Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=референтна група<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.


    Бех, Іван.
    Ідентифікація у вихованні особистості / І. Бех // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 20-25. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200
Рубрики: Особистість--виховання--ідентифікація
   Виховання особистості

фывфывфыв:
ідентифікація -- уподібнення -- лідерство -- референтна група -- соціальна інтеграція -- ідентичність -- "Я" особистості -- Его-ідентичність -- самоідентифікація -- ситуація конфлікту -- цінності
Аннотация: У статті розглядається процес ідентифікації як один із центральних механізмів особистісного становлення суб'єкта. Простежується її змістовий зв'язок з ідентичністю та самоідентифікацією.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
376-056.26:616.28-008.14
К 84


    Круглик, О.
    Домінантність слова в процесі розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху [Текст] / Оксана Круглик // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 64-73. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Сурдопедагогіка--взаємовідносини--мовлення
   Люди з особливими потребами--порушення слуху

фывфывфыв:
міжособистісні відносини -- референтна група -- образ людини -- соціальна перцепція -- взаємовідносини -- поняття
Аннотация: Розкрито значення формування абстрактних понять для вивчення проблеми діагностики і розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху, коли суб'єкти розглядають себе такими, які регулюють свою життєдіяльність у соціальній системі. Автор зазначає, що на основі складоритмічного принципу з увагою на моторний і перцептивний компоненти дитина з порушеннями слуху розуміє й усвідомлює образ слова для себе, яким в подальшому буде оперувати, як відомим їй поняттям.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 23.07.2024
Число запросов 83956
Число посетителей 1271
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя