Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=внутрішня диференціація<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
74.2
В 19


    Васьківська, Галина.
    Теоретико-методичні засади диференціації навчання у сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 15-20. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Філософія освіти
   Навчання--диференціація навчання

   школа сучасності

   Особистісно зорієнтоване навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
диференціація навчання -- зовнішня диференціація -- внутрішня диференціація -- рівнева диференціація -- профільна диференціація -- індивідуальний підхід
Аннотация: У статті висвітлено теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі, науково обгрунтоване поняття "диференціація навчання", "диференційований підхід". Розглядаються основні форми диференційованого навчання й даються практичні рекомендації щодо їх реалізації.


Доп.точки доступа:
Кизенко, Василь

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие

2.


    Олексій, Ю.
    Підходи до внутрішньої диференціації в навчанні історії старшокласників у рядянській школі : (70 - 80-ті роки ХХ ст.) / Юрій Олексій // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 57-61. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Диференційоване навчання--історія--СРСР, 1970-1980 рр.
   історія педагогіки України(1917-

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
внутрішня диференціація -- індивідуально-психологічні особливості розвитку дітей -- навчання історії -- радянська школа -- індивідуалізація навчання
Аннотация: У статті розкрито основні підходи до внутрішньої диференціації у навчанні історії старшокласників у радянській школі періоду 70 - 80-х років ХХ ст. Наголошується, що в радянській школі навчальний предмет "Історія" в старших класах виконував переважно ідеологічну функцію, тому в програмних вимогах навчання не передбачалося диференціації змісту предмета. Педагоги лише впроваджували елементи внутрішньої диференціації навчання, почали враховуватися індивідуально-психологічні особливості розвитку дітей у процесі навчання, однак потребували додаткового осмислення проблеми змісту і спрямованості групової роботи на уроках історії.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 
Статистика
за 25.07.2024
Число запросов 8057
Число посетителей 489
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя