Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (5)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=емоційно-вольовий компонент<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
88
Ш 32


    Шаюк, Ольга.
    Емоційно-вольовий компонент толерантності [Текст] / О. Шаюк // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - Том 14, N 1. - С. 104-110.
ББК 88
Рубрики: Толерантність
   Емпатія

фывфывфыв:
інтолерантність -- емоційно-вольовий компонент -- психологічний механізм -- психологічна стійкість -- захісні механізми особистості -- копінг-стратегії -- асертивність


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74.100
Р 83


    Руденко, Людмила.
    Діагностика творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку / Л. Руденко, Т. Шинкар // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 12-18.
ББК 74.100
Рубрики: Творчі здібності--діагностика--старші дошкільники
   Дошкільники--творчий розвиток

фывфывфыв:
розвиток творчих здібностей -- компоненти творчих здібностей -- когнітивний компонент -- емоційно-вольовий компонент -- комунікативний компонент -- діагностування
Аннотация: У статті наголошено, що сензитивним для розвитку творчих здібностей є старший дошкільний вік. Проаналізовано структурні компоненти творчих здібностей старших дошкільників, розглянуто критеріальний підхід до діагностування обдарованості. Наведено діагностичні завдання для оцінювання рівня розвитку творчих здібностей старших дошкільнят, картку оцінювання рівня розвитку творчих здібностей дитини старшого дошкільного віку.


Доп.точки доступа:
Шинкар, Тетяна

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
74.202.242
К 60


    Колесник, Лариса.
    Формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема / Л. Колесник // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 50-53. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.242
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи--професійна самооцінка
фывфывфыв:
соціально-психологічна компетентність -- професійна самооцінка -- аксіологічний компонент -- когнітивний компонент -- емоційно-вольовий компонент -- рефлексивно-оцінний компонент -- рівні сформованості -- ситуативний рівень -- консервативний рівень -- динамічний рівень -- дифузний рівень -- підготовка вчителів початкових класів
Аннотация: У статті обгрунтовано важливість формування професійної самооцінки як ключової складової соціально-психологічної компетенції в процесі навчально-професійної діяльності. Розкрито критерії та рівні сформованості професійної самооцінки майбутніх вчителів початкової школи, висвітлено результати дослідно-експериментальної роботи з діагностування сформованості професійної самооцінки студентів.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 
Статистика
за 26.08.2024
Число запросов 39638
Число посетителей 885
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя