Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Соціальна психологія -- освіта<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
158.9
А 40


    Акопов, Г. В.
    Социальная психология образования [Текст] : монография / Г. В. Акопов ; Академия педагогических и социальных наук, Московский психолого-социальный институт. - М. : МПСИ : Флинта, 2000. - 296 с. : табл. - (Библиотека социальной педагогики). - Л-ра: с. 272-292. - ISBN 5-89502-094-1. - ISBN 5-89349-232-3 : 8.36 грн.
ГРНТИ
ББК 88.8
РУБ 158.9
Рубрики: Соціальна психологія--освіта
   Учащиеся--психологическая характеристика

   Учебный процесс--организация

   Учащиеся--психологические особенности

Дескрипторы: психологія освіти -- соціальная психологія


Доп.точки доступа:
Академия педагогических и социальных наук; Московский психолого-социальный институт
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

2.
158.9
М 74


   
    Модернізаційні процеси в освіті та суспільстві: психотехнології супроводу [Текст] : [Монографія] / Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології ; за ред. П. Д. Фролова. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. - 312 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-189-224-7 (в опр.) : 77.39 грн.
    Содержание:
Соціальна психологія модернізаційних процесів . - С .9-146
Психотехнологічний супровід освітніх та суспільних реформ . - С .147-240
Інтегрована система технологій творення образу інновацій та її основні елементи . - С .241-297
ББК 88.5 + 60.56
РУБ 158.9
Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
   Соціальна психологія--освіта

   Психологія освіти

   Суспільство

   Освітні реформи

   Модернізація

   Громадська думка

   Освіта--інновації

   Інноваційні процеси

Аннотация: У монографії представлено погляди соціальних психологів на модернізаційні процеси, аналіз існуючих теорій модернізацій, моделей інноваційних процесів, особливостей сприймання різноманітних інновацій. Значну увагу приділено питанням психотехнологічного супроводу освітніх та суспільних реформ. Описано інтегровану систему технологій, що мають на меті творення максимально об'єктивного, неупередженого та багатогранного (різнобічного) образу реформ. Зокрема, розкриваються сутність технологій збагачення громадської думки, рефлексивного управління, акціональні методи (дослідження дією, надання повноважень, розвиток спроможності) тощо. Висвітлено результати емпіричних досліджень сприймання модернізаційних процесів в освіті та суспільстві, а також проблеми формування їхнього позитивного образу.


Доп.точки доступа:
Фролов, П. Д. \ред.\; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут соціальної та політичної психології
Экземпляры всего: 10
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), аб (3), НМК ф-т ПСР (2)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), аб (3), НМК ф-т ПСР (2)
Найти похожие

 
Статистика
за 12.07.2024
Число запросов 35501
Число посетителей 875
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя