Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=навчання читання<.>
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 16
1.
373.5.016:811.111]:371.32
З-42


    Звєрєва, Т. Ю..
    Навчання читання (формування компетенції в читанні) / Т. Ю. Звєрєва // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 11. - С. 2-4.
УДК
Рубрики: Англійська мова--уроки--читання
фывфывфыв:
читання -- навчання читання -- компетенція читання -- англійська мова -- мовленнєва діяльність -- тексти для читання -- тексти -- іноземна мова -- техніка читання -- середня школа
Аннотация: У статті розкривається сутність процесу читання, характер текстів для читання у середній школі, труднощі при читанні іноземною мовою, техніка читання та особливості читання як засобу навчання. Запропоновані тексти для читання на уроках англійської мови.

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

2.


    Козак, М.
    The types of reading and exercises for teaching reading [Текст] / М. Козак // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 22/23. - С. 27-30.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--вправи
фывфывфыв:
вправи з англійської мови -- читання англійською мовою -- типи читання -- навчання читання -- творчий підхід -- попереднє читання
Аннотация: Подано матеріал про читання, типи читання і творчі вправи для навчання читання на англійській мові.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : нмк іноз. мов (1)
Свободны: нмк іноз. мов (1)

Найти похожие

3.


    Соколова, Л. А.
    Реализация принципов философии WholeLanguage в обучении чтению на английском языке [Текст] / Л. А. Соколова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 24. - С. 9-12. - Библиогр.: 12 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--читання
фывфывфыв:
читання англійською мовою -- навчання читання -- дотекстовий етап -- текстовий етап -- післятекстовий етап
Аннотация: Підхід WholeLanguage означає оволодіння англійською мовою в її цілісному вияві. Навчання всім видам мовної діяльності йде одночасно через обговорення проблемних ситуацій реального життя, обмін думками, дискусії з приводу прочитаних книг, через написання творів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : нмк іноз. мов (1)
Свободны: нмк іноз. мов (1)

Найти похожие

4.


    Кожедуб, Л. Г.
    Лінгвостилістичний аналіз та інтерпретація оригінальних художніх текстів у процесі навчання читання майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 32-36. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 80
Рубрики: Підготовка майбутніх філологів--лінгвостилістичний аналіз художніх текстів
   Аналіз художнього тексту--лінгвостилістичний аналіз

   Кафедра української літератури

   Кафедра світової літератури та історії культури

фывфывфыв:
лінгвостилістичний аналіз -- інтерпретація -- навчання читання -- культура читання
Аннотация: Висвітлено механізми лінгвостилістичного аналізу та інтерпретації оригінальних художніх текстів у процесі формування комунікативної компетенції з читання у майбутніх філологів. Досліджено механізми сприйняття лінгвостилістичних засобів та особливості функціонування в художньому тексті окремих лінгвітичних явищ.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.


    Гавриш, Наталя
    Книга - незамінний засіб духовно-морального виховання [Текст] / Наталя Гавриш // Дошкільне виховання. - 2013. - № 9. - С. 9-12 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
   дошкільне виховання--читання

фывфывфыв:
робота з текстом -- навчання читання -- духовний розвиток
Аннотация: В статті йдеться про те, яким має бути процес наближення дитини до книжки та книжки до дитини, які твори слід добирати для дитячого читання, як транслювати дітям книжкову та життєву мудрість.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
74.102
Ш 42


    Шелестова, Людмила.
    Навчання читання: розвивальні та виховні можливості / Л. Шелестова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 2. - С. 20-26 : фотогр.
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--читання
фывфывфыв:
читання -- навчання читання -- навички читання -- ознайомлення з літерами -- утворення складів -- поскладове читання -- різноманітність завдань -- ігрова діяльність -- ігрові завдання -- прийоми мотивації -- диференційований підхід -- дошкільники
Аннотация: Проаналізовано основні положення авторської методики навчання читання дошкільників "Розвивальне читання". Зокрема, визначено вікові можливості дітей, висвітлено процес формування читацьких навичок. Акцентовано увагу на необхідності використання різних видів діяльності, що дозволяють урізноманітнити процес навчання. Наголошено на перевагах занять із навчання читання в ігровій формі. Розглянуто прийоми мотивації дошкільників до навчання читання, висвітлено можливості диференційованого підходу до дітей у процесі навчання читання.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

7.
74.102
П 54


    Полякова, Людмила.
    Розвивальне читання - в дошкільну практику / Л. Полякова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 2. - С. 27-30 : фотогр.
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--читання
фывфывфыв:
навчання читання -- підготовка до школи -- навички читання -- ознайомлення з літерами -- читання слів -- ігрові завдання -- підготовка до школи -- дошкільники
Аннотация: Розглянуто досвід впровадження у практичну діяльність школи-дитячого садка "Пролісок" м. Києва методики навчання читання дошкільників "Розвивальне читання" Л. Шелестової, кандидата педагогічних наук, старшого наукового співробітника лабораторії дошкільного виховання Інституту проблем виховання НАПН України.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
74.102
К 20


    Каплуновська, Олена
    Чому, коли та як навчати грамоти дошкільнят [Текст] / Олена Каплуновська // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 8-11 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з навчання грамоти
фывфывфыв:
навчання читання -- фізичний слух -- мовленнєвий слух
Аннотация: В статті йдеться про те, як навчити дітину дошкільного віку читати: з чого почати навчання, як розвивати фізичний та мовленнєвий слух, як формувати навички читання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
74.102
Т 48


    Ткачук, Галина
    Як діток з книжкою подружити [Текст] / Галина Ткачук, Наталія Тарасюк // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--читання
фывфывфыв:
розвивальне середовище в дитсадку -- навчання читання
Аннотация: В статті подаються поради педагогам щодо того, як зацікавати малюків традиційнною паперовою книжкою, як створити розвивальне читацьке середовище в дитсадку. Пропонується розробка підгрупового заняття для дітей молодшої групи, мета якого - ознайомлювати дітей з книжкою, її складовими (обкладинка, назва, сторінки, текст, малюнки); вчити розглядати ілюстрації, відповідати на запитання за їхнім змістом; розвивати мовлення, увагу; спонукати до інсценізації фрагментів казки; виховувати любов до книжки.


Доп.точки доступа:
Тарасюк, Наталія

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.


    Гавриш, Наталя
    Велика мрія Жабки-мандрівниці : літературний проект для дітей старшої групи за казкою В. Гаршина "Жабка-мандрівниця" [Текст] / Наталя Гавриш, Ольга Безсонова, Інна Кіндрат // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
фывфывфыв:
навчання читання -- інтегрована освіта -- розвиток мовлення -- моральне виховання -- уроки природи
Аннотация: Автори пропонують літературний проект для дітей старшої групи за казкою В. Гаршина "Жабка-мандрівниця" як приклад інноваційної форми освітньої роботи. До проекту додаються розробки інтерактивних ігр, вправ, завдань.


Доп.точки доступа:
Безсонова, Ольга; Кіндрат, Інна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.


    Коченгіна, Маріанна
    Поринаємо у снігову казку : робота над віршем Т. Коломієць "Снігова казка" з дітьми старшої групи [Текст] / Маріанна Коченгіна // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 11. - Содержание: Снігова казка : вірш / Т Коломієць. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з художньої літератури
фывфывфыв:
навчання читання -- читання-слухання твору
Аннотация: Подано зразок роботи над віршем Т. Коломієць "Снігова казка" з дітьми старшої групи, яка містить попередній етап, етап читання-слухання твору, бесіду за проявами емоцій, бесіду-аналіз, творчу роботу та підсумкову бесіду.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.


    Коченгіна, Маріанна
    Дошкільник і книжка: щоб знайомство було вдалим [Текст] / Маріанна Коченгіна // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 6-10 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--залучення дітей до книжки
фывфывфыв:
навчання читання -- сенсорний розвиток -- ігровий метод -- метод ознайомлення з художнім твором -- читання-слухання -- аналіз твору
Аннотация: "Перше знайомство дитини з книжкою зазвичай відбувається ще до її приходу в дошкільний заклад. У дитсадку ж починається її цілеспрямоване літературне виховання. За якими принципами обирати книжки для читання дошкільнятам? Як допомогти їм сприйняти й осмислити літературний твір? Які методи та прийоми використовувати?" В статті подано відповіді на ці та інші запитання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.


    Третяк, Анна
    Знайомтеся: персонажі сучасних дитячих книжок [Текст] / Анна Третяк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 6. - С. 14-16 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення
фывфывфыв:
якість освіти -- виховання засобами літератури -- навчання читання -- дитяча література
Аннотация: Авторка статті подає анотований перелік дитячих книжкових видань, які радить використовувати для читання у закладах дошкільної освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.


    Ганжа, Світлана
    Буккросинг у дитсадку. Як мотивувати дітей і батьків обмінюватися книжками [Текст] / Світлана Ганжа, Людмила Трифонова // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 23-26 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--робота з батьками
фывфывфыв:
навчання читання -- буккросинг -- співпраця з родиною
Аннотация: Мелітопольські педагоги діляться досвідом упровадження буккросингу як способу мотивації дітей та їхніх родин до читання.


Доп.точки доступа:
Трифонова, Людмила

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

15.


    Третяк, Анна
    Персонажі сучасних дитячих книжок: продовжуємо знайомство [Текст] / Анна Третяк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення
фывфывфыв:
моральне виховання -- навчання читання -- Нестайко В. -- Малик Г. -- Була О. -- Воронина Л. -- Лоскот С.
Аннотация: Авторка статті подає анотований перелік дитячих книжкових видань, які радить використовувати для читання у закладах дошкільної освіти.


Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

16.


    Шелестова, Людмила.
    Літера, склад, слово, або Як навчати дошкільників грамоти [Текст] / Л. Шелестова // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 3. - С. 18-22.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--методи навчання дітей
фывфывфыв:
навчання грамоти дошкільників -- навчання читання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 23.07.2024
Число запросов 67066
Число посетителей 1075
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя