Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=освітні практики<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
88
Л 38


    Левченко, О. О.
    Обгрунтування фасилітативного стилю педагогічної взаємодії в річищі ідей людиноцентризму в процесі професійної підготовки викладача психології / О. О. Левченко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 4. - С. 66-76. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 88
Рубрики: Підготовка психологів
фывфывфыв:
освітній простір -- фахова підготовка -- ініціатива -- творчість -- саморегуляція -- мислення -- освітні практики


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
74
С 48


    Слотердайк, Петер.
    Ти мусиш змінити своє життя [Текст] : уривки з твору / П. Слотердайк // Філософська думка : Український науково-теоретичний часопис. - 2015. - N 2. - С. 95-106.
ББК 74 + 87.6
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Кафедра педагогіки

фывфывфыв:
філософія освіти -- освітні практики -- людина в освітніх практиках -- буття вчителем
Аннотация: Вичерпна передмова до соціальної та освітньої філософії П. Слотердайка пов’язана з його дослідженнями. Проаналізовано в контексті антропотехніческого повороту концепти вправ, звичок, інертності і пост-пасивності в якості основи освіти, яка може змінити людину. Простежено зв’язок філософії та освітніх практик від стародавніх греків до сучасності у версії Слотердайка. Поворот філософії до життя розглядається як актуалізація пайдейї, що активізує її освітній потенціал. Пояснюється конструювання нової ролі реальності в освіті. Тенденція педагогічного вторгнення в політику виступає домінуючим мотивом міркування Слотердайка на кордонах відкритої педагогічної галузі знання як місця інтенсивної педагогічної взаємодії. Показані суперечності між резоном школи й резоном держави та їх наслідки. Дослідження Слотердайка в освітній та політичній сферах можуть бути застосовані до аналізу українських реалій.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.


    Астахова, Катерина.
    Авторська модель безперервної освіти (на прикладі діяльності Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія") [Текст] / К. Астахова // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 4. - С. 13-20.
Рубрики: Вища освіта в Україні--безперевна освіта
фывфывфыв:
авторська модель -- безперервна освіта -- глобалізація -- освітні практики -- експеримент -- соціальний капітал -- суспільство знань -- огляд фахової періодики


Доп.точки доступа:
\о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 05.07.2024
Число запросов 11606
Число посетителей 469
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя