Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=розвивальна робота<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
74.1
К 21


    Карасьова, Катерина.
    Самодіяльні ігри дитини [Текст] / К. Карасьова, Т. Піроженко // Дитячий садок. Бібліотека. - 2011. - N 2. - С. 3-124
ББК 74.1
Рубрики: Ігри
   Творчі ігри

   ігрова діяльність

   розвиваючі ігри

   Комп’ютерні ігри

   Кафедра дошкільної освіти

фывфывфыв:
самодіяльні ігри -- ігрова активність дошкільника -- розвивальна робота


Доп.точки доступа:
Піроженко, Тамара

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74.1
Г 95


    Гурковська, Тетяна.
    Супровід розвитку дітей раннього віку [Текст] / Т. Гурковська // Дитячий садок. Бібліотека. - 2011. - N 5. - С. 128.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта
   діти 3-го року

   Психічний розвиток дитини

   Дошкільна освіта--ігри

фывфывфыв:
діти раннього віку -- супровід розвитку дитини -- психологічний супровід розвитку дитини -- чинники розвитку дітей -- розвивальна робота -- дидактичні ігри


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
376-056.34:616.89-008.1](477)
Б 90


    Бужинецька, К.
    Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку [Текст] / К. Бужинецька // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 35–43. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--психологічні бар’єри
фывфывфыв:
психологічні бар’єри -- діти із затримкою психічного розвитку -- молодші школярі -- ЗПР -- корекційна робота -- розвивальна робота -- когнітивні процеси -- когнітивний розвиток -- навчальна діяльність -- пізнавальна діяльність -- конструктивні уявлення


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
376-056.313(477)
Ш 63


    Шипелік, Т.
    Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня [Текст] / Т. Шипелік // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 53–63 : мал., табл. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--корекційно-розвивальна робота--зоотерапія
фывфывфыв:
дельфінотерапія -- інтелектуальний розвиток -- підлітки -- інтелектуальні порушення -- корекційна робота -- розвивальна робота -- соціальна адаптація -- психологічна адаптація -- анімалотерапія -- порушення інтелекту
Аннотация: Презентовано результати формувального експерименту, спрямованого довести позитивний вплив дельфінотерапії на адаптаційні можливості підлітків із порушеннями інтелекту. Представлено трьохкомпонентну модель корекційно-розвивальної програми в основі якої була дельфінотерапія, доповнена методами казкотерпії та когнітивної психотерапії.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
376-056.36:616.899.2(477)
М 36


    Махновецька, І.
    Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна [Текст] / І. Махновецька // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 84–94 : табл. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--формування взаємовідносин
фывфывфыв:
взаємовідносини -- дошкільники -- діти із синдромом Дауна -- корекційна робота -- розвивальна робота -- взаємодія -- розумова активність -- самовираження -- корегування поведінки -- правила поведінки
Аннотация: Обгрунтовано сутність корекційно-розвивальної програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна. Окреслено мету, завдання та структурні елементи програми. Проаналізовано прийоми роботи та теми занять.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 24.07.2024
Число запросов 77922
Число посетителей 996
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя