Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=мнемотехніка<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.


    Завершнева, Е. Ю.
    Прототип методики двойной стимуляции: первое экспериментальное исследование Л. С. Выготского (Гомель, 1923) / Е. Ю. Завершнева // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 3. - С. 125-142. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.3
Рубрики: Психологія--персоналії зарубіжних психологів
   Психологія--методи

   Росія--психологи
фывфывфыв:
методика подвійного стимулювання -- рефлексологія -- мовний рефлекс -- свідомість -- мнемотехніка -- вищі психічні функції -- психологічні дослідження -- психологи -- російські психологи
Аннотация: Стаття являє собою коментарі до роботи Л. С. Виготського "Экспериментальное исследование воспитания новых речевых рефлексов по способу связывания с комплексами (логической памяти)", що відображають результати експерименту, проведеного ним в Гомелі в кінці 1923 р.


Доп.точки доступа:
Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
Шифр: ВМДЗ/2014/4
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2014г. N 4
Содержание:
Бачинська, Тамара. Дошкілля Вінниччини: на хвилі інноваційних перетворень / Т. Бачинська. - С.4-7 : фотогр.
Ангеліс, Лариса. Реалізуємо освітні міні-проекти - методичні квартали / Л. Ангеліс. - С.8-13.
Харматова, Ванда. Колекціонування як метод формування пізнавальної активності / В. Харматова. - С.14-25 : фотогр.
Організація роботи з колекціонування в дошкільному навчальному закладі. - С.26.
Пасічник, Ніна. Екологічна освіта дошкільників засобами театральної діяльності / Н. Пасічник, М. Дода, Г. Гедз. - С.27-30.
Чепурний, Геннадій. Мнемотехніка - технологія ефективного засвоєння інформації / Г. Чепурний, О. Черешнюк. - С.31-35.
Черешнюк, Олена. Як навчити дитину швидко й міцно запам’ятовувати інформацію? / О. Черешнюк. - С.36-37.
Деркач, Оксана. До школи з радістю та інтересом, або Казка на допомогу вихователю / О. Деркач. - С.38-46 : фотогр.
Горобчук, Наталія. Виховання дошкільників у полікультурному середовищі / Н. Горобчук, Т. Патик, О. Франко. - С.50-61 : фотогр.
Бабій, Ніна. Сіємо зерна добра та любові / Н. Бабій, О. Брезденюк. - С.62-68 : фотогр.
Трєскова, Лариса. Ми - діти світу : розвага-роздум для молодших та старших дошкільників / Л. Трєскова, Альона Книжна. - С.69-71.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.
74.202
Ч-44


    Чепурний, Геннадій.
    Мнемотехніка - технологія ефективного засвоєння інформації / Г. Чепурний, О. Черешнюк // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 4. - С. 31-35.
ББК 74.202
Рубрики: Пам’ять--розвиток--дошкільники
   Мнемотехніка--розвиток пам’яті--дошкільники

фывфывфыв:
прийоми мнемотехніки -- мнемотренажери -- ейдетика -- вивчення віршів
Аннотация: Висвітлено досвід роботи дошкільного навчального закладу № 30 м. Вінниці щодо впровадження технології мнемотехніки, що сприяє успішному засвоєнню вихованцями знань, умінь та навичок. Розглянуто особливості методики використання мнемотехніки під час вивчення віршів з дошкільниками.


Доп.точки доступа:
Черешнюк, Олена

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
74.1
Ч-46


    Черешнюк, Олена.
    Як навчити дитину швидко й міцно запам’ятовувати інформацію? / О. Черешнюк // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 4. - С. 36-37.
ББК 74.1
Рубрики: Пам’ять--розвиток--дошкільники
фывфывфыв:
розвиток пам’яті -- запам’ятовування інформації -- мнемотехніка -- колажування -- піктограми
Аннотация: Розглянуто окремі мнемотехнічні прийоми, що допомагають дошкільникам швидко та ефективно запам’ятовувати інформацію.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
74.1
О-47


   
    Ознайомлення з цифрами та складом числа за допомогою мультимедійних засобів навчання і прийомів мнемотехніки / Н. Горобчук, Т. Патик [та ін.] // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 7. - С. 54-60 : іл.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
фывфывфыв:
інформаційно-комунікаційні технології -- комп’ютерні навчальні програми -- мультимедійні засоби -- ейдотехніка -- мнемотехніка -- цифри -- числа -- дошкільна освіта
Аннотация: Стаття присвячена проблемі розвитку математичних здібностей дошкільників за допомогою мультимедійних засобів навчання і прийомів мнемотехніки. Висвітлено переваги комп'ютерних навчальних програм у роботі з дітьми, проаналізовано прийоми мнемотехніки та ейдотехніки для ознайомлення дошкільнят з цифрами.


Доп.точки доступа:
Горобчук, Наталія; Патик, Тетяна; Буняк, Світлана; Павловська

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
74.100.4
К 70


    Коршенко, Наталія.
    Запам’ятовуємо сюжет казки-зв’язки за допомогою мнемотаблиць [Текст] / Н. Коршенко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 4. - С. 39-44
ББК 74.100.4
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з вадами мовленнєвого розвитку
фывфывфыв:
автоматизація вимови звуків у дошкільників -- мнемотехніка -- казки-зв’язки -- асоціативне мислення дітей -- пам’ять дошкільників


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
Шифр: Д199251/2016/11
   Журнал

Дошкільне виховання [Текстььь] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Выходит ежемесячно
2016г. N 11
Содержание:
Андрющенко, Тетяна. Досліджуємо власне здоров’я : формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільнят / Тетяна Андрющенко. - С.2-6
Про засідання круглого столу з представниками громадської організації "Батьки SOS" : лист МОН України № 1/557 від 18.10.2016. - С.6
Організація фізкльтурно-оздорової роботи у дошкільних навчальних закладах : інструктивно-методичні рекомендації : додаток до листа МОН України № 1/9-456 від 02.09.2016. - С.7-15
Щодо організації роботи дошкільних навчальних закладів по ознайомленню дітей із народними традиціями, святами та обрядами : лист МОН України № 1/9-561 від 20.10.2016. - С.16
Ткачук, Галина. Як діток з книжкою подружити / Галина Ткачук, Наталія Тарасюк. - С.17-19
Комарницька, Ірина. Мнемотехніка: розучуємо скоромовки з радістю : індивідуальна робота з дітьми на етапі автоматизації та диференціації звуків / Ірина Комарницька. - С.20-22
Кондратець, Інна. Самоменеджмент - ключ до успіху : рефлексивна програма професійного антивигоряння / Інна Кондратець. - С.23-25
Бахмутська, Ірина. Від знайомства - до плідної співпраці : досвід роботи з батьками / Ірина Бахмутська. - С.26-28
Федорчук, Тетяна. Розвиваємо сенсорику : ігрові посібники для дітей усіх вікових груп / Тетяна Федорчук. - С.29
Обадіна, Світлана. День народження для всіх : заняття-свято для дітей старшої групи / Світлана Обадіна. - С.30-31
Григорчак, Ірина. Відкриття мінімаркету "Смакота" : сюжетно-рольова гра для дітей старшої групи / Ірина Григорчак, Лариса Працьовита. - С.32-33
Литвиненко, Валентина. Про вовка, в якого заболіли зуби : гра-драматизація для дітей старшої групи / Валентина Литвиненко. - С.34-37
Красова, Олена. Музична лабораторія : домінантне підсумкове заняття для дітей старшої групи / Олена Красова, Наталія Бондаренко. - С.38-40
З фізкультурою дружимо і зростаємо дужими. - С.3 обкладинки
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
74.102.12
К 63


    Комарницька, Ірина
    Мнемотехніка: розучуємо скоромовки з радістю : індивідуальна робота з дітьми на етапі автоматизації та диференціації звуків [Текст] / Ірина Комарницька // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.12
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--логопедичні заняття
фывфывфыв:
мнемотаблиці -- скоромовки -- мовленнєві порушення у дітей
Аннотация: В статті описується індивідуальна форма роботи з дітьми-логопатами з використанням мнемотаблиць, розроблених на основі авторських скоромовок.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
Шифр: ПМ/2018/9
   Журнал

Педагогічна майстерня [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2010 - . - Выходит ежемесячно
2018г. N 9
Содержание:
Рібцун, Ю. В. Знаємо. Міркуємо. Застосовуємо: забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами / Ю. В. Рібцун. - С.2-9.
Пищик, О. В. Розвиток коммунікативної культури : методичні рекомендації для керівників закладів освіти / О. В. Пищик. - С.10-15.
Радченко, І. О. Технологія освітнього квесту та вебквесту : заняття Школи професійної майстерності / І. О. Радченко. - С.18-23.
Расмуссен, Ерік. Потоваришуйте з дитиною за відеоіграми / Е. Расмуссен ; пер. та літ. обробка Н. В. Третякова. - С.24-25.
Мозок геймера : [вплив відеоігор на людський мозок] / пер. та літ. обробка Н. В. Третякова. - С.26-29.
Прокопенко, Л. В. Мнемотехніка в початковій школі : технологія ефективного засвоєння інформації / Л. В. Прокопенко. - С.34-37.
Подобєд, М. Б. Психогігієнічні навички педагога в сучасній школі / М. Б. Подобєд. - С.38-40.
На вкладках: Наскрізні лінії в інтегрованих проектах (висвітлюється наскрізна лінія “Здоров’я та безпека”.)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


    Прокопенко, Л. В.
    Мнемотехніка в початковій школі [Текст] : технологія ефективного засвоєння інформації / Л. В. Прокопенко // Педагогічна майстерня : науково-методичний журнал. - 2018. - N 9. - С. 34-37.
Рубрики: Початкова школа--засвоєння інформації учнями
   Кафедра педагогіки

фывфывфыв:
початкова школа -- молодші школярі -- засвоєння інформації -- створення образів -- зв’язування образів -- мнемотаблиці -- піктограма


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.


    Кисіль, Альбіна.
    Як пригадати, про що розповідати [Текст] / А. Кисіль // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 10. - С. 63-65.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення
   Заклади дошкільної освіти--методична робота

фывфывфыв:
мнемотехніка -- розвиток мовлення


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
Шифр: ВМДЗ/2020/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2020г. N 2
Содержание:
Соловйова. Дошкільна та початкова освіта: чи є суперечності / Л. Соловйова. - С.4-5.
Сєлуянова. Три кроки до школи: готуємося разом / Л. Сєлуянова, Т. Абросимова. - С.6-11.
Чи готова дитина до навчання у школі?. - С.12-13.
Дитяча перевтома: як розпізнати та запобігти : буклет / Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - С.14-15.
Гурковська. Письмо без сліз / Т. Гурковська. - С.16-18.
Скрипка. Зворотний зв’язок, або Розроблюємо анкети для батьків / Г. Скрипка. - С.19-22.
Бишова. Протокол контролю для тих, хто цінує свій час / К. Бишова. - С.23-26.
Скрипка. Онлайн-сервіси для анкетування: переваги і недоліки / Г. Скрипка. - С.27-29.
Лахнеко. Використовуємо Google Форми / І. Лахнеко. - С.30-37.
Стаєнна. Організовуємо та проводимо тематичний контроль / О. Стаєнна. - С.38-44.
Приклад аналітичної довідки за результатами тематичного контролю. - С.45-47.
Брежнєва. Числова вежа, або Актуалізуємо математичні знання педагогів / Олена Брежнєва. - С.53-56.
Зайцева. Скільки яблук залишилося? або Навчаємо дітей розв’язувати арифметичні задачі / Лариса Зайцева. - С.57-60.
Музика. Граємо з цифрообразами: мнемотехніка для математичного розвитку / Анна Музика, Руслана Острань. - С.61-63.
Джемула. Свято олівців : сценарій розваги для дітей старшої групи до Національного дня олівця / Галина Джемула. - С.66-71.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.
37.014.61
М 89


    Музика, Анна.
    Граємо з цифрообразами: мнемотехніка для математичного розвитку / Анна Музика, Руслана Острань // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 2. - С. 61-63.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
фывфывфыв:
дидактичні ігри -- мнемотехніка -- математична компетенція


Доп.точки доступа:
Острань, Руслана

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

14.
373.3.015.3:159.953](477)
Г 96


    Гуськова, О.
    Практика ейдетики в початковій школі [Текст] : (узагальнення досвіду) / Ольга Гуськова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 2(608). - С. 15–19. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--методи навчання
фывфывфыв:
пам’ять -- запам’ятовування -- ейдетика -- методи ейдетики -- мнемотехніка -- ейдотехніка -- уява -- мнемонічні здібності -- асоціації -- початкова школа
Аннотация: У статті розповідається про упровадження методів та прийомів ейдетики в початковій школі, які ефективно допомогають обробляти інформацію, відтворювати її завдяки творчому підходу, створенню ситуації успіху, що є найдоцільнішою мотивацією процесів ефективного навчання. Наведено приклади використання деяких методів ейдетики.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 24.07.2024
Число запросов 170632
Число посетителей 1283
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя