Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=диференційоване навчання<.>
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 16
1.
88.840
П 86


   
    Психологічна підтримка творчості учня [Текст] / упоряд. О.Главник, В.Зоц. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу")
    Содержание:
Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С .4-8
Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С .9-17
Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С .18-29
Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С .30-34
фывфыв: тести
Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С .35-38
фывфыв: релаксація
Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С .39-42
Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С .43-50
фывфыв: психологія навчання
Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С .51-59
фывфыв: психологія навчання
Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С .60-65
фывфыв: психологія навчання, диференційоване навчання
Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С .66-71
фывфыв: урок, навчальний план, оцінювання
Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С .72-89
фывфыв: психологія навчання, навченість., Принципи навчання, форми навчання
Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С .90-95
фывфыв: допитливість дітей, творчість, психологія навчання
Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С .96-103
фывфыв: психологія навчання, мислення: стилі та рівні
Богданова, А. Складові творчості / А., Богданова А., С. Борисов. - С .104-127
фывфыв: мислення, креативність, психологія навчання, допитливість, педагогічна діяльність, майстерність учителя, наукове товариство учнів
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: психологія творчості
   здібності

   обдаровані діти

   психологія навчання

   інтелект

   креативність

   самоосвіта



Доп.точки доступа:
Главник, О.; Зоц, В.
Экземпляры всего: 2
Ч.З.№2 (1), пед. (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), пед. (1)
Найти похожие

2.
74
Л 61


    Липова, Людмила.
    Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: навчання диференційоване
   Допрофільна підготовка учнів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
диференціація -- диференціація навчання -- диференційоване навчання -- допрофільна підготовка -- зміст освіти -- самореалізація особистості -- учні -- підготовка учнів
Аннотация: У статті висвітлюється основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільній підготовці учнів, наголошується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою доомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, розглядається диференціація змісту навчання для забезпечення профільного самовизначення особистості та її подальшої професійної самореалізації.


Доп.точки доступа:
Войцехівський, Михайло; Замаскіна, Поліна

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие

3.


    Сергіюк, Н. О.
    Диференційований підхід у викладанні англійської мови [Текст] / Н. О. Сергіюк // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 6. - С. 2-4. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--диференційований підхід
   Викладання англійської мови в школі--диференційований підхід

фывфывфыв:
диференційований підхід -- диференційоване навчання -- творчий підхід -- відкрита диференціація -- напіввідкрита диференціація -- прихована диференціація
Аннотация: У статті розповідається про форми організації диференційованого начання на уроках англійської мови. Розрізняють відкриту, напіввідкриту та приховану диференціацію.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)

Найти похожие

4.
74.202.242
Х 45


    Хильчук, Ніна.
    Диференційоване навчання на уроках математики [Текст] / Н. Хильчук // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 16-19.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--уроки математики
фывфывфыв:
початкові класи -- уроки математики в початковій школі -- диференційоване навчання -- розв’язування задач -- евристична бесіда
Аннотация: В додатку до статі подається евристична бесіда “Ознайомлення зі зв’язком між сумою і доданками” (1 клас) та фрагмент уроку в 4 кл. “Розв’язування задач на знаходження швидкості, часу, відстані”.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
24р10
О-53


    Олійник, Т. А.
    Диференційоване навчання хімії в загальноосвітній школі сільської місцевості з досвіду дослідно-експериментальної роботи [Текст] / Т. А. Олійник // Хімія : науково-методичний журнал. - 2014. - N 15/16. - С. 22-29.
ББК 24р10
Рубрики: Викладання хімії в школі
   Навчання--диференційований підхід

фывфывфыв:
диференціація освіти -- навчальний процес -- диференційоване навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
24р10
О-53


    Олійник, Тетяна.
    Диференційоване навчання хімії у школі сільської місцевості [Текст] / Т. Олійник // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - N 5. - С. 20-24.
ББК 24р10 + 74.24
Рубрики: Викладання хімії в школі--диференційоване навчання
фывфывфыв:
сільська школа -- диференційоване навчання -- навчання хімії -- елективні курси -- факультативні курси -- освітній округ -- освітня траекторія
Аннотация: Додаток до статті: Анкета для учнів з метою аналізу ступеня їхньої задоволеності організацією.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
81.2-9
К 38


    Кизенко, Василь.
    Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем комунікативних здібностей [Текст] / В. Кизенко, Д. Трубачова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - С. 42-46. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.2-9
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови--діяльнісний підхід
   Кафедра англійської мови та методики викладання

фывфывфыв:
діяльнісний підхід -- способи комунікативної діяльності -- диференційоване навчання -- вчителі іноземної мови
Аннотация: У статті розглядається проблема реалізації діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів, розкриваються можливості організації учіння майбутніх учителів іноземної мови на основі оволодіння комунікативними методами з урахуванням рівня розвитку їхніх комунікативних здібностей.


Доп.точки доступа:
Трубачова, Дар'я

Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие

8.
74.03(4УКР)
Б 81


    Бондар, Людмила.
    Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського [Текст] / Л. Бондар // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 5/6. - С. 13-17.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст.
фывфывфыв:
диференційоване навчання


Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
74
П 90


    Пучко, Анна Олександрівна.
    Особливості диференційованого навчання старших учнів у сучасних вальдорфських школах Німеччини [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01-загальна педагогіка та історія педагогіки / А. О. Пучко ; Міністерство освіти і науки України, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь). - : МДПУ імені Богдана Хмельницького (Мелітополь), 2015. - 21 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: автореферати дисертацій--педагогіка
   Вальдорфська педагогіка

   Диференційоване навчання

   Кафедра педагогіки

   Німеччина--освіта
фывфывфыв:
диференційоване навчання -- вальдорфська педагогіка


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

10.
373.5.091.31.04-044.332(477+73)
Ш 83


    Шпарик, О. М.
    Досвід використання диференціації навчання у загальній середній школі США як джерело модернізації шкільної освіти в Україні [Текст] / О. М. Шпарик // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2017. - N 3. - С. 24-31.
УДК
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--навчання --диференційоване навчання
   США--освіта
фывфывфыв:
диференційоване навчання -- середня шкільна освіта -- модернізація школи


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
373.3.016:811.161.2]:371.31
П 77


    Прищепа, О.
    Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма / Ольга Прищепа // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 17–19. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання письма
фывфывфыв:
диференційоване навчання -- диференційований підхід -- навчання письма -- букви -- якість письма -- сприйняття форми -- графічні помилки -- письмова робота
Аннотация: У статті розповідається про диференційований підхід до навчання письма в початковій школі. Наведено декілька прикладів різних графічних помилок і поради щодо їх запобігання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
373.3.016:811.161.2]:371.31
С 11


    Сібільова, А.
    Диференційовані завдання з української мови для 2 класу / Алла Сібільова, Наталія Зданевич // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 14–17. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 2 класі
   Початкова школа--навчання--диференційоване навчання

фывфывфыв:
уроки української мови в 2 класі -- методика викладання -- диференційоване навчання -- диференційовані завдання -- диференційований підхід -- диференціація навчання -- індивідуальні відмінності -- індивідуалізація навчання -- початкова школа -- пізнавальна діяльність -- 2 клас
Аннотация: У статті розповідається про диференційовані завдання, основне призначення, яких полягає в тому, щоб, знаючи і враховуючи індивідуальні відмінності у навчальних можливостях школярів, забезпечити для кожного з них оптимальний характер пізнавальної діяльності у процесі навчальної роботи.


Доп.точки доступа:
Зданевич, Н.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.


    Євенко, Олена.
    Аудіали, візуали, кінестетики: диференційований підхід на уроках іноземної мови [Текст] / О. Євенко // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 15-17.
Рубрики: Початкова школа--уроки іноземної мови--диференційований підхід
фывфывфыв:
диференційоване навчання -- уроки іноземної мови


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.


    Хлєбнікова, Т. М.
    Особливості особистісно зорієнтованого навчання педагогів [Текст] / Т. М. Хлєбнікова // Завуч. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 17/18. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/12-28/16.
Рубрики: Вчителі--післядипломна освіта--особистісно зорієнтоване навчання
фывфывфыв:
післядипломна освіта педагогів -- навчання педагогів -- андрагогіка -- диференційоване навчання -- індивідуальні особливості особистості -- індивідуальна освітня програма


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
Шифр: ОДнв/2019/2
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Выходит ежеквартально
2019г. N 2
Содержание:
Дробот, О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу / Олена Дробот, Анна Замша. - С.7–13. - Бібліогр.: 8 назв.
фывфыв: англійська мова, методика навчання, учні з порушенням слуху
Продан, Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами / Євген Продан. - С.14–20. - Бібліогр.: 8 назв. : табл.
Хохліна, О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі / Олена Хохліна. - С.21–32. - Бібліогр.: 15 назв.
фывфыв: диференційоване навчання, інклюзія, інклюзивне навчання
Кобильченко, В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології / Вадим Кобильченко. - С.33–47. - Бібліогр.: 23 назв.
фывфыв: спеціальна психологія, психологічні принципи, принципи пояснення
Михайленко, О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу / Оксана Михайленко. - С.48–64 : табл.
фывфыв: реабілітація, психофізіологічний розвиток, індивідуальний підхід
Мога, М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом / Микола Мога. - С.65–74. - Бібліогр.: 8 назв.
фывфыв: бондінг, спастичний синдром, фізичний розвиток
Прохоренко, Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями / Леся Прохоренко. - С.75–85. - Бібліогр.: 8 назв.
фывфыв: мотивація, когнітивні порушення, психокорекція
Татьянчикова, І. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями / Ірина Татьянчикова, Тамара Сахно. - С.86–94. - Бібліогр.: 12 назв.
фывфыв: інформатичні компетентності, психофізичні порушення, інформаційні технології
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.
376.091.31.04-044.332(477)
Х 86


    Хохліна, О.
    До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі [Текст] / О. Хохліна // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 21–32. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
фывфывфыв:
диференційоване навчання -- інклюзія -- інклюзивне навчання -- інклюзивний простір -- діти з порушеннями розвитку -- індивідуальний підхід -- диференційований підхід -- індивідуальні особливості -- диференціація -- діти з особливими освітніми потребами
Аннотация: Розкрито сутність диференційованого навчання як педагогічної технології у контексті освіти дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі. Розглянуто можливості її застосування як технології особистісно-орієнтованої педагогіки. Наведено класифікацію індивідуальних особливостей учнів, які мають враховуватися в диференційованому навчанні.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 28.08.2024
Число запросов 56416
Число посетителей 1032
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя