Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=рефлексія професійної діяльності<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
74
К 78


    Краснов, С. И.
    Проектно-инициативные программы развития образовательного учреждения [Текст] / С. И. Краснов, Р. Г. Каменский // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 7. - С. 72-78 . - ISSN 0869-561Х
ББК 74
Рубрики: Заклади освіти
фывфывфыв:
проектно-ініціативна програма -- цінністне самовизначення -- рефлексія професійної діяльності -- проектна команда


Доп.точки доступа:
Каменский, Р. Г.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74.204.2
С 56


   
    Современный педагог в пространстве современных проблем образования [Текст] : [подборка статей] // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 150-207. - Содержание: Исследование профессионального сознания педагога дошкольного образовательного учреждения в современных кросскультурных условиях России / О. Н. Недосека, А. В. Науменко. О профессиональном сознании будущего учителя / Н. И. Гуслякова. Отношение к себе в своей роли педагога на пути к самореализации / С. К. Бондырева. Смысловые установки учителя-фасилитатора: базовое содержание и пути формирования / И. Н. Авдеева. Переструктурирование как важный механизм творчества и проблема гуманизации обучения / А. В. Губенко. Метакогнитивные процессы и когнитивная деятельность / Н. Б. Яновская.
ББК 74.204.2
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Кафедра дошкільної освіти

   Педагог--самосвідомість педагога

   Педагог--оптимізація діяльності

   Заклади дошкільної освіти--педагоги--професійна свідомість

   Підготовка майбутніх вчителів--професійна свідомість

фывфывфыв:
педагог дошкільної освіти -- дослідження професійної свідомості -- підготовка вчителя -- оптимізація діяльності педагога -- вчитель-фасилітатор -- гуманізація навчання -- рівні мислення


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
373.2.091.12.014.621(477)
С 12


    Савінова, Н.
    Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок / Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 13–20. - Зміст: Помилка 1. Не мотивують дітей до діяльності, ігнорують їхні бажання ; Помилка 2. Нову інформацію не пов’язують з досвідом дітей ; Помилка 3. Не враховують закони памяті, зокрема закон повторення ; Помилка 4. Не дають змоги дитині самостійно обирати спосіб дій і пізнання ; Помилка 5. Не задіюють у повній мірі лідерські якості дітей, не ускладнюють способи взаємодії ; Помилка 6. Оцінюють результат, а не ті зусилля, яких дитина доклала, порівнюють роботу дітей ; Помилка 7. Недооцінюють значення творчої діяльності дітей.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
фывфывфыв:
заклади дошкільної освіти -- компетентнісне навчання -- педагогічна діяльність -- рефлексія професійної діяльності -- партнерська взаємодія -- методичні поради -- взаємодія з дітьми
Аннотация: У статті вміщено поради педагогам щодо поліпшення взаємодії з дошкільниками на партнерських засадах і формування у них компетенції, передбачених Базовим компонентом дошкільної освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 28.08.2024
Число запросов 42256
Число посетителей 960
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя