Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=376-056.262(477)<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
376-056.262(477)
Д 58


    Довгополова, К.
    Психолого-педагогічна оцінка психомоторного розвитку незрячої дитини раннього віку / Катерина Довгополова // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 31–38. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
діти з порушеннями зору -- психомоторний розвиток -- психолого-педагогічна оцінка -- психомоторний розвиток -- порушення зору -- діти раннього віку
Аннотация: Розглянуто особливості психолого-педагогічної оцінки психомоторного розвитку незрячих дітей віком від 3 місяців до 3 років.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
37.091.33-027.22:069.12](477)
П 30


    Петрикіна, А.
    Компаративний аналіз поняття "Музейна педагогіка" / Анна Петрикіна // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 48–56. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Педагогіка--музейна педагогіка
фывфывфыв:
музейна педагогіка -- музейно-педагогічний процес -- діти з порушеннями зору -- культурно-освітній простір -- музейні колекції -- естетичний смак -- формування особистості -- компаративний аналіз поняття
Аннотация: У статті здійснено компаративний аналіз поняття "музейна педагогіка" за матеріалами наукових джерел декількох країн світу, а саме: США, Індії, Великої Британії, Швеції, Франції, Італії, Чехії, Польщі. Актуалізовано потенціал засобів музейної педагогіки в процесі формування особистості учнів, які мають порушення зору.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
37.018.46(477)
К 72


    Костенко, Т.
    Курси підвищення кваліфікації з теми: "Орієнтування в просторі незрячих дітей та з порушеннями зору" / Тетяна Костенко, Галина Кушнір // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 76–78. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
курси підвищення кваліфікації -- діти з порушеннями зору -- соціалізація особистості -- адаптація особистості -- орієнтування в просторі -- підвищення професійної компетентності -- професійна компетентність фахівців
Аннотация: У статті розповідається про курси підвищення кваліфікації з теми: "Орієнтування в просторі незрячих дітей та з порушеннями зору", які відбулися на базі Інституту спеціальної педагогіки та психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України з 12 по 15 лютого. Зазначено, що орієнтування в просторі є одним з основних напрямів соціалізації та адаптації незрячих дітей та дітей з порушеннями зору до умов суспільства.


Доп.точки доступа:
Кушнір, Г.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 3145
Число посетителей 284
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя