Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Завацька, Л. М.@<.>
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 254 с. - 12.00 грн.
    Содержание:
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Глазиріна, В. М. Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ / В. М. Глазиріна. - С .6-12
Пуляк, О. В. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності" / О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. - С .13-16
Кривозуб, В. Ф. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів / В. Ф. Кривозуб. - С .17-19
Демченко, С. О. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти / С. О. Демченко. - С .20-23
Шанскова, Т. І. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів / Т. І. Шанскова. - С .24-26
Паскаль, О. В. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів / О. В. Паскаль. - С .27-30
Щербина, А. П. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності / А. П. Щербина. - С .31-33
Багай, Б. М. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя / Б. М. Багай, І. О. Ковба. - С .34-37
Мамчич, О. Б. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О. Б. Мамчич. - С .38-42
Марченко, Г. В. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни / Г. В. Марченко. - С .43-46
Кривець, С. В. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти / С. В. Кривець. - С .47-50
Доронина, Т. О. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе / Т. О. Доронина. - С .51-54
Завацька, Л. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти / Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. - С .55-57
Лісовець, О. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями / О. В. Лісовець. - С .58-61
Аніщук, А. М. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання / А. М. Аніщук. - С .62-65
Перхач, Л. П. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів / Л. П. Перхач. - С .66-67
Зель, І. О. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей / І. О. Зель. - С .68-71
Білоусова, Н. В. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .72-75
Хижна, О. П. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. П. Хижна. - С .76-79
Бойко, М. П. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики / М. П. Бойко. - С .80-82
Стрельнікова, Н. М. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів / Н. М. Стрельнікова. - С .83-85
Василенко, Т. А. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів / Т. А. Василенко. - С .86-90
Заплішний, І. І. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі / І. І. Заплішний. - С .91-94
Падун, Н. О. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників / Н. О. Падун. - С .95-98
Суховєєва, Н. М. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти / Н. М. Суховєєва. - С .99-101
Останіна, Н. С. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .102-105
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Коваленко, Є. І. Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст. / Є. І. Коваленко. - С .106-110
Лавріненко, О. В. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.) / О. В. Лавріненко. - С .111-113
Аніщенко, О. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття) / О. Аніщенко. - С .114-118
Володченко, Ж. М. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.) / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .119-124
Баленко, Н. М. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова / Н. М. Баленко. - С .125-128
Васюта, О. П. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .129-133
Тезікова, С. В. Професіоналізм у педагогічній освіті США / С. В. Тезікова. - С .134-136
Бєлкіна, Н. І. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова / Н. І. Бєлкіна. - С .137-140
Кулик, І. О. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні / І. О. Кулик. - С .141-143
Киричок, І. І. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття / І. І. Киричок. - С .144-147
Білик, Т. О. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька / Т. О. Білик. - С .148-151
Абашкіна, Н. В. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції / Н. В. Абашкіна. - С .152-155
Авшенюк, Н. М. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі / Н. М. Авшенюк. - С .156-159
Корнілова, А. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини / А. Корнілова. - С .160-163
Гончарова, Є. Є. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти / Є. Є. Гончарова. - С .164-166
Удовиченко, Н. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини / Н. Удовиченко. - С .167-170
Саф’янюк, З. Г. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів / Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. - С .171-175
Семеног, О. М. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США / О. М. Семеног. - С .176-179
Кнодель, Л. В. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии / Л. В. Кнодель. - С .180-183
Євтушик, Лариса Петрівна. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині / Л. П. Євтушик. - С .184-186
Нургалиева, С. А. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство / С. А. Нургалиева. - С .187-188
Зінченко, Т. В. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес / Т. В. Зінченко. - С .189-193
Турчин, А. І. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині / А. І. Турчин. - С .194-196
Благінін, В. М. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .197-199
Василюк, А. В. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи / А. В. Василюк. - С .200-203
Авксентьєва, О. І. Демарш-французький метод рівності у здібностях / О. І. Авксентьєва. - С .204-206
ПСИХОЛОГІЯ
Синявський, В. В. Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності / В. В. Синявський. - С .207-211
Литвинова, Н. І. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді / Н. І. Литвинова. - С .212-215
Михайленко, О. В. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді / О. В. Михайленко. - С .216-218
Колбіна, Л. А. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи / Л. А. Колбіна. - С .219-220
Борисюк, С. О. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки / С. О. Борисюк. - С .221-223
Котеленець, В. М. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців / В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. - С .224-227
Мерзлякова, О. Л. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі / О. Л. Мерзлякова. - С .228-231
Коваленко, Н. В. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету / Н. В. Коваленко. - С .232-235
Щотка, О. П. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти / О. П. Щотка. - С .236-238
Мищук, І. Я. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі / І. Я. Мищук. - С .239-241
Панченко, В. І. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді / В. І. Панченко. - С .242-245
Коркунова, А. О. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності / А. О. Коркунова. - С .246-248
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес
   викладання основ безпеки життєдіяльності

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі



Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Лавровський, М. О. \о нем\; Скворцов, М. Є. \о нем\; Демков, Михайло Іванович \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Гімназія вищих наук князя Безбородька \о ней\
Экземпляры всего: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Найти похожие

2.
378(4Укр)
П24


   
    Педагогічна освіта в Україні: Роль психолого-педагогічних кафедр [Текст] : збірник матеріалів Всеукраїнської наради-семінару завідувачів психолого-педагогічних кафедр вищих навчальних закладів 16 червня 2006 року / За ред. Б. М. Жебровського ; Міністерство освіти і науки України, Інститут інформаційних технологій і змісту освіти, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : Знання, 2006. - 163 с. - ISBN 966-346-256-6 : 3.00 грн.
    Содержание:
Ніколаєнко, С. М. Стратегія розвитку педагогічної освіти в Україні та роль психолого-педагогічних кафедр у її реалізації / С. М. Ніколаєнко. - С .10-28
Савченко, О. Я. Удосконалення психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів у контексті модернізації шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .29-48
Бондар, В. І. Стратегія і тактика навчання та виховання в умовах реалізації завдань Болонського процесу / В. І. Бондар, В. І. Даниленко. - С .50-61
Капська, А. Й. Концептуальний підхід до організації професійної підготовки соціальних педагогів і соціальних працівників / А. Й. Капська. - С .62-80
Завацька, Л. М. Шляхи підвищення ефективності практичної підготовки соціальних педагогів / Л. М. Завацька. - С .81-88
Гусак, П. М. Підготовка соціального педагога: кредитно-модульна система організації навчального процесу / П. М. Гусак. - С .89-95
Архипова, С. І. Науково-дослідна робота в системі підготовки соціальних педагогів / С. І. Архипова. - С .96-103
Богданова, І. М. Деякі аспекти підготовки майбутніх фахівців до соціально-педагогічної діяльності / І. М. Богданова. - С .104-107
Долинська, Л. В. Удосконалення системи психологічної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах / Л. В. Долинська. - С .108-117
Яценко, Т. С. Проблеми розвитку практичної психології / Т. С. Яценко. - С .118-124
Аврамченко, Світлана Михайлівна. З досвіду організації виховної роботи, зінтегрованої з психокорекційними курсами в підготовці психологів-практиків / С. М. Аврамченко, І. В. Євтушенко, Т. І. Білуха. - С .125-133
Даниленко, В. І. Основні напрями формування нормативно-праововї бази вищої освіти України відповідно до вимог Болонського процесу / В. І. Даниленко, В. П. Мележик. - С .134-142
ГРНТИ
ББК 74.584(4Укр)6 + 88.4
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Підготовка психологів
   Підготовка соціальних педагогів

   Психолого-педагогічні кафедри

   Болонський процес

   Кредитно-модульна система



Доп.точки доступа:
Жебровський, Б. М. \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниІнститут інформаційних технологій і змісту освіти; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 192 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 27.00 грн.
    Содержание:
Лактіонова, Г. М. Здоров’я в системі суспільних та індивідуальних цінностей: від декларації до втілення / Г. М. Лактіонова. - С .5-9
Алексєєнко, Т. Ф. Соціально-педагогічний зміст способу життя та його основні показники / Т. Ф. Алексєєнко. - С .9-12
Плахотнік, О. В. Роль системи освіти у збереженні здоров’я учнівської молоді / О. В. Плахотнік. - С .12-18
Дубогай, О. Д. Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід / О. Д. Дубогай, М. В. Євтушок. - С .18-24
Оржеховська, В. М. Здоров’язберігаюче навчання і виховання: проблеми, пошук / В. М. Оржеховська. - С .24-28
Костів, В. І. Становлення морально-релігійної культури особистості як основа формування здорового способу життя / В. І. Костів. - С .28-31
Суховєєва, Н. М. Формування здорового способу життя як актуальна проблема соціальної педагогіки / Н. М. Суховєєва. - С .31-34
Гайдамашко, І. А. Соціально-педагогічний аналіз чинників агресивної поведінки підлітків / І. А. Гайдамашко. - С .34-36
Кожевнікова, Л. Особиста фізична культура студентів у формуванні мотиваційних потреб до здорового способу життя / Л. Кожевнікова, З. Дзюба, В. Богатир. - С .36-41
Федій, О. О. Гелотологія в системі самовиховання майбутніх вихователів дошкільних закладів / О. О. Федій. - С .41-46
Тимошко, Г. М. Управління процесом формування здорового способу життя в ЗНЗ як складовою якісної освіти / Г. М. Тимошко. - С .46-49
Тур, О. Проблеми психічного здоров’я старшокласників / О. Тур. - С .49-52
Хлєбік, С. Р. Наукові засади формування здорового способу життя молоді засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .52-55
Максак, О. І. Здоровий спосіб життя як основа підтримання фізичного здоров’я / О. І. Максак. - С .55-59
Гусак, В. М. Роль психологічної культури у забезпеченні психологічного здоров’я майбутнього соціального працівника / В. М. Гусак. - С .59-64
Марущак, П. Д. Вплив оздоровчої фізичної культури на організм людини / П. Д. Марущак. - С .64-68
Колесник, М. О. Здоровий спосіб життя студентів в контексті освітнього процесу у ВНЗ / М. О. Колесник. - С .68-71
Звєрєва, І. Д. Оцінювання як процес та фундаментальна технологія / І. Д. Звєрєва. - С .71-74
Бутенко, О. Ю Підтримка репродуктивного здоров’я як важлива складова формування здорового способу життя учнівської молоді / О. Ю Бутенко, Л. Г. Захарова. - С .74-77
Лисенко, І. Життєве самовизначення та його вплив на здоровий спосіб життя у підлітковому віці / І. Лисенко. - С .77-81
Демиденко, В. В. Формування етичного світорозуміння підлітків як фактор їх психологічного здоров’я / В. В. Демиденко, С. П. Демиденко; 81-85
Приходько, Н. И. К проблеме педагогической инициативы, инноватики и прективной педагогики / Н. И. Приходько. - С .85-89
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дорослою молоддю в школі Кофеда (досвід Данії) / Л. М. Завацька. - С .89-92
Приходько, В. М. Моніторинг як інноваційна технологія якості виховання у молоді здорового способу життя / В. М. Приходько. - С .92-96
Тарасюк, Л. В. Раціональна організація навчально-виховного процесу у ліцеї як один зі шляхів формування здорового способу життя / Л. В. Тарасюк. - С .96-100
Палько, І. М. Соціально-педагогічна підтримка формування здорового способу життя студентів / І. М. Палько. - С .100-104
Рень, Л. В. Особливості соціально-реабілітаційної діяльності у притулках для неповнолітніх / Л. В. Рень. - С .104-107
Сливка, Л. Виховний ідеал української народної педагогіки щодо виховання здорового способу життя дітей та молоді / Л. Сливка. - С .107-112
Кіндратюк, Б. Етнопедагогічний потенціал зміцнення духовного здоров’я школярів музикою дзвонів / Б. Кіндратюк, С. Литвин-Кіндратюк. - С .112-116
Дубровська, Л. Технології формування здорового способу життя в умовах літнього оздоровчого табору / Л. Дубровська, В. Дубровський, В. Ковнер. - С .116-120
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Вивчення постави у студентів і школярів - один із компонентів навчальної технології формування здорового способу життя / О. Євсєєва. - С .120-124
Бєлкіна, Н. І. Активні форми використання вільного часу - основа здорового способу життя (на прикладі екскурсії) / Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. - С .124-128
Полякова, О. М. Превентивно-профілактична діяльність соціального педагога неурядової організації щодо формування здорового способу життя / О. М. Полякова, Н. О. Штика. - С .128-132
Кравченко, І. Соціально-просвітницька робота з діабетиками / І. Кравченко, Є. Головченко. - С .132-135
Зубко, О. М. З досвіду розвитку спортивно-оздоровчої роботи з учнівською молоддю в м. Ніжині / О. М. Зубко. - С .135-139
Сергієчко, С. М. Арт-педагогіка як засіб подолання агресивних станів підлітків / С. М. Сергієчко. - С .139-142
Сисоєнко, Н. В. Умови формування способу життя сучасних школярів / Н. В. Сисоєнко. - С .142-145
Соболєва, С. М. Формування потреби здорового способу життя як критерій екологічної підготовки студентів / С. М. Соболєва. - С .145-148
Семенова, М. О. Виховне значення їжі та її споживання: етнографічний аспект / М. О. Семенова. - С .148-153
Грановський, В. Г. Про педагогічні аспекти діяльності літніх оздоровчих таборів / В. Г. Грановський. - С .153-157
Книш, О. К. Щодо питання шлюбно-сімейних настановлень старшокласників як умови вибору здорового способу життя / О. К. Книш. - С .157-161
Ільїнський, А. О. Роль громадських організацій у формуванні здорового способу життя дітей та молоді / А. О. Ільїнський. - С .161-166
Богданцева, І. Музикотерапія як фактор впливу на розвиток особистості / І. Богданцева. - С .166-169
Мельничук, О. В. Формування здорового способу життя у дітей з вадами слуху в умовах спеціалізованих дошкільних закладів / О. В. Мельничук. - С .169-173
Веретенко, Т. Г. Збереження здоров’я студентів та активізація їх навчально-пізнавальної діяльності / Т. Г. Веретенко. - С .173-176
Вербенець, Т. З досвіду роботи з формування здорового способу життя студентської молоді в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті / Т. Вербенець, О. Дехтярьова, О. Пальчик. - С .176-180
Омельченко, С. О. Механізми взаємодії соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя учнів загальноосвітніх закладів / С. О. Омельченко. - С .180-184
Янченко, Т. В. Профілактика алкоголізму у молодіжному середовищі: історичний аспект / Т. В. Янченко. - С .184-187
Чернишенко, І. І. Соціокультурна анімація як засіб профілактики поширення негативних явищ серед дітей та молоді / І. І. Чернишенко. - С .187-190
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 4
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

4.
Шифр: ПП/2009/6
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Выходит ежемесячно
2009г. N 6
Содержание:
Заброцький, М. М. Комунікативна компетентність вчителя: екопсихологічний вимір / М. М. Заброцький. - С.1-4
Мешко, Г. М. Професійне здоров’я педагога як стратегічна проблема сучасної школи / Г. М. Мешко. - С.4-8
Телешун, С. О. Українська криза та публічна політика: теорія і практика / С. О. Телешун. - С.8-13
Дьяконов, Г. В. Диалогические особенности психологии личности в школьном возрасте / Г. В. Дьяконов. - С.13-18
Профілактика агресивної та жорстокої поведінки серед неповнолітніх та молоді. - С.19-25
Федоренко, Р. П. Тренінг консультативних навичок / Р. П. Федоренко. - С.26-45
Желдак, И. М. Коррекция семейного воспитания / И. М. Желдак. - 46-50. Продолжение следует
Губенко, О. В. До питання про біполярну природу творчого інтелекту / О. В. Губенко. - С.50-58
Завацька, Л. М. Особливості детермінантного впливу молодіжної субкультури на соціалізацію учнівської молоді / Л. М. Завацька. - С.62-64
Дідик, Н. М. Особливості особистісної зрілості та самоактуалізації соціальних педагогів у процесі їх професійної підготовки / Н. М. Дідик. - С.58-61
Гурлєва, Т. Любов виникає з любові / Т. Гурлєва. - С.64-66
Маруненко, І. М. Синдром органічного аутизму в дітей із затримкою психічного розвитку / І. М. Маруненко. - С.78-80
Новікова, Ж. М. Особливості вікової періодизації та класифікації осіб похилого віку / Ж. М. Новікова. - С.76-77
Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№2 (3)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.


    Завацька, Л. М.
    Особливості детермінантного впливу молодіжної субкультури на соціалізацію учнівської молоді [Текстььь] / Л. М. Завацька // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N6. - С. 62-64
ББК 71 + 74.6
Рубрики: субкультура
   соціалізація підлітків



Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№2 (3)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

6.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6. Ч. 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 302 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 59.17 грн.
    Содержание:
Васильєв, В. В. Організація та методологія соціологічних досліджень у системі соціального захисту населення / В. В. Васильєв. - С .8-12
Пожидаєва, Оксана Володимирівна. Критерії професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до консультаційної діяльності / О. В. Пожидаєва. - С .13-16
Товщик, С. А. Логіко-структурний аналіз системи категорій і понять соціальної педагогіки / С. А. Товщик. - С .17-21
Кічук, Я. В. Проблема оцінки рівня сформованості правової компетентності майбутнього соціального педагога у вищій школі / Я. В. Кічук. - С .28-32
Гуцан, Т. Г. Сутність і структура готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного новчання / Т. Г. Гуцан. - С .33-35
Козик, І. В. Конфліктологічна компетентність у структурі професійної діяльності соціального педагога / І. В. Козик. - С .36-39
Завацька, Л. М. Проблеми соціалізації особистості студента у діяльності студентської соціальної служби / Л. М. Завацька. - С .40-42
Садовець, О. В. Теоретичне обгрунтування професійного розвитку педагогів України у сучасних умовах / О. В. Садовець. - С .43-46
Ткаченко, І. В Культурологічна складова у підготовці педагога-вихователя до роботи в літніх оздоровчих таборах України / І. В Ткаченко. - С .47-50
Романовська, О. О. Проблеми інтернаціоналізації вищої освіти і соціалізації студента / О. О. Романовська. - С .51-55
Омельченко, Л. М. Соціально-педагогічні засади формування готовності членів молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів / Л. М. Омельченко. - С .56-60
Пономаренко, О. В. Личностно-компетентностный подход анализу личности учителя-лидера / О. В. Пономаренко. - С .61-65
Малков, Д. Ю. Соціально-педагогічні засади формування готовності членів молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів / Д. Ю. Малков. - С .56-60
Панченко, С. П. Розробка програми "Запобігання жорстокого поводження з дітьми в сім’ї / С. П. Панченко. - С .70-73
Поперечняк, О. О. Особливості прояву життєвої компетентності у 6-7 річному віці / О. О. Поперечняк. - С .74-78
Любарська, О. М. Соціальне партнерство як складова професійної діяльності соціального педагога / О. М. Любарська. - С .79-83
Фольварочний, І. В. Тенденції розвитку соціального партнерства у сфері освіти дорослих / І. В. Фольварочний. - С .84-87
Степаненко, Л. М. Особливості підготовки студентів до соціальних зв’язків в умовах вищих навчальних закладів / Л. М. Степаненко. - С .88-91
Клос, Л. Є. Дидактичні особливості соціально-медичної компоненти професійної підготовки фахівців соціальної роботи / Л. Є. Клос. - С .92-97
Кирилюк, В. М. Роль фольклорного мистецтва у формуванні світогляду соціальних педагогів / В. М. Кирилюк. - С .98-102
Фурдуй, С. Б. Умови ефективності соціалізуючого процесу професійної підготовки обдарованих студентів до соціально-педагогічної діяльності / С. Б. Фурдуй. - С .103-107
Стадник, Д. О. Соціальні фактори педагогічної занедбаності / Д. О. Стадник. - С .108-111
Трубавіна, І. М. Результати впровадження нової системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю у центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді України / І. М. Трубавіна. - С .112-116
Лазаренко, В. І. Психологічні аспекти прояву захисних механізмів студентської молоді / В. І. Лазаренко. - С .117-120
Марій, М. М. Зміст просвітницької роботи з молодими батьками в загальноосвітній школі / М. М. Марій. - С .121-124
Полозенко, О. В. Соціально-психологічні причини виникнення сімейних конфлікиів і шляхи їх подолання / О. В. Полозенко. - С .125-129
Киричок, І. І. Персоналістська концепція любові / І. І. Киричок. - С .130-133
Грищенко, С. В. Характеристика чинників процесу самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів / С. В. Грищенко. - С .134-137
Овод, Ю. В. Особливості формування особистості майбутнього соціального педагога як суб’єкта педагогічної діяльності в системі заочно-дистанційного навчання / Ю. В. Овод. - С .138-141
Демешкант, Н. А. Метод проектів як інноваційна технологія екологічної підготовки / Н. А. Демешкант. - С .142-144
Киричок, І. І. Емпатія як важлива індивідуально-психологічна характеристика соціального педагога / І. І. Киричок, М. О. Шевчук. - С .145-147
Рень, Л. В. Професійне вигорання соціальних педагогів, що працюють з дітьми вулиці / Л. В. Рень. - С .148-150
Павлюк, Л. М. Робота над соціальними проектами як умова розвитку творчих здібностей та громадянської компетентності учнів ліцею / Л. М. Павлюк. - С .151-154
Архипова, С. П. Фасилітативна діяльність соціального педагога: теоретико-методологічний аспект / С. П. Архипова, І. М. Литвин. - С .155-158
Коленіченко, Т. І. Деякі аспекти соціально-педагогічної роботи з літніми людьми в умовах геріатричного пансіонату (практичний аспект) / Т. І. Коленіченко. - С .159-162
Волик, Л. В. Феномен вільного часу в системі анімаційного освітньо-виховного поля / Л. В. Волик. - С .159-162
Падун, Н. О. Соціально-педагогічні аспекти управлінської діяльності керівника навчального закладу / Н. О. Падун. - С .168-171
Новгородська, Ю. Г. Теоретичні засади підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з неблагополучними сім’ями / Ю. Г. Новгородська. - С .172-175
Денисюк, О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" з курсу "Вступ до спеціальності" / О. М. Денисюк. - С .176-179
Бутурлим, Т. І. Виховання гендерної культури старшокласників у процесі контент-аналізу телевізійних реклам та художніх фільмів / Т. І. Бутурлим. - С .180-184
Філь, О. В. Методика формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання методу казкотерапії / О. В. Філь. - С .185-187
Хилько, Є. Є. Технологія розвивального навчання у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів / Є. Є. Хилько. - С .188-191
Русанова, О. О. Розвиток індивідуальності в процесі навчання ділової англійської мови / О. О. Русанова. - С .192-195
Карпова, І. Г. Літературно-мистецька студія як соціально-педагогічне середовище для розвитку творчо обдарованої студентської молоді в умовах позанавчальної діяльності вищого навчального закладу / І. Г. Карпова. - С .196-200
Равлюк, Т. А. Розвиток творчих здібностей студентів у процесі соціально-педагогічної практики / Т. А. Равлюк. - С .201-203
Стеценко, Н. М. Використання персонального сайту викладача в підготовці фахівців (на прикладі сайта http: // pedagogika.at.ua/) / Н. М. Стеценко, В. П. Стеценко. - С .204-207
Смеречак, Л. І. Позааудиторна робота як засіб підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Л. І. Смеречак. - С .208-211
Лесіна, Т. М. Шляхи і засоби стимулювання соціальних педагогів до анімайної діяльності / Т. М. Лесіна. - С .212-215
Тюріна, В. О. Методика "лялькотерапії" у роботі соціального педагога з дітьми з метою профілактики насильницької поведінки / В. О. Тюріна. - С .216-218
Тимошенко, О. А. Методичні процедури формування суб’єктної орієнтованої особистості майбутнього практичного психолога / О. А. Тимошенко. - С .219-223
Буркова, Л. В. Способи розв’язання навчальних професійних задач при підготовці спеціалістів соціономічних професій / Л. В. Буркова. - С .224-230
Аніщук, Л. В. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення соціалізації дошкільника / Л. В. Аніщук. - С .231-234
Гордієнко, Н. В. Формування комунікативної компетенції як складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Н. В. Гордієнко, С. Бобела. - С .235-239
Ашиток, Н. І. Професійна підготовка студентів у комунікативному аспекті / Н. І. Ашиток. - С .240-242
Миць, Х. В. Професійна підготовка фахівців соціальної роботи до здійснення профілактичної діяльності щодо протидії торгівлі людьми / Х. В. Миць. - С .243-246
Швед, М. С. Підготовка фахівців до умов роботи в інклюзивному середовищі / М. С. Швед, М. Є. Захарчук. - С .247-250
Качалова, Т. В. Формування комунікативної культури майбутнього соціального педагога / Т. В. Качалова. - С .251-253
Веретенко, Т. Г. Професійна підготовка студентів - майбутніх соціальних педагогів до діяльності у клубах за місцем проживання / Т. Г. Веретенко. - С .254-257
Шпільчак, Л. Я. Підготовка фахівців до соціально-педагогічного супроводу дітей із дистантних сімей як соціально-педагогічна проблема / Л. Я. Шпільчак. - С .258-261
Коваленко, Є. І. Соціально-педагогічні проблеми в науковому доробку Софії Русової / Є. І. Коваленко, Л. Н. Степченко. - С .262-267
Щербина, А. П. Підготовка соціального педагога ВНЗ Білорусі до роботи з молодіжними громадськими організаціями / А. П. Щербина. - С .268-272
Кліщ, Г. І. Проблемно орієнтоване навчання у Віденському медичному університеті / Г. І. Кліщ. - С .273-276
Дужа-Задорожна, М. П. Академізація професійної підготовки соціальних педагогів у вищих навчальних закладах Німеччини / М. П. Дужа-Задорожна. - С .277-280
Литвак, О. Й. Сучасний стан підготовки соціальних працівників у ВНЗ Польщі / О. Й. Литвак. - С .281-284
Калашник, Л. С. Роль педагога у вирішенні деяких проблем суспільства (досвід КНР) / Л. С. Калашник, Н. М. Джгун. - С .285-287
Шугалій, Н. Є. просвітницько-педагогічні ідеї Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга / Н. Є. Шугалій. - С .288-291
Логвиненко, Т. О. Соціально-педагогічна освіта у сучасній Данії / Т. О. Логвиненко. - С .292-295
Малишева, О. М. Соціальна спрямованість у професійній підготовці державних службовців у КНР / О. М. Малишева. - С .296-301
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Вчителі економіки--підготовка

   літні оздоровчі табори--підготовка вихователів

   Соціальні педагоги--професійна підготовка



Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

7.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 210 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.75 грн.
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Василюк, А. Теоретико-методологічні підходи до аналізу освітніх реформ / А. Василюк. - С .7-9
Руденко, Л. С. Шляхи удосконалення іміджевої підготовки магістрів освіти / Л. С. Руденко. - С .10-13
Аніщук, А. Концептуальні засади створення розвивального середовища для становлення мовленевої особистості в дошкільному дитинстві / А. Аніщук. - С .14-22
Груша, Л. О. Уявлення дитини про світ емоцій та почуттів людини в контексті формування її світобачення / Л. О. Груша. - С .23-26
Стадник, Д. О. Діагностика педагогічної занедбаності дітей дошкільного віку / Д. О. Стадник. - С .23-26
Падун, Н. О. Особливості соціально-педагогічних умов менеджменту в розвитку дошкільної освіти / Н. О. Падун. - С .27-30
ІІ БУГАЇВСЬКІ ЧИТАННЯ
Бондаренко, Ю. І. Літературний канон і проблема програмотворення / Ю. І. Бондаренко. - С .31-34
Бурко, О. В. Психолого-педагогічні засади навчання барокової романтичної поезії в основній школі / О. В. Бурко. - С .38-41
Бутурлим, Т. І. Структурно-функціональна модель формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .42-46
Вітченко, А. О. Проблеми аналізу та інтерпретації художніх творів у науковій спадщині Т. Бугайко / А. О. Вітченко. - С .47-51
Гаценко, І. О. Напрямки розвитку мовної особистості / І. О. Гаценко. - С .52-55
Голуб, Н. Б. Риторичні вміння як базовий компонент риторичної компетенції старшокласників / Н. Б. Голуб. - С .56-59
Голуб, Н. М. Розвиток емоційної сфери учнів як один із засобів активізації сприймання мовного матеріалу / Н. М. Голуб, Л. І. ПРоценко. - С .60-62
Донченко, Т. К. Операційна діяльність учнів на уроках української мови / Т. К. Донченко. - С .63-66
Жаркевич, Н. М. Инновационніе технологии в процессе изучения литературы / Н. М. Жаркевич, Л. І. Драчук. - С .67-71
Жук, О. А. Формування комунікативної культури студентів як основи професійної підготовки майбутніх учителів / О. А. Жук. - С .72-74
Забарнний, О. В. Організація дослідницької діяльності старшокласників на уроках української літератури / О. В. Забарнний. - С .75-78
Коткова, Л. І. Формування лексикографічної компетенції як показника мовної культури учня / Л. І. Коткова. - С .79-82
Лілік, О. О. Засвоєння знань про художню систему екзистенціалізму під час вивчення оглядових тем в 11 класі / О. О. Лілік. - С .83-85
Логвіненко, Н. М. Організація пізнавальної діяльності учнів для з’ясування національних особливостей літературного твору в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків / Н. М. Логвіненко. - С .86-89
Міхно, О. П. Особистий фонд Т. Ф. Бугайко у педагогічному музеї НАПН України як джерело дослідження її науково-методичної спадщини / О. П. Міхно. - С .90-93
Моціяка, Олена Миколаївна. Проблема вивчення творчої Т. Шевченка у школі / О. М. Моціяка. - С .94-98
Новосьолова, В. І. Засвоєння стилістичних понять і формування стилісичних умінь на уроках української мови в старшій школі (академічний рівень) / В. І. Новосьолова. - С .99-101
Пащенко, В. М. Стратегія читання у навчальнні фонетики української мови / В. М. Пащенко. - С .102-105
Романишина, Н. В. Вивчення поетики прозового опису портрета на методологічних засадах Т. Ф. Бугайка та Ф. Ф. Бугайка / Н. В. Романишина. - С .110-113
Симоненкова, Т. П. Інноваційні технології навчання на уроках української мови / Т. П. Симоненкова. - С .110-113
Слижук, О. А. Формуванння майстерності майбутніх учителів-словесників під час педагогічної практики / О. А. Слижук. - С .114-116
Стеценко, В. П. На шляху методичних шукань / В. П. Стеценко. - С .117-120
Чумак, Т. М. Формування духовних якостей старшокласників у процесі вивчення літератури в умовах профільного навчання / Т. М. Чумак. - С .126-129
Шелехова, Г. Т. Оволодіння старшокласниками життєво необхідними жанрами мовлення на уроках української мови / Г. Т. Шелехова. - С .130-133
Ярмолюк, А. В. Формування соціокультурної компетенції старшоклассників на уроках= української мови / А. В. Ярмолюк. - С .134-136
Яценко, Т. О. Вивчення модернізму як мистецького явища на заняттях літературного спецкурсу / Т. О. Яценко. - С .137-139
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Іщенко, Л. В. Наступність у логіко-математичному розвитку старших дошкільників та першокласників / Л. В. Іщенко. - С .140-142
Михайленко, О. В. Аналіз освітньо-професійних програм юридичних коледжів США / О. В. Михайленко. - С .143-146
Варуха, О. В. Особливості органнізації рухової активності дітей дошкільного віку / О. В. Варуха. - С .151-155
Дубровський, В. Л. Спільна робота дошкільного навчального закладу з сім’єю з формування морально-духовних якостей у дітей / В. Л. Дубровський. - С .160-163
Дубровська, Л. О. Гра як засіб розумового розвитку дітей молодшого дошкільного віку / Л. О. Дубровська. - С .160-163
Заплішний, І. І. Рухова активність у формуванні культури здоров’я дітей дошкільного віку / І. І. Заплішний, К. М. Заплішна, С. О. Оленченко. - С .164-169
Марчук, Г. В. Формування компонентів соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу / Г. В. Марчук. - С .169-172
Метелюк, В. І. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в кризові періоди їх розвитку / В. І. Метелюк. - С .173-176
Завацька, Л. М. Формування позитивного ставлення до здорового способу життя у майбутніх соціальних педагогів / Л. М. Завацька. - С .177-179
Борисюк, С. О. Розвиток здатності до фасиліативної взаємодії майбутніх соціальних педагогів засобами соціально-педагогічного тренінгу / С. О. Борисюк. - С .180-182
Тукач, І. І. Роль сім’ї у формуванні в дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків (емпіричний аспект) / І. І. Тукач. - С .183-187
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осаволюк, О. А. Підготовка сучасних учителів в умовах особистісно орієнтованого навчання... / О. А. Осаволюк. - С .188-191
Підлипняк, І. Ю. Професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах різновікової групи: історія та сучасність / І. Ю. Підлипняк. - С .192-195
Платонова, О. Г. Підготовка студентів до застосування технологій соціального виховання у процесі вивчення курсу "Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування" / О. Г. Платонова. - С .196-199
ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Боровик, В. В. Фізичне виховання у дітей у педагогічній думці вітчизняних педагогів кін. ХІХ - поч. ХХ ст. / В. В. Боровик. - С .200-201
Ярмак, Н. О. О. Ф. Музиченко про фактор впливу на гармонійний розвиток дитини / Н. О. Ярмак. - С .202-206
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта

   професійна підготовка вчителів

   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Діти дошкільного віку

   Дошкільна освіта

   Заклади дошкільної освіти

   підготовка педагогів дошкільної освіти

   здоровий спосіб життя--Студенти

   Фізичне виховання дітей

фывфывфыв:
педагогічна занедбаність -- наступність в навчанні


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 224131
Число посетителей 1422
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя