Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=навчальна задача<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.


    Мінасян, А.
    Формування психолого-педагогічних умінь студентів [Текстььь] / А. Мінасян // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2005. - N1. - С. 76-81 . - ISSN 966-654-0
ГРНТИ
ББК 88.4
Рубрики: педагогічна психологія дорослих
   психологія навчання студентів

   Підготовка майбутніх вчителів

   педагогічна майстерність

   Навички

фывфывфыв:
освітній процес -- учбова задача -- процес розв’язування задачі -- навчальна задача -- виховна задача -- освітня задача -- психолого-педагогічні задачі


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

2.


    Гірняк, А.
    Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника [Текстььь] / А. Гірняк // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N2. - С. 116-138 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: психологія навчання
   навчання--задачі, вправи, завдання

   підручники шкільні

фывфывфыв:
освітня задача -- навчальна задача -- запитання -- вправа -- психолого-дидактичні вимоги
Аннотация: Сьогодні у науковій літературі можна зустріти безліч типів завдань, задач та їх похідних варіацій різного рівня узагальненняі. Така структурно-змістова невизначеність понять "завдання" і "задача" не дає змоги адекватно оперувати ними як специфічним мисленнєвим інструментарієм. Мета статті - обгрунтувати авторську версію систематики навчальних завдань модульно-розвивального підручника.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
74.04(4Укр)
Н 17


    Надвинична, Тетяна.
    Параметри, критерії та організація діяльності вчителя з психологічного проектування системи навчальних задач [Текст] / Т. Надвинична // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2010. - Том 13, N 4. - С. 60-66.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Вчитель--діяльність--підготовка
   Модульно-розвивальна система

   педагогіка проективна

фывфывфыв:
психологічне проектування -- навчальна задача -- система навчальних задач -- соціальне проектування


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
88
М 42


    Медведев, А. М.
    Экспериментально-генетический метод в диагностике развивающих эффектов учебной деятельности / А. М. Медведев // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 72-81. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Кафедра психології
   Навчальна діяльність

   Діагностика психологічна

   Психологи

   педагогічна психологія

фывфывфыв:
експериментально-генетичний метод -- метод зрізів -- одиниця аналізу -- розвиток -- опосередкування -- мислення -- навчальна діяльність -- навчальна задача -- узагальнений спосіб дії -- ідеальні дії -- уява


Доп.точки доступа:
Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Давидов, Василь Васильович (російський психолог, мислитель, органзатор науки, подвижник освіти ; 1930-1998); Берцфаї, Люція Василівна (психолог)

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
372.853
Г 54


    Глобін, О. І.
    Моделювання як метод дослідження та важливий чинник формування системи природничо-математичних знань [Текст] / О. І. Глобін, В. В. Лапінський // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 7-11.
УДК
Рубрики: Викладання математики в школі--міжпредметні зв’язки
   Викладання інформатики в школі--міжпредметні зв’язки

   Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--інформаційні технології

   Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--моделювання

фывфывфыв:
природничо-математичні знання -- технологічний профіль -- моделювання навчальних задач -- навчальна задача
Аннотация: Проаналізовано використання методу моделювання як складової процесу розв’язання навчальних задач у навчанні математики та інформатики старшокласників. Виокремлено і описано в термінах моделювання етапи розв’язування навчальних задач. Показано, що слід надавати більше уваги моделюванню.


Доп.точки доступа:
Лапінський, В. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1)
Свободны: інф. (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 02.07.2024
Число запросов 80553
Число посетителей 904
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя