Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=альтернативні школи<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.


    Вєтрова, І.
    Становлення освітніх альтернатив у середній школі США [Текстььь] / І. Вєтрова // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 28-30
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   США--освіта та педагогіка
фывфывфыв:
альтернативні школи


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах

Найти похожие

2.
74.04(4Укр)
Z99


   
    [До Дня пам’яті Василя Сухомлинського] [Текст] : добірка статей // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 9. - С. 13-23. - Содержание: Чи були школи Сухомлинського В. О. і Захаренка О. А. альтернативними існуючим? / О. Сухомлинська. Дитиноцентричні домінанти у педагогічній спадщині Сухомлинського В. О. / М. Антонець. Школа шкіл : до 100-річчя Павлиської загальноосвітньої школи імені Сухомлинського В. О. / В. Деркач.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: педагоги України
фывфывфыв:
АЛЬТЕРНАТИВНІ ШКОЛИ


Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\; Захаренко, Олександр Антонович (1937-2002) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

3.
74.2
С 50


    Сметанський, М. І.
    Сучасні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 22-29
ББК 74.2
Рубрики: Педагогіка--педагогічна категорія
   Педагогіка--методологія

   Школи альтернативні

фывфывфыв:
альтернативні школи -- ознаки альтернативних шкіл -- педагогічна категорія -- виховні впливи
Аннотация: Стаття є відгуком на дискусії вітчизняних та зарубіжних науковців з приводу альтернативних шкіл, їхніх сутнісних ознак, а також статтю О. В. Сухомлинської "Чи були школи В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка альтернативними існуючим?". Зроблено висновок: у визначенні альтернативності школи найважливішим є результативність діяльності навчального закладу. Її показниками можуть бути: стан фізичного й психічного здоров'я школярів, наявність у них мотивації до навчання й рівень успішності, моральна насиченість духовного життя учнівської молоді, душевний комфорт членів педагогічного колективу.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 
Статистика
за 19.07.2024
Число запросов 108432
Число посетителей 823
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя