Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (15)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (167)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=орієнтації<.>
Общее количество найденных документов : 267
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
8(075.3)
З-41
б-ка Ковальчука О. Г. / З-41-КСХ


    Зборовська, Ніла Вікторівна.
    Психоаналіз і літературознавство [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Н. В. Зборовська. - К. : Академвидав, 2003. - 392 с. - (Альма-матер). - ISBN 966-8226-05-4 : 16.00 грн.
    Содержание:
Класичний ("реалістичний") психоаналіз З. Фройда: основні концепції . - С .7-58
Психоаналіз З. Фройда як основа нетрадиційної літературної герменевтики . - С .59-108
Аналітична психологія К.-Г. Юнга як "романтичний" психоаналіз . - С .108-151
Аналітична психологія як основа інтерпретаційної методики в психоаналітичному літературознавстві юнгіанської орієнтації . - С .152-188
Структуралізм і структурний ("символістський") психоаналіз Ж. Лакана . - С .189-240
Постфройдизм в авангардній літературній теорії другої половини ХХ ст. . - С .241-319
Психоаналіз та українське літературознавство . - С .320-349
ГРНТИ
ББК 83я73
РУБ 8(075.3)
Рубрики: Психоаналіз класичний
   Психологія аналітична

   Структуралізм

   Художній твір--методика аналізу



Доп.точки доступа:
Фройд, Зигмунд \о нем\; Юнг, Карл Густав \о нем\; Лакан, Жак \о нем\
Экземпляры всего: 41
Ч.З.№3 (21), Ч.З.№2 (2), ав (1), фб (1), аб (15), КСХ (1)
Свободны: Ч.З.№3 (20), Ч.З.№2 (2), ав (1), фб (1), аб (15), КСХ (1)
Найти похожие

2.
792(4УКР)2
К 67


    Корнієнко, Неллі.
    Український театр у переддень третього тисячоліття. Пошук (Картини світу. Ціннісні орієнтації. Мова. Прогноз) [Текст] / Н. Корнієнко. - К. : Факт, 2000. - 160 с. : 64 іл. (фотоальбом). - ISBN 966-7274-73-Х (в пер.) : 36.25 грн.
ГРНТИ
ББК 85.33(4УКР)
РУБ 792(4УКР)2
Рубрики: Постмодернізм

Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

3.
51(075.29)
М 13


   Мазур, Костянтин Іванович

    Тестові задачі з математики [Текстььь] : навчальний посібник / Костянтин Іванович Мазур, О. К. Мазур, В. В. Ясінський; За ред. проф. В. В. Ясінського. - К. : Фенікс, 2002 - . - (Старшокласнику та абітурієнту. ).
   Ч. 1 : Алгебра та початки аналізу. - 600 с. - ISBN 966-651-081-2 : 9.50 грн.
ГРНТИ
ББК 22.1я729
РУБ 51(075.29)


Доп.точки доступа:
Мазур О. К. ; Ясінський В. В. ; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" ; Інститут доуніверситетської підготовки та професійної орієнтації НТУУ "КПІ"Центр тестування та моніторингу знань
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

4.
51(075.29)
М 13


   Мазур, Костянтин Іванович

    Тестові задачі з математики [Текстььь] : навчальний посібник / Костянтин Іванович Мазур, О. К. Мазур, В. В. Ясінський; За ред. проф. В. В. Ясінського. - К. : Фенікс, 2002 - . - (Старшокласнику та абітурієнту. ).
   Ч. II : Геометрія. - 336 с. - ISBN 966-651-084-7 : 6.20 грн.
ГРНТИ
ББК 22.1я729
РУБ 51(075.29)


Доп.точки доступа:
Мазур О. К. ; Ясінський В. В. ; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" ; Інститут доуніверситетської підготовки та професійної орієнтації НТУУ "КПІ"Центр тестування та моніторингу знань
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

5.
373.001
Н15


   
    Навчання керівників-провідників в освіті [Текст] : збірник матеріалів / Б. Колос, Н. Луців, К. Гороховська, П. Гнус ; Головне управління освіти і науки Львівської облдержадміністрації, Світова координаційна виховно-освітня Рада, Інститут професійного розвитку вчителів. - Львів ; Торонто : Літопис, 2003. - 120 с. - ISBN 966-7007-91-2 : 4.00 грн.
    Содержание:
Опис курсу . - С .6
Вимоги до учасників курсу . - С .7
Освіта в Канаді й Україні . - С .9
Знайомство . - С .15
Навчальний тренінг "Сили змін" . - С .17
Каві, Стівен. Сім звичок успішних людей / Стівен Каві. - С .18
Провідництво в освіті . - С .35
Класифікація цільової орієнтації процесу навчання Б. Блума . - С .52
Тема "Справжні кольори" . - С .60
Характеристика ефективних шкіл . - С .76
Форми навчання . - С .81
Підсумок . - С .90
Навчальний тренінг для керівників навчальних закладів . - С .93
Принципи "Лицем до дитини" . - С .105
Сприяння освіті дітей з особливими потребами . - С .107
ГРНТИ
ББК 74.204.1
РУБ 373.001
Рубрики: Керівництво освітою
   Директор школи

   Освіта--реформа--зміни

   Діти--особливі потреби



Доп.точки доступа:
Колос, Богдан; Луців, Надія; Гороховська, Катерина; Гнус, Павло; Головне управління освіти і науки Львівської облдержадміністрації; Світова координаційна виховно-освітня Рада; Інститут професійного розвитку вчителів
Экземпляры всего: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Найти похожие

6.
9(4Укр)1
У45


   
    Українське суспільство на зламі середньовіччя і нового часу: Нариси з історії ментальності та національної свідомості [Текст] : научное издание / А. О. Гурбик, О. І. Гуржій, В. М. Матях и др ; Національна Академія Наук України, Інститут історії України. - К. : Інститут історії України НАН України, 2001. - 317 с. - ISBN 966-02-2068-5 : 7.80 грн.
    Содержание:
Система ціннісних орієнтацій: ментально-свідомісні виміри . - С .7
Принципи соціальної політики і поведінки. Соціальні ідеали . - С .41
Правові уявлення та народна правосвідомість . - С .57
Українська державна ідея . - С .71
Провідні політико-культурні орієнтації еліти . - С .111
Політична свідомість та соціокультурні орієнтації козацтва . - С .163
фывфыв: гетьмани
Субкультура військових канцеляристів . - С .185
Світоглядні засади селянства та міщанства . - С .213
Політичні орієнтації та світогляд духовенства . - С .233
фывфыв: релігія, християнство
Місцеве самоврядування в суспільній свідомості та практиці . - С .249
ГРНТИ
ББК 63.3(4Укр)4
РУБ 9(4Укр)1


Доп.точки доступа:
Гурбик, А. О. (к. і. н.); Гуржій, О. І. (д. і. н.); Матях, В. М. (к. і. н.); Ричка, В. М. (д. і. н.); Салій, К. І.; Сас, П. М. (д. і. н.); Смолій, В. А. (акад. НАН України); Степанков, В. С. (д. і. н.); Струкевич, О. К. (к. і. н.); Національна Академія Наук України; Інститут історії України
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

7.
378
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 24 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, А. Ф. Федяєва та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2001. - 224 с. - ISBN 966-597-072-0 : 6.86 грн.
    Содержание:
Бєляков, О. О. Нові тенденції у вищій освіті (на прикладі навчального процесу журналістів) / О. О. Бєляков. - С .3-14
Цехмістрова, Г. С. Методологічне обгрунтування проведення семінарських занять у вищи х навчальних закладах / Г. С. Цехмістрова. - С .14-25
Величко, О. Б. Гуманітаризація освіти та її вплив на становлення особистості студента / О. Б. Величко. - С .25-29
Антонюк, Р. І. Полікультурне виховання, полікультурна свідомість та відповідальність / Р. І. Антонюк. - С .29-38
Удалов, Т. Г. Конкурентне право як наука, юриична норма та навчальна дисципліна / Т. Г. Удалов. - С .38-44
Мітрясова, О. П. Розвиток тенденції інтеграції змісту природничої освіти на прикладі викладення деяких питань хімії / О. П. Мітрясова. - С .44-48
Головко, М. Принцип історизму у викладанні предметів природничого циклу / М. Головко. - С .48-53
Матвієнко, О. В. Педагогічні основи розробки наскрізної програми виробничої практики менеджерів інформаційних систем / О. В. Матвієнко. - С .53-59
Пунько, Б. М. "Менеджмент природокористування" як спеціалізація нової спеціальності - "Економіка довкілля" (концепція науки) / Б. М. Пунько. - С .59-68
Свистун, В. І. Тестування в системі економічної підготовки / В. І. Свистун. - С .74-80
Негруца, Н. А. Можливості предметів економічного циклу в процесі формування екологічного світогляду / Н. А. Негруца. - С .80-96
Шоно, С. А. Активізація пізнавальної діяльності студентів / С. А. Шоно, Г. І. Чижиков. - С .96-100
Храбан, А. А. Модульно-рейтингова система як метод функціонально-професійної орієнтації молодих фахівців / А. А. Храбан. - С .100-108
Авдєєнко, А. П. Інтенсифікація навчального процесу та організація самостійної роботи студентів / А. П. Авдєєнко, Л. В. Дементій, О. Є. Поляков. - С .108-111
Іванова, Т. В. Методи діагностування педагогічної культури учителя / Т. В. Іванова. - С .119-136
Гуржій, А. М. Навчальне обладнання для середніх загальноосвітніх закладів освіти / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, В. В. Самсонов. - С .136-145
Кулага, С. М. Аспекти науково-дослідної роботи викладачів у контексті новітньої парадигми сучасної освіти / С. М. Кулага, Н. О. Проніна. - С .145-154
Гальченко, Т. В. Педагогічна співпраця в процесі науково-дослідної роботи / Т. В. Гальченко. - С .154-156
Атаманчук, П. С. Призначення та особливості оперативного контролю готовності студентів до засвоєння навчального матеріалу / П. С. Атаманчук, О. М. Ніколаєв. - С .159-166
Проніна, Н. О. Гносеологія вектора форумування духовного простору / Н. О. Проніна. - С .166-174
Герасимчук, М. О. Про наукові основи безпеки життя і діяльності людини / М. О. Герасимчук, О. А. Коновалов. - С .179-187
Ягупов, В. В. Військове навчання і виховання як навчальний предмет / В. В. Ягупов. - С .187-193
Кожедуб, О. В. Організація процесу навчання військовослужбовців царської Росії ХУІІІ століття / О. В. Кожедуб. - С .198-204
Супрун, М. О. дослідження А. І. Селецьким окремих аспектів історії дефектологічної науки / М. О. Супрун. - С .204-210
ГРНТИ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Доп.точки доступа:
Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Федяєва, А. М.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Волович, В. І.; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Казміренко, В. П.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Носков, В. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Экземпляры всего: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Найти похожие

8.
902.7(4Укр)
З-41


   
    Збірник наукових праць Науково-дослідного інституту українознавства [Текст]. Т. IV / за ред. П. П. Кононенка ; Міністерство освіти і науки України, Науково-дослідний інститут українознавства. - К. : Фоліант, 2005. - 446 с. - 11.00 грн.
    Содержание:
Кононенко, П. П. Національна ідея, нація, націоналізм / П. П. Кононенко. - С .7-23
Токар, Л. К. Зміст українознавства: системно-функціональний підхід до структурування знань / Л. К. Токар. - С .24-31
Усатенко, Т. П. українознавство: міфологічний аспект / Т. П. Усатенко. - С .32-39
Гринів, О. І. Українська нація в історичному вимірі: постановка проблеми з погляду націології / О. І. Гринів. - С .40-58
Мельник, І. А. Національне відродження в процесі утвердження суверенітету України / І. А. Мельник. - С .59-73
Онищук, В. М. Етнонаціональна політика як чинник формування української політичної нації / В. М. Онищук. - С .74-77
Журба, М. А. Про комуністичні громадські об’єднання у поліетнічному селі України (20-30 рр. ХХ ст.) / М. А. Журба. - С .78-88
Плясецький, О. В. Громадянське суспільство і державні структури з регулювання нацональних відносин в Україні у 20-30- рр. ХХ ст. / О. В. Плясецький. - С .89-91
Ходанович, О. Л. До питання еволюції ідейно-політичних засад ОУН у роки німецької окупації України (1941-1944 рр.) / О. Л. Ходанович. - С .92-99
Гонтар, Т. М. Переселенці на своїй землі (до драматичних подій переселення українців з Посяння, Підляшшя та Холмщини) / Т. М. Гонтар. - С .100-105
Деревінський, В. Ф. Висвітлення становища українців у СРСР у статтях шістдесятників / В. Ф. Деревінський. - С .106-111
Архипенко, Л. М. Роль етнонаціональних чинників у формуванні громадянської свідомості (на матералах Дніпропетровщини) / Л. М. Архипенко. - С .112-119
Євсюкова, Н. В. Профспілки і страйковий рух України у політичному вимірі (1991-2000 рр.) / Н. В. Євсюкова. - С .120-129
Васютинський, В. О. Партійно-ідеологічні ніші в політико-семантичному просторі сучасного українського суспільства / В. О. Васютинський, Л. М. Калачнікова. - С .130-136
Сахань, О. М. Проблеми прав людини в умовах трасформації політичної системи сучасної України / О. М. Сахань. - С .137-143
Буяшенко, В. В. Національна самсосвідомість українців: проблема самоідентифікації / В. В. Буяшенко. - С .144-150
Горова, О. О. Етнічна ідентичність підлітків / О. О. Горова. - С .151-158
Чуйко, І. С. Участь Євгена Олесницького у кооперативному русі / І. С. Чуйко. - С .159-171
Гриб, О. І. Видавнича діяльність Олександра Барвінського / О. І. Гриб. - С .172-181
Береза, Р. П. Християнська мораль у системі погялдів Памфіла Юркевича / Р. П. Береза. - С .182-188
Волос, О. В. Господарська діяльність Миколи Аркаса - одна з малодосліджених сторін його життя / О. В. Волос. - С .189-193
Нагірняк, О. Р. Українознавчий доробок Івана Каманіна у структурі Історичного Товариства Нестора Літописця (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Р. Нагірняк. - С .194-198
Кліш, А. Б. Роль Кирила Студинського в дослідженні національного відродження на західно-українських землях / А. Б. Кліш. - С .199-208
Бойко, Н. Р. Сергій Єфремов про самопізнання особистості в процесі становлення української державності / Н. Р. Бойко. - С .209-214
Бондаренко, Г. Б. Формування світогляду майбутнього хорунжого УПА (Романа Шухевича - Тараса Чупринки) / Г. Б. Бондаренко. - С .215-223
Мазур, Л. О. Ціннісні орієнтації в освіті тва їх вплив на умови виживання українського етносу / Л. О. Мазур. - С .224-243
Чешков, О. А. Витоки кризи в українській освіті та її зміст / О. А. Чешков. - С .244-255
Кузенко, О. Й. Соціально-історичні умови розвитку українського шкільництва в Галичині кінця ХІХ - початку ХХ ст. / О. Й. Кузенко. - С .256-268
Іванський, Р. Д. Виховний ідеал як чинник формування цілісної системи особи громадянина України (за матеріалами дослідження з проблем виховання молоді професора Григорія Ващенка) / Р. Д. Іванський. - С .269-274
Дояр, Л. В. Освіта УСРР та її роль у денаціоналізаціцї українського народу (на матеріалах першої половини 20-х рр. ХХ ст.) / Л. В. Дояр. - С .275-280
Котелевський, П. М. Військово-патріотичне виховання особового складу Збройних Сил України на бойових традиціях армії та народу / П. М. Котелевський. - С .281-285
Розвозчик, П. І. Розвиток творчих здібностей школярів як складової формування цілісної особи громадянина України / П. І. Розвозчик. - С .286-293
Святокум, О. Є. Наступність у правовійосвіті учнів як чинник формування правової держави в Україні / О. Є. Святокум. - С .294-298
Горенко-Баранівська, Л. І. Військова музика козацько-гетьманської держави другої половини ХVII-XVIII ст. (на прикладі Миргородського полку: 1848-11111782 рр.) / Л. І. Горенко-Баранівська. - С .299-305
Баранівський, В. Ф. Українознавство в системі політичної культури / В. Ф. Баранівський. - С .306-308
Линник, І. В. Національна культура як фактор соціально-економічних перетворень в Україні / І. В. Линник. - С .309-320
Фігурний, Ю. С. Відображення українських козацьких традицій у народних прислів’ях і приказках / Ю. С. Фігурний. - С .321-323
Ярошинський, О. Б. Регіональні риси та особливості першої Національної революції і доби Руїни у "Літописці..." Ю. Єрлича / О. Б. Ярошинський. - С .324-330
Петриченко, К. В. До питання про другий зимовий похід Ю. Тютюнника (жовтень-грудень 1921 р.) / К. В. Петриченко. - С .331-337
Федотова, О. О. Цензура друкованих видань в Україні у 80-х роках ХХ століття (За матеріалами Центрального архуву громадських об’єднань України у місті Києві) / О. О. Федотова. - С .338-349
Грицюк, В. М. Значення дослідження прадавньої історії України для самопізнання українського народу / В. М. Грицюк. - С .350-354
Кононенко, Т. П. Ідейні настанови Григорія Сковороди в методологічній культурі нової філософії (до джерел історіографії філософських методологій) / Т. П. Кононенко. - С .355-365
Цибуленко, Г. В. Реалії спііввідношення законодавства і правового поля в умовах українського державотворення ХХ-ХХІ столітт / Г. В. Цибуленко. - С .366-371
Ніколаєва, Н. Б. Пенсійне законодаство в контексті державної соціальної політики України на початку ХХІ століття / Н. Б. Ніколаєва. - С .372-382
Маршавін, Ю. М. Особливості зародження та еволюції ринку праці вукраїні / Ю. М. Маршавін. - С .385-393
Гай-Нижник, П. П. Приватні банківські та кридитові установи України 1917-1918 рр. / П. П. Гай-Нижник. - С .394-404
Лісовська, В. С. Забезпечення національних інтересів України в процесі інтеграції в глобалізовану світову економіку: еколого-правові аспекти / В. С. Лісовська. - С .405-412
Федоренко, О. А. Базисні засади геополітичної ідентичності Українства / О. А. Федоренко. - С .413-419
Донченко, Є. В. Стан україни в глобальних процесах сучасності / Є. В. Донченко. - С .420-425
Горбань, Т. Ю. Українознавчі дослідження в системі наукових закладів України. 1918-1928 рр. / Т. Ю. Горбань. - С .426-439
ГРНТИ
ББК 63.52(4Укр)я54 + 63.3(4Укр)0-7
РУБ 902.7(4Укр)
Рубрики: Українознавство
   Українці у світі

фывфывфыв:
українці у світі


Доп.точки доступа:
Кононенко, Петро Петрович \ред.\; Олесницький, Євген \о нем\; Юркевич, Памфіл Данилович \о нем\; Барвінський, Олександр Григорович (1847-1927) \о нем\; Аркас, Микола \о нем\; Каманін, Іван \о нем\; Студинський, Кирило \о нем\; Єфремов, Сергій Олександрович (1876-1939) \о нем\; Шухневич, Роман \о нем\; Чупринка, Григорій (укр. поет ; 1879-1921) \о нем\; Єрлич, Ю. \о нем\; Тютюнник, Юрко Йосипович (Генерал-хорунжий Армії УНР); Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Науково-дослідний інститут українознавства
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

9.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. В. П. Яковець; заг. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 126 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.20 грн.
    Содержание:
Поберезька, Г. Вища освіта України та інтеграційні вимоги "Болонського процесу" / Г. Поберезька. - С .5-10
Кулик, Є. В. Психолого-педагогічна сутність поняття науково-дослідної діяльності студентів / Є. В. Кулик. - С .10-16
Поліщук, Ю. Й. Теорія самовиховання як фундаментальна основа соціально-педагогічної діяльності сучасних громадських молодіжних об’єднань / Ю. Й. Поліщук. - С .16-22
Манчуленко, Л. В. Суть, структура та рівні стилів педагогічної діяльності педагога / Л. В. Манчуленко. - С .22-25
Осаволюк, О. А. Зовнішньоестетична виразність як компонент педагогічної техніки ідеального вчителя / О. А Осаволюк. - С .25-28
Корсак, К. Навчання нових генерацій та восьмий з 44 глобальних процесів / К. Корсак, О. Симоненко. - С .28-34
Кряжев, П. В. Глобальні процеси й зміни умов для освітніх інновацій / П. В. Кряжев. - С .34-39
Ростовська, Ю. О. Педагогічні проблеми формування професійних переконань майбутніх вчителів / Ю. О. Ростовська. - С .39-43
Скалько, О. Процес формування особистості і кризи розвитку / О Скалько. - С .43-47
Лисенко, М. М. Проблеми комп’ютеризації вищих навчальних закладів України / М. М Лисенко. - С .47-50
Замашкіна, О. Д. Сутність розвивального навчання: психологічні і дидактичні / О. Д Замашкіна. - С .51-58
Кочерга, О. М. Науково-дослідна робота студентів - важлива ланка в системі підготовки майбутнього вчителя / О. М Кочерга. - С .58-61
Гусейнова, Л. В. Педагогічна модель формування готовності до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .61-64
Ляшко, О. В. Гуманістична спрямованість курсу "Основи педагогічної майстерності" / О. В. Ляшко. - С .65-67
Бондаренко, Г. Г. Спілкування як основа групової навчальної діяльності учнів у малочисельних класах та класах-комплектах початкової школи / Г. Г. Бондаренко. - С .68-71
Білоусова, Н. В. Гра та казка як засоби розвитку творчого потенціалу учнів молодших класів на уроці / Н. В. Білоусова. - С .72-76
Донець, З. Вчителю про охорону національної культурної спадщини у дискурсі "Інтегрованого культурознавства" / З. Донець. - С .76-81
Мищук, І. Формування особистості студента як суб’єкта навчальної діяльності за модульним навчанням фізики у педколеджі / І. Мищук. - С .81-83
Ходаковський, О. Точка зору вчителів Європи на труднощі забезпечення якості викладання точних наук у школі / О. Ходаковський. - С .84-89
Долматова, М. Естетична підготовка майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення іноземної мови / М. Долматова. - С .90-92
Палій, О. А. Типові помилки у вживанні перфекту та можливі шляхи їх подолання / О. А. Палій. - С .97-99
Литвиненко, С. П. Критерії відбору відеофономатеріалів для навчання майбутніх учителів англомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .100-105
Москалець, О. О. Визначення об’єктів формування міжкультурної комунікативної компетенції в письмі майбутніх учителів англійської мови / О. О. Москалець. - С .106-109
Гармаш, О. В. Формування просторових уявлень та просторової орієнтації у дітей з психічними та фізичними обмеженнями / О. В. Гармаш, А. І. Конончук. - С .110-112
Банзерук, О. Урок української мови в системі особистісно орієнтованого навчання / О. Банзерук. - С .112-115
Лисенко, А. В. Дослідницька технологія у навчанні: Теоретичний аспект / А. В. Лисенко. - С .116-119
фывфыв: навчально-дослідницька робота
Новгородська, Ю. Г. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості школяра у навчальній літературі початкової школи / Ю. Г. Новгородська. - С .120-125
Адаменко, О. Питання запровадження ТНЗ на сторінках української педагогічної преси 50-х років ХХ століття / О. Адаменко. - С .126-130
Зайченко, Н. І. Ідея народності виховання у науково-педагогічній спадщині О. О. Потебні / Н. І. Зайченко. - С .131-138
Баленко, Н. М. Компаративні дослідження вчених мовознавців України другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .138-142
Володченко, Ж. М. Філософія світосприймання Т. Г. Шевченка / Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв. - С .142-145
Васюта, О. П. Перші педагогічні курси церковного співу на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .145-150
Аніщенко, О. В. Наукові засади організації праці в закладах професійної освіти (кінець ХІХ - початку ХХ століття) / О. В. Аніщенко. - С .150-153
Деркач, Л. С. Навчання мистецтву красномовства як складова формування громадянської самосвідомості особистості (Києво-Могилянська риторична школа) / Л. С. Деркач. - С .153-156
Дубровська, Л. О. Гуманні взаємини між учителем і учнями як умова здійснення індивідуального підходу в шкільній практиці ХІХ століття / Л. О. Дубровська. - С .156-159
Савіцька-Вільгусяк, С. Італія: умльтикультурні проблеми освіти як наслідок процесу глобалізації / С. Савіцька-Вільгусяк. - С .159-164
Юрчук, Л. Польський досвід підвищення кваліфікації вчителів / Л. Юрчук. - С .164-170
Бойчук, О. С. Особливості виховної роботи з молоддю в країнах, що будують суспільство знань / О. С. Бойчук. - С .170-175
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: науково-дослідна діяльність студентів
   Болонський процес

   Підготовка майбутніх вчителів--формування

   Вищі навчальні заклади--комп’ютеризація

   Розвивальне навчання

   науково-дослідна діяльність студентів

   Спілкування--учні

   Гра--молодші класи

   Точні науки--методика викладання

   Народність виховання

   Церковний спів--історія--Чернігівщина

   Красномовство--навчання

   Іноземні мови--вивчення

   Вчитель майбутній --іноземна мова

фывфывфыв:
вчитель математики -- діти з психічними вадами -- діти з фізичними вадами


Доп.точки доступа:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Сухомлинський, В. \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Найти похожие

10.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1998. - 182 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн.
    Содержание:
Крицький, В. М. Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів / В. М. Крицький. - С .5-9
Походенко, С. В. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим" / С. В. Походенко. - С .10-16
Савельєва, В. С. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці / В. С. Савельєва. - С .17-22
Бєлкіна, Н. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова / Н. Бєлкіна. - С .23-26
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки / Н. П. Пихтіна. - С .27-32
Дарійчук, Л. П. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів / Л. П. Дарійчук. - С .33-35
Кричковська, Т. Д. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда / Т. Д. Кричковська. - С .36-39
Олійник, С. В. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя / С. В. Олійник. - С .40-42
Плохіх, В. В. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації / В. В. Плохіх. - С .43-47
Хиц, Казімеж. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції / Казімеж Хиц. - С .48-55
Василюк, А. В. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід) / А. В. Василюк. - С .56-58
Кивлюк, О. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму / О. Кивлюк. - С .59-62
Гавриленко, Т. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693) / Т. Гавриленко. - С .63-66
Олійник, Н. А. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами / Н. А. Олійник. - С .67-69
Репецький, Ю. А. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості / Ю. А. Репецький. - С .70-74
Луценко, Ю. Л. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах / Ю. Л. Луценко. - С .75-78
Коваленко, В. О. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .79-86
Заверико, Н. В. Практика як основа підготовки соціального педагога / Н. В. Заверико. - С .87-92
Лукашова, Н. І. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .93-97
Аніщенко, О. В. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .98-100
Падун, Н. О. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін / Н. О. Падун. - С .101-104
Коваленко, Є. І. До питання про сутність творчості / Є. І. Коваленко. - С .105-111
Хлєбік, С. Р. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .112-114
Хоменко, З. В. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу / З. В. Хоменко. - С .115-117
Грисюк, О. М. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .118-122
Мішедченко, В. В. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання / В. В. Мішедченко. - С .123-126
Коваль, О. В. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності / О. В. Коваль. - С .127-130
Селюнін, С. М. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів / С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. - С .131-134
Папуча, М. В. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників / М. В. Папуча. - С .135-143
Борисюк, С. О. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми / С. О. Борисюк. - С .144-149
Таран, О. М. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи / О. М. Таран. - С .150-153
Гуменюк, О. М. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях / О. М. Гуменюк. - С .154-157
Щотка, О. П. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу / О. П. Щотка. - С .158-161
Новгородська, Ю. Г. Український коледж - школа самореалізації / Ю. Г. Новгородська. - С .162-166
Ковальчук, О. М. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем / О. М. Ковальчук. - С .167-171
Яковець, Н. І. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .172-173
Жалдак, Л. М. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи / Л. М. Жалдак. - С .174-177
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Лідерство--підлітки
   Мовлення--дошкільнята

   Моральне виховання

   Адиктивна поведінка--молодь--профілактика

   Спілкування--іншомовне--студенти

   Я - теорія

   Вчитель майбутній--формування

   Дошкільники--навчання

   Освіта в Україні--історія, 20 ст. 20-ті рр.

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   Підготовка майбутніх вчителів хімії

   Освіта в Україні--історія--жіноча освіта, 1890 - 1914 рр.

   Диференційоване навчання--біологія

   Творчість--суть

   Молодші школярі--моральне формування

   Музичні твори--інтерпретація

   Музична культура--школярі

   Музичні здібності

   Футбольна техніка

   Старшокласники--індивідуальність

   Вчитель майбутній--формування

   Конфлікт--психологія

   Психолог вузу

   Коледж

   Студентська група--адаптація

   Адаптація студентів до ВНЗ

   Чернігівщина--освіта--історія
фывфывфыв:
жіноча сільськогосподарська освіта


Доп.точки доступа:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Демков, Михайло Іванович \о нем\; Максимович, Іоан \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Баранович, Лазар \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 18
ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1)
Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1)
Найти похожие

11.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2000. - 214 с. - Літ. в кінці статей. - 9.10 грн.
    Содержание:
ПЕДАГОГІКА ТА МЕТОДИКА
Яковець, В. П. Збереження і розвиток наукових традицій Ніжинської вищої школи / В. П. Яковець. - С .5-7
Яковець, Н. І. Порівняльні дослідження європейських педевтологів первинної підготовки і навчального навантаження вчителів / Н. І. Яковець. - С .8-15
Коваленко, Є. І. Самостійна робота студентів як засіб набуття досвіду творчої діяльності / Є. І. Коваленко. - С .16-22
Золотар, О. М. Активізація пізнавальної діяльності учнів на народознавчому матеріалі під час вивчення курсу "Рідний край" / О. М. Золотар. - С .23-27
Адамів, Г. С. Формування способів мислительних дій як професійних умінь у студентів педучилища / Г. С. Адамів. - С .28-30
Костенко, Л. В. До питання про формування пізнавальної діяльності студентів / Л. В. Костенко. - С .31-33
Кивлюк, О. П. Нові інформаційні технології навчання - фактор підвищення творчої активності молодших школярів / О. П. Кивлюк. - С .34-37
Харабет, В. В. Процес педагогічного проектування як аналогова модель процесу інженерного проектування / В. В. Харабет. - С .38-42
Конончук, А. І. Соціальна ситуація формування особистості в сім’ї / А. І. Конончук, Д. Гутник. - С .43-46
Хлєбік, С. Р. Соціально-педагогічний зміст навчання і виховання музично обдарованої молоді / С. Р. Хлєбік. - С .47-50
Грисюк, О. М. Взаємодія загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл як шлях формування музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .51-54
Лукашова, Н. І. Розвиток творчого мислення учнів при розв’язуванні ускладнених завдань з хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов, О. А. Мусієнко. - С .55-60
Крицький, В. М. Структура виконавсько-інтерпретаційної діяльності у педагогічному процесі / В. М. Крицький. - С .61-63
Щербініна, О. М. До проблеми авторського тексту в процесі формування виконавського стилю музиканта-педагога / О. М. Щербініна. - С .64-67
Кушнір, В. А. Особливості педагогічного процесу (культурологічне бачення) / В. А. Кушнір. - С .68-73
Станіславська, К. Використання ігрових методів у навчальному процесі творчих вузів / К. Станіславська. - С .74-76
Гусейнова, Л. В. Теоретичні основи інструментально-виконавської підготовки вчителя музики / Л. В. Гусейнова. - С .77-80
Шилова, Г. П. Культурні еталони у сприйманні музики (до постановки проблеми) / Г. П. Шилова. - С .81-87
Останіна, Н. С. Формування у студентів педвузу готовності до роботи в клубах учнівської молоді / Н. С. Останіна. - С .88-91
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Феномен чутливості до інформації про наслідки наркотизації як головна позитивна основа профілактики адиктивної поведінки учнів / Н. П. Пихтіна. - С .92-95
Губченко, Т. В. Спілкування як провідний вид діяльності у сфері дозвілля школярів / Т. В. Губченко. - С .96-99
Стрельнікова, Н. М. Теоретичні основи формування культури спілкування майбутніх вчителів з батьками учнів шкіл / Н. М. Стрельнікова. - С .100-105
Шевчук, М. О. З досвіду національного виховання у школах Ніжинського району / М. О. Шевчук, Р. І. Ярешко. - С .106-109
Василюк, А. В. До проблеми соціального статусу вчителя: Порівняння і висновки / А. В. Василюк. - С .110-114
Барило, О. А. Розвиток логічного мислення школярів / О. А. Барило. - С .115-120
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Резан, Л. І. Музично-виконавська підготовка в теорії та практиці навчання (історичний аспект) / Л. І. Резан. - С .121-124
Ростовський, О. Я. Музична педагогіка за доби просвітництва / О. Я. Ростовський. - С .125-133
Чувакова, Т. Г. Ціннісні орієнтації професійної підготовки вчителів у США / Ж. М. Володченко; В. М. Вишнева; Н. І. Бєлкіна; Л. О. Мартиненко. - С .134-137
Кузьмич, Л. В. Піднесення методико-математичної думки на рубежі ХІХ - ХХ ст. / Л. В. Кузьмич. - С .138-143
Володченко, Ж. М. Система естетичного виховання в Ніжинських гімназіях (остання чверть ХІХ - початок ХХ ст.) / Ж. М. Володченко. - С .143-149
Кавунник, Олена Анатоліївна. З історії музичної освіти у Ніжинській вищій школі / О. А. Кавунник. - С .150-154
Вишнева, В. М. Педагогічні ідей В. М. Верховинця. Сучасне бачення / В. М. Вишнева. - С .155-159
Семиклят, Н. І. Художнє краєзнавство як засіб естетичного виховання майбутнього вчителя / Н. І. Семиклят. - С .160-163
Бєлкіна, Н. І. Мандрівні дяки як унікальне явище українського освітнього руху / Н. І. Бєлкіна. - С .164-166
Баленко, Н. М. Засади народної педагогіки у спадщині І. Франка / Н. М. Баленко. - С .167-170
Мартиненко, Л. О. Ніжинський період у житті професора О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .171-174
Сурмачевська, О. Визначний педагог М. Ф. Даденков - випускник Ніжинської вищої школи / О. Сурмачевська. - С .175-179
Таран, О. М. Русова С. про вимоги до вчителя оновленої школи / О. М. Таран. - С .180-183
Супруненко, М. І. Розвиток фізико-математичної освіти у Ніжинській вищій школі / М. І. Супруненко. - С .184-187
ПСИХОЛОГІЯ
Папуча, М. В. Опосередковуюча дія і генеза структур свідомості / М. В. Папуча. - С .188-191
Любчук, О. К. Здатність до прийняття учбової задачі - необхідний критерій психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю / О. К. Любчук. - С .192-196
Андрєєва, Я. Ф. Психологічні особливості читання / Я. Ф. Андрєєва. - С .197-200
Щотка, О. П. Психологічна технологія консультування керівників організацій з проблем управлінського спілкування / О. П. Щотка. - С .201-206
Кричковська, Т. Д. Психологічні характеристики потреби у професійній самореалізації майбутніх вчителів / Т. Д. Кричковська. - С .207-210
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Нові інформаційні технології навчання
   Національне виховання--Ніжин

   Читання--психологія

   Студенти--самостійна робота



Доп.точки доступа:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Верховинець, В. М. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Даденков, М. Ф. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинська вища школа \о ней\
Экземпляры всего: 25
Ч.З.№2 (10), аб (13), ав (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (13), ав (1), фб (1)
Найти похожие

12.
378
Н 34


   
    Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова [Текст] : збірник наукових статей. Вип. XLII / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : НПУ, 2001. - 228 с. - 3.00 грн.
Матеріали подані мовою оригіналу (укр., рос., англ.)
    Содержание:
Пов’якель, Н. І. Психологічні засади генезу саморегуляції професійного мислення майбутнього практичного психолога / Н. І. Пов’якель. - С .5-7
Погребенник, В. Патріотичні обертони образу України в поезії Якова Щоголева / В. Погребенник. - С .8-10
Приходько, Ю. О. Ціннісні орієнтації особистості як наукова проблема / Ю. О. Приходько, А. А. Павлюченко. - С .21-23
Пундик, Л. Є. Основи соціально-виховної роботи з дітьми в літньому оздоровчому таборі / Л. Є. Пундик. - С .30-33
Реєнт, О. П. Суспільні науки у розвитку української держави на сучасному етапі / О. П. Реєнт. - С .37-40
Ремезюк, І. І. Оптимізація та інтенсифікація навчального процесу засобами праці / І. І. Ремезюк. - С .42-43
Рященко, Д. С. Іван Стешенко - міністр освіти уряду УНР (28 червня 1917 р. - 17 січня 1918 р.) / Д. С. Рященко. - С .57-60
Савоста, А. В. Проблема професійно-особистісної стійкості майбутніх учителів / А. В. Савоста. - С .60-61
Савченко, К. Психологічні та соціальні чинники навчальної неуспішності молодших школярів / К. Савченко. - С .64-66
Семеренко, Г. В. Зменшено-пестлива лексика як джерело збагачення мовної і засіб виховання емоційної культури / Г. В. Семеренко. - С .81-83
Сидоренко, В. Х. Проблеми формування культури професійного спілкування майбутнього вчителя / В. Х. Сидоренко. - С .84-85
Студінський, В. А. Тіньова економіка України: постановка питання / В. А. Студінський. - С .104-105
Сухорукова, Г. В. Завдання художньо-педагогічної підготовки спеціалістів дошкільного профілю в умовах ступеневої освіти / Г. В. Сухорукова. - С .106-108
Тітова, Т. І. Оцінка знань та вмінь учнів в системі розвиваючого навчання / Т. І. Тітова. - С .117-118
Ткачук, Г. О. Експресивна лексика - засіб увиразнення мовлення майбутніх учителів / Г. О. Ткачук. - С .118-121
Тхоржевський, Д. О. Уніфікація як підгрунтя стандартизації вищої школи / Д. О. Тхоржевський. - С .124-125
Улькіна, Т. В. До проблеми пізнавальних здібностей дітей дошкільного віку / Т. В. Улькіна. - С .128-130
Усачова, Л. В. Дослідження особистісного (соціального) компоненту психологічної готовності до шкільного навчання / Л. В. Усачова. - С .130-132
Федоренко, А. Ф. До проблеми психологічного дослідження агресивності - як виду деформованого психологічного захисту / А. Ф. Федоренко. - С .132-134
Шиловцева, Г. Г. Розвиток уяви дітей дошкільного віку в ігровій діяльності / Г. Г. Шиловцева. - С .187-188
Шиловцева, Г. Г. Розвиток уяви дітей дошкільного віку в ігровій діяльності / Г. Г. Шиловцева. - С .187-188
Яременко, О. О. Экологический аспект волонтерского движения за рубежом / О. О. Яременко. - С .201-203
Яшанов, С. М. Комп’ютерне навчання, як продукт логічного розвитку інноваційних процесів в освіті / С. М. Яшанов. - С .206-209
ГРНТИ
ББК 74.58я5
РУБ 378


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

13.
37(09И)(4Нім)
А 13


    Абашкіна, Неллі Володимирівна.
    Педагогічні та психологічні основи діяльності служб професійної орієнтації в Німеччині [Текст] : научное издание / Н. В. Абашкіна ; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Відділ порівняльної професійної педагогіки і психології, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 91 с. - Бібліогр.: с. 91. - 3.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.5(4Нім) + 74.04(4Нім)
РУБ 37(09И)(4Нім)
Рубрики: Професійна освіта --Німеччина
   Вибір професії

   професійна орієнтація



Доп.точки доступа:
Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки і психології професійної освіти; Відділ порівняльної професійної педагогіки і психології; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 55
Ч.З.№2 (5), фб (1), аб (49)
Свободны: Ч.З.№2 (5), фб (1), аб (49)
Найти похожие

14.
801
Л84


   
    Література. Теорія. Методологія [Текст] = Literatyra. Teoria. Metodologia : научное издание / Пер. з польської С. Яковенка, Упорядк. і наукова. редакція Д. Уліцької. - К. : Києво-Могилянська Академія, 2006. - 543 с. - ISBN 966-518-369-9 : 48.00 грн.
    Содержание:
Касперський, Е. Література. Теорія. Методологія / Е. Касперський. - С .9-37
Уліцька, Л. Антипозитивістський злам / Л. Уліцька. - С .38-55
фывфыв: позитивістська методологія, неоідеалізм
Врубель, Л. Герменевтика / Л. Врубель. - С .56-113
Уліцька, Д. Феноменологічна філософія літератури / Д. Уліцька. - С .114-135
фывфыв: філософія літератури, квазісудження
Пєштак, П. Російський формалізм / П. Пєштак. - С .136-175
фывфыв: літературознавчі дослідження
Чаплеєвич, Е. Діалогічне мислення Михайла Бахтіна / Е. Чаплеєвич. - С .176-197
Мітосек, З. Структуралістські орієнтації в літературознавчих дослідженнях / З. Мітосек. - С .198-215
Овчарек, Б. Поняття та еволюція літературної семіотики / Б. Овчарек. - С .216-234
Шари-Мативецька, Е. Мовлення і література. До проблеми теорії мовлення Джона Л. Остіна / Е. Шари-Мативецька. - С .235-271
Овчарек, Б. Проблеми й орієнтації соціології літератури / Б. Овчарек. - С .272-291
Потканський, Я. Психоаналіз у літературознавчих дослідженнях / Я. Потканський. - С .292-311
фывфыв: его, неусвідомлюване
Росінська, З. Самототожність реципієнта. Психоаналітичні точки зору / З. Росінська. - С .312-332
Мругальський, М. Деконструкція - постструктуралізм - деконструктивізм / М. Мругальський. - С .333-377
фывфыв: структуралізм
Комендант, Т. Деконструкція та інтерпретація / Т. Комендант. - С .378-388
Уліцька, Д. Етичний поворот у літературознавучих дослідженнях / Д. Уліцька. - С .389-413
фывфыв: етична критика, риторика етики
Плуцєннік, Я. Когнітивізм у літературознавчих дослідженнях / Я. Плуцєннік. - С .414-446
Бартосяк, М. Застосування теорії хаосу в літературознавчих дослідженнях / М. Бартосяк. - С .447-469
Ліханський, Я. З. Риторика / Я. З. Ліханський. - С .470-517
фывфыв: історія риторики, теорія риторики
Касперський, Е. Про теорію компаративістики / Е. Касперський. - С .518-540
ГРНТИ
ББК 83.0я43
РУБ 801
Рубрики: Література--літературні твори--будова
   Література--теорія літератури

   Соціологія літератури

фывфывфыв:
риторична критика -- поетична мова -- риторика -- текст -- етика читання -- етика писання -- автор тексту -- читач тексту


Доп.точки доступа:
Яковенко, Сергій \пер.\; Уліцька, Данута \ред.\; Бахтін, Михайло \о нем\; Остін, Джон Л. \о нем\; Фройд, Зигмунд \о нем\; Ніцше, Фрідріх \о нем\; Гайдеггер, Мартін \о нем\
Экземпляры всего: 2
фб (1), Ч.З.№3 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1)
Найти похожие

15.
378
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 45. Болонський процес в Україні. Ч. 1 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, І. А. Шелест та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2005. - 192 с. - ISBN 966-346-126-8 : 30.00 грн., 30.00 грн.
    Содержание:
Васильєва, О. О. Шляхи реалізації основних принципів Болонської декларації / О. О. Васильєва, С. Ф. Горбань, В. О. Толок. - С .3-9
Зінченко, Т. В. Болонський процес і модернізація вищої професійної освіти Австрії / Т. В. Зінченко. - С .9-17
Ляшенко, Л. М. Фінляндія: освіта, наука і "економічне диво" / Л. М. Ляшенко. - С .17-25
Похресник, А. К. Участь молоді Західної Європи в Болонському процесі та її громадянська позиція / А. К. Похресник. - С .25-32
Яковець, Н. І. Педагогічна освіта, Болонський процес і вектори модернізації системи освіти / Н. І. Яковець. - С .32-39
Мельник, С. В. Гармонізація державного стандарту вищої освіти із професійно-класифікаційними стандартами: міфи і реальність / С. В. Мельник. - С .39-66
Петренко, В. Л. Стандарти вищої освіти у контексті Болонського процесу: історія, сучасний стан, перспективи (До 10-річчя впровадження стандартів вищої освіти в Україні) / В. Л. Петренко. - С .66-107
Грущенко, Л. М. Роль психолого-педагогічної компетентності в майбутньому і шляхи підвищення мотивації до її формування у студентів-економістів / Л. М. Грущенко. - С .114-120
Дьяков, С. І. Психологічна культура студента в контексті індивідуальної самореалізації / С. І. Дьяков. - С .120-125
Присенко, М. О. Система акредитації вищих навчальних закладів в Україні: реалії становлення, проблеми дії та розвитку / М. О. Присенко. - С .125-139
Черних, В. П. Ціннісні орієнтації студентської молоді в умовах переходу до ринкової економіки / В. П. Черних, Л. Г. Кайдалова, Н. В. Шевченко. - С .139-144
Лисенко, М. М. Проблеми організаційно-економічного механізму комп’ютеризації системи освіти України / М. М. Лисенко. - С .148-153
Манако, А. Ф. Педагогічні інновації та трансформація ролі викладача / А. Ф. Манако, В. В. Манако, Т. П. Павлова. - С .153-164
Назаренко, Н. В. Мотивація навчання студентів як показник ефективності сучасних педагогічних технологій / Н. В. Назаренко. - С .164-168
Розновець, О. І. Можливості сучасних систем автоматизованого тестування для проведення модульного контролю знань / О. І. Розновець, В. О. Сперанський, Л. А. Волощук. - С .179-184
ГРНТИ
ББК 74.58 + 74.584(4Укр)я43
РУБ 378
Рубрики: Вищі навчальні заклади
   Болонський процес



Доп.точки доступа:
Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Шелест, І. А.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Шинкарук, Василь Дмитрович; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Бровдій, Василь Михайлович; Адрусишин, Б. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Экземпляры всего: 8
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), аб (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), аб (1)
Найти похожие

16.
37(05)
П 24


   
    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 6, грудень / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр. - Львів : [б. и.], 2002. - 454 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн.
    Содержание:
Сисоєва, С. Педагогічні технології: проблеми, пошуки, перспективи впровадження / С. Сисоєва. - С .15-27
Шуневич, Б. Дистанційна освіта: теорії автономії і незалежного навчання / Б. Шуневич. - С .27-32
Шльосек, Ф. Використання засобів мультимедіа у професійній освіті / Ф. Шльосек. - С .42-47
Кушакова, Н. Застосування новітніх інформаційних технологій у підготовці юристів / Н. Кушакова. - С .61-67
Мокрик, Р. Технології викладання математики у професійних закладах освіти / Р. Мокрик. - С .67-75
Ігнатюк, О. Педагогічні умови забезпечення особистісної орієнтації підготовки гуманітарно-технічної еліти / О. Ігнатюк. - С .82-88
Смолінчук, Л. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми / Л. Смолінчук. - С .103-108
Онучак, Л. Професійна спрямованість позааудиторної роботи студентів економічних спеціальностей / Л. Онучак. - С .129-137
Семеног, О. До проблеми формування мовної особистості майбутнього вчителя української мови та літератури / О. Семеног. - С .175-183
Гаврилова, Г. Підготовка студентів-філологів до вивчення літератури з елементами народознавства / Г. Гаврилова. - С .190-197
Собко, Р. Навчання комп’ютерних технологій у професійній освіті: специфіка, досвід, проблеми / Р. Собко, В. Петринець. - С .232-239
Онацький, В. Обдарованість як психологічна проблема / В. Онацький. - С .250-261
Малімон, Л. До проблеми діагностики креативного потенціалу особистості / Л. Малімон. - С .261-268
П’ятакова, Г. Тренінг як засіб адаптації студентів до педагогічної діяльності / Г. П’ятакова. - С .282-286
Сургунд, Н. Емпатія як психологічна передумова професійної придатності абітурієнтів на спеціальність "Практична психологія" / Н. Сургунд. - С .286-294
Вінтюк, Ю. Формування професійної самосвідомості старшокласників / Ю. Вінтюк. - С .301-310
Бессонова, Т. Застосування методів практичної психокорекції у системі психолого-педагогічного захисту соціально занедбаних дітей і підлітків / Т. Бессонова. - С .310-316
Жигайло, Н. Духовність на шляху формування національної свідомості молоді / Н. Жигайло. - С .328-334
Білозерська, С. Моральна самосвідомість молодших школярів як предмет професійної уваги педагога / С. Білозерська. - С .334-338
Жидецький, Ю. До проблеми стандартизації ступеневої професійної освіти / Ю. Жидецький. - С .352-360
Сакун, Л. Освітня система в Польщі: традиції і сучасність / Л. Сакун. - С .410-418
Микитенко, Н. Роль дистанційної освіти в професійній підготовці соціальних працівників у Канаді / Н. Микитенко. - С .426-431
Потенга, В. Демократія, педагогіка і нові технології в Польщі / В. Потенга. - С .431-439
Новосельська, В. Пдготовка вчителів до роботи у вальдорфській школі / В. Новосельська. - С .439-449
ГРНТИ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Технології навчання
   Проблеми виховання

   Проблеми управління

   Професійна освіта--історія

   Наукове життя



Доп.точки доступа:
Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

17.
2(05)
Н 34


   
    Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова [Текст]. Вип. 14. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2004. - 264 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 4.40 грн.
    Содержание:
Бондаренко, В. Релігійне життя в сучасній Україні: стан, тенденції та проблеми розвитку / В. Бондаренко. - С .34-40
Більченко, Є. Роль Митрополита Климента Смолятича у розвитку освіти на Русі в XII ст. / Є. Більченко. - С .13-23
Любчик, В. Релігійний комплекс в сучасній Україні: Роль, функції, значення його впливу на формування громадянського суспільства / В. Любчик. - С .127-138
Недавня, О. Релігійно-духовні орієнтації та суспільно-політичні й культурні уподобання українців: взаємозв’язок і взаємообумовленість в сьогоденні / О. Недавня. - С .172-180
Терещенко, О. Українська лютеранська церква: витоки, сучасність, перспективи / О. Терещенко. - С .196-204
Титаренко, О. Харизматичні церкви: проблеми сьогодення / О. Титаренко. - С .204-212
Чечель, Н. Стилістика української видовищної і драматичної культури періоду гетьманщини / Н. Чечель; М. Новиченко, Л. Дмитренко. - С .239-248
Новиченко, М. Розвиток духовної освіти в сучасній Україні / М. Новиченко, Л. Дмитренко. - С .260-267
ГРНТИ
ББК 86.1я5 + 71.0я5 + 87я5
РУБ 2(05)
Рубрики: Духовна освіта
   Релігійна освіта

   Церкви--українські



Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова; Українська лютеранська церква \о ней\
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

18.
9
І-77


   
    Історичний альманах [Текст] : збірник наукових праць студентів історико-юридичного факультету. Вип. 4 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 224 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 25.80 грн.
    Содержание:
Зеленська, Т. В. Загадки топоніміки / Т. В. Зеленська. - С .4-8
Кухарчук, Я. П. Литовський статут як шляхетно-демократична конституція XVI ст. / Я. П. Кухарчук. - С .9-14
Желєзко, Р. А. Державотворчі процеси на Ніжинщині у період Богдана Хмельницького (1648-1657) / Р. А. Желєзко. - С .15-24
Кудренко, Б. В. Участь Пилипа Орлика у формуванні прошведської орієнтації гетьмана Івана Мазепи / Б. В. Кудренко. - С .25-32
Румянцева, В. О. Історичне становлення та особливості розвитку української родини / В. О. Румянцева. - С .33-40
Мороз, І. Г. Купецтво на Чернігівщині у ХІХ столітті / І. Г. Мороз. - С .41-48
Старостенко, І. В. Розвиток податкової системи на Ніжинщині у другій половині ХІХ століття / І. В. Старостенко. - С .49-59
Кроха, Н. Г. "Український сепаратизм" земських учителів (на матеріалах Лівобережної України / Н. Г. Кроха. - С .60-67
Чуль, Н. П. Пилип Морачевський у контексті національно-культурного відродження / Н. П. Чуль. - С .68-76
Стрілко, Д. Л. Причини та суть кризи селянського господарства на початку ХХ століття / Д. Л. Стрілко. - С .77-82
Долгополий, О. О. Лазаревський О. М. у пам’яті українського народу / О. О. Долгополий. - С .83-90
Кавунник, В. Л. Причина поразки державотворчих змагань 1917 - 1919 рр. / В. Л. Кавунник. - С .90-96
Липейко, В. В. Ніжинський інститут та культурне відродження Чернігівщини 20-х рр. ХХ ст. / В. В. Липейко. - С .97-101
Гавриленко, І. В. Освіта на Ніжинщині у період німецької окупації 1941-1943 рр. (за архівними матеріалами) / І. В. Гавриленко. - С .102-111
Ярова, Л. В. Конституційний процес у програмних положеннях НРУ (90-ті рр. ХХ ст.) / Л. В. Ярова. - С .112-122
Воропаєва, Л. Г. Два альтернативні міжнародні вектори впливу на українські вибори 2004 року / Л. Г. Воропаєва. - С .123-133
Старостенко, І. В. Держави стародавнього Єгипту та Китаю: порівняльний аналіз / І. В. Старостенко. - С .134-140
Россошенко, Н. А. Взаємовідносини імператорської влади та Сенату у роки правління династії Северів / Н. А. Россошенко. - С .141-146
Тимченко, Р. В. Становище французького села напередодні Жакерії / Р. В. Тимченко. - С .147-155
Івашко, Ю. В. Праці німця-опричника Г. Штадена як джерело з історії Московії XVI ст. / Ю. В. Івашко. - С .156-161
Коваленко, Є. В. Роль жінки в історії Франції у XVI-XVII ст. / Є. В. Коваленко. - С .162-167
Копил, М. Ю. Англо-французьке зближення і утворення Троїстої Антанти / М. Ю. Копил. - С .182-189
Мельник, М. П. Кадети: організаційна структура та політична платформа / М. П. Мельник. - С .190-197
Пічевська, І. М. Стосунки США з країнами Антанти у роки першої світової війни / І. М. Пічевська. - С .198-204
Долгоновська, Л. Г. Роль руху сіоністів у становленні держави Ізраїль / Л. Г. Долгоновська. - С .205-212
Воропаєва, Л. І. Діяльність організації польських харцерок на початковому етапі Другої світової війни / Л. І. Воропаєва. - С .213-217
ГРНТИ
ББК 63.3я43
РУБ 9


Доп.точки доступа:
Орлик, Пилип (гетьман) \о нем\; Морачевський, Пилип Семенович \о нем\; Лазаревський, Олександр Матвійович \о нем\; Штаден, Генрих \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 20
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (8), аб (10)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (8), аб (10)
Найти похожие

19.
371(05)
З-41


   
    Збірник наукових доробків студентів-дослідників факультету психології та соціальної роботи [Текст]. Вип. 1 / відп. ред. А. І. Конончук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 194 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 21.65 грн.
    Содержание:
Адморок, І. В. Вплив сімейного середовища та соцалізацію дітей дошкільного віку з синдромом аутизму / І. В. Адморок. - С .5-13
Балабайко, Р. А. Причини та наслідки насильства дощо дітей в сім’ї / Р. А. Балабайко. - С .14-17
Бобник, І. А. Інклюзивна освіта як засіб включення людини з особливими потребами в суспільство / І. А. Бобник. - С .18-24
Білан, Т. М. Дитяча праця в Україні / Т. М. Білан. - С .25-29
Безпала, Т. В. Багатодітня сім’я як соціально-педагогічна проблема / Т. В. Безпала. - С .30-37
Верещака, О. М. Роль ДНЗ у збереженні психічного здоров’я дитини дошкільного віку / О. М. Верещака. - С .38-44
Грановська, Т. О. Роль дошкільного навчального закладу у формуванні навичок здорового способу життя дошкільників / Т. О. Грановська. - С .45-51
Дудка, Є. В. Ціннісні орієнтації сучасної студентської молоді / Є. В. Дудка. - С .52-53
Двойнос, Т. М. Психологічна природа мови / Т. М. Двойнос. - С .54-60
Зінченко, Н. С. Мотивація досягнення майбутніми вчителями професійної компетентності / Н. С. Зінченко. - С .61-66
Кизим, В. А. Волонтерство на факультеті психології та соціальної роботи НДУ ім. М. Гоголя / В. А. Кизим. - С .67-72
Красна, Т. В. Неблагополучна сім’я як фактор педагогічної занедбаності дошкільників / Т. В. Красна. - С .73-82
Кононенко, Я. В. Корекція поведінки дітей із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності в умовах дошкільного навчального закладу / Я. В. Кононенко. - С .83-92
Колесник, А. В. Роль гри у навчанні та вихованні дошкільників / А. В. Колесник. - С .93-99
Козленко, Т. М. Роль і значення мистецтва у процесі соціалізації підлітків / Т. М. Козленко. - С .100-108
Лукаш, Л. В. Трансформація соціально-педагогічних ідей С. Русової у практику сучасної системи дошкільного виховання (на прикладі вивчення досвіду роботи освітньо-виховного центру ім. С. Русової м. Ніжин) / Л. В. Лукаш. - С .109-114
Лаврук, С. Сучасний стан та актуальні тенденції інституту неповної сім’ї в Україні / С. Лаврук. - С .115-117
Матвієнко, Н. Ю. Історико-педагогічний аналіз проблеми використання дидактичної гри в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу / Н. Ю. Матвієнко. - С .118-126
Половко, Т. М. Соціалізація дітей в умовах дошкільних навчальних закладів / Т. М. Половко. - С .127-135
Сідік, І. М. Особливості формування відхилень у поведінці дітей дошкільного віку / І. М. Сідік. - С .136-142
Солдатенко, С. В. Мовленнєва компетенція старших дошкільників / С. В. Солдатенко. - С .143-149
Салівон, Н. В. Вікова психолого-педагогічна адиптивність дорослої людини / Н. В. Салівон. - С .150-156
Старова, Н. В. Вікова психолого-педагогічна адаптивність дорослої людини / Н. В. Старова. - С .150-156
Стукало, О. В. Структура та функції професійного спілкування соціального педагога / О. В. Стукало. - С .162-169
Уніат, Н. М. Особливості розвитку соціальної зрілості підлітків сіз неповних сімей / Н. М. Уніат. - С .170-175
Устимко, Н. М. Особливості організації та діяльності студентських соціальних служб у ВНЗ України / Н. М. Устимко. - С .176-182
Шкарутіна, К. В. Виховання культури мовлення як педагогічна проблема / К. В. Шкарутіна. - С .183-194
ГРНТИ
ББК 74.6я43
РУБ 371(05)
Рубрики: Дошкільне виховання
   Дошкільний вік--теорія навчання

   Здоровий спосіб життя--дошкільники

   Соціальні педагоги

   Культура мовлення



Доп.точки доступа:
Конончук, Антоніна Іванівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 15
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), НМК ф-т ПСР (2), аб (5)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), НМК ф-т ПСР (2), аб (5)
Найти похожие

20.


    Каширский, Д. В.
    Мотивационно-потребностная сфера подростков с психологическими проблемами [Текстььь] / Д.В. Каширский // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N9. - С. 24-27 . - ISSN 1561-2457
ГРНТИ
ББК 88.8
Рубрики: ціннісні орієнтації
   альтруїзм

   духовність

   самоактуалізація

фывфывфыв:
тренинг личностного роста


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 03.07.2024
Число запросов 47068
Число посетителей 703
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя