Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (33)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (10)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ДНЗ<.>
Общее количество найденных документов : 323
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
61(075.3)
М74


    Мойсак, Олександр Данилович.
    Основи медичних знань і охорони здоров’я [Текст] : Навч. посібник для студентів пед. закладів освіти / О. Д. Мойсак. - 2-е вид, випр. і доп. - К. : Арістей, 2004. - 592 с. - Літ.: с. 591. - ISBN 966-8458-18-4 (в пер.) : 58.00 грн.
    Содержание:
Питання фізіології дітей раннього і дошкільного віку . - С .17-51
фывфыв: педіатрія, дитина
Гігієнічні основи виховання здорової дитини та загартування її організму . - С .52-124
фывфыв: харчування, масаж, загартовування
Дитячі соматичні хвороби та їх профілактика . - С .125-288
Інфекційні хвороби та їх профілактика . - С .289-404
фывфыв: мікробіологія, епідеміологія, заразні хвороби, грип, дитячі хвороби, кишкові інфекції, СНІД
Дитячий травматизм і його профілактика . - С .405-470
фывфыв: перша допомога
Основи охорони здоров’я . - С .470-554
фывфыв: генетика, нозологія, лікарські препарати, хворий, стаціонар, фізіотерапія, отруєння, долікарська допомога, догляд, гігієна
ГРНТИ
ББК 5я73
РУБ 61(075.3)
Рубрики: Адаптація дітей
   адаптація дошкільника до ДНЗ (дошкільного навчального закладу)


Экземпляры всего: 29
аб (6), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (21)
Свободны: аб (6), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (21)
Найти похожие

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 130 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.70 грн.
    Содержание:
Петренко, А. А. Модернізація змісту, форм і методів управлінської діяльності керівника системи освіти в процесі атестації / А. А. Петренко. - С .5-10
Беднарек, Ю. Інноваційність навчання в інформаційному суспільстві / Ю. Беднарек. - С .10-14
Коваленко, Є. І. Модель ступеневої підготовки педагогічних кадрів: зарубіжний і вітчизняний досвід / Є. І. Коваленко. - С .14-19
Бєлкіна, Н. І. Інтенсифікація навального процесу в контексті педагогічних проблем / Н. І. Бєлкіна. - С .19-22
Ростовська, І. О. Керування процесом учіння гри на фортепіано як педагогічна проблема / І. О. Ростовська. - С .22-25
Кирилюк, В. М. Фізіологічні та анатомічні основи відбору дітей до хореографічної школи / В. М. Кирилюк. - С .25-28
Благінін, В. М. Сучасна історична наука України і завдання оновлення змісту шкільноі історичної науки / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .28-32
Ковба, І. О. Психолого-педагогічне вивчення школяра як фактор формування культури аналітико-діагностичної діяльності вчителя / І. О. Ковба. - С .32-36
Огієнко, О. І. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти / О. І. Огієнко. - С .36-40
Осаволюк, О. А. До питання про роль знань у постінформаційному суспільстві / О. А. Осаволюк. - С .40-43
Падун, Н. О. Болонський процес - як засіб інтеграції в Європейський освітній простір / Н. О. Падун. - С .43-46
Новгородська, Ю. Г. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності студентів у процесі вивчення педагогіки / Ю. Г. Новгородська. - С .46-49
Шевченко, С. І. Комп’ютерний контроль читання іноземною мовою / С. І. Шевченко. - С .49-53
Овчинникова, Т. А. Методичні вимоги до навчання математики в класах економічного та природничого профілів / Т. А. Овчинникова. - С .53-62
Андрущенко, Т. В. До питання про теорію і практику формування педагогічних умінь / Т. В. Андрущенко. - С .58-62
Коваленко, С. О. Начальні завдання як засіб контролю / С. О. Коваленко, В. М. Гавій. - С .62-65
Сливко, С. А. Проблема активізації музичного слуху студнтів мистецьких факультетів вищої школи в процесі інструментально-виконавської підготовки / С. А. Сливко. - С .65-68
Дубровська, Л. О. Готовність педагога до діагностики розвитку особистості школяра / Л. О. Дубровська. - С .68-71
Пісоцька, Л. М. Дослідження суб’єктивної оцінки вихователями ДНЗ власних професійних проблем / Л. М. Пісоцька. - С .71-75
Ростовська, Ю. О. Проблема досягнення єдності доведення і віри у процесі методичної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .75-79
Носаченко, І. М. Ігрові заняття в професійній підготовці майбутніх будівельників / І. М. Носаченко. - С .79-82
Гриценок, І. А. Комплексне методичне забезпечення виробничого навчання кваліфікованих робітників швейного профілю / І. А. Гриценок. - С .82-86
Павлюк, С. Система обов’язкової освіти у Німеччині: особливості організації і тенденції розвитку / С. Павлюк. - С .86-91
Василюк, А. В. Тенденції змін польської освіти / А. В. Василюк. - С .91-95
Баленко, Н. М. Просвітницька діяльність вітчизняних вчених мовознавців та літературознавців у контексті суспільно-педагогічного руху другої половини XIX - початку XX ст. / Н. М. Баленко. - С .95-99
Барило, О. А. Науково-теоретичні засади концепції допомоги заради самодопомоги (на прикладі роботи датського закладу самореалізації Г. К. Кофоєда) / О. А. Барило. - С .99-103
Олійник, Н. А. Актуальні проблеми освітньої діяльності земств Чернігівської губернії у 90-х роках XIX - поч. XX ст. / Н. А. Олійник. - С .103-107
Таран, О. М. Оцінка С. Руссовою комплексної системи організації навчально-виховного процесу / О. М. Таран. - С .107-110
Киричок, І. і. Педагогічні домінанти спадщини П. Д. Первова (1862 - ?) / І. і. Киричок. - С .110-113
Нагач, М. В. Партнерство між школою та університетом у педагогічній освіти США / М. В. Нагач. - С .113-116
Чувакова, Т. Г. США: дослідження вимог до особистості вчителя / Т. Г. Чувакова. - С .116-119
Василенко, Т. А. Концепція дитячого саду Фр. Фребеля / Т. А. Василенко. - С .119-123
Ярмак, Н. О. Погляди О. Ф. Музиченка на проблему комплексного навчання та виховання школярів в умовах національної школи у 20-30-х роках XX ст. / Н. О. Ярмак. - С .123-126
Кошова, С. П. Особливості особистісних реакцій на важке соматичне захворювання / С. П. Кошова. - С .126-128
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 8
фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (2)
Найти похожие

3.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст] : сборник научных трудов. Вип. 2 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 126 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 7.50 грн.
    Содержание:
Нагорна, Н. М. Особливості становлення та розвитку православ’я в Ніжині з XII по XX століття / Н. М. Нагорна. - С .3-6
Когатько, Ю. Л. Розміщення та історія будівництва старовинних церков Менського району / Ю. Л. Когатько. - С .6-8
Ткаченко, К. В. Особливості демографічної ситуації у міських і сільських місцевостях Ніжинського суспільно-географічного регіону / К. В. Ткаченко. - С .8-10
Хіст, Н. І. Сучасні зміни клімату Ніжина / Н. І. Хіст. - С .10-13
Нестеренко, Р. В. Екологічний стан вод Чернігівської області та його вплив на здоров’я населення / Р. В. Нестеренко. - С .13-15
Кудренко, Б. Військово-політичні передумови походу Олександра Македонського та їх вплив на перебіг походу / Б. Кудренко. - С .15-18
Жаркова, А. А. Створення інституту адвокатури в Росії в контексті судової реформи 60-70-х років XIX ст.: Спроба історіографічного аналізу / А. А. Жаркова. - С .18-23
Пічевська, І. М. Історіографічний аналіз дипломатії США в роки Першої світової війни / І. М. Пічевська. - С .23-26
Андрієць, Г. О. ХТО ПЕРШИЙ? / Г. О. Андрієць. - С .26-31
Тимченко, Р. В. Порівняльна характеристика процесу становлення феодалізму в Італії та Іспанії / Р. В. Тимченко. - С .31-35
Воропаєва, Л. І. Підтримка "помаранчевої революції" 2004 року з боку Польщі / Л. І. Воропаєва. - С .35-39
Кроха, Н. Г. Земські "айболити" та благодійники - внесок у розвиток медичної справи та меценатства Чернігівської губернії (друга половина XIX - початок XX ст.) / Н. Г. Кроха. - С .39-43
Кудренко, Б. Правова спадщина гетьмана Пилипа Орлика / Б. Кудренко. - С .43-47
Румянцева, В. О. Актуальні проблеми дослідження української сім’ї другої половини XIX - початку XX ст. в сучасній історіографії / В. О. Румянцева. - С .47-50
Білан, Т. Варязька проблема у східнослов’янській історіографії XVIII-XIX ст. / Т. Білан. - С .50-53
Кроха, Н. Г. Вплив особистісних якостей майбутнього вчителя на взаєморозуміння зі старшокласниками / Н. Г. Кроха. - С .53-57
Заріпов, А. Нестандартні типи уроків у навчанні фізики / А. Заріпов. - С .57-58
Станжур, Т. Г. Нетрадиційні задачі як засіб розвитку учнів / Т. Г. Станжур. - С .58-60
Гринь, Т. Графічні способи розв’язування задач у шкільному курсі фізики / Т. Гринь. - С .60-62
Насєка, Ю. М. Використання мультимедійних засобів у викладанні фізики / Ю. М. Насєка. - С .62-64
Опанасенко, О. В. Психолого-педагогічні передумови розвитку творчого мислення в процесі навчання математики / О. В. Опанасенко. - С .64-67
Козленко, Т. М. Соціально-педагогічна діяльність Йоганна Генріха Песталоцці / Т. М. Козленко. - С .67-70
Уніат, Н. М. Особливості соціалізації підлітків з проблемних сімей / Н. М. Уніат. - С .70-73
Лукаш, Л. В. Соціально-педагогічні ідеї С. Ф. Русової / Л. В. Лукаш. - С .73-75
Мосєйчук, К. П. Соціально-педагогічний захист дітей з особливими потребами / К. П. Мосєйчук. - С .75-77
Симоненко, А. В. Особливості соціально-педагогічної роботи ЦСССДМ з неблагополучною сім’єю / А. В. Симоненко. - С .78-81
Шкуліпа, Т. А. Досвід організації на Чернігівщині роботи Телефону довіри як спеціалізованої служби індивідуальної соціально-психологічної допомоги / Т. А. Шкуліпа. - С .82-85
Цюрик, С. В. Особливості соціально-педагогічної роботи центрів СССДМ з призовною молоддю та військовослужбовцями строкової служби / С. В. Цюрик. - С .85-88
Пономаренко, А. Є. До питання впровадження профілактичних програм адиктивної поведінки у притулках для неповнолітніх / А. Є. Пономаренко. - С .88-91
Дворнік, С. В. Прийомна сім’я як інноваційна сімейна форма опіки дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування / С. В. Дворнік. - С .91-93
Красна, Т. В. Неблагополучна сім’я та її вплив на виховання дітей / Т. В. Красна. - С .93-97
Матвієнко, Н. Ю. Генеза наукових поглядів на дитячу гру в педагогічній думці України (кінець XIX -початок XX ст.) / Н. Ю. Матвієнко. - С .97-101
Цюцюпа, Л. М. Особливості формування педагогічної занедбаності у дітей дошкільного віку / Л. М. Цюцюпа. - С .101-104
Грановська, Т. О. Ретроспективний аналіз педагогічних поглядів на проблему формування здорового способу життя / Т. О. Грановська. - С .104-107
Резвін, Ю. М. Діяльність ДНЗ щодо профілактики та реабілітації сколіотичної хвороби у дітей дошкільного віку / Ю. М. Резвін. - С .107-110
Кошик, К. А. Роль дитячого навчального закладу в профілактиці та реабілітації шлунково-кишкових розладів / К. А. Кошик. - С .110-114
Маслак, К. Техноцентрична лексика в сучасній німецькій мові / К. Маслак. - С .114-117
Кохно, А. Тенденції розвитку газетної лексики сучасної німецької мови / А. Кохно. - С .117-118
Василенко, І. Фразеологічні одиниці з національно-культурним компонентом у німецькій мові / І. Василенко. - С .119-121
Сальніков, А. Асиміляція англо-американських запозичень в сучасній німецькій мові / А. Сальніков. - С .121-124
ГРНТИ
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4


Доп.точки доступа:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (1), Ч.З.№2 (4)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4)
Найти похожие

4.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 198 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Содержание:
Крутій, К. Л. Термінологічне поле інновацій в дошкільній освіті / К. Л. Крутій. - С .6-9
Захарова, В. Л. Природа й типологічні особливості дитячої творчості / В. Л. Захарова. - С .10-11
Демидова, Ю. О. Інноваційні підходи щодо визначення рівня пізнавальної самостійності старших дошкільників / Ю. О. Демидова. - С .12-15
Шацька, Н. М. До питання формування культури мовної особитстості педагога / Н. М. Шацька. - С .16-18
Андрущенко, Т. До питання про компетентність та конкурентноспроможність майбутнього педагога / Т. Андрущенко. - С .19-20
Дяченко, С. В. Проблеми підготовки вихователів до формування основ комп’ютерної грамотності у старших дошкільників у контексті технологізаційної освітньої парадигми / С. В. Дяченко. - С .21-23
Нападій, Н. Мистецька діяльність як умова творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку / Н. Нападій. - С .24-25
Котирло, Т. В. Сакральне хорове мистецтво в духовному розвитку особистості / Т. В. Котирло. - С .26-29
Лохвицька, Л. Алгоритм підготовки магістерського дослідження з дошкільної педагогіки / Л. Лохвицька. - С .30-31
Дем’яненко, С. Аналіз сучасного стану чинних програм початкової та дошкільної ланок освіти з мовно-понятійної роботи / С. Дем’яненко. - С .32-34
Химич, Н. Є. Впровадження основ християської культури в систему роботи дошкільних навчальних закладів / Н. Є. Химич. - С .35-37
Калмикова, Л. О. Психолінгвістика у формуванні психологічної компетентності фахівців дошкільного профілю / Л. О. Калмикова. - С .38-40
Мордоус, І. О. Концептуальні основи професійної підготовки фахівців кваліфікації "вихователь дітей дошкільного віку з правом проведення занять іноземною мовою" / І. О. Мордоус. - С .41-44
Бойко, О. Особливості формування мовленнєвої активності у дітей на заняттях з іноземної (англійської) мови / О. Бойко. - С .45-48
Грушевська, І. В. Використання інтерактивних методів у процесі підготовки майбутніх вихователів дитячих дошкільних закладів / І. В. Грушевська. - С .49-52
Бєлєнька, Г. В. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності "Дошкільне виховання" / Г. В. Бєлєнька. - С .56-61
Поліщук, К. М. Інтерактивні методи як шлях активізації пізнавальної активності студентів / К. М. Поліщук. - С .61-64
Позднякова, В. В. Логіко-математичний розвиток дошкільнят: інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти / В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна. - С .64-67
Лупінович, К. С. До проблеми формування етики міжнаціонального спілкування в дітей дошкільного віку / К. С. Лупінович. - С .67-70
Щербакова, К. Й. Технологія особистісно орієнтованого навчання дошкільників іноземної мови / К. Й. Щербакова, О.Д. Сидельникова. - С .70-72
Борисова, К. Й. Формування художньо-естетичної компетентності у майбутніх дошкільних працівників на заняттях з теорії та методики музичного виховання (з досвіду роботи) / К. Й. Борисова. - С .73-76
Білоусько, Л. В. Технологія використання матеріалізованих засобів наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку / Л. В. Білоусько. - С .76-80
Андрющенко, Т. К. Формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я / Т. К. Андрющенко. - С .80-83
Пісоцька, Л. Динаміка суб’єктивних уявлень майбутніх вихователів ДНЗ про професійні якості фахівця дошкільної освіти / Л. Пісоцька. - С .83-86
Зінченко, Т. В. Формування екологічної культури у закладах освіти / Т. В. Зінченко. - С .86-89
Дубровский, В. Л. Духовное развитие дошкольника как цель и задача нравственного воспитания / В. Л. Дубровский, Л. А. Дубровская. - С .89-92
Останіна, Н. С. Соціально-педагогічна робота у сфері дозвілля з сім’єю, де є дитина дошкільного віку / Н. С. Останіна. - С .92-96
Новгородська, Ю. Г. Формування професійної готовності майбутніх вихователів до викладання художньої праці / Ю. Г. Новгородська. - С .96-99
Кот, Н. М. Форми роботи з батьками з екологічного виховання дошкільників / Н. М. Кот. - С .99-101
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. До проблеми викладання курсу "ОПМ" студентам спеціальності "дошкільне виховання; практична психологія" за кредитно-модульною системою організації навчального процесу / Н. П. Пихтіна. - С .101-106
Богініч, О. Л. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх вихователів до фізкультурно-оздоровчої діяльності / О. Л. Богініч. - С .106-112
Заплішний, І. І. Формування професійної готовності майбутніх фахівців до оздоровлення дошкільнят / І. І. Заплішний. - С .112-116
Терещенко, Н. Особливості організації та проведення педагогічної практики студентів спеціальності "Дошкільне виховання" на різних ОКР / Н. Терещенко. - С .116-120
Машовець, М. А. Особливості професійної підготовки сучасного педагога дошкільної освіти / М. А. Машовець. - С .120-123
Зінченко, С. В. Використання етнічної кольорової символіки у процесі підготовки майбутніх дизайнерів / С. В. Зінченко. - С .123-127
Крюкова, О. І. Художньо-оцінна діяльність студентів в системі підготовки фахівців дошкільного виховання / О. І. Крюкова. - С .127-130
Бурова, О. Проблема підготовки майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дітей / О. Бурова. - С .130-133
Брежнєва, О. Г. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів дошкільного фаху / О. Г. Брежнєва. - С .133-136
Долманова, О. О. Формування педагогічної техніки майбутніх вихователів на заняттях з "Основ педагогічної майстерності" / О. О. Долманова. - С .136-138
Криловець, М. Г. Використання міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутніх вчителів / М. Г. Криловець. - С .138-141
Байер, О. Н. / О. Н. Байер. - С .141-144
Суддя, З. О. Удосконалення теоретико-практичної підготовки студентів до педагогічної практики в процесі вивчення фахових дисциплін / З. О. Суддя. - С .144-148
Кошелівська, О. І. Використання методу конкретних ситуацій у процесі підготовки до управлінської діяльності в системі дошкільної освіти / О. І. Кошелівська; Т. Т. Андрєєва. - С .148-151
Андрєєва, Т. Т. Ознайомлення майбутніх педагогів зі становленням етичних аспектів відношення "людина-природа" / Т. Т. Андрєєва; Н. В. Харченко. - С .151-154
Харченко, Н. В. Специфіка організації навчальної педагогічної практики студентів у ВНЗ І-ІІ р. а. / Н. В. Харченко; Т. Д. Кричковська. - С .154-158
Кричковська, Т. Д. Мотиви професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти / Т. Д. Кричковська; О. М. Кочерга. - С .158-162
Кочерга, О. М. Інтеграція психолого-педагогічних дисциплін та окремих методик у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів / О. М. Кочерга; Н. Карпенко. - С .162-167
Карпенко, Н. Особливості організації педагогічного процесу у дошкільних закладах Швеції / Н. Карпенко; А. В. Василюк. - С .167-171
Василюк, А. В. Стан і тенденції дошкільної освіти в Польші / А. В. Василюк; О. Р. Павлішак. - С .171-176
Павлішак, О. Р. Супервізія та метод біографічних розвідок у підготовці соціальних педагогів в Австрії / О. Р. Павлішак; Ж. Петрова. - С .176-179
Петрова, Ж. Роль громадських педагогічних товариств кінця XIX - початку XX століття ( до 1920 року ) у розвитку явища педагогізації батьків дітей дошкільного віку / Ж. Петрова; О. В. Аніщенко. - С .179-183
Аніщенко, О. В. Професійно-художня освіта жінок у Німеччині та Франції (кінець XIX - початок XX століття) / О. В. Аніщенко; Ю. Косенко. - С .183-187
Косенко, Ю. Професійна підготовка кадрів із дошкільного виховання в Україні у другій половині XX - на початку XXI століття як історико-педагогічна проблема / Ю. Косенко; Р. Г. Новгородський. - С .187-191
Новгородський, Р. Г. Іграшка як засіб соціальної особистості в контексті педагогічної спадщини Тимофея Лубенця / Р. Г. Новгородський. - С .191-194
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

5.
371(05)
З-41


   
    Збірник наукових доробків студентів-дослідників факультету психології та соціальної роботи [Текст]. Вип. 1 / відп. ред. А. І. Конончук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 194 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 21.65 грн.
    Содержание:
Адморок, І. В. Вплив сімейного середовища та соцалізацію дітей дошкільного віку з синдромом аутизму / І. В. Адморок. - С .5-13
Балабайко, Р. А. Причини та наслідки насильства дощо дітей в сім’ї / Р. А. Балабайко. - С .14-17
Бобник, І. А. Інклюзивна освіта як засіб включення людини з особливими потребами в суспільство / І. А. Бобник. - С .18-24
Білан, Т. М. Дитяча праця в Україні / Т. М. Білан. - С .25-29
Безпала, Т. В. Багатодітня сім’я як соціально-педагогічна проблема / Т. В. Безпала. - С .30-37
Верещака, О. М. Роль ДНЗ у збереженні психічного здоров’я дитини дошкільного віку / О. М. Верещака. - С .38-44
Грановська, Т. О. Роль дошкільного навчального закладу у формуванні навичок здорового способу життя дошкільників / Т. О. Грановська. - С .45-51
Дудка, Є. В. Ціннісні орієнтації сучасної студентської молоді / Є. В. Дудка. - С .52-53
Двойнос, Т. М. Психологічна природа мови / Т. М. Двойнос. - С .54-60
Зінченко, Н. С. Мотивація досягнення майбутніми вчителями професійної компетентності / Н. С. Зінченко. - С .61-66
Кизим, В. А. Волонтерство на факультеті психології та соціальної роботи НДУ ім. М. Гоголя / В. А. Кизим. - С .67-72
Красна, Т. В. Неблагополучна сім’я як фактор педагогічної занедбаності дошкільників / Т. В. Красна. - С .73-82
Кононенко, Я. В. Корекція поведінки дітей із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності в умовах дошкільного навчального закладу / Я. В. Кононенко. - С .83-92
Колесник, А. В. Роль гри у навчанні та вихованні дошкільників / А. В. Колесник. - С .93-99
Козленко, Т. М. Роль і значення мистецтва у процесі соціалізації підлітків / Т. М. Козленко. - С .100-108
Лукаш, Л. В. Трансформація соціально-педагогічних ідей С. Русової у практику сучасної системи дошкільного виховання (на прикладі вивчення досвіду роботи освітньо-виховного центру ім. С. Русової м. Ніжин) / Л. В. Лукаш. - С .109-114
Лаврук, С. Сучасний стан та актуальні тенденції інституту неповної сім’ї в Україні / С. Лаврук. - С .115-117
Матвієнко, Н. Ю. Історико-педагогічний аналіз проблеми використання дидактичної гри в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу / Н. Ю. Матвієнко. - С .118-126
Половко, Т. М. Соціалізація дітей в умовах дошкільних навчальних закладів / Т. М. Половко. - С .127-135
Сідік, І. М. Особливості формування відхилень у поведінці дітей дошкільного віку / І. М. Сідік. - С .136-142
Солдатенко, С. В. Мовленнєва компетенція старших дошкільників / С. В. Солдатенко. - С .143-149
Салівон, Н. В. Вікова психолого-педагогічна адиптивність дорослої людини / Н. В. Салівон. - С .150-156
Старова, Н. В. Вікова психолого-педагогічна адаптивність дорослої людини / Н. В. Старова. - С .150-156
Стукало, О. В. Структура та функції професійного спілкування соціального педагога / О. В. Стукало. - С .162-169
Уніат, Н. М. Особливості розвитку соціальної зрілості підлітків сіз неповних сімей / Н. М. Уніат. - С .170-175
Устимко, Н. М. Особливості організації та діяльності студентських соціальних служб у ВНЗ України / Н. М. Устимко. - С .176-182
Шкарутіна, К. В. Виховання культури мовлення як педагогічна проблема / К. В. Шкарутіна. - С .183-194
ГРНТИ
ББК 74.6я43
РУБ 371(05)
Рубрики: Дошкільне виховання
   Дошкільний вік--теорія навчання

   Здоровий спосіб життя--дошкільники

   Соціальні педагоги

   Культура мовлення



Доп.точки доступа:
Конончук, Антоніна Іванівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 15
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), НМК ф-т ПСР (2), аб (5)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), НМК ф-т ПСР (2), аб (5)
Найти похожие

6.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 184 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 27.20 грн.
    Содержание:
Акімова, О. М. Якість педагогічних знань в процесі позааудиторної самостійної роботи студентів у контексті болонського процесу / О. М. Акімова. - С .5-7
Гончарова, О. Н. Использование программ администрирования в процессе обучения / О. Н. Гончарова. - С .7-10
Кравченко, К. В. Умови підвищення ефективності екологічної діяльності як основи формування соціально-екологічної відповідальності у старшокласників / К. В. Кравченко. - С .10-14
Лунькова, В. С. Модернізація освіти в Україні на основі інформаційно-комунікаційних технологій / В. С. Лунькова. - С .14-22
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Морфологічні характеристики навчального завдання як дидактичної підсистеми / О. В. Євсєєва. - С .22-26
Лукашова, Н. І. Сучасні технології навчання хімії в історичному аспекті - важлива складова змісту фахової методики / Н. І. Лукашова. - С .26-31
Стрельнікова, Н. М. Формування у студентів організаторських здібностей / Н. М. Стрельнікова. - С .31-34
Фізеші, О. Й. Інформатизація освіти в системі підготовки майбутніх учителів початкових класів / О. Й. Фізеші. - С .34-37
Кириченко, І. М. Особливості організації культурно-дозвіллєвої роботи в Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя / І. М. Кириченко. - С .37-41
Сватенкова, Т. І. Роль психологічного тренінгу оптимізації екзистенційних переживань у процесі особистісного зростання студентів / Т. І. Сватенкова. - С .41-44
Розлуцька, Г. Соціокультурний підхід до вивчення історії педагогіки / Г. Розлуцька. - С .44-48
Бодрих, О. О. Міжпредметні зв’язки: їх роль та використання в умовах сучасного освітнього процесу / О. О. Бодрих. - С .48-51
Дрижак, В. В. Упровадження інноваційних технологій у навчальному процесі відомчих ВУЗів / В. В. Дрижак, С. М. Єрмак. - С .51-54
Савельєва, К. Б. Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого потенціалу, професійного становлення майбутнього педагога / К. Б. Савельєва, Р. Б. Сердюкова. - С .54-57
Останіна, Н. С. Клуби для учнівської молоді як центри формування загальнолюдських цінностей сучасної особистості / Н. С. Останіна. - С .57-60
Долматова, М. П. Формування естетичного смаку студентів засобами іноземної мови / М. П. Долматова, О. М. Нечваль. - С .60-63
Погорєлова, С. М. Інноваційні підходи щодо вдосконалення виховного процесу в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті / С. М. Погорєлова, В. А. Тетьоркіна, Л. І. Прокопенко. - С .63-67
Колодій, І. А. Інтеграція знань. Мовні інтегровані курси / І. А. Колодій. - С .67-70
Нікітіна, І. П. Дослідницька робота учнів / І. П. Нікітіна. - С .70-73
Дояр, Л. В. Інноваційні методики в удосконаленні викладання історії України в технічному ВНЗі / Л. В. Дояр. - С .73-76
Ревенчук, В. В. Педагогічна модель навчальної взаємодії викладача та студента у класі фртепіано / В. В. Ревенчук. - С .76-84
Щербініна, О. М. Формування художнього кругозору студентів у процесі фортепіанної підготовки / О. М. Щербініна. - С .84-87
Біла, Н. Л. Функції синестезії у формуванні суб’єктивного художнього образу в музиканта-виконавця / Н. Л. Біла, О. Ю. Хоменко. - С .87-90
Булавенко, С. Д. Вплив етнічних особливостей українців на формування економічної культури / С. Д. Булавенко. - С .90-93
Кирилюк, В. М. Особистісно зорієнтоване заняття у хореографії / В. М. Кирилюк. - С .93-98
Дудка, Р. А. Лекція для студентів історичних факультетів в умовах кредитно-модульної системи навчання / Р. А. Дудка. - С .98-101
Підлипська, С. Д. Формування соціально-емоційного досвіду дитини дошкільного віку в умовах ДНЗ / С. Д. Підлипська. - С .101-105
Грохольська, Н. В. Использование метода проектов во время обучения в вузе / Н. В. Грохольська. - С .105-107
Симан, С. М. Психолого-педагогічні передумови унаочнення навчання планіметрії засобами комп’ютерної графіки / С. М. Симан. - С .107-110
Мицик, Л. М. З досвіду використання методів активного навчання на лекційних заняттях з історії / Л. М. Мицик. - С .110-115
Зубко, О. М. Сучасний стан та тенденції розвитку позашкільної освіти в місті Ніжині / О. М. Зубко. - С .115-121
Каленський, А. А. Воєнні ігри як форма контролю творчого застосування знань, умінь та навичок у навчальному процесі ВВНЗ / А. А. Каленський, О. С. Корняков. - С .121-125
Нові технології навчання як засіб інтеграції вищої освіти у Болонський процес / К. В. Дубич, Н. Б. Дубова, А. В.Панасюк, Т. П.Спіріна. - С .125-129
Бірюков, П. В. Шляхи підвищення ефективності навчального процесу у вищому військовому навчальному закладі / П. В. Бірюков, В. В. Вишнівський, О. С. Мукогоренко. - С .129-133
Панченко, В. Ф. Рівень фізичного стану курсантів як критерій раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів на етапі первинної військової професійної підготовки / В. Ф. Панченко, В. Б. Добровольський. - С .133-138
Система навчання на базі ПЕОМ з використанням інтегрованих інструментальних систем автоматизованого проектування / І. В. Пампуха, А. А. Репецький, О. В. Родін, П. А. Савков. - С .138-142
Федосій, О. О. Екологічна освіта та виховання сучасної молоді / О. О. Федосій. - С .142-145
Долженко, В. О. Аналіз сучасного стану виховання загальносоціальних цінностей майбутніх учителів / В. О. Долженко. - С .145-148
Долженко, М. В. Організація виховного процесу у вищих навчальних закладах України / М. В. Долженко. - С .148-151
Коваленко, В. О. Виховний потенціал курсу "Країнознавство" / В. О. Коваленко, Н. М. Жилко. - С .151-154
Мартиненко, С. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі підготовки вчителя початкових класів / С. Мартиненко. - С .154-156
Кочерга, О. М. Діагностика діяльнісно-поведінкового компонента соціальної відповідальності майбутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .156-159
Новгородська, Ю. Г. Інноваційні підходи до викладання педагогічних дисциплін / Ю. Г. Новгородська. - С .159-162
Бойко, Л. П. Значення, що панує над змістом / Л. П. Бойко. - С .162-166
Борисюк, С. О. Формування ціннісно-орієнтаційної сфери старшокласників / С. О. Борисюк. - С .166-170
Падун, П. О. Модульно-рейтинговий контроль як засіб підвищення якості підготовки майбутнього спеціаліста / П. О. Падун. - С .170-173
Білоусова, Н. В. Самооцінка молодших підлітків як фактор розвитку потреби особистості у самовдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .173-178
Юрченко, Н. Н. Подготовка будущего учителя начальных классов к формированию аудиативных навыков у младших школьников / Н. Н. Юрченко. - С .178-180
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

7.


   
    Психологічна адаптація дітей до умов дошкільного закладу: Добірка статей [Текстььь] // Психолог. - 2004. - N25/26 (липень). - С. 3-20
ГРНТИ
ББК 88.834
Рубрики: психологія дошкільника
   адаптація дошкільника до ДНЗ (дошкільного навчального закладу)

   Дошкільники--підготовка до школи

   психодіагностика

Аннотация: Статті із розділу: Особливості адаптації дітей до умов дитячого закладу; Адаптація малюка в дитячому садку; Діагностика психологічної готовності дітей до школи;


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.


    Зубова, Г.
    Семейное воспитание детей раннего возраста [Текстььь] / Г. Зубова, Е. Арнаутова // Дошкольное воспитание : Научно-методический журнал. - 2004. - N7. - С. 66-76 . - ISSN 0012-561X
ГРНТИ
ББК 88.834
Рубрики: психологія дошкільника
   адаптація дошкільника до ДНЗ (дошкільного навчального закладу)

   підготовка до дитячого садка

   Робота з батьками



Доп.точки доступа:
Арнаутова, Е.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

9.
Шифр: ДС-1/2005/8 (лютий)
   Газета

Дитячий садок [Текстььь] : всеукраїнський часопис для педагогів-дошкільників. Шкільний світ. - К. : Шкільний світ, 1999 - . - Выходит дважды в месяц
2005г. N 8 (лютий)
Содержание:
Тищук, Л. Психологічні передумови гуманізації взаємодії педагога і дитини в дошкільному закладі / Л. Тищук. - С.3-6
Тищук, Л. Психологічні засади творчої діяльності педагога і дитини в дошкільному закладі / Л. Тищук. - С.7-11
Патрабой, І. Психолого-педагогічне проектування діяльності педагогів щодо організації роботи ДНЗ за валеологічним профілем / І. Патрабой. - С.12-15
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


    Патрабой, І.
    Психолого-педагогічне проектування діяльності педагогів щодо організації роботи ДНЗ за валеологічним профілем [Текстььь] / І. Патрабой // Дитячий садок : Часопис для педагогів-"дошкільників". - 2005. - N8 (лютий). - С. 12-15
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: педагогічна психологія
   тренінг для педагогів

фывфывфыв:
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТ -- ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА ВИХО


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
Шифр: ПДС-1 (Журнал)
Психолог в детском саду: Научно-практический журнал [Текстььь]. - Москва : ООО " Исследовательская группа "Социальные науки", 1998 - (Обнинск). - Выходит ежеквартально

Рубрики:
Психологія -- періодика (журнали, газети)
Дошкільна освіта -- періодика (журнали, газети)
Кафедра дошкільної освіти
Кафедра психології

фывфывфыв: періодика нду -- психолог в днз
Зарегистрированы поступления:
     2007  2005 
Найти похожие

12.
Шифр: ДНЗ-1/2007/2
   Журнал

Дошкільний навчальний заклад [Текстььь]/ Засновник ТОВ "Видавнича група "Основа". - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2006 - . - Выходит ежемесячно
2007г. N 2
Содержание:
Івченко, Н. Д. Екологічна освіта: Наступність в роботі ДНЗ-школа / Н. Д. Івченко, Т. Ф. Рябчик. - С.2-11
Зотова, Р. М. Класифікація групових та індивідуальних видів занять із дітьми дошкільного віку / Р. М. Зотова. - С.12-20
Горлова, С. М. Формуємо мовлення дитини / С. М. Горлова. - С.31-38
Очеретько, И. А. Интегрированное занятие "Учение с увлечением" / И. А. Очеретько. - С.39-42
Мариненко, О. Ю. Свято 8 Березня (середня група) / О. Ю. Мариненко. - С.47-48
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.


    Івченко, Н. Д.
    Екологічна освіта: Наступність в роботі ДНЗ-школа [Текстььь] / Н. Д. Івченко, Т. Ф. Рябчик // Дошкільний навчальний заклад. - 2007. - N2. - С. 2-11
Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання


Доп.точки доступа:
Рябчик, Т. Ф.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.


    Алексеева, Е. Е.
    Проблемы адаптации родителей и детей к детскому саду [Текстььь] / Е. Е. Алексеева // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2007. - N2. - С. 58-60 . - ISSN 1726-0973
Рубрики: адаптація дошкільника до ДНЗ (дошкільного навчального закладу)
фывфывфыв:
коррекционные мероприятия -- психолого-профилактические мероприятия


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
Шифр: ДНЗ-1/2007/9
   Журнал

Дошкільний навчальний заклад [Текстььь]/ Засновник ТОВ "Видавнича група "Основа". - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2006 - . - Выходит ежемесячно
2007г. N 9
Содержание:
Шевцова, О. А. Організація пізнавальної діяльності дітей середнього дошкільного віку восени / О.А. Шевцова. - С.2-16
Ємець, А. А. Робота над загадками як засіб мовленнєвого і розумового розвитку дітей дошкільного віку / А.А. Ємець, О.В. Шапка. - С.19-27
Задорожна, С. О. Використання спадщини В.О.Сухомлинського в навчально-виховному процесі ДНЗ / С.О. Задорожна. - С.28-37
Горохова, Г. Г. Мій рідний край, моя земля- це люба Україна ! / Г.Г. Горохова. - С.38-41
Івченко, Н. Д. Осіннє свято квітів: Для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / Н.Д. Івченко. - С.42-43
Піхота, І. Р. Свято врожаю: Для дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку / І.Р. Піхота. - С.44-48
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.


    Задорожна, С. О.
    Використання спадщини В.О.Сухомлинського в навчально-виховному процесі ДНЗ [Текстььь] / С.О. Задорожна // Дошкільний навчальний заклад. - 2007. - N9. - С. 28-37
Рубрики: Дошкільна освіта--використання педагогічної спадщини


Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.


    Івченко, Н. Д.
    Осіннє свято квітів: Для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку [Текстььь] / Н.Д. Івченко // Дошкільний навчальний заклад. - 2007. - N9. - С. 42-43
Рубрики: сценарії свят у ДНЗ


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.


    Піхота, І. Р.
    Свято врожаю: Для дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку [Текстььь] / І.Р. Піхота // Дошкільний навчальний заклад. - 2007. - N9. - С. 44-48
Рубрики: сценарії свят у ДНЗ


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.


   
    Про проведення державної атестації дошкільних навчальних закладів: Лист МОН України від 27.11.07 р. № 1/9-711 [Текстььь] // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2008. - N2. - С. 3-5 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: освіта і законодавство
   Дошкільна освіта

фывфывфыв:
атестація ДНЗ


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.


    Жукова, О. Г.
    Программа "Азбука "Ау" для детей дошкольного возраста , или Как себя вести, если ты попал в беду [Текстььь] / О. Г. Жукова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2008. - N2. - С. 27-31 . - ISSN 1726-0973
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття
   Дошкільне виховання--виховання культури безпеки

фывфывфыв:
безпека життєдіяльності в ДНЗ -- виховання культури безпеки


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 27.06.2024
Число запросов 10357
Число посетителей 671
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя