Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=вищий педагогічний навчальний заклад<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.


    Бурова, Елла.
    Проблема взаємодії педагогічної теорії та освітянської практики у роботі вчительських з’їздів : (50-80-ті роки ХХ ст.) / Е. Бурова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 37-43. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4Укр)6
Рубрики: Педагогіка України--історія, 20 ст. 50-80-ті рр.
фывфывфыв:
загальноосвітній заклад -- вчительські з’їзди -- вищий педагогічний навчальний заклад -- вчителі -- викладачі -- педагогічна теорія -- освітянська практика
Аннотация: У статті розглянуто різні погляди на проблему взаємодії загальноосвітніх шкіл та вищих педагогічних навчальних закладів, які обговорювалися в ході роботи з’їздів учителів 50-80-х років ХХ ст. Виокремлено найбільш дискусійні питання, а саме: впровадження нових програм та підручників у навчально-виховний процес школи, активізація роботи викладачів ВНЗ у напрямі надання допомоги вчителям-практикам, підвищення кваліфікації учителів та ін. Проаналізовано діяльність з’їздів учителів досліджуваного періоду в контексті оптимізації взаємодії педагогічної теорії і освітянської практики.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
371(075.3)
М 55


    Мешко, Галина Михайлівна.
    Вступ до педагогічної професії [Текст] : навч. посібник / Г. М. Мешко. - 2-ге вид., стер. - К. : Академвидав, 2012. - 200 с. : табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 118-185. - Термін. слов.: с. 186-193. - Л-ра: с. 194-197. - ISBN 978-617-572-028-8 : 40.00 грн.
    Содержание:
Професійна діяльність і особистість педагога . - С .6-34
Професійне спілкування у структурі діяльності педагога . - С .35-59
Підготовка вчителя у вищому педагогічному навчальному закладі . - С .60-95
Професійне самовиховання майбутнього педагога . - С .96-117
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогіка--Професійна освіта--підручники та посібники для ВНЗ
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Професія вчителя

   особистість педагога (вчителя)

   Педагогічне спілкування

   Підготовка вчителів

   Студенти--навчальна мотивація

   Наукова робота студента

   професійне самоствердження

   Самовиховання вчителя

   Самовиховання студентів

фывфывфыв:
педагогічна професія -- педагогическая профессия -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- учитель -- вчитель -- педагогічне спілкування -- педагогическое общение -- педагогічний конфлікт -- педагогический конфликт -- вища освіта -- высшее образование -- Болонский процес -- Болонский процесс -- підготовка вчителя -- подготовка учителя -- вищий педагогічний навчальний заклад -- высшее педагогическое учебное заведение -- студенти -- студенты -- самовиховання студентів -- самовоспитание студентов -- самопізнання -- самопознание
Аннотация: Усвідомлене входження в педагогічну справу починається з осягнення її засад і суті, призначення, функцій і структури педагогічної діяльності, раціональних методів професійного самовиховання. Різноманітні аспекти цієї проблематики висвітлено у пропонованому навчальному посібнику.

Экземпляры всего: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Найти похожие

3.


    Гуренко, Ольга Іванівна.
    Запровадження освітньо-просторового підходу до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів [Текст] / О. І. Гуренко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 167-172
ББК 88я5 + 74я5
Рубрики: Підготовка майбутніх соціальних педагогів--полікультурна освіта
фывфывфыв:
полікультурна освіта -- майбутні соціальні педагоги -- освітньо-просторовий підхід -- вищий педагогічний навчальний заклад
Аннотация: Стаття присвячена розкриттю сутності освітньо-просторового підходу як методологічного концепту в системі полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів.


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Свободны: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

 
Статистика
за 30.07.2024
Число запросов 46719
Число посетителей 528
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя