Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Карпенко, Т.@<.>
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-18 
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 156 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 11.00 грн.
    Содержание:
Каташинська, І. В. До питання про категорію "особистість" у сучасній педагогіці / І. В. Каташинська. - С .5-9
Локарєва, Ю. В. Професійне становлення особистості майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін / Ю. В. Локарєва. - С .9-12
Фалько, М. І. Складові дослідницької діяльності майбутніх учителів музики / М. І. Фалько. - С .12-14
Арделян, О. М. Вплив музичного мистецтва на соціальне виховання майбутніх учителів / О. М. Арделян. - С .15-18
Костіна, Л. М. Музично-естетична проблема особистості педагога / Л. М. Костіна. - С .18-21
Хоменко, З. В. Диригентське виконавство як складова художньо-творчої діяльності музиканта-педагога / З. В. Хоменко. - С .21-24
Хлєбік, С. Р. Психолого-педагогічні аспекти підготовки студентів мистецьких факультетів до концертного виступу / С. Р. Хлєбік, О. В. Хлєбік. - С .24-28
Ростовська, Ю. О. Експериментальна методика формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .28-33
Михаськова, М. А. Проблеми формування когнітивно-змістовного компоненту фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .33-37
Зуєв, П. К. Формування навичок акомпоніаторської майстерності майбутнього вчителя музики в класі баяна, акордеона / П. К. Зуєв, Л. В. Зуєва. - С .37-41
Растригіна, А. М. Самореалізація на уроках музики як засіб становлення внутрішньої свободи особистості школяра / А. М. Растригіна. - С .41-44
Бірюкова, Л. А. Основні напрямки диригентсько-хорової підготовки студентів першого курсу на хоровому диригуванні / Л. А. Бірюкова. - С .44-47
Єременко, О. В. Формування ціннісних орієнтацій магістрантів у процесі викладання фахових дисциплін / О. В. Єременко. - С .47-53
Карпенко, Т. П. Методи роботи з підготовки майбутнього вчителя музики (у концерт-мейстерському класі) / Т. П. Карпенко. - С .53-57
Маруфенко, О. В. Вокально-слухова діяльність майбутнього вчителя музики / О. В. Маруфенко. - С .57-60
Калашнікова, В. В. Розвиток мовленнєвих здібностей студентів / В. В. Калашнікова. - С .60-64
Палаєва, М. В. Методологічні основи формування художнього світогляду особистості / М. В. Палаєва. - С .64-68
ревенчук, В. В. Методи навчальної взаємодії викладача та студента у процесі інструментальної підготовки / В. В. ревенчук. - С .68-72
Садовенко, С. М. Розвиток музично-творчих здібностей дошкільнят засобами пісенно-ігрових методів дитячого фольклору / С. М. Садовенко. - С .72-77
Калинюк, Н. О. Роль музичної гри в організації і проведенні дозвілля дітей інвалідів / Н. О. Калинюк. - С .77-80
Аліксійчук, О. С. Дидактичні ігри у музично-виховній роботі з молодшими школярами / О. С. Аліксійчук. - С .80-83
Стурзеску, О. В. Структурні компоненти невербальної комунікації музикантів ансамблістів / О. В. Стурзеску. - С .83-86
Дворядкина, І. М. В поисках утраченного универсализма / І. М. Дворядкина. - С .86-89
Карпенко, А. П. Сприйняття духовної музики в структурі музичного виховання / А. П. Карпенко. - С .89-93
Гейченко, М. І. Фразування як синтез засобів музичної виразності / М. І. Гейченко, Г. С. Дідич. - С .93-97
Рибніков, О. М. Міді-технології в музичній освіті / О. М. Рибніков. - С .97-101
Щербініна, О. М. До питання стильової техніки музиканта-виконавця / О. М. Щербініна. - С .101-104
Дорохін, В. Г. Деякі особливості артикуляції на баяні (фонетичний рівень) / В. Г. Дорохін. - С .104-107
Петренко, М. Б. Увага як фактор формування концертмейстерської майстерності (теоретичні та методичні аспекти) / М. Б. Петренко. - С .107-110
Городенко, С. В. К проблеме интерпретации клавирных произведений И.-С. Баха в современном исполнительском искусстве / С. В. Городенко. - С .110-116
Ткаченко, О. М. Розвиток музичної освіти на Лівобережній Україні в контексті національно-культурного відродження XVI-XVIII ст. / О. М. Ткаченко. - С .116-120
Дорохина, Л. А. Хоровое пение в духовных учебных заведениях Чернигова в начале ХХ столетия: традиции и их обновление / Л. А. Дорохина. - С .120-125
Задоя, О. В. Генезис українського просвітництва / О. В. Задоя. - С .125-130
Володченко, Ж. М. Музично-педагогічна думка в освітніх установах м. Ніжина: Ніжинській вищій школі та гімназіях (1900-1933 рр.) / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .130-139
Володченко, Ж. М. Утворення і діяльність музично-драматичного товариства та організації "Просвіта" в м. Ніжині на початку ХХ століття / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .139-144
Горбенко, С. С. Народна творчість як основа гуманістично спрямованої освіти особистості / С. С. Горбенко. - С .144-148
Федорчук, О. П. Особливості регіональних співочих традицій / О. П. Федорчук. - С .148-151
Новольська, Г. І. Виховна система ордену єзуїтів / Г. І. Новольська. - С .151-153
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі музики--підготовка
   Майбутні вчителі музики



Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Найти похожие

2.
Шифр: І220140/2010/січень/1
   Газета

Історія України [Текстььь] : всеукраїнська газета для вчителів історії та правознавства. - К. : Шкільний світ, 1996 - . - Выходит ежемесячно
2010г. січень N 1
Содержание:
Карпенко, Т. Вітаємо з ювілеєм Валерія Андрійовича Смолія! / Т. Карпенко. - С.3-4
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.


    Карпенко, Т.
    Вітаємо з ювілеєм Валерія Андрійовича Смолія! [Текст] / Т. Карпенко // Історія України. - 2010. - Том січень, N 1. - С. 3-4
ББК 63.3(4укр)
Рубрики: Історія України--персоналії--українські історики
   Кафедра історії України та політології



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
Шифр: І220140/2010/5 (лютий)
   Газета

Історія України [Текстььь] : всеукраїнська газета для вчителів історії та правознавства. - К. : Шкільний світ, 1996 - . - Выходит ежемесячно
2010г. N 5 (лютий)
Содержание:
Карпенко, Т. Віктор Даниленко: вчений, педагог, громадський діяч / Т. Карпенко. - С.1-4
Концепція профільного навчання в старшій школі : Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 11.09.09 №854. - С.5-8
Городиська, З. Суспільно-політичний рух на західноукраїнських землях у 50-60-х рр. XIXст.: Історія України. 9 клас / З. Городиська. - С.9-11
Поцелуйко, О. Японія. Всесвітня історія. 10 клас / О. Поцелуйко. - С.12-14
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
63.3(4Укр)
К 26


    Карпенко, Т.
    Віктор Даниленко: вчений, педагог, громадський діяч [Текст] / Т. Карпенко // Історія України. - 2010. - N 5 (лютий). - С. 1-4
ББК 63.3(4Укр)
Рубрики: Історія України--персоналії--українські історики
   Кафедра історії України та політології



Доп.точки доступа:
Даниленко, Віктор Михайлович (український історик) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
Шифр: І220140/2010/8 (лютий)
   Газета

Історія України [Текстььь] : всеукраїнська газета для вчителів історії та правознавства. - К. : Шкільний світ, 1996 - . - Выходит ежемесячно
2010г. N 8 (лютий)
Содержание:
Карпенко, Т. Міжнародний валютний фонд: історія створення / Т. Карпенко. - С.1-4
Всеукраїнська учнівська олімпіада з правознавства -2010 : прометодичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської олімпіади з основ правознавства : лист Міністерства освіти і науки України від 25.12.09 № 1/9-911 (витяг). - С.5-7
Гращенкова, І. Конституційне право: дидактичні матеріали для класів із поглибленим вивченням правознавства / І. Гращенкова. - С.8-15
Присяжнюк, С. Правовий аукцион: позакласний захід із правознавства / С. Присяжнюк. - С.16-21
Заводна, Л. Правила мовного етикету: подорож до країни приємних співрозмовників. Етика. 5 клас / Л. Заводна. - С.22-24
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.
65
К 26


    Карпенко, Т.
    Міжнародний валютний фонд: історія створення [Текст] / Т. Карпенко // Історія України. - 2010. - N 8 (лютий). - С. 1-4
ББК 65
Рубрики: Кафедра економічної теорії
   економіка світова

   Міжнародний валютний фонд (МВФ)



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
Шифр: І220140/2010/16 (квітень)
   Газета

Історія України [Текстььь] : всеукраїнська газета для вчителів історії та правознавства. - К. : Шкільний світ, 1996 - . - Выходит ежемесячно
2010г. N 16 (квітень)
Содержание:
Карпенко, Т. Європейська асоціація вільної торгівлі / Т. Карпенко. - С.1-2.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. 10 клас. правознавство: академічний та профільний рівні; Філософія: профільний рівень. - С.3-19.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
65
К 26


    Карпенко, Т.
    Європейська асоціація вільної торгівлі [Текст] / Т. Карпенко // Історія України. - 2010. - N 16 (квітень). - С. 1-2.
ББК 65
Рубрики: економіка--організації та об'єднання
фывфывфыв:
Європейська асоціація вільної торгівлі (ЄАВТ)


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 6. Ч. І / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 252 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 21.00 грн.
    Содержание:
Ніжинець, Ю. Кургани "Олегового поля" - втрачені атрактичні об’єкти Чернігова / Ю. Ніжинець. - С .3-4
Євлах, А. Сутність та особливості національного виховання дітей / А. Євлах. - С .4-6
Єжела, Ю. До сутності поняття "Творча активність" особистості / Ю. Єжела. - С .7-9
Єсипенко, Н. Типи реагування на хворобу та психічні порушення у пацієнтів з онкопатологією / Н. Єсипенко. - С .9-10
Ісаєнко, Алла. Особливості фінансово-економічної кризи в Україні / А. Ісаєнко. - С .11-14
Андріїв, Н. Проблема інтегрованого навчання у сучасній школі / Н. Андріїв. - С .15-16
Армашевська, Т. Ойконіми Чернігівщини / Т. Армашевська. - С .17-18
Аушева, О. Проблеми професійної самоактуалізації особистості вчителя / О. Аушева. - С .19-21
Білан, Ю. Екстремальність температурного режиму в Ніжині в світлі змін глобального потепління / Ю. Білан. - С .22-23
Безверха, Ю. Працересурсний потенціал як важлива складова АРП регіону (на прикладі Сумської області) / Ю. Безверха. - С .24-25
Борисова, К. Авторська програма як засіб формування умінь дошкільників у галузі живопису / К. Борисова. - С .25-27
Бутко, Т. Психологічні особливості переживання фізичного болю соматично хворими (ВІЛ-інфіковані) / Т. Бутко. - С .28-29
Войтенко, Т. Агрокліматичні умови Чернігівщини та їх сучасні особливості / Т. Войтенко. - С .30-32
Єремеєва, Я. Виникнення конфлікту / Я. Єремеєва, О. Бабич, К. Передерій. - С .33-36
Іванішина, Д. Зміст морального ідеалу в контексті сучасних педагогічних досліджень / Д. Іванішина. - С .37-39
Ігнатенко, М. Фразеологічні одиниці з компонентом "Зір" та "слух" у сучасній німецькій мові / М. Ігнатенко. - С .40-41
Андрук, Л. Проблема розробки навчально-методичного комплексу у контексті сучасної модернізації шкільної історичної освіти / Л. Андрук. - С .42-44
Билим, В. Гувернерство як соціально-педагогічна проблема / В. Билим. - С .45-46
Балашова, А. Міжособистісні стосунки агресивних підлітків / А. Балашова. - С .46-47
Баранов, Д. Особливості функціонування системи особистісних смислів в умовах ризику / Д. Баранов. - С .48-50
Барбаш, А. Шляхи ліквідації типових помилок на вживання англійського артикля студентами ІІІ курсу факультету іноземних мов / А. Барбаш. - С .51-53
Бобир, Ю. До проблеми навчання послідовності часів в англійській мові / Ю. Бобир. - С .54-55
Бригінець, М. Етимологія та структурно-семантичні особливості крилатих виразів німецької мови / М. Бригінець. - С .56-57
Вірста, М. Позашкільний заклад як інститут соціалізації підростаючого покоління / М. Вірста. - С .58-59
Василевський, Є. Психологічні фактори атракції в міжособистісних стосунках / Є. Василевський. - С .60-65
Василенко, Є. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту обдарованих дітей в Україні / Є. Василенко. - С .66-68
Власова, В. Особливості розв’язання міжособистісних конфліктів особистостями з різними рівнем рефлексивності / В. Власова. - С .69-70
Войтенко, М. Формування та розвиток моральних цінностей старшокласників у процесі вивчення історії / М. Войтенко. - С .71-73
Герасименко, Н. Особливості соціально-педагогічного захисту "дітей вулиці" в Україні / Н. Герасименко. - С .74-76
Глущенко, А. Голодомор 1932-1933 рр. на Ніжинщині (на основі архівних матеріалів) / А. Глущенко. - С .77-80
Гненик, І. Формування громадянської позиції на уроках історії / І. Гненик. - С .81-83
Голінко, Є. До проблеми особливостей самооцінки соматично хворих дорослих / Є. Голінко. - С .84-85
Грабовський, В. Роль социальных стереотипов / В. Грабовський. - С .86-87
Гратій, І. Висвітлення проблеми організації колективної праці у психолого-педагогічній літературі / І. Гратій. - С .88-89
Гурський, М. Основні мотиви діяльності студентів-спортсменів / М. Гурський. - С .90-91
Давиденко, К. Особливості мотивації навчання сучасних студентів-психологів / К. Давиденко. - С .91-92
Двойнос, Т. М. Психологічні причини сором’язливості / Т. М. Двойнос. - С .93-94
Дема, М. Особливості активізації критичного мислення при розгляді соціально-економічних питань та уроках історії України / М. Дема. - С .95-96
Дорошенко, В. Політична соціалізація учнів старших класів у процесі вивчення історії / В. Дорошенко. - С .97-99
Дорошенко, Л. Джерела поповнення регістру молодіжної лексики сучасної німецької мови / Л. Дорошенко. - С .100-101
Дудка, Є. Робота соціального педагога з сім’ями дітей з особливими потребами засобами Інтернет / Є. Дудка. - С .102-103
Желєзко, Р. Військово-політичний розвиток Ніжинщини в кінці XVII століття / Р. Желєзко. - С .107-108
Жигимонт, Ю. Змістовні особливості Я-концепції дітей старшого дошкільного віку / Ю. Жигимонт. - С .107-198
Захарченко, О. Використання виховного потенціалу регіональної культури у роботі з дітьми дошкільного віку / О. Захарченко. - С .109=110
Кабриль, К. Ціннісна компетентність майбутнього вчителя музики: проблема визначення / К. Кабриль. - С .111-113
Капуста, О. Особливості гендерного дискурсу в ЗМІ та їх виховний вплив на старшокласників / О. Капуста. - С .114-115
Карпенко, Т. До проблеми шляхів інтенсифікації процесу навчання / Т. Карпенко. - С .116-117
Кацалап, Ю. Школа як осередок здійснення гендерного виховання молодшого школяра / Ю. Кацалап. - С .118-120
Кириченко, Ю. Правове виховання в системі всебічного розвитку особистості / Ю. Кириченко. - С .121-122
Кобижська, С. Дослідження ефективності застосування елементів збагаченого навчання в роботі з обрарованими дітьми на уроках англійської мови / С. Кобижська. - С .123-126
Ковальська, О. Смисложиттєві орієнтації студентської молоді / О. Ковальська. - С .127-128
Ковтун, Г. Вивчення інтраіндивідуальної специфіки організації індивідуальності студента як суттєвий аспект психологічного забезпечення його фахової підготовки / Г. Ковтун. - С .129-131
Колоша, С. Особливості формування соціального інтелекту обдарованої особистості / С. Колоша. - С .132-136
Компанець, О. Гемблінг як фактор віктимізації неповнолітніх / О. Компанець. - С .137-138
Кондріяненко, О. Соціально-психологічні передумови розвитку іпохондрії у дорослих людей / О. Кондріяненко. - С .139-141
Копилова, Є. До питання про сутність поняття "інтегрований урок" (на прикладі курсу історії в школі) / Є. Копилова. - С .142-143
Коротя, К. Зародження та поширення американської доктрини "відкритих дверей" на Далекому Сході і в Азії / К. Коротя. - С .144-146
Костенко, М. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою / М. Костенко. - С .147-148
Крапивний, Я. Особливості житлобудування сіверян / Я. Крапивний. - С .149-150
Кришталь, М. Особливості розміщення неправославних громад і храмів Полтавської області / М. Кришталь. - С .150-152
Кубрак, Р. Розвиток педагогічних ідей Марії Монтессорі в Україні та за кордоном / Р. Кубрак. - С .153-154
Куриленко, Т. Культура рідного краю у змісті програм виховання і розвитку дітей дошкільного віку / Т. Куриленко. - С .155-157
Кушенко, О. Музично-виконавська підготовка в історії становлення та розвитку / О. Кушенко. - С .158-160
Лавренюк, Н. Роль феруму в природних водах / Н. Лавренюк. - С .161-162
Лисюк, О. Тест як один із засобів контролю навчальних досягнень учнів / О. Лисюк. - С .163-164
Логвиненко, Л. Особливості переживання самотності у похилому віці / Л. Логвиненко. - С .165-166
Ляжко, О. Соціально-педагогічна робота з формування здорового способу життя молоді / О. Ляжко. - С .166-167
Мільченко, А. Чинники становлення психологічного благополуччя особистості періоду юнацтва та молодості / А. Мільченко. - С .168-172
Мірошник, О. Проблема формування музично-естетичних здібностей школярів / О. Мірошник. - С .173-175
Міщенко, Л. Трансгенераційні проблеми дисфункціональної сім’ї / Л. Міщенко. - С .176-177
Максименко, Н. Телефонне консультування як різновид дистантного психологічного консультування / Н. Максименко. - С .178-179
Максименко, С. Особливості особистісних переживанб підлітків із дистантних сімей / С. Максименко. - С .179-180
Малайок, Т. Аудирование как вид речевой деятельности / Т. Малайок. - С .181-183
Мальцева, А. Сюжетно-рольова гра у навчально-виховній роботі з дітьми дошкільного віку / А. Мальцева. - С .184-186
Марченко, А. Прийоми навчання граматики англійської мови / А. Марченко. - С .187-188
Мельник, В. Інтенсивність зв’язків між параметрами темпераметру та характеру у студентів з різним рівнем розвитку совісності та в групах, що різняться за типом міжкулевої асиметрії / В. Мельник. - С .189-190
Мельник, С. Переживання любові як психологічна умова самоактуалізації / С. Мельник. - С .191-192
Москаленко, О. The peculiarities of the usage of the terminology and the lexical units / О. Москаленко. - С .192-193
Москаленко, О. The usade of the notial and functional parts of speech in scientific texts (based on the research articles about the snternet and physics) / О. Москаленко. - С .194-196
Москаленко, О. Формування соціокультурної компетенції під час навчання писемного мовлення у молоодшій школі / О. Москаленко. - С .196-198
Москаленко, О. Зміст та напрями діяльності психологічної служби в освітніх закладах / О. Москаленко. - С .199-202
Мільченко, А. Чинники становлення психологічного благополуччя особистості періоду юнацтва та молодості / А. Мільченко. - С .203-206
Міщенко, Л. Трансгенераційні проблеми дисфункціональної сім’ї / Л. Міщенко. - С .207-208
Нагорна, А. Роль заголовку як "сильної позиції" художнього тексту / А. Нагорна. - С .209-210
Нестеренко, П. Інтелектуальне управління як психологічна проблема / П. Нестеренко. - С .211-212
Нестеренко, П. Демонстративна акцентуалізація характеру у підлітків / П. Нестеренко. - С .213-214
Ніжинець, Ю. Кургани "Олегового поля" - втрачені атрактивні об’єкти Чернігова / Ю. Ніжинець. - С .215-216
Онищенко, О. Майстерність вчителя у використанні індивідуальної педагогічної бесіди / О. Онищенко. - С .216-217
Осипенко, А. Альтернативне паливо: структура, класифікація та перспективи використання в Україні / А. Осипенко. - С .218-220
Остапенко, О. Особливості педагогічного іміджу сучасного вчителя / О. Остапенко. - С .221-222
Откидач, І. Психолого-педагогічні девіації підліткового віку / І. Откидач. - С .223-226
Охотницька, А. Педагогічна діяльність Г. Нейгауза / А. Охотницька. - С .227-228
Павленко, І. Соціальна реабілітація молоді з обмеженими фізичними можливостями з досвіду роботи Житомирського вищого професійного училища-інтернату / І. Павленко. - С .229-230
Падун, В. Лінгвостилістичні засоби стоврення літературно-художнього портрету персонажа (на базі роману Д. Ноля "Die abenteuer des werner holt") / В. Падун. - С .231-232
Петренко, О. Мовні засоби для вираження поняття "запах" у романі П. Зюскінда "Парфумер" / О. Петренко. - С .233-234
Писаренко, О. Teaching the present continuous through grammar / О. Писаренко. - С .235-237
Повизша, М. Психологічні особливості переживання зради партнера юнаками та дівчатами: до постановки проблеми / М. Повизша. - С .238-239
Полторацька, Т. Психологічні особливості особистісних переживань дітей-сиріт / Т. Полторацька. - С .240-242
Поприткіна, Д. Використання мультимедійних програм на уроках біології у сучасній школі / Д. Поприткіна. - С .243-244
Потильчак, Ю. Психологічні особливості взаємодії лідерів груп між собою / Ю. Потильчак. - С .245-249
ГРНТИ
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Викладання німецької мови
   Викладання біології в школі

   Вчителі--імідж

   Здоровий спосіб життя--молодь

   Вчителі--майстерність вчителя

   Викладання англійської мови в школі

   Історія України--Голодомор, 1932-1933 рр.

   Ніжинщина--історія, 1932-1933 рр.
фывфывфыв:
альтернативне паливо -- сленг молоді -- художній текст -- імідж вчителя -- майстерність вчителя


Доп.точки доступа:
Мельничук, Олександр Володимирович; Зюскінд, Патрік \о нем\; Нейгауз, Генрих Густавович \о нем\; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

 1-10    11-18 
 
Статистика
за 16.08.2024
Число запросов 60104
Число посетителей 1085
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя