Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=соціальне навчання<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
60.5
В 72


    Вольфовська, Тетяна.
    Технології продуктивних інтерпретацій політичної інформації як чинник розвитку неупереджених ставлень молоді [Текст] / Т. Вольфовська // Соціальна психологія. Український науковий журнал. - 2011. - N 4. - С. 78-85.
ББК 60.5
Рубрики: Соціалізація особистості
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   молодь України

фывфывфыв:
смислові ядра стереотипів -- стереотипізація -- соціальне навчання -- технології інтерпретації -- емпіричні дослідження -- образ політичного світу особистості


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74.04(4Укр)
П 56


    Пономаренко, Ольга.
    Педагогічні підходи до формування лідерських якостей майбутніх учителів у США / О. Пономаренко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 41-44 . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах
   Лідерство

фывфывфыв:
лідери -- лідерські якості -- формування лідерських якостей -- лідерство майбутніх вчителів -- соціальне навчання -- теорія соціального навчання -- кооперативне навчання -- рефлективне навчання -- підготовка учителів -- лідерські якості учителів
Аннотация: У статті досліджено педагогічні підходи до формування лідерських якостей майбутніх учителів в університетах США. З'ясовано, що процес формування лыдерських якостей здебыльшого базуэться на теоріях соціального, кооперативного та рефлекторного навчання.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


Найти похожие

3.


    Чернышев, А. С.
    Социально-психолоческие условия становления субъективности малых груп : теоретико-экспериментальный подход / А. С. Чернышев // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 2. - С. 35-44. - Бібліогр.: 25 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.37
Рубрики: Психологія--психологія малих груп--суб’єтивність малих груп
   Кафедра психології

фывфывфыв:
суб’єкти -- групові суб’єкти -- соціальні середовища -- розвивальні соціальні середовища -- соціальне навчання -- соціально-психологічні структури -- експерименти -- природні експерименти -- природні формуючі експерименти -- психологія малих груп -- суб’єктивність малих груп
Аннотация: Представлено теоретичні основи визначення соціально-психологічних умов, становлення малих груп як суб’єктів спільної діяльності, спілкування і відношень. Сформульовані та експериментально перевірені умови становлення суб’єктивності груп - розвиваючі соціальні середовища ("соціальні оази") і соціальна освіта, описано технології їх створення. Показано, що розвивальне соціальне середовище і соціальне навчання актуалізують потенційні можливості малих груп як суб’єктів спільної діяльності, психологічного впливу на індивідів і основну організацію.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 
Статистика
за 19.07.2024
Число запросов 6287
Число посетителей 629
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя