Поисковый запрос: <.>K=навчання педагогів<.> |
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.1 Z99
Єресько, Олег. Освіта в Україні: курс - на ефективне використання інформаційно-комунікаційних технологій / Олег Єресько> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 1. - С. 4-6.
ББК 74.1 Рубрики: Дошкільна освіта--інформаційні технології фывфывфыв: навчання педагогів -- кваліфікація педагогів -- "Сто відсотків", програма -- користування комп’ютером Аннотация: Про організацію освітнього процесу з використання інформаційних комп'ютерних технологій в ДНЗ.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шуть, Микола. Технологія організації інтерактивного навчання педагогів / М. Шуть> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 6. - С. 12-17.
ББК 74.1 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--педагогічний колектив Методична робота--вихователі--дошкільні заклади фывфывфыв: інтерактивна взаємодія педагогів -- інновації -- компетентність педагогів -- координатори інтерактивного навчання -- інтерактивні ігри -- створення ігор -- вихователь-методист -- інтерактивні технології навчання педагогів -- навчання педагогів -- робота з педагогами ДНЗ Аннотация: Матеріал статті висвітлює взаємозалежну спільну діяльнісь усіх учасників освітнього процесу під час впровадження інтерактивних методів навчання в дошкільних закладах.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Карабаєва, Ірина. Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу / І. Карабаєва> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2. - С. 33-38.
ББК 74.1 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: технології навчання -- сенсорна система -- аналізатор -- органи чуття -- чуттєві пізнання -- майстер-клас -- навчання педагогів Аннотация: Стаття про впровадження мультисенсорного підходу в роботі вихователів за розробленою новою технологією навчання дітей дошкільного віку за назвою: "Чую, бачу, роблю".
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.14 К 64
Кондратець, Інна Педагогічний плейбек : ефективний засіб ситуаційного навчання педагогів [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 20-24
. - ISSN 0321-1401ББК 74.14 + 74.104 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами фывфывфыв: плейбек-театр -- педагогічний плейбек -- професійне зростання -- навчання педагогів Аннотация: "Традиційні форми методичної роботи не завжди дають бажаний результат. Адже сучасні педагоги прагнуть не лише до вдосконалення фахових знань та вмінь, а й до особистісного зростання, до створення згуртованого колективу, в якому панують довіра, творчість і підтримка; досягти цього допомагає плейк-театр - нова ефективна форма ситуаційного навчання і взаємодії". Автор пропонує ознайомитися з особливостями плейбек-театру та форматами втілення його у методичній роботі.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Хлєбнікова, Т. М. Особливості особистісно зорієнтованого навчання педагогів [Текст] / Т. М. Хлєбнікова> // Завуч. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 17/18. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/12-28/16.
Рубрики: Вчителі--післядипломна освіта--особистісно зорієнтоване навчання фывфывфыв: післядипломна освіта педагогів -- навчання педагогів -- андрагогіка -- диференційоване навчання -- індивідуальні особливості особистості -- індивідуальна освітня програма
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.572:061.2](477) Л 96
Лютко, О. Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення / Оксана Лютко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 45–48. - Зміст: Методика як засіб для зміни моделі освітнього процесу ; Секрети "сократівського діалогу" ; Додаток 1 : Практикум для педагогів закладу дошкільної освіти ; Додаток 2 : Проблемний текст Євгена Лаківського "Толерантність на відстані".
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методична робота -- розвиток мислення -- філософія -- навчання педагогів -- сократівські діалоги -- практикуми для педагогів -- проблемні тексти -- дивергентне мислення -- освітній процес -- інформаційна модель -- рефлексивна модель Аннотация: У статті йдеться про використання методики "Філософія для дітей" для навчання педагогів дошкільних навчальних закладів трансформуванню традиційної інформаційної моделі освітнього процесу в рефлексивну.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Романюк, Ірина. Три взаємозалежні компоненти безперервного професійного розвитку педагога [Текст] / І. Романюк> // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 10. - С. 25-31.
Рубрики: Педагоги--підвищення кваліфікаіції фывфывфыв: професійний розвиток педагогів -- корпоративна культура -- робота з кадрами -- навчання педагогів -- підвищення кваліфікації педагогів
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|