Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=зміст початкової освіти<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.


    Величко, А.
    Оновлення змісту початкової освіти [Текстььь] / А. Величко // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N10. - С. 40-45
Рубрики: Початкова школа
фывфывфыв:
зміст початкової освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.
74
Ш 94


    Штурмак, Орися Савівна.
    Дидактичні умови оновлення змісту початкової освіти в національній школі [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. Спец. 13.00.01-теорія та історія педагогіки / О. С. Штурмак ; Прикарпатський університет ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ : ПУ ім.В.Стефаника, 1994. - 24 с. -
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Початкова школа--зміст
   Початкова школа--національна школа

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
зміст початкової освіти -- автореферати з початкової освіти


Доп.точки доступа:
Прикарпатський університет ім. В. Стефаника
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

3.
74.202.242(4УКР)
Б 81


    Бондар, Л. С.
    Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.) / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 76-84. - Бібліогр.: 19 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.202.242(4УКР)
Рубрики: Початкова освіта в Україні--історія, 20 ст. 40-80 рр.
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
початкова школа -- зміст початкової освіти -- навчальні плани -- програми -- навчальні предмети
Аннотация: У статті проаналізовано диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та змісті початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.


    Калініченко, Людмила.
    Ідеї Олександра Скрипченка про формування творчого мислення молодших школярів [Текст] : (друга половина 1950-х - 1980-ті рр.) / Л. Калініченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 66-71. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Початкова школа--формування мислення учнів
   педагоги України

фывфывфыв:
зміст початкової освіти -- молодший шкільний вік -- розумовий розвиток -- творче мислення -- українські педагоги
Аннотация: У статті висвітлено психолого-педагогічні погляди О. Скрипченка (1921 - 2007) на шляхи формування творчого мислення молодших школярів.


Доп.точки доступа:
Скрипченко, Олександр Васильович (доктор психологічних наук, професор, Почесний член АПН України, Заслужений працівник народної освіти УРСР, учасник Великої Вітчизняної війни ; 1921-2007) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
373.3.014.3(477)
С 13


    Савченко, О.
    Початкова освіта в контексті ідей Нової української школи / Олександра Савченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 1/2. - С. 3–7. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Початкова школа--реформування освіти
фывфывфыв:
реформування освіти -- Нова українська школа -- державний стандарт -- початкова освіта -- типова освітня програма -- зміст початкової освіти -- формувальне оцінювання -- науково-методичний ресурс -- вчителі початкової школи -- предметні компетентності
Аннотация: У статті йдеться про законодавчі засади і наукові підходи розроблення Державного стандарту початкової освіти і типових освітніх програм для 1–2 класів. Обґрунтовано алгоритм проектування змісту початкової освіти: мета – прогнозування обов’язкових результатів цього рівня освіти у Державному стандарті – прогнозування очікуваних результатів у типових освітніх програмах за циклами навчання (1–2 класи; 3–4 класи) – засоби їх досягнення (зміст, методи, середовище). Визначено роль формувального оцінювання у початковій школі; проблеми створення нового науково-методичного ресурсу для вчителів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 29.06.2024
Число запросов 4200
Число посетителей 368
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя