Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=навчальні досліди<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
74.202.663
Д 70


   
    Досліди з електрикою (для дітей молодшого шкільного віку). Частина друга, завершальна [Текст] // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 7. - С. 63-66. - Продовження. Початок в № 1. - 2013.
ГРНТИ
ББК 74.202.663 + 22.3р10
Рубрики: Дослідницька діяльність учнів--молодші школярі
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра фізики

фывфывфыв:
навчальні досліди -- досліди для молодших школярів -- досліди з електрикою


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74в4
С 12


    Савенков, А. И.
    Исследовательское обучение: авторский взгляд на проблему / А. И. Савенков, Л. Е. Осипенко // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 41-45. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в4 + 74.202.2 + 74.202.524.3
Рубрики: Педагогіка--методологія--науково-дослідний процес
   Педагогіка--дидактика--процес навчання

   Педагогіка--дидактика--навчальні досліди

фывфывфыв:
науково-дослідний процес -- навчальні досліди -- дослідження як стиль життя -- пошукова активність дітей -- принципи дослідницького навчання -- пізнавальні інтереси школярів -- фасилітатори (помічники) -- вчителі як фасилітатори навчання -- фасилітатори процесу навчання -- тренінги -- тренінги дослідницьких здібностей -- дослідницька практика -- моніторинги -- конференції -- науково-практичні конференції учнів
Аннотация: У ході дослідного навчання дитина повинна освоювати не тільки певний обсяг знань, а й шляхи осягнення істини. Зміст дослідного навчання включає три відносно самостійні підпрограми: тренінг, дослідницьку практику і моніторинг. Такий підхід забезпечить формування у дитини уявлення про дослідження як про стиль життя.


Доп.точки доступа:
Осипенко, Л. Е.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 
Статистика
за 31.08.2024
Число запросов 54467
Число посетителей 979
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя