Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=освіта впродовж життя<.>
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 16
1.
74
З-12


   
    Забезпечення якісної освіти впродовж життя [Текст] // Освіта України. - 2010. - 21 вересня (№ 70). - С. 2-4.
ББК 74
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   Якість освіти

   освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка)

фывфывфыв:
освіта впродовж життя


Найти похожие

2.
74.2
К 56


    Ковбасенко, Л.
    Роль позашкільної освіти в оптимізації процесу формування у старшокласників потреби в навчанні впродовж усього життя [Текст] / Л. Ковбасенко // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 10. - С. 28-33
ББК 74.2
Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка)
   Позашкільна освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
ОСВІТА ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

3.
74
Д 31


    Дем’яненко, Наталія.
    Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі : (1949-2010 роки) / Н. Дем’яненко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 49-53. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка)
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
освіта дорослих -- освіта впродовж життя -- неперервна освіта -- андрагогіка
Аннотация: У статті на основі документальної бази ЮНЕСКО періоду 1949-2010 років (фонди ООН НБУ імені В. І. Вернадського) здійснено логіко-системний аналіз міжнародного досвіду і перспектив розвитку ідеї освіти дорослого населення та освіти впродовж життя. Засвідчено рівень реалізації цієї проблеми в Україні в контексті інтеграції до світового освітнього простору.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие

4.
74.58.43
Х 82


    Хорунжий, Григорій.
    Студентоцентризм як принцип академічної культури [Текст] / Г. Хорунжий // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 4. - С. 7-24 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58.43
Рубрики: Болонський процес--студенти
   студентська молодь

фывфывфыв:
лісабонська стратегія -- європейський простір вищої освіти -- соціальне партнерство -- якість вищої освіти -- освіта впродовж життя -- студентський рух


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
74.58
С 32


    Серебрянський, С.
    Стратегічні аспекти розвитку освіти в умовах інтеграції України в європейський освітній простір [Текст] / С. Серебрянський // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 4. - С. 7-14 : табл. . - ISSN 1682-2366
ГРНТИ
ББК 74.58
Рубрики: Освіта в Україні--європейська інтеграція
   Вища освіта в Україні--європейський освітній простір

фывфывфыв:
інтеграція -- європейський освітній простір -- реформування освіти -- освіта впродовж життя
Дескрипторы: реформи освіти -- співробітництво у галузі освіти -- європейська інтеграція
Аннотация: Висвітлюються стратегічні напрями розвитку освіти в Україні. Оновлення змісту освіти розглядається як центральна проблема реформування системи освіти на всіх її рівнях - від дошкільної до післядипломної.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
74.58
В 71


    Вольпян, Н.
    Європейський досвід багатостороннього публічно-приватного партнерства в галузі ІКТ-освіти [Текст] / Н. Вольпян // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 5. - С. 35-47 : табл. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--інформаційно-комп’ютерні технології
фывфывфыв:
публічно-приватне партнерство -- ІКТ-освіта -- вендори -- ринок праці -- освіта впродовж життя
Аннотация: Розглядається європейський досвід багатостороннього публічно-приватного партнерства в галузі ІКТ-освіти, зокрема його впровадження в Російській Федерації.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.


    Семенюк, Наталія.
    Нормативно-правове забезпечення розв’язання суперечностей безперервної освіти / Наталія Семенюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 26-32. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.5
Рубрики: Професійна освіта--неперервна освіта--нормативно-правовий базис--проблеми формування
фывфывфыв:
інноваційний розвиток -- безперервна освіта -- суперечність -- нормативно-правове забезпечення -- освіта дорослих -- післядипломна освіта -- підвищення кваліфікації -- освіта впродовж життя
Аннотация: Головними проблемами розвитку національної системи безперервної освіти є не тільки невідповідність нормативним ініціативам держави в освітній сфері, а й неготовність державного апарату ці ініціативи реалізовувати. Значною проблемою безперервної освіти є невизначеність і неструктурованість основних системотворчих суб'єктів, здатних ефективно розвивати загальнонаціональну систему освіти впродовж життя. Проблемою української системи освіти також є невідповідність навчальних і наукових програм вимогам сучасного виробництва й економіки. З огляду на ці проблеми важливо визначити основні напрями розвитку правового поля безперервної освіти з метою розв’язання притаманних їй суперечностей і формування концептуально-теоретичного прогнозу її розгортання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.


    Молодиченко, Валентин.
    До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького / Валентин Молодиченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 23-29
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--педагогічні університети
   Вищі навчальні заклади України--окремі ВНЗ

   Вищі навчальні заклади України--педагогічні університети--підготовка наукових кадрів

   Вища освіта в Україні--педагогічна освіта

фывфывфыв:
педагогічний ВНЗ -- державний університет -- ювілей університету -- місія університету -- людиновимірність -- освіта впродовж життя -- структура університету -- освітня діяльність -- вища педагогічна освіта -- науково-дослідна діяльність -- підготовка наукових кадрів -- підготовка кадрів вищої кваліфікації -- підготовка науково-педагогічних кадрів -- наукова школа
Аннотация: Стаття присвячена історії створення та сучасним напрямам роботи Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Зокрема наголошується, що пріоритетними напрямами діяльності університету є інтеграція в європейський і світовий простір, європейський рівень якості та доступності освіти, духовна зорієнтованість і демократизація освіти, розвиток суспільства на основі нових знань. Першим у переліку стратегічних напрямів розвитку науково-дослідної роботи університету є вдосконалення системи підготовки фахівців вищої кваліфікації.


Доп.точки доступа:
Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Запорізька обл.) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
74.4
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Філософія неформальної освіти: проблеми та перспективи розвитку / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.4
Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка)
фывфывфыв:
неформальна освіта -- неперервність освіти -- освіта впродовж життя -- безперервна освіта
Аннотация: "Неформальна освіта" аналізується як закономірне явище в освітньому процесі ХХІ століття; розглядається як самоосвіта вільних особистостей, як "освіта дорослих", "освіта впродовж життя". Її характерною особливістю є високий рівень свободи, якою кожен має розпоряджатись вільно. Автор стверджує, що відповідальність за власну освіту та культурний розвиток особистість цілком і повністю бере на себе. Останнє не означає, що держава і суспільство мають пустити цей процес "на самоплив". Навпаки, враховуючи сучасні реалії, державна освітня політика має бути виваженою і цілеспрямованою і в цьому сегменті інтелектуального розвитку.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
377.014.3(477)
П 78


   
    Про концепцію розвитку професійно-технічної освіти України в умовах децентралізації : інформ.-аналіт. матеріали / [М-во освіти і науки України] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2015. - № 1. - С. 3-42
УДК
Рубрики: Профтехосвіта--розвиток--державна політика--Україна
фывфывфыв:
професійна освіта -- професійно-технічна освіта -- економіка держави -- ринок праці -- молодь -- неперервна професійна освіта -- освіта впродовж життя -- розвиток профтехосвіти -- формування трудового потенціалу -- підготовка кваліфікованих робітників -- професійно-технічні навчальні заклади -- статистика -- кількість ПТНЗ -- чисельність учнів ПТНЗ -- контингент учнів -- демографічний базис -- престижність навчання в ПТНЗ -- проблеми профтехосвіти -- державне управління -- управління системою профтехосвіти -- взаємодія ПТНЗ з роботодавцями -- стандартизація профтехосвіти -- управління якістю профтехосвіти -- децентралізація управління -- фінансування -- стратегія децентралізації -- нормативно-правова база -- модернізація профтехосвіти -- концепція розвитку -- інформаційно-аналітичні матеріали


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України

Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие

11.
74.1
П 11


    Піроженко, Тамара.
    Навчитися довіряти дитині [Текст] / Т. Піроженко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 8. - С. 4-6.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--відповідальність дорослих
   Дошкільна освіта--становлення особистості дитини--роль дорослих

фывфывфыв:
дошкільна освіта -- освіта впродовж життя -- новоутворення дошкільного віку -- відповідальність дорослих -- дошкільний вік


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
74.59
К 61


    Колос, К. Р.
    Підвищення кваліфікації у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти впродовж життя [Текст] / К. Р. Колос // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 6. - С. 53-56.
ББК 74.59
Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--комп’ютерні технології навчання
фывфывфыв:
післядипломна педагогічна освіта -- підвищення кваліфікації педагогічних працівників -- інформаційно-комунікаційні технології -- комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- освіта впродовж життя
Аннотация: Дослідження присвячене системі післядипломної педагогічної освіти. Виокремлено основні завдання і шляхи підвищення якості системи післядипломної педагогічної освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1)
Свободны: інф. (1)

Найти похожие

13.


    Аніщенко, Олена.
    Неформальна освіта дорослих - освітній тренд XXI століття [Текст] / О. Аніщенко, Л. Лу'кянова, С. Прийма // Рідна школа. - 2017. - N 11/12. - С. 3-8.
Рубрики: Освіта--неперервна освіта
фывфывфыв:
неформальна освіта дорослих -- неперервна освіта -- освіта впродовж життя -- тренди освіти дорослих -- провайдери освітніх послуг


Доп.точки доступа:
Лу'кянова, Лариса; Прийма, Сергій

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.
37.044-022.316](477)
С 13


    Савош, В.
    Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти / Валентин Савош // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 45–47. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--неперервна освіта
фывфывфыв:
неперервна освіта -- дитячо-юнацька освіта -- освіта дорослих -- професійне становлення -- освіта впродовж життя -- професійна діяльність -- самореалізація
Аннотация: У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "освіта впродовж життя" та "дитячо-юнацька освіта" й "освіта дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її становлення й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.


    Дараган, Тетяна.
    Освіта впродовж життя - ключовий генератор розвитку людства [Текст] / Т. Дараган, О. Власюк, Н. Тимошенко // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2019. - N 11. - С. 38-50. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Освіта в Україні--освіта дорослих
фывфывфыв:
освіта впродовж життя -- безперервна освіта -- розвиток людства -- освіта дорослих -- освітні послуги


Доп.точки доступа:
Власюк, Оксана; Тимошенко, Наталія

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.


    Чаграк, Наталія.
    Організація освіти старших дорослих у Сполучених Штатах Америки [Текст] / Н. Чаграк // Рідна школа. - 2020. - N 1. - С. 62-69.
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--старші дорослі
   США--освіта--старші дорослі
фывфывфыв:
освіта в зарубіжних країнах -- освіта дорослих -- люди похилого віку -- освіта впродовж життя -- ціложиттєва освіта -- освітня геронтологія -- андрогонічна компаративістика -- старші дорослі


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 03.07.2024
Число запросов 9146
Число посетителей 526
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя