Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=освітні моделі<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
74
К 59


    Кокерилл, Алан.
    Сухомлинський і ХХІ століття / А. Кокерилл // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 5-15. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74
Рубрики: педагоги України
фывфывфыв:
педагогічні ідеї -- освітні моделі
Аннотация: У статті розглянуто вплив ідей В. О. Сухомлинського на педагогіку і освіту України, Росії та Китаю, де багато вчителів і шкіл наслідують досвід видатного педагога. Розкрито історичну та наукову цінність його творів для вчителів англомовних країн.


Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
74.2
Ш 95


    Шувалов, Александр Владимирович.
    Психолого-педагогические аспекты реализации воспитательного идеала / А. В. Шувалов // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 57-70 : табл., рис. - Библиогр.: 21 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 74.2
Рубрики: Освіта--національний виховний ідеал--концепції
   Духовне виховання--школярі

фывфывфыв:
освіта -- моральне виховання -- моральність -- виховний ідеал -- освітні моделі -- технократична модель -- гуманістична модель -- антропологічна модель -- універсалізація буття -- самотрансценденція -- децентрація -- самоактуалізація -- індивідуальність -- духовність -- формальна спільність -- партнерська спільність
Аннотация: Розглянуто засади Концепції духовно-морального розвитку і виховання громадян Росії у сфері загальної освіти. Здійснено порівняльну характеристику технократичної, гуманістичної та антропологічної моделей освіти, які є базовою основою виховання високоморальних, творчих і компетентних особистостей. Охарактеризовано шляхи практичної реалізації вищезазначеної Концепції.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 
Статистика
за 11.06.2024
Число запросов 14370
Число посетителей 1321
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя