Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=науково-дослідний процес<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.


    Шадриков, В. Д.
    Автореферат полностью отражает... / В. Д. Шадриков, Н. Х. Розов, А. В. Боровских // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 100-111. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.59 + 72.65
Рубрики: Педагогіка--науково-дослідний процес--дисертаційні дослідження
   Наука--наукові кадри, вчені--підготовка наукових кадрів

   Росія--наука--дисертаційні дослідження
фывфывфыв:
підготовка науковців з педагогіки -- науково-дослідний процес -- науково-педагогічні дослідження -- дисертаційні дослідження -- якість досліджень -- автореферати
Аннотация: Аналізується традиція написання авторефератів дисертацій з точки зору якості інформації.


Доп.точки доступа:
Розов, Н. Х.; Боровских, А.В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.


    Роберт, И. В.
    Автореферат должен полностью отражать содержательную суть исследования и вклад соискателя в науку / И. В. Роберт // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 111-115 . - ISSN 0869-561X
ББК 74.59 + 72.65
Рубрики: Педагогіка--науково-дослідний процес--дисертаційні дослідження
   Наука--наукові кадри, вчені--підготовка наукових кадрів

фывфывфыв:
підготовка науковців -- науково-дослідний процес -- науково-педагогічні дослідження -- дисертаційні дослідження -- якість досліджень -- автореферати -- компетентність
Аннотация: Аналіз статті "Автореферат полностью отражает..." авторів В. Д. Шадрикова і Н. Х. Розова: [Педагогіка. - 2012. - № 4. - С.100-111].


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.


    Лаптев, В. В.
    Дискуссии о путях повышения качества диссертационных исследований по педагогическим наукам: ищем согласие? / В. В. Лаптев, С. А. Писарева, А. П. Тряпицына // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 116-126. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.59 + 72.65
Рубрики: Педагогіка--науково-дослідний процес--дисертаційні дослідження
   Наука--наукові кадри, вчені--підготовка наукових кадрів

фывфывфыв:
науково-дослідний процес -- науково-педагогічні дослідження -- підготовка науковців -- дисертації -- якість дисертаційних досліджень -- аспірантура -- докторантура -- методологічні семінари
Аннотация: У статті пропонуються конкретні заходи підвищення якості дисертаційних досліджень.


Доп.точки доступа:
Писарева, С. А.; Тряпицына, А. П.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.


    Попков, В. А.
    Некоторые логические операции в педагогическом исследовании / В. А. Попков, А. В. Коржуев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 50-58 . - ISSN 0869-561X
ББК 87.4 + 74в051 + 74в55
Рубрики: Філософія--логіка
   Освіта--філософія освіти

   Педагогіка--науково-дослідний процес

   Росія--освіта
фывфывфыв:
логіка -- методологія педагогіки -- філософія освіти -- науково-дослідний процес -- логічні операції -- гіпотеза педагогічного дослідження -- класифікації -- методи представлення -- педагогічні знання -- педагогічні аналогії -- спростування висновків
Аннотация: Обговорюються особливості та приклади здійснення в педагогіці різних операцій: висування гіпотези, теоретичного передбачення, класифікування, аналогії, спростування висновків опонента.


Доп.точки доступа:
Коржуев, А. В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
74в4
С 12


    Савенков, А. И.
    Исследовательское обучение: авторский взгляд на проблему / А. И. Савенков, Л. Е. Осипенко // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 41-45. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в4 + 74.202.2 + 74.202.524.3
Рубрики: Педагогіка--методологія--науково-дослідний процес
   Педагогіка--дидактика--процес навчання

   Педагогіка--дидактика--навчальні досліди

фывфывфыв:
науково-дослідний процес -- навчальні досліди -- дослідження як стиль життя -- пошукова активність дітей -- принципи дослідницького навчання -- пізнавальні інтереси школярів -- фасилітатори (помічники) -- вчителі як фасилітатори навчання -- фасилітатори процесу навчання -- тренінги -- тренінги дослідницьких здібностей -- дослідницька практика -- моніторинги -- конференції -- науково-практичні конференції учнів
Аннотация: У ході дослідного навчання дитина повинна освоювати не тільки певний обсяг знань, а й шляхи осягнення істини. Зміст дослідного навчання включає три відносно самостійні підпрограми: тренінг, дослідницьку практику і моніторинг. Такий підхід забезпечить формування у дитини уявлення про дослідження як про стиль життя.


Доп.точки доступа:
Осипенко, Л. Е.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 
Статистика
за 26.07.2024
Число запросов 106923
Число посетителей 1245
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя