Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ПТНЗ<.>
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-21 
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4. Ч. 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Відп ред. Є. І. Коваленко, Гол. ред. В. П. Яковець. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 180 с. - 10.00 грн.
    Содержание:
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ
Помиткін, Е. О. Психологічний зміст педагогічної майстерності / Е. О. Помиткін. - С .5
Танась, М. Психолого-педагогічні межі викорстання комп’ютерів у навчанні / М. Танась. - С .9
Зязюн, Л. І. Театральна педагогіка - шлях до педагогічної майстерності / Л. І. Зязюн. - С .14
Орлов, В. Ф. Професійне становлення і виховання пофесіоналізму педагога / В. Ф. Орлов. - С .21
Грищенко, О. А. Використання інноваційних технологій у процесі професійної діяльності викладача, майстра професійної школи / О. А. Грищенко. - С .26
Іванова, Т. В. Педагогічні технології комукативної взаємодії викладача ПТНЗ / Т. В. Іванова. - С .29
Палій, О. А. До проблеми інформаційно-довідкового та методичного аналізу мультимедійних навчальних матеріалів / О. А. Палій. - С .33
Кобзар, О. Б. Нові технології контролю у вищій школі / О. Б. Кобзар. - С .36
Євтушик, Лариса Петрівна. Особистісна компетентність як складова професіоналізму соціального педагога / Л. П. Євтушик. - С .39
Іванова, Д. Г. Розвиток творчої особистості вчителя в умовах вищої школи / Д. Г. Іванова. - С .43
Вакуленко, В. М. Професійна спрямованість і здібності - основні фактори саморуху до вершин майстерності / В. М. Вакуленко. - С .47
Резніченко, З. В. Дидактичні засади підготовки студентів до використання декоративно-ужиткового мистецтва на уроках праці / З. В. Резніченко. - С .52
Александрова, О. Ф. Реалізація активних методів навчання як засіб дидактичної адаптації студентів-першокурсників у вищому навчальному закладі / О. Ф. Александрова. - С .5
Авксентьєва, О. І. Актуальні проблеми формування сучасного професіоналізму викладачів французької мови / О. І. Авксентьєва. - С .58
Жукова, О. А. Сучасний учитель-майстер очима студентів / О. А. Жукова. - С .61
Киричок, І. І. Творчість - основа підготовки вчителя / І. І. Киричок, В. М. Солова. - С .64
Ляшко, О. В. Педагогічні здібності в структурі педагогічної майстерності / О. В. Ляшко. - С .67
Желіба, О. В. Навчання студентів методиці викладання історії за допомогою засобів умовно-графічної наочності / О. В. Желіба. - С .70
Сакун, Л. В. Роль педагога у процесі навчання іноземних мов / Л. В. Сакун. - С .73
Ростовський, О. Я. Сучасна практика викладання музики в школі: уроки першого всеукраїнського конкурсу "Учитель музики - 2001" / О. Я. Ростовський. - С .77
Отич, О. Інтеграція мистецтв у системі професійної підготовки педагога-хореографа / О. Отич. - С .80
Батюк, Н. О. Формування художньо-образного мислення як педагогічна проблема / Н. О. Батюк. - С .85
Смирнова, Т. А. Проблема професіоналізму кадрів вищої диригентсько-хорової освіти / Т. А. Смирнова. - С .89
Семергей, Н. В. Педагог-митець: мрія чи реальність? / Н. В. Семергей. - С .92
Грисюк, О. М. Основи формування музично-педагогічної компетентності вчителя початкових класів / О. М. Грисюк. - С .96
Васильєва, О. В. Підготовка студентів музично-педагогічних факультетів до просвітницької діяльності: історія та сучасність / О. В. Васильєва. - С .98
Ростовська, Ю. О. Традиції та новаторство у професійній підготовці майбутніх учителів музики та хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .100
Кузьменко, В. Ю. Виховання у старших підлітків позитивного ставлення до здорового способу життя / В. Ю. Кузьменко. - С .102
Кахній, В. В. Сучасні проблеми правового виховання учнівської молоді у профтехучилищах України / В. В. Кахній. - С .105
Благінін, В. М. Готовність вчителів загальноосвітніх шкіл до формування правової свідомості учнів / В. М. Благінін, І. В. Половко. - С .108
Бельмаз, Я. М. Деякі принципи екологічної освіти у формуванні морального ставлення до природи у студентів педагогічних навчальних закладів США / Я. М. Бельмаз. - С .111
Барило, О. А. Вимоги до вчителя к контексті парадигми вільного виховання / О. А. Барило. - С .114
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА
Буянов, П. Г. Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до педагогічної практики (з досвіду вищих навчальних закладів Російської Федерації) / П. Г. Буянов. - С .117
Аніщенко, О. В. Педагогічна практика в закладах жіночої освіти: вітчизняний досвід / О. В. Аніщенко. - С .120
Білоусова, Н. В. З досвіду роботи ЗОШ І-ІІІ ступеня № 7 м. Ніжина з творчого самовиявлення учнів / Н. В. Білоусова. - С .123
Станіславська, К. І. Впровадження ігрових елементів у процес музично-теоретичної підготовки студентів як засіб оптимизації навчання у мистецькій вищій школі / К. І. Станіславська. - С .126
Лавриненко, О. А. Теоретичні основи розбудови змісту практичної професійно-педагогічної підготовки в педвузах України 1917-1922 рр. / О. А. Лавриненко. - С .130
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ
Солдатенко, М. М. Організаційно-методичні аспекти самостійної навчальної роботи студентів / М. М. Солдатенко. - С .135
Сидорчук, Н. Г. Про співвідношення між поняттями "самоосвіта" та самостійна робота / Н. Г. Сидорчук. - С .138
Кочерга, О. М. Сасмостійна робота студентів як засіб формування творчої особистості майтутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .146
Темерівська, Т. Г. Педагогічні проблеми організації самостійної роботи студентів / Т. Г. Темерівська. - С .149
Дзундза, А. І. Виховання потягу до самовдосконалення у майбутнього педагога / А. І. Дзундза, Н. М. Лосєва. - С .152
Зеленська, Л. Д. Погляди М. Ф. Сумцова на організацію самоосвіти особистості / Л. Д. Зеленська. - С .155
ПСИХОЛОГІЯ
Шевченко, Н. Ф. Професійна свідомість як фактор професійного становлення майбутніх фахівців / Н. Ф. Шевченко. - С .158
Качан, Т. М. Роль тренінгових занять у розвитку комунікативних умінь майбутніх психологів / Т. М. Качан. - С .162
Аветісова, І. С. Врахування індивідуальних особливостей пам’яті в процесі навчання іноземної мови / І. С. Аветісова. - С .165
Кошова, І. В. Позиція шкільного психолога в системі педагогічних ситуацій / І. В. Кошова. - С .167
Шилова, Г. П. Вчитель і естетичний розвиок учнів: точка зору гуманістичної психології / Г. П. Шилова. - С .171
Селюнін, С. М. Нестандартні форми змагань з ігрових видів спорту у педагогічному вузі / С. М. Селюнін, П. І. Щербак, В. В. Боровик. - С .175
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Педагогічна майстерність
   Педагогічна практика

   Комютерні технології

   Вчитель--розвиток особистості

   Здібності--педагогічні

   Здоровий спосіб життя--виховання

   Самостійна робота--студенти

   Педагогічна творчість

   Адаптація студентів до ВНЗ



Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Сумцов, М. Ф. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 10
Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (4), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (4), фб (1)
Найти похожие

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 211 с. - 11.60 грн.
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Гончарова, О. М. Проблеми інформатизації освіти / О. М. Гончарова. - С .6-10
Виговська, С. В. Теоретичні аспекти та педагогічні умови оптимізації професійного становлення студенток вищих навчальних закладів / С. В. Виговська. - С .10-14
Бондаренко, Ю. І. Виявлення авторської позиції у літературних творах історичного жанру: методичний аспект проблеми / Ю. І. Бондаренко. - С .14-20
Головань, Т. О. Проблема використання різних моделей навчання у процесі формування інтересу до правознавства / Т. О. Головань. - С .20-24
Глазиріна, В. М. Зміст навчання як педагогічна категорія / В. М. Глазиріна, В. М. Караваєва. - С .24-31
Глазиріна, В. М. Самостійна робота студентів як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців / В. М. Глазиріна, В. О. Снітковська. - С .31-35
Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції у вітчизняній педагогіці / Є. І. Коваленко. - С .35-40
Безхлєбнова, О. А. Антропософські засади щодо формування та реалізації змісту курсу нової історії / О. А. Безхлєбнова. - С .40-44
Павченко, В. Аспекти модернізації традиційних компонентів історичних студій / В. Павченко. - С .44-48
Чуткий, А. І. Вища гуманітарна освіта вУкраїні: погляд на проблеми очима викладача і студентів / А. І. Чуткий. - С .48-51
Краснощок, А. В. Проблема періодизації історії педагогіки України / А. В. Краснощок. - С .51-54
Закалюжний, В. М. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики / В. М. Закалюжний. - С .54-57
Василюк, А. В. Освіта в суспільстві знань / А. В. Василюк. - С .57-63
Отич, О. М. Художньо-естетичний розвиток особистості в системі професійної освіти: теорія і практика / О. М. Отич. - С .63-68
Білоусова, Н. В. З історії розвитку поняття самовдосконалення особистості / Н. В. Білоусова. - С .68-73
Турянська, О. Ф. Позитивна "Я-концепція" особистості як психологічний критерій ефективності особистісно-орієнтованого навчання історії в школі / О. Ф. Турянська. - С .73-77
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ
Баранков, О. Г. Застосування інтерактивних технологій навчання історії у сучасній шкільній практиці: перспективи та проблеми / О. Г. Баранков, Ю. В. Кузьменко. - С .77-81
Брижатенко, О. Ігрова діяльність як фактор творчого розвитку старшокласників на уроках історії / О. Брижатенко. - С .81-84
Горохівський, П. Вивчення історії української національної і державної символіки у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл / П. Горохівський. - С .84-90
Дудка, Р. А. Викладання курсу античної історії у класичних університетах / Р. А. Дудка. - С .90-93
Желіба, О. В. Використання програми Power Point у навчанні історії / О. В. Желіба. - С .93-97
Луняк, М. О. Методика використання статистичних звітів під час викладання курсу "Кримінологія" та суміжних дисциплін / М. О. Луняк. - С .97-102
Мицик, Л. М. Викладання історії як складова громадянської освіти у вищій школі / Л. М. Мицик. - С .102-108
Пилипенко, О. Є. Сучасні методи та технічні засоби навчання історико-правовим дисциплінам у вищій школі України / О. Є. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. - С .108-111
Шевченко, С. І. Інформаційні технології навчання ознайомлювального читання студентів / С. І. Шевченко. - С .111-115
Селюнін, С. М. Рейтинг силових вправ для розвитку м’язів рук і плечового поясу / С. М. Селюнін, М. М. Красновид, С. М. Коченко. - С .115-119
Булавенко, С. Д. Економічна освіта як засіб формування соціально адаптованої особисості / С. Д. Булавенко. - С .119-124
Чудовська, Г. Й. Інноваційні підходи до вивчення менделізма (Моногібридне схрещування. Курс загальної біології) / Г. Й. Чудовська. - С .124-131
Юрченко, Н. Н. Организация учебно-поисковой работы студентов в процессе изучения методики преподавания русского языка в начальных классах / Н. Н. Юрченко. - С .131-136
Сорокіна, Н. В. Мовленнєві механізми іноземної мови / Н. В. Сорокіна. - С .136-139
Носаченко, І. М. Сучасні підходи до економічної освіти в ПТНЗ будівельного профілю / І. М. Носаченко. - С .139-141
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Баранков, О. Г. Підготовка майбутніх учителів історії та правознавства до роботи в полікультурному освітньому середовищі / О. Г. Баранков. - С .142-147
Стеченко, Т. О. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно-орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні / Т. О. Стеченко. - С .147-153
Артьоменко, О. І. Педагогічна культура викладача вищих наук як умова оптимізації професійнох підготовки майбутніх фахівців / О. І. Артьоменко, В. М. Глазиріна. - С .153-156
Кочерга, О. М. Проблема особистісного розвитку підготовки вчителя початкової школи в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .156-158
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Акіншева, І. П. Методи викладання соціальної історії в європейських школах / І. П. Акіншева. - С .159-163
Крапив’янський, С. М. Сторінками методичного журналу учителів Республіки Білорусь "Історія: проблеми викладання" / С. М. Крапив’янський. - С .163-167
Крапив’янський, С. М. Українські та білоруські національні меншини І пол. ХХ ст. у дзеркалі новітніх білоруських та українських підручників з історії / С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. - С .167-171
Самойленко, О. Г. Освітньо-виховні функції та методика викладання історії за щоденниками М. М. Бережкова / О. Г. Самойленко. - С .171-174
Кривобок, О. П. Григорій Зенгер і Петро Люперсольський як автори навчального плану історичного відділення Ніжинського історико-філологічного інституту 1882 року / О. П. Кривобок. - С .174-177
Новгородський, Р. Г. Соціалізація дитини в умовах "Школи дії" В. Лая / Р. Г. Новгородський. - С .177-183
Чувакова, Т. Г. Альтернативні шляхи підготовки вчителів у США / Т. Г. Чувакова. - С .183-186
Василенко, Т. А. Оцінка педагогічної системи Ф. Фребеля вітчизняними діячами дошкільного виховання / Т. А. Василенко. - С .186-191
Благінін, В. М. Реформування змісту шкільної історичної освіти України: радянський спадок і європейські перспективи / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .191-193
Кожуховська, А. І. Ідеї національного виховання в творчій спадщині О. П. Довженка / А. І. Кожуховська. - С .193-196
Баленко, Н. М. Освітня діяльність та історико-педагогічна спадщина А. С. Будиловича (1846-1919) / Н. М. Баленко. - С .197-204
Новгородська, Ю. Г. Особливості соціалізації особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .202-204
Марченко, Г. В. Екологічна спрямованість змісту історії в середніх школах Великої Британії / Г. В. Марченко. - С .205-207
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Студенти
   викладання правознавства

   Зміст навчання

   Самостійна робота студентів

   Професійна освіта

   викладання фізики

   Я - теорія

   Викладання історії

   Економічна освіта

   Викладання біології в школі

   Викладання кримінології

   Технології навчання

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Реформа школи

   Національне виховання



Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Зенгер, Григорій \о нем\; Люперсольський, Петро \о нем\; Лай, В. \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Довженко, Олександр \о нем\; Будилович, А. С. (1846-1919) \о нем\; Бережков, М. М. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\
Экземпляры всего: 5
Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1)
Найти похожие

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 158 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 20.00 грн.
    Содержание:
Кочерга, О. М. Компетентний склад соціальної відповідальності майбутнього педагога / О. М. Кочерга. - С .5-11
Ростовська, І. О. Формування мотивації учіння гри на фортепіано як педагогічна проблема / І. О. Ростовська. - С .12-15
Василюк, А. В. До питання про теорію освітніх реформ / А. В. Василюк. - С .16-21
Новгородська, Ю. Г. Сиріство як соціальне явище / Ю. Г. Новгородська. - С .22-25
Федорова, Н. Ф. Розвиток професійно-технічної освіти як передумова здобуття освіти дорослим населенням / Н. Ф. Федорова. - С .26-29
Аніщук, А. М. Статеві особливості мовленнєвого самовираження старших дошкільників / А. М. Аніщук. - С .30-34
Котирло, Т. В. Урок музики як основа формування духовної культури школяра / Т. В. Котирло. - С .35-37
Костенко, Л. В. Організація навчальної діяльності майбутніх учителів музики за вимогами кредитно-модульної системи (на прикладі вивчення курсу "хорознавство та хорове аранжування") / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. - С .38-41
Щербініна, О. М. Інтеграція художніх знань як чинник творчого розвитку музиканта / О. М. Щербініна. - С .42-44
Сливко, С. А. Формування музично-слухової активності виконавця в теорії та практиці музично-виконавської підготовки / С. А. Сливко. - С .45-47
Кирилюк, В. М. Визначення музичних, танцювальних і ритмічних здібностей при прийманні дітей до хореографічної школи / В. М. Кирилюк. - С .48-49
Драчук, Л. І. Леонід Глібов "Журба" (до проблеми виразного читання) / Л. І. Драчук. - С .50-52
Останіна, Н. С. Соціально-педагогічна робота клубів для учнівськоїз молоді у сфері дозвілля / Н. С. Останіна. - С .53-55
Забарний, О. В. Роль педагогічної практики у формуванні професійних навичок студентів-філологів / О. В. Забарний. - С .56-58
Юрченко, Н. М. Інтерактивне навчання як шлях удосконалення професійної підготовки вчителя початкових класів / Н. М. Юрченко. - С .59-62
Коваленко, Н. В. Професійна преадаптація майбутніх учителів / Н. В. Коваленко. - С .63-66
Гусейнова, Л. В. Проблеми формування готовності до інструментально-виконавської діяльності у майбутніх учителів музики / Л. В. Гусейнова. - С .67-71
Зель, І. О. Професійна комунікативна компетентність спиеціалістів гуманітарного профілю та її значення у підготовці майбутніх андрагогів / І. О. Зель. - С .72-75
Аніщенко, О. В. Проблема наукової організації праці у довідковій літературі з педагогіки (1995-2006 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .76-80
Кривець, С. В. Сучасні підходи до формування професійних пошукових умінь майбутніх учителів / С. В. Кривець. - С .81-83
Зінченко, С. В. Розвиток мистецько-педагогічного мислення майбутніх дизайнерів у процесі художньо-творчої діяльності / С. В. Зінченко. - С .84-86
Гончарова, О. М. Особистісно орієнтований підхід до інформатичної підготовки майбутніх економістів в умовах нових інформаційних технологій / О. М. Гончарова. - С .87-90
Коваленко, Є. І. Софія Русова - фундатор вітчизняного дошкільного виховання / Є. І. Коваленко. - С .91-94
Боровик, В. В. Зміст фізичного виховання школярів України в кінці ХІХ - початку ХХ століття / В. В. Боровик. - С .95-99
Лавріненко, О. А. Творчі пошуки педагогів Ніжинського історико-філологічного інституту в професійній підготовці майбутнього вчителя (1875-1882 рр.) / О. А. Лавріненко. - С .100-102
Криловець, М. Г. Проблеми підготовки вчителів географії в педагогічній спадщині М. М. Баранського / М. Г. Криловець. - С .103-105
Ярмак, Н. О. Музиченко О. Ф. Маловідомі сторінки біографії / Н. О. Ярмак. - С .106-107
Огієнко, Д. П. З історії трудового виховання учнів у Чернігівському будинку для сиріт (друга половина ХІХ ст.) / Д. П. Огієнко. - С .108-113
Давидова, Т. М. Історико-педагогічний аспект розвитку валеологічних ідей / Т. М. Давидова. - С .114-117
Аніщенко, О. В. Наукові засади організації навчального процесу у ПТНЗ художнього профілю (на прикладі підготовки майстрів народних ремесел) / О. В. Аніщенко. - С .118-121
Абашкіна, Н. В. Педагогічні погляди Й. Ф. Гербарта крізь призму сучасної професійної діяльності вчителів / Н. В. Абашкіна. - С .122-125
Коваленко, В. О. Розвиток педагогічних ідей Дж. Дьюї у школах США (на початку ХХ століття) / В. О. Коваленко. - С .126-131
Чувакова, Т. Г. Система управління освітою у США / Т. Г. Чувакова. - С .132-134
Кучер, Ю. Зростання суспільно-економічної ролі системи освіти: приклад Ірландії / Ю. Кучер. - С .135-139
Новгородський, Р. Г. Проблема соціалізації шкільної молоді в педагогічній спадщині Г. Кершенштейнера / Р. Г. Новгородський. - С .140-143
Ларіна, Т. В. Історична ретроспектива діяльності вчительських спілок у США з проблеми досконалості підготовки фахівців-педагогів / Т. В. Ларіна. - С .144-149
Новаковська-Сюта, Рената. Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу і Польщі / Рената Новаковська-Сюта. - С .150-158
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Русова, Софія Федорівна \о ней\; Баранський, М. М. \о нем\; Музиченко, Олександр Федорович (етнограф і педагог) \о нем\; Гербарт, І. Ф. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Кершенштейнер, Георг \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (1), ав (1), аб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), аб (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

4.
37.035.3:377.1:7
К56


    Ковальчук, Василь Іванович.
    Формування культури праці учнів ПТНЗ художнього профілю [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / В. І. Ковальчук ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІПіППО АПН України, 2005. - 23 с. -
ГРНТИ
УДК
ББК 74
Рубрики: культура праці
   Професійна освіта

   автореферати дисертацій--педагогіка

фывфывфыв:
смислова саморегуляція -- навчально-виробничий процес


Доп.точки доступа:
Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

5.
74
Г85


    Гриценок , Інна Антонівна.
    Педагогічні умови організації виробничого навчання учнів ПТНЗ швейного профілю [Текст] : на соискание ученой степени канд. пед. наук / І. А. Гриценок ; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІПОіОД. АПН України, 2007. - 23 с. -
ГРНТИ
УДК
РУБ 74
Рубрики: професійна діяльність
   виробниче навчання

   автореферати дисертацій--професійна освіта



Доп.точки доступа:
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих Академії педагогічних наук України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

6.
74
М 91


    Муранова, Н.
    Гарантом якості професійного навчання мають стати державні стандарти [Текст] / Н. Муранова // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 11. - С. 41-44
ББК 74
Рубрики: Професійне навчання
   Стандарти--вища освіта

   освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка)

   Професійно-технічна освіта

фывфывфыв:
навчання дорослого населення -- ПТНЗ


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

7.
Шифр: ІЗ-1/2012/1/2
   Журнал

Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України [Текстььь]/ Міністерство освіти і науки України; Видавництво "Педагогічна преса". - К. : Педагогічна преса, 1920 - . - ISSN 0130-8890. - Выходит три раза в месяц
2012г. N 1/2
Содержание:
[Щодо додаткового Переліку навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту для використання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/12 навчальному році] : [лист М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 21.12.11 №1/9-901]. - С.3-14
Про затвердження Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року : постанова Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 494. - С.15-30
Про затвердження Плану заходів з виконання Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року : наказ М-ва освіти і науки. - С.31-42
фывфыв: ОФІЦІЙНИЙ ДОКУМЕНТ; НАКАЗ МОНМС УКРАЇНИ; СЕРЕДНЯ ОСВІТА; ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА, СТО ВІДСОТКІВ, ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА; ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ; ПЛАН ЗАХОДІВ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ВІД 03.06.2011 № 931
Щодо оволодіння учителями загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційними технологіями : наказ М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 03.01.2012 № 2. - С.43-44
Про затвердження Критеріїв системи рейтингового оцінювання діяльності професійно-технічних навчальних закладів : наказ М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 22.11 2011 № 1336. - С.45-50
Супрун, В'ячеслав Васильович. Критерії системи рейтингового оцінювання діяльності ПТНЗ затверджено / В. В. Супрун. - С.50-56
Про затвердження Національної рамки кваліфікацій : постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1341. - С.56-62
Гармаш, Анатолій Анатолійович. Затверджено Національну рамку кваліфікацій України / А. А. Гармаш. - С.63-64
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
ректор (свободен)
наук. част. Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
74.04(4Укр)
С 89


    Супрун, В'ячеслав Васильович.
    Критерії системи рейтингового оцінювання діяльності ПТНЗ затверджено : [комент. дир. департаменту ПТО М-ва освіти і науки, молоді та спорту України В. В. Супруна до наказу МОНМС України від 22.11.2011 р. № 1336 "Про затвердження Критеріїв системи рейтингового оцінювання діяльності професійно-технічних навчальних закладів" / записала Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 1/2. - С. 50-56
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Професійно-технічна освіта
   Професійно-технічні навчальні заклади

фывфывфыв:
профтехосвіта -- якість освіти -- ефективність -- моніторинг -- рейтингове оцінювання


Доп.точки доступа:
Жованик, Оксана \записала.\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
ректор (свободен)
наук. част. Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.


    Супрун, В'ячеслав Васильович.
    Нове у професійно-технічній освіті : [розмова з дир. департаменту проф.-техн. освіти М-ва освіти і науки, молоді та спорту України В. В. Супруном / розмовляла Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 3. - С. 15-21
ББК 74.5
Рубрики: Професійна освіта в Україні --законодавство
   освіта і законодавство

фывфывфыв:
профтехосвіта -- законодавство -- державна політика -- розвиток профтехосвіти -- вхідний контроль знань, умінь та навичок -- навчальні плани -- стандартизація -- взаємодія ПТНЗ з роботодавцями -- державне замовлення -- стажування -- працевлаштування -- неформальне професійне навчання -- освіта і законодавство
Аннотация: 2012 року прийнято ряд законодавчих актів, що регулюють діяльність професійно-технічної освіти. Директор департаменту ПТО Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України В'ячеслав Супрун коментує зміни, що відбудуться у сфері професійно-технічної освіти України у зв'язку із прийняттям цих законодавчих актів.


Доп.точки доступа:
Жованик, Оксана \вела розмову.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.


   Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту.

   
    Про проведення Всеукраїнського огляду-звіту переможців регіональних фестивалів технічної творчості учнів ПТНЗ : [лист...] від 08.04.13 № 1/9-258 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 11. - С. 29-30. - Додаток. - Содержание: Перелік експонатів (робіт) на Всеукраїнський огляд-звіт переможців регіональних фестивалів технічної творчості учнів професійно-технічних навчальних закладів
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
   Профтехосвіта України--правові джерела

   Учні ПТНЗ--технічна творчість

   Освіта в Україні--правові джерела

фывфывфыв:
лист МОНМС України -- Рік дитячої творчості -- профтехосвіта -- талановиті учні -- учні ПТНЗ -- технічна творчість -- всеукраїнський огляд-звіт -- огляд-звіт переможців фестивалів -- регіональні фестивалі технічної творчості -- фестивалі технічної творчості


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 244 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 74.33 грн.
    Содержание:
Багрій, Вікторія Неофидівна. Актуалізація рефлексивної здатності студентів як суб’єктів фахової підготовки / В. Н. Багрій. - С .7-10
Бейгер, Галина. Соціальна й професійна активізація підопічних системи соціального забезпечення: парадигми й досягнення / Г. З. Бейгер. - С .11-22
Біла, Олена Олександрівна. Мобілізаційні функції майбутніх фахівців соціономічного профілю у сфері соціально-педагогічного проектування / О. О. Біла. - С .23-29
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Педагогічні моделі багаторівневої підготовки майбутніх учителів / Т. В. Гордієнко. - С .30-34
Заболотна, Оксана Адольфівна. Трансдисциплінарність як стратегія практичної реалізації засад альтернативної освіти / О. А. Заболотна. - С .35-38
Ковальчук, Василь Іванович. Зміст та структура педагогічної майстерності майстра виробничого навчання ПТНЗ / В. І. Ковальчук. - С .39-44
Леонова, Інна Михайлівна. Особливості професійної етики майбутнього соціального педагога в закладах соціального захисту дітей / І. М. Леонова. - С .45-49
Парфанович І. І., Іванна Іванівна. Особливості діяльності та фахового рівня суб’єктів профілактики девіантної поведінки / Іванна Іванівна Парфанович І. І. - С .50-55
Скиба, Марина Миколаївна. Особливості медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів / М. М. Скиба. - С .56-60
Спіліоті, Олена Володимирівна. Проблема формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки: теоретико-експериментальне дослідження / О. В. Спіліоті. - С .61-68
Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Виховні проблеми сучасної неповної сім’ї / Н. М. Стрельнікова. - С .69-72
Хоменко, Олександр Вікторович. Стан та проблеми іншомовної підготовки у вищій школі України / О. В. Хоменко. - С .73-79
Благінін, Валерій Михайлович. Сучасні інформаційні технології навчання віртуального характеру / В. М. Благінін, Я. І. Наріжна. - С .80-83
Бобро, Артур Анатолійович. Формування потреби здорового способу життя в учнів старших класів / А. А. Бобро. - С .84-88
Бондарчук, Алла Ярославівна. Тренінг як важлива форма оптимізації виховної роботи студентів музично-педагогічних факультетів / А. Я. Бондарчук. - С .89-93
Качалова, Тетяна Василівна. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення "Основ красномовства" / Т. В. Качалова, Г. М. Вакуленко. - С .94-98
Мацегора, Анастасія Віталіївна. Профорієнтація як напрям діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу / А. В. Мацегора, Л. М. Степченко. - С .99-103
Москалець, Олена Олександрівна. Етапи навчання іншомовного писемного мовлення як засобу спілкування / О. О. Москалець. - С .104-107
Нагач, Марина Володимирівна. Використання методу проектів на семінарських заняттях з країнознавства / М. В. Нагач. - С .108-112
Новак, Тетяна Анатоліївна. Роль соціально-педагогічного комплексу сільської школи у формуванні соціальної компетентності особистості / Т. А. Новак. - С .113-116
Онищенко, Ірина Володимирівна. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів / І. В. Онищенко. - С .117-122
Останіна, Ніна Степанівна. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля / Н. С. Останіна. - С .123-126
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Особливості формування негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені неправильними типами сімейного виховання / Н. П. Пихтіна. - С .127-132
Пожидаєва, Оксана Володимирівна. Педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до консультативної діяльності / О. В. Пожидаєва. - С .133-139
Половіна, Олена Анатоліївна. Вплив сім’ї на інтелектуальний розвиток дітей / О. А. Половіна. - С .140-144
Равлюк, Тетяна Анатоліївна. Креативні педагогічні технології у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери / Т. А. Равлюк. - С .145-148
Стадник, Денис Олександрович. Педагогічний зміст реабілітації дезадаптованих дітей в умовах освітнього середовища / Д. О. Стадник. - С .149-153
Шрагіна, Лариса Ісааківна. Методи і прийоми управління творчою уявою / Л. І. Шрагіна. - С .154-157
Борисюк, Світлана Олексіївна. Вивчення стану шкільної дезадаптації підлітків як важливий аспект підготовки фахівців до практики соціально-педагогічного консультування у школі / С. О. Борисюк. - С .158-161
Василевська, Людмила Семенівна. Проектна діяльність методиста як засіб удосконалення професійної майстерності педагогів / Л. С. Василевська. - С .162-168
Кабриль, Катерина Володимирівна. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки / К. В. Кабриль. - С .169-173
Клос, Лілія Євгенівна. Підготовка майбутніх соціальних працівників до здоров’язбережувальної діяльності: ціннісний вимір / Л. Є. Клос. - С .174-179
Кобилянський, Олександр Володимирович. Практичні аспекти формування основних професійних компетенцій з охорони праці у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах / О. В. Кобилянський. - С .180-185
Ларіна, Тетяна Валеріївна. Професійний розвиток учителів: перспективні напрями реформування / Т. В. Ларіна. - С .186-190
Остапчук, Олена Леонідівна. Гендерний підхід до професійної підготовки соціальних педагогів / О. Л. Остапчук. - С .191-195
Островська, Наталія Олександрівна. Підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери до формування усвідомленого батьківства молоді в територіальній громаді / Н. О. Островська. - С .196-199
Підлипська, Світлана Дмитрівна. Основні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійних функцій в умовах ДОЗ / С. Д. Підлипська. - С .200-203
Тукач, Ірина Іванівна. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до ознайомлення дошкільників з їх правами та обов’язками / І. І. Тукач. - С .204-208
Чусова, Ольга Миколаївна. Професійна мобільність майбутніх соціальних педагогів у процесі взаємодії з молодшими школярами девіантної поведінки / О. М. Чусова. - С .209-212
Захарчук, Мар’яна Євгенівна. Аналіз досвіду США в організації інклюзивного навчання дітей загальноосвітньої школи / М. Є. Захарчук. - С .213-220
Конончук, Іван Миколайович. Використання історичного досвіду Ніжинської вищої школи 20-х рр. XX ст. у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери / І. М. Конончук. - С .221-226
Лещенко, Марина Євгенівна. Загальні засади морального виховання школярів в Україні у др. пол. XX ст. / М. Є. Лещенко. - С .227-229
Романенкова, Людмила Олексіївна. Використання зарубіжного досвіду для підвищення якості підготовки спеціалістів соціальної сфери в Україні / Л. О. Романенкова, І. М. Біляєва. - С .230-233
Трофименко, Марина Юріївна. Порівняльно-історичний аналіз досвіду використання анімаційних технологій у процесі навчання іноземним мовам у Франції / М. Ю. Трофименко. - С .234-237
Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Передумови формування Сербської баянно-акордеонної школи (кін. XIX - поч. XX ст.) / О. А. Устименко-Косоріч. - С .238-242
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Соціально-педагогічна робота

   Соціальна робота

   робота з сім’ями

   професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта

   професійна підготовка вчителів--початкові класи

   Діти з особливими потребами

   Соціальні працівники--підготовка--практика

   Соціальна педагогіка

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   Сучасні освітні технології

   Здоровий спосіб життя--підлітки

   Тренінг

   Профорієнтація

   Діти дошкільного віку

   Дошкільна освіта--інноваційна діяльність

   підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід

   Дошкільне виховання--історія

   дозвіллєва діяльність

   Педагогічна майстерність

   Сербія--освіта
    франція--освіта

    США--освіта

    Ніжинщина--освіта

    Україна--Освіта



Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

12.


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про підсумки Всеукраїнських конкурсів фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професій у 2012/2013 навчальному році : наказ... від 11.06.2013 № 729 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 17/18. - С. 31-40. - Додатки. - Содержание: Список переможців та учасників Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Секретар керівника (організації, підприємства, установи)" у 2012/2013 навчальному році ; Список переможців та учасників Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Офіціант" у 2012/2013 навчальному році ; Список переможців та учасників Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Кравець" у 2012/2013 навчальному році ; Список переможців та учасників Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва" у 2012/2013 навчальному році ; Список переможців та учасників Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Столяр будівельний" у 2012/2013 навчальному році
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Профтехосвіта--правові джерела--Україна
   Профтехосвіта--змагання серед учнів

фывфывфыв:
наказ МОН України -- учні ПТНЗ -- конкурси фахової майстерності -- конкурси з професій


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

13.
88.6
Л 47


    Леоненко, Л. М.
    Корекційна програма "Життя в гармонії зі світом" [Текст] / Л. М. Леоненко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 33-38
ГРНТИ
ББК 88.6
Рубрики: Психолог--ПТНЗ
   Психокорекція--агресія

фывфывфыв:
корекція агресивної поведінки -- зняття нервового напруження -- корекційна програма


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.
88.621.46
П 48


    Поклад, С. В.
    Формування професійної свідомості учнівської молоді професійно-технічних навчальних закладів (курс тренінгових занять) [Текст] / С. В. Поклад // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 63-70. - Библиогр. в конце ст.
ГРНТИ
ББК 88.621.46
Рубрики: Психолог--професійна освіта
   Профорієнтація--ПТНЗ

   Тренінги--профорієнтація--учні ПТНЗ

   Тести--психологічні

фывфывфыв:
професійна свідомість -- профорієнтація -- професійно-технічні навчальні заклади -- тест Т. Элерса -- опитувальник
Аннотация: Описан курс тренінгових занять спрямований на формування професійної свідомості для випускників.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
Шифр: ІЗ-1/2014/25/27
   Журнал

Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України [Текстььь]/ Міністерство освіти і науки України; Видавництво "Педагогічна преса". - К. : Педагогічна преса, 1920 - . - ISSN 0130-8890. - Выходит три раза в месяц
2014г. N 25/27
Содержание:
Про підсумки Всеукраїнського громадського огляду-конкурсу стану умов і охорони праці в навчальних закладах Міністерства освіти і науки України, проведеного в 2013 році : рішення колегії М-ва освіти і науки України від 29.05.2014 р. № 3/5-22, постанова президії ЦК Профспілки працівників освіти і науки України від 12.06.2014 р. № П-28-3. - С.3-11
Про підсумки Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2014" та відзначення переможців і лауреатів : рішення колегії М-ва освіти і науки України від 26.06.2014 р. № 4/2-19. - С.11-17
Про проведення Першого уроку у 2014/2015 навчальному році. - С.від 01.08.2014 № 1/9-388
Про проведення Уроків мужності. - С.від 13.08.2014 № 1/9-412
. - С.
Про зміни до навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів : наказ М-ва освіти і науки України від 04.08.2014 р. № 895. - С.30-37
Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку. - С.від 13.08.2014 р. № 1/9-413
Про забезпечення безперешкодного доступу до навчальних закладів. - С.від 13.08.2014 № 1/9-414
Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації роботи груп для дітей старшого дошкільного віку при загальноосвітніх навчальних закладах. - С.від 13.08.2014 р. № 1/9-411
Про перелік навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у дошкільних навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році. - С.від 07.08.2014 р. № 1/9-399
Про призначення стипендій Президента України переможцям всеукраїнських конкурсів фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів у 2014 році : наказ М-ва освіти і науки України від 13.07.2014 р. № 821. - С.73-76
Супрун, В'ячеслав Васильович. Про всеукраїнські конкурси фахової майстерності серед учнів ПТНЗ, а також стипендії Президента України переможцям : коментар / В. В. Супрун. - С.77-81
Про затвердження Порядку проведення вхідного контролю знань, умінь та навичок для осіб, які приймаються на навчання за програмами перепідготовки або підвищення кваліфікації до професійно-технічних навчальних закладів : наказ М-ва освіти і науки України від 06.06.2014 № 688. - С.81-86
Про затвердження Плану всеукраїнських і міжнародних організаційно-масових заходів з дітьми та учнівською молоддю на 2014/2015 навчальний рік за основними напрямами позашкільної освіти : наказ М-ва освіти і науки України від 14.08.2014 № 936. - С.87-95
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.
74.5
У 45


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про призначення стипендій Президента України переможцям всеукраїнських конкурсів фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів у 2014 році : наказ... від 13.07.2014 р. № 821 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2014. - № 25/27. - С. 73-76. - Додаток. - Содержание: Список переможців всеукраїнських конкурсів фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів, проведених у 2014 році, з професій: "Слюсар з ремонту автомобілів", "Слюсар з ремонту рухомого складу", "Маляр", "Кухар", "Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва"
ББК 74.5
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
   Профтехосвіта--правові джерела--Україна, 2014 р.

   Профтехосвіта--змагання серед учнів--конкурси

фывфывфыв:
професійно-технічна освіта -- конкурс фахової майстерності -- конкурс професійної майстерності -- переможці конкурсів фахової майстерності -- учні ПТНЗ -- професія -- слюсар з ремонту автомобілів -- слюсар з ремонту рухомого складу -- маляр -- кухар -- тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва -- призначення стипендій -- стипендії Президента України


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.


    Супрун, В'ячеслав Васильович.
    Про всеукраїнські конкурси фахової майстерності серед учнів ПТНЗ, а також стипендії Президента України переможцям : [розмова з дир. Департаменту проф.-техн. освіти МОН України В. В. Супруном / розмову вела Г. Лисиця] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2014. - № 25/27. - С. 77-81
Рубрики: Профтехосвіта--змагання серед учнів--конкурси
фывфывфыв:
професійно-технічна освіта -- конкурс фахової майстерності -- конкурс професійної майстерності -- конкурс з робітничих професій -- популяризація робітничих професій -- переможці конкурсів фахової майстерності -- стипендії Президента України


Доп.точки доступа:
Лисиця, Галина \вела розмову.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
377.014.3(477)
П 78


   
    Про концепцію розвитку професійно-технічної освіти України в умовах децентралізації : інформ.-аналіт. матеріали / [М-во освіти і науки України] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2015. - № 1. - С. 3-42
УДК
Рубрики: Профтехосвіта--розвиток--державна політика--Україна
фывфывфыв:
професійна освіта -- професійно-технічна освіта -- економіка держави -- ринок праці -- молодь -- неперервна професійна освіта -- освіта впродовж життя -- розвиток профтехосвіти -- формування трудового потенціалу -- підготовка кваліфікованих робітників -- професійно-технічні навчальні заклади -- статистика -- кількість ПТНЗ -- чисельність учнів ПТНЗ -- контингент учнів -- демографічний базис -- престижність навчання в ПТНЗ -- проблеми профтехосвіти -- державне управління -- управління системою профтехосвіти -- взаємодія ПТНЗ з роботодавцями -- стандартизація профтехосвіти -- управління якістю профтехосвіти -- децентралізація управління -- фінансування -- стратегія децентралізації -- нормативно-правова база -- модернізація профтехосвіти -- концепція розвитку -- інформаційно-аналітичні матеріали


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України

Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие

19.
377.035:316.621](477)
К 65


    Коптєва, Ольга.
    Активність як критерій соціально-професійної зрілості учнів професійно-технічних закладів / О. Коптєва // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 36–39. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Професійно-технічні навчальні заклади--учні ПТНЗ--соціальна зрілість
фывфывфыв:
зрілість особистості -- активність особистості -- соціальна активність -- підвищена соціальна активність -- професіогенез -- професійне становлення
Аннотация: У статті розкрио сутність понять "активність" та "зрілість" особистості; проаналізовано різні види та структурні компоненти активності; окреслено основні чинники, що впливають на активність учнів професійно-технічних навчальних закладів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.
Шифр: ІПУ/2018/4/5
   Журнал

Історія та правознавство [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Учасник проекту ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2003 - . - Выходит дважды в месяц
2018г. N 4/5
Содержание:
Тютюнник, І. С. Розвиток предметних компетентностей учнів ПТНЗ на уроках історії / І. С. Тютюнник. - С.3-6. - Бібліогр.: 8 назв.
Матросова, Т. О. Роль проектної діяльності у підвищенні навчально-пізнавальної діяльності учнів / Т. О. Матросова. - С.7-9.
Рафальська, М. Формування громадянської та соціальної компетентностей на уроках історії / М. Рафальська, О. Боярчук, Н. Герасим. - С.10-12.
10 головних проблем, які постануть перед людством до 2050 року. - С.13-15.
Музиченко, Ярослава. Бандерівці проти кримінальників : урок історії / Я. Музиченко. - С.16-17.
Мотичак, М. І. Складання опорного конспекту з теми "Україна в роки Другої світової війни (1939-1945)" : історія України. 10 клас / М. І. Мотичак. - С.18-34. - Бібліогр.: 14 назв.
Царенко, О. А. Дидактичні матеріали за темою "Україна в роки Першої світової війни” : історія України. 9 клас / О. А. Царенко. - С.35-41.
Горбачова, Г. Г. Українські землі наприкінці 50-х рр. XVII ст. - на початку XVIII ст. : історія України. 8 клас / Г. Г. Горбачова. - С.42-55.
Дослідники знайшли ім’я Аллаха на поховальному вбранні вікінга : Інтернет-новини. - С.48.
Сичик, О. В. Проект за темою "Виникнення давньоруських міст на території мого краю” : історія України, 7 клас / О. В. Сичик. - С.56-59.
Косюк, О. А. Заснування Рима : всесвітня історія. 6 клас / О. А. Косюк. - С.60-63.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-21 
 
Статистика
за 07.07.2024
Число запросов 28206
Число посетителей 979
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя