Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=навчання педагогів<.>
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.
74.1
Z99


    Єресько, Олег.
    Освіта в Україні: курс - на ефективне використання інформаційно-комунікаційних технологій / Олег Єресько // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 1. - С. 4-6.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--інформаційні технології
фывфывфыв:
навчання педагогів -- кваліфікація педагогів -- "Сто відсотків", програма -- користування комп’ютером
Аннотация: Про організацію освітнього процесу з використання інформаційних комп'ютерних технологій в ДНЗ.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.


    Шуть, Микола.
    Технологія організації інтерактивного навчання педагогів / М. Шуть // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 6. - С. 12-17.
ББК 74.1
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--педагогічний колектив
   Методична робота--вихователі--дошкільні заклади

фывфывфыв:
інтерактивна взаємодія педагогів -- інновації -- компетентність педагогів -- координатори інтерактивного навчання -- інтерактивні ігри -- створення ігор -- вихователь-методист -- інтерактивні технології навчання педагогів -- навчання педагогів -- робота з педагогами ДНЗ
Аннотация: Матеріал статті висвітлює взаємозалежну спільну діяльнісь усіх учасників освітнього процесу під час впровадження інтерактивних методів навчання в дошкільних закладах.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.


    Карабаєва, Ірина.
    Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу / І. Карабаєва // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2. - С. 33-38.
ББК 74.1
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі
   Кафедра дошкільної освіти

фывфывфыв:
технології навчання -- сенсорна система -- аналізатор -- органи чуття -- чуттєві пізнання -- майстер-клас -- навчання педагогів
Аннотация: Стаття про впровадження мультисенсорного підходу в роботі вихователів за розробленою новою технологією навчання дітей дошкільного віку за назвою: "Чую, бачу, роблю".


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

4.
74.14
К 64


    Кондратець, Інна
    Педагогічний плейбек : ефективний засіб ситуаційного навчання педагогів [Текст] / Інна Кондратець // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 20-24 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.14 + 74.104
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
фывфывфыв:
плейбек-театр -- педагогічний плейбек -- професійне зростання -- навчання педагогів
Аннотация: "Традиційні форми методичної роботи не завжди дають бажаний результат. Адже сучасні педагоги прагнуть не лише до вдосконалення фахових знань та вмінь, а й до особистісного зростання, до створення згуртованого колективу, в якому панують довіра, творчість і підтримка; досягти цього допомагає плейк-театр - нова ефективна форма ситуаційного навчання і взаємодії". Автор пропонує ознайомитися з особливостями плейбек-театру та форматами втілення його у методичній роботі.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах

Найти похожие

5.


    Хлєбнікова, Т. М.
    Особливості особистісно зорієнтованого навчання педагогів [Текст] / Т. М. Хлєбнікова // Завуч. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 17/18. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/12-28/16.
Рубрики: Вчителі--післядипломна освіта--особистісно зорієнтоване навчання
фывфывфыв:
післядипломна освіта педагогів -- навчання педагогів -- андрагогіка -- диференційоване навчання -- індивідуальні особливості особистості -- індивідуальна освітня програма


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Л 96


    Лютко, О.
    Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення / Оксана Лютко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 45–48. - Зміст: Методика як засіб для зміни моделі освітнього процесу ; Секрети "сократівського діалогу" ; Додаток 1 : Практикум для педагогів закладу дошкільної освіти ; Додаток 2 : Проблемний текст Євгена Лаківського "Толерантність на відстані".
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
фывфывфыв:
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- розвиток мислення -- філософія -- навчання педагогів -- сократівські діалоги -- практикуми для педагогів -- проблемні тексти -- дивергентне мислення -- освітній процес -- інформаційна модель -- рефлексивна модель
Аннотация: У статті йдеться про використання методики "Філософія для дітей" для навчання педагогів дошкільних навчальних закладів трансформуванню традиційної інформаційної моделі освітнього процесу в рефлексивну.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.


    Романюк, Ірина.
    Три взаємозалежні компоненти безперервного професійного розвитку педагога [Текст] / І. Романюк // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 10. - С. 25-31.
Рубрики: Педагоги--підвищення кваліфікаіції
фывфывфыв:
професійний розвиток педагогів -- корпоративна культура -- робота з кадрами -- навчання педагогів -- підвищення кваліфікації педагогів


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 154628
Число посетителей 1352
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя