Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ІНФОРМАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ<.>
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.
74
З-38


    Захлюпаний, В.
    Формування ІНС освітнього закладу [Текст] / В. Захлюпаний // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 36(вересень). - С. 18-21.
ББК 74
Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина
   Комп’ютеризація навчального процесу

   Інформаційні технології навчання

фывфывфыв:
НАВЧАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ -- інформаційно-навчальне середовище


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74
О-74


    Осмоловская, И.
    Изменение процесса обучения: от общества индустриального - к информационному [Текст] / И. Осмоловская // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2009. - N 7. - С. 149-156.
ББК 74
Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина
   Інформаційне суспільство

   Процес навчання

фывфывфыв:
ІНФОРМАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
73
К 50


    Клокар, Н. І.
    Інформаційно-навчальне середовище як відкрита педагогічна система професійного розвитку освітян [Текст] / Н. І. Клокар // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 38-39.
ББК 73
Рубрики: Вчителі--професійний розвиток
фывфывфыв:
освітній портал КОІПОПК -- освітні технології -- освітній проект -- інформаційно-навчальне середовище -- підвищення кваліфікації освітян -- інформаційно-комунікаційні технології
Аннотация: Інформаційно-навчальне середовище системи освіти Київської області є відкритою педагогічною системою професійного розвитку педагогічних і управлінських кадрів, що передбачає не лише створення умов для володіння ІКТ, а й широке інформування і навчання засобами сучасних технологій.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.


    Компаній, О.
    Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі [Текст] / Олена Компаній // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 32-34. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.200
Рубрики: Початкова школа--читання
фывфывфыв:
читацький інтерес -- формування читацьких інтересів -- інформаційно-навчальне середовище -- метод пояснення -- метод розповіді -- метод бесіди -- літературна гра -- самостійна робота -- творчий і пошуково-інформаційний метод
Аннотация: У статті на матеріалі дослідження виявлено читацькі інтереси дітей, місце читання в проведенні вільного часу школярами, причини зниження інтересу до читання; розглянуто оптимальні методи, що забезпечують пробудження читацького інтересу: словесні (пояснення, рохзповідь, бесіда), практичні (літературні ігри), самостійні роботи, творчі, пошуково-інформаційні.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободных экз. нет
Экз.1 (Ч.З.№3) занят

Найти похожие

5.
28.0р10
М 35


    Матяш, Надія.
    Теоретичні засади систематизації інформації учнями у процесі навчання біології / Н. Матяш // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 35-39. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 28.0р10 + 74.202.245
Рубрики: Навчальна інформація--засвоєння--уроки біології
   викладання біології в школі

фывфывфыв:
навчальна інформація -- процес навчання -- довготривала пам’ять -- вікові особливості -- інформаційно-навчальне середовище -- сенсорно-перцептивний рівень -- когнітивний рівень -- знаннєвий рівень -- образно-оперативний рівень
Аннотация: У статті розкрито окремі теоретичні засади систематизації інформації учнем у процесі навчання біології. Доведено, що ефективність процесу засвоєння навчальної інформації та її систематизації школярами зростає, якщо врахувати положення нейробіологічної концепції І. Кучерова, результати нейролінгвістичних досліджень О. Лурія та його послідовників, положення семантичної теорії інформації Ю. Шрейдера, інформаційної теорії Г. Драйдена, Д. Вос, К. Ровз, П. симонова, а також інформаційної основи діяльності В. Шадрикова.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
74.04(4Укр)
К 50


    Клокар, Наталія Іванівна.
    Розвиток інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону в умовах упровадження нових стандартів освіти [Текст] / Н. І. Клокар // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 3-6. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--регіональна система освіти--інформаційно-навчальне середовище
   Освіта в Україні--заклади, установи освіти--веб-сайти

   Вчителі початкової школи--підвищення кваліфікації

   Вчителі початкової школи--інформаційно-комунікаційна компетентність

   Київська область--система освіти
    Київська область--заклади освіти--веб-сайти

фывфывфыв:
система освіти регіону -- інформаційно-навчальне середовище -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- вчителі початкової школи -- веб-сайти відділів освіти -- веб-сайти методичних кабінетів освіти -- веб-сайти навчальних закладів
Аннотация: В статті представлено зміст, структуру та особливості формування інформаційно-навчального (освітнього) середовища системи освіти регіону. Висвітлено теоретичні основи реформування системи освіти, підвищення її якості й конкурентоздатності в умовах сучасних соціально-економічних змін.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
74.204.2
Ч-81


    Чубарук, О. В.
    Управління розвитком інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів української мови і літератури в системі післядипломної педагогічної освіти [Текст] / О. В. Чубарук // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 11-16. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.204.2
Рубрики: Освіта--інформатизація освіти
   Вчителі--професійна компетентність

   Вчителі української мови та літератури

   Післядипломна педагогічна освіта

   Інформаційно-комунікаційні технології

фывфывфыв:
інформаційно-навчальне середовище -- педагогічні працівники -- професійна компетентність вчителя
Аннотация: У статті проаналізовано актуальні питання управління розвитком інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів української мови і літератури.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 27.06.2024
Число запросов 121315
Число посетителей 1319
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя