Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (14)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=духовний розвиток<.>
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11
1.
88.37
Л 12


   
    Лабіринти духовного розвитку особистості [Текст] : за навчальним посібником "Психологічні джерела виховної майстерності" І. Д. Бех // Позакласний час : на допомогу вчителю. - 2012. - N 11/12. - С. 28-31
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості--розвиток особистості--духовний розвиток
   Психологія виховання

   Виховання--духовно-моральне виховання

фывфывфыв:
духовна безпечність особистості -- духовний розвиток -- розвиток особистості -- психічний стан людини -- духовна напруженість особистості


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74.03(4УКР)
П 69


   
    Практичний педагогічний марафон : v Міжнародні та ХІХ Всеукраїнські педагогічні читання "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: здоров’я через освіту" // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 62-64. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Педагогіка--педагогічні читання
фывфывфыв:
здоров’я дитини -- педагогічний простір -- духовний розвиток -- фізичний розвиток -- особистість -- шкільні бібліотеки


Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
67.0р10
Р 98


    Рябовол, Л. Т.
    Сучасні мета і завдання шкільної правової освіти та навчання правознавства [Текст] / Л. Т. Рябовол // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 13. - С. 2-6.
ББК 67.0р10
Рубрики: Освіта правова
фывфывфыв:
шкільна правова освіта -- духовний розвиток -- соціальний розвиток -- суспільствознавча освіта -- правова культура -- правове мислення -- правова поведінка
Аннотация: В статті йдеться мова про те, що суспільствознавча освіта спрямовується на забезпечення розвитку учня як особистості, що керується гуманістичними нормами і цінностями, усвідомлює себе громадянином України та успішно самореалізується в сучасному українському суспільстві.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.


    Гавриш, Наталя
    Книга - незамінний засіб духовно-морального виховання [Текст] / Наталя Гавриш // Дошкільне виховання. - 2013. - № 9. - С. 9-12 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
   дошкільне виховання--читання

фывфывфыв:
робота з текстом -- навчання читання -- духовний розвиток
Аннотация: В статті йдеться про те, яким має бути процес наближення дитини до книжки та книжки до дитини, які твори слід добирати для дитячого читання, як транслювати дітям книжкову та життєву мудрість.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.


    Долинна, Ольга
    Розвивати духовний потенціал особистості дошкільника [Текст] / Ольга Долинна, Олена Низковська // Дошкільне виховання. - 2013. - № 9. - С. 6-8 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
фывфывфыв:
релігійне виховання -- духовний розвиток -- самоосвіта педагогів
Аннотация: В статті йдеться про те, як правильно відкрити дітям одвічні духовні цінності, спрямувати на шлях постійного самовдосконалення, прищепити прагнення творити добро і красу і які методи обрати для цього.


Доп.точки доступа:
Низковська, Олена

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
74.200.5
Б 55


    Бех, Іван.
    Виховання як духовно-моральне удосконалення особистості / І. Бех // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 21-26. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.5
Рубрики: Виховання--гуманістичне виховання
фывфывфыв:
гуманістичне виховання -- духовні цінності -- моральні цінності -- модель виховання -- психоенергетика -- духовний розвиток -- моральний розвиток -- педагогічна самопрезентація -- моральна довіра -- життєвий поступ
Аннотация: У статті розкрито сутність гуманістично-орієнтованої моделі виховання, а також розглянуто її цілісне психологічне підґрунтя, яким є синтез розуму, почуттів і волі.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

7.
74.200
Б 55


    Бех, І. Д.
    Духовний пошук: сучасні наукові межі [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 1. - С. 5-14.
ББК 74.200 + 88.840
Рубрики: Виховання особистості--духовний розвиток
фывфывфыв:
природа духовного -- духовна цінність -- духовний дискурс -- духовний розвиток -- виховання особистості -- рефлексія -- довольна спонука -- вчинкова інтеграція -- Я-духовне


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
87
Б 77


    Бойко, С. В.
    Джерела гуманізму в соціокультурних практиках постіндустріалізму [Текст] / С. В. Бойко // Практична філософія : Науковий журнал. - 2012. - N 4. - С. 28-34
ББК 87
Рубрики: Філософія--філософія практики
фывфывфыв:
духовний розвиток -- соціальна еволюція -- соціокультурні практики -- постіндустріальне суспільство -- джерела гуманізму -- свідомість -- дегуманізація


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
74.200.5
Б 55


    Бех, І.
    Духовний шлях зростаючої особистості: обґрунтування орієнтирів [Текст] / Іван Бех // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 3–12. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.5 + 88.37
Рубрики: Виховання--духовний розвиток особистості
   Особистість--духовний розвиток

   Кафедра психології

фывфывфыв:
духовність -- духовні ідеали -- духовний розвиток -- особистість -- духовність особистості -- духовні цінності -- психологічні бар’єри -- цінності -- виховний процес -- виховні приписи
Аннотация: У статті на основі ціннісного порівняння Его-орієнтованого і духовно орієнтованого життя обстоюється особистісна перевага духовного. У зв’язку з цим виокремлюються чотири рівні функціонування духовності особистості: від її розуміння до практичної реалізації у поведінці, спілкуванні та діяльності.Запропоновано схему організації виховного процесу спрямованого на свідоме оволодіння зростаючою особистістю вищими духовними цінностями. На основі розкритого теоретичного стану проблеми "духовність-зростаюча особистість" обґрунтовано конкретні приписи як доцільні способи виховного впливу, коли вихованець, не створюючи психологічних бар’єрів, діє за їх ціннісним змістом, і який стає значущим для нього.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
168.522
С 12


    Сабадуха, В.
    Ґенеза теоретичних уявлень про особу та особистість в історії філософії / Володимир Сабадуха // Психологія і сусп-во : укр. теорет.-методол. соціогуманітар. часопис. - 2016. - № 4. - С. 30–43. - Бібліогр.: 55 назв. - Зміст: 1. Методологічні засади дослідження ; 2. Порівняльний аналіз наявних підходів до розуміння сутності особистості ; 3. Авторська концепція чотирьох рівнів духовного розвитку людини ; Висновки. . - ISSN 1810-2131
УДК
Рубрики: Філософія--особистість
   Релігія--християнство--особистість

фывфывфыв:
особистість (релігія) -- особистість (філос.) -- посередня людина -- світогляд -- ієрархія -- субстанція -- онтологія -- авторські концепції -- духовний розвиток
Аннотация: У статті проаналізовано генезу понять "особа" й "особистсість" з моменту їх виникнення в історії культурного розвитку людства. Доведено, що від античності до сучасності навколо цих понять відбувається світоглядна боротьба, яка є відлунням боротьби посередньої людини проти особистості за пріоритет у суспільстві. З’ясовано, що в історії філософії сформувалися такі підходи: християнський, соціально-правовий, праксіологічний, субстанційний, морально- духовний й демократичний. Сформульовано авторський підхід, що органічно виростає із християнського, субстанційного й морально-духовного, логічно асимілює принципи ієрархії й демократії й ураховує динаміку розвитку людини. У діяльнісному вимірі пріоритет мусить належати принципу ієрархії, у якому особистість постає як досконалий суб’єкт діяльності. У контексті взаємовідносин і спілкування діє принцип демократії: до кожної людини, незалежно від її інтелектуально-психологічного рівня розвитку, треба ставитися як до особистості.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
159.9(06)
Н 34


    Субботенко, І. Ю.
    Значення творів сакрального живопису в розвитку художнього мислення педагога [Текст] / І. Ю. Субботенко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - № 4. - С. 42-48
УДК
Рубрики: Мислення педагогічне
   Підготовка майбутніх педагогів

фывфывфыв:
духовний розвиток -- сакральний живопис


Доп.точки доступа:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

 
Статистика
за 03.07.2024
Число запросов 46939
Число посетителей 703
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя