текст] / О. П. Пінчук> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 5-9. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.204 Рубрики: Учні--інформаційно-комунікаційна компетентність фывфывфыв: інформаційно-комунікаційна компетентність -- інформаційно-освітнє середовище -- електронні соціальні мережі Аннотация: Автор розглядає електронні соціальні мережі (ЕСМ) як елемент відкритого інформаційно-освітнього середовища, що має властивості персоніфікації. Представлено результати дослідження формування інформаційно-комунікативної компетентності учнів, психолого-педагогічних умов організації навчально-виховного процесу з використанням ЕСМ та освітніх результатів.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1)
Найти похожие
|
|
|