Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Історія педагогіки в зарубіжних країнах<.>
Общее количество найденных документов : 36
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-36 
1.
37(09И)
П78


    Продрому, Георгий.
    Деятельность Всекипрской гимназии [Text] : научное издание. № 9 / Г. Продрому. - Никосия : [s. n.], 2000. - 64 с. : фотоилл. - на греческом языке. - ISBN 9963-560-13-Х. - ISBN 9963-560-14-8 : 2.20 грн.
ГРНТИ
ББК 74.03(5Кипр) + 81.45 (ориг.)
РУБ 37(09И)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кіпр--освіта--педагогіка

Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

2.
74.04(3)
Г 74


    Гоштанар, І. В.
    Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 115-125. - Бібліогр.: 1 назв.
ББК 74.04(3)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Виховання--естетичне виховання

   педагоги зарубіжних країн

   Німеччина--освіта
фывфывфыв:
моральність -- виховуюче навчання -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичні судження -- персоналії
Аннотация: Для подолання у вітчизняній педагогічній науці негативного образу одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта, запропоновано переклад його педагогічних публікаці - листів-звітів про результати практичної виховної діяльності, які він під час свого переюування у Швейцарії мав надсилати щодва місяці губернаторові Штейгеру. Ці листи-звіти розкривають головну особливість гербатівської теорії виховання - формування естетичного уявлення про світ як головної мети виховання. У цьому номері подано перший такий лист, датований листопадом 1797 р.


Доп.точки доступа:
Гербарт, Йоган Фрідріх (один з найвидатніших представників німецького освітнього руху, послідовник Песталоцці ; 1776-1841) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
74.03(0)
К 56


    Ковальчук, Геннадій.
    Кершенштейнер Г. про роль продуктивної праці у вихованні особистості школяра [Текст] / Г. Ковальчук // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2010. - N 2. - С. 24-28.
ББК 74.03(0)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Німеччина--ОСВІТА
фывфывфыв:
реформаторська педагогіка -- ручна праця -- продуктивна праця -- трудова школа


Доп.точки доступа:
Кершенштейнера, Георг (нім. педагог ; 1854-1932) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
74.03(0)
Ш 83


    Шпарик, Оксана Михайлівна.
    Розвиток освіти у стародавньому Китаї : конфуціанська доба / О. М. Шпарик // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 29-34. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.03(0)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Китай--освіта
фывфывфыв:
розвиток освіти -- освіта у Китаї -- китайське феодальне суспільство -- зміст освіти -- державна освіта -- моральне виховання -- всестанова освіта -- приватна освіта
Аннотация: Стаття присвячена аналізу освітніх процесів у стародавньому Китаї історичного періоду Чуньцю (770-476 рр. до н.е.), досліджуються зміни, що відбулися у розвитку освіти протягом цього періоду, та з'ясовується вплив таких змін на подальший розвиток освіти у Китаї. Аналізуються провідні філософсько-педагогічні засади вчення одного з найяскравих мислителів цієї доби - Конфуція (551-479 рр. до н.е.).


Доп.точки доступа:
Конфуцій \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
74.04(3)
Х 82


    Хорошева, Н. В.
    Философско-педагогические основы экспериментальных школ Хартмета фон Хентига [Текст] / Н. В. Хорошева, А. Ю. Шачина // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 8. - С. 101-107 . - ISSN 0869-561Х
ББК 74.04(3)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Педагогіка--порівняльна педагогіка

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Німеччина--ОСВІТА
фывфывфыв:
експериментальна школа -- критерії освіти -- шкільний простір


Доп.точки доступа:
Шачина, А. Ю.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.


    Александрова, Е. А.
    Если сегодня перечитать Коменского [Текст] / Е. А. Александрова // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2011. - N 7. - С. 215-222.
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
Великая дидактика, критика -- традиційний урок


Доп.точки доступа:
Коменський, Ян Амос (1592-1670) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
74.03(4Нім)
В 31


    Веремюк, Людмила.
    Основоположні принципи школи дії у педагогічній спадщині В. А. Лая / Л. Веремюк // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 66-70. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4Нім)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Педагогіка--експериментальна педагогіка

   Німеччина--ОСВІТА
фывфывфыв:
реформаторська педагогіка -- школа дії -- органічний навчальний план -- експериментальна педагогіка
Аннотация: У статті висвітлено педагогічні погляди німецького вченого, теоретика експериментальної педагогіки, засновника школи дії В. А. Лая. Розкрито зміст основних принципів його школи. Наголошено на значенні педагогічної теорії вченого та ідей реформаторської педагогіки для розроблення проблеми вивчення дитини.


Доп.точки доступа:
Лай, Вільгельм Август (німецький педагог ; 1862-1926) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


Найти похожие

8.
74.03(0)
С 16


    Салимова, К. И.
    Пути развития индийской школы / К. И. Салимова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 3. - С. 105-113. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(0)
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія
   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Педагогіка--порівняльна педагогіка

   Індія--освіта--історія
фывфывфыв:
мусульманські школи -- вплив колонізації -- національні системи освіти і виховання -- індійські школи


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
74.03(4/8)
А 88


    Арцишевський, Р. А.
    Мислитель, педагог, гуманіст : до 420-річчя від дня народження Яна Амоса Коменського / Р. А. Арцишевський // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 44-47. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   педагоги зарубіжних країн

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
пансофія -- пансифічні школи -- картина світу -- людиноцентризм -- педагогіка -- історія педагогіки -- персоналії
Аннотация: У статті охарактеризовано світоглядні, педагогічні й гуманістичні засади вчення Яна Амоса Коменського.


Доп.точки доступа:
Коменський, Ян Амос (чеський мислитель, педагог, письменник ; 28.03.1592-15.11.1670) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.
74.03(4/8)
Г 74


    Гоштанар, І. В.
    Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 83-87
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Німеччина--освіта--історія
фывфывфыв:
мораль -- моральність -- виховуюче навчання -- розум -- багатосторонність -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичні судження -- педагогіка -- історія педагогіки -- персоналії
Аннотация: Для об'єктивного висвітлення педагогічних ідей одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта подано переклад листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності в сім'ї відомого швейцарця фон Штейгера. На підставі аналізу листів-звітів Й. Ф. Гербарта розкрито головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу.


Доп.точки доступа:
Гербарт, Йоган Фрідріх (один з найвидатніших представників німецького освітнього руху, послідовник Песталоцці ; 1776-1841) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-36 
 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 221177
Число посетителей 1411
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя