Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=книжкові видання<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
76.11(4Укр)
Ш 96


    Шумілова, Анжела.
    Вплив політичної ситуації 1921 року в Україні на випуск книжкових видань / А. Шумілова, Т. Крижанівська // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 8. - С. 48-52. - Бібліогр.: 8 назв. - Закінчення . - ISSN 2076-9326
ББК 76.11(4Укр)
Рубрики: Книговидавнича справа в Україні--історія
фывфывфыв:
книжкові видання -- 1921 рік


Доп.точки доступа:
Крижанівська, Тетяна

Имеются экземпляры в отделах:
ІБв Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.


    Шумілова, Анжела.
    Вплив політичної ситуації 1921 року в Україні на випуск книжкових видань / А. Шумілова, Т. Крижанівська // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 7. - С. 44-47. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 76.17(4Укр)
Рубрики: видавнича справа в Україні--історія
фывфывфыв:
поліграфічна база -- книговидавнича справа -- книжкові видання -- видавничі організації -- український друк
Аннотация: У статті здійснено історико-книгознавчий аналіз випуску книжкових видань в Україні в 1921 році, визначено основні його тенденції та характерні риси в контексті політичних, економічних і соціальних процесів, що відбувалися у той період в країні. Представлено нові дані щодо кількісних показників випущених книжкових видань.


Доп.точки доступа:
Крижанівська, Тетяна

Имеются экземпляры в отделах:
ІБв Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
76.1(4Укр)
П 51


    Полковенко, Тарас.
    Реклама книжкових і газетно-журнальних видань у контексті розвитку новостворених видавництв / Т. Полковенко // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 9. - С. 9-11. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 76.1(4Укр)
Рубрики: Видавнича справа в Україні--реклама
фывфывфыв:
книжкові видання -- газетно-журнальні видання -- видавнича продукція -- реклама -- цільова аудиторія -- видавнича справа -- видавничий бізнес
Аннотация: У статті йдеться про методи реклами, покликані забезпечити стимулювання інтересу читачів до новітніх українських книжкових і газетно-журнальних видань, а також про принципи просування друкованої продукції до цільової аудиторії.


Имеются экземпляры в отделах:
ІБв Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 
Статистика
за 23.07.2024
Число запросов 70385
Число посетителей 1202
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя