Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (28)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=соціальний інтелект<.>
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
1.
159.922.1:316.473
Д18


    Данильченко, Тетяна Вікторівна.
    Гендерно-перцептивні відмінності у формуванні першого враження у соціальній взаємодії [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.05 - соціальна психологія / Т. В. Данильченко ; Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ). - К. : ІС та ПП АПН України, 2004. - 20 с. -
ГРНТИ
УДК
ББК 88.5
Рубрики: соціальна психологія
   гендер

   автореферати дисертацій--психологія

фывфывфыв:
соціальний інтелект


Доп.точки доступа:
Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

2.
88
Т 46


    Тихомирова, Т. Н.
    Измерение социального интеллекта у школьников [Текст] / Т. Н. Тихомирова, Д. В. Ушаков // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 9. - С. 42-49
ББК 88
Рубрики: психологія школяра
   Кафедра загальної та практичної психології

фывфывфыв:
СОЦІАЛЬНИЙ ІНТЕЛЕКТ


Доп.точки доступа:
Ушаков, Д.В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

3.


    Бороздина, Л. В.
    Характеристики интеллекта в связи с "триадой риска" / Л. В. Бороздина, О. В. Пукинска // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 3-12. - Библиогр.: 17 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Інтелект--психологія
   Психологія--інтелект

фывфывфыв:
самооцінка -- рівень домагань -- тріада ризику -- психометричний інтелект -- соціальний інтелект


Доп.точки доступа:
Пукинска, О. В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

4.


    Ковас, Ю. В.
    Проблема стабильности и изменчивости общих способностей в психогенетике / Ю. В. Ковас, Т. Н. Тихомирова, С. Б. Малых // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 6. - С. 67-77. - Библиогр.: 40 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.3
Рубрики: Психогенетика
   психологія здібностей

фывфывфыв:
загальні здібності -- інтелект -- психогенетика -- креативність -- загальне середовище -- здатність до навчання -- соціальний інтелект -- індивідуальне середовище


Доп.точки доступа:
Тихомирова, Т. Н.; Малых, С. Б.

Имеются экземпляры в отделах:
нмк іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
74.1
Л 15


    Ладивір, Світлана.
    Сьогодення дошкілля / Світлана Ладивір // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 4. - С. 4-12.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільне виховання
   педагогічна психологія--дошкільний вік

фывфывфыв:
індивідуалізація виховання -- розвиток дитини -- індувідуальні варіанти розвитку -- педагогіка психологічна -- соціальна ситуація розвитку -- співпраця з дорослими -- умови вільного розвитку -- соціальний інтелект -- дошкільна зрілість -- напрями розвитку дошкілля
Аннотация: У статті надається матеріал з розкриття проблеми обгрунтування цілісних програмно-методичних моделей життєзабезпечення дитинства з метою реалізації особистісного потенциалу кожного вихованця.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
88.5
Г 85


    Гришунина, Елена Владимировна.
    Особенности личности волонтеров / Е. В. Гришунина, Е. Н. Пятакова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 71-78. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія--просоціальна поведінка
   Волонтери--особистісні якості

фывфывфыв:
просоціальна поведінка -- альтруїстична поведінка -- альтруїзм -- соціальний інтелект -- емоційна спрямованість -- міжособистісна взаємодія -- міжособистісні відносини -- емпатія -- соціальна відповідальність -- волонтери -- громадянська активність
Аннотация: Розкрито сутність понять «просоціальна поведінка», «соціально спрямована поведінка». Розглянуто концепції, які присвячені вивченню особистісних характеристик осіб з соціально спрямованою поведінкою. Представлено результати дослідження особистісних рис, особливостей соціального інтелекту та Я-концепції волонтерів.


Доп.точки доступа:
Пятакова, Евгения Николаевна

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

7.
88
С 14


    Садовникова, Т. Ю.
    17-я Европейская конференция по психологии личности / Т. Ю. Садовникова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 162-164. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--з’їзди, конференції
фывфывфыв:
конференції по психології особистості -- психологія особистості -- особистість -- доповіді -- лідерство -- психопатологія -- соціальний інтелект -- медіація -- предиктори -- нестійкість особистості
Аннотация: Міститься коротка інформація про роботу 17-ї Європейської конференції з психології особистості, яка проходила з 15 по 19 липня 2014 р. в Лозанні (Швейцарія).


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
376-056.34:616.896]-053.4(477)
Н 42


    Недозим, І.
    Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра / Інна Недозим // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 45–54. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--розлади аутичного спектра
фывфывфыв:
діти з розладами аутистичного спектра -- соціальний інтелект -- комплексний підхід -- старші дошкільники -- соціалізація -- соціальне пізнання -- соціальні навички -- комунікація
Аннотация: Розглянуто провідні тенденції сучасного етапу розвитку національної системи освіти та проаналізовано місце в цьому процесі дітей із розладами аутистичного спектра (надалі РАС). Також розглянуті поняття соціального інтелекту та представлені його структурні компоненти. Відповідно до цих компонентів проаналізовано наявні науково доказові методики роботи з дітьми з РАС та визначено найбільш ефективні методики щодо формування соціального інтелекту в дітей старшого дошкільного віку з РАС, серед них: "Втручання та інструкції за участю однолітків", "Навчання управлінню своєю поведінкою", "Соціальні історії", "Тренінг соціальних навичок", "Структурована група для ігор", "Інструкції і втручання за допомогою технологій", "Відеомоделювання", "Візуальна підтримка" та доведено необхідність застосування комплексного підходу, який сприяє підвищенню показників рівня розвитку окремих здатностей, що входять до структури соціального інтелекту.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
376-056.34:616.896]-053.4(477)
Н 42


    Недозим, І.
    Особливості розвитку та формування соціального інтелекту у дітей із розладами аутистичного спектра / Інна Недозим // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - H№ 3. - С. 54–63. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм
фывфывфыв:
діти з розладами аутистичного спектра -- соціальний інтелект -- комплексний підхід -- старші дошкільники -- програма розвитку -- корекційно-розвивальна програма -- науково-доказові методики
Аннотация: Висвітлено провідні тенденції сучасного етапу розвитку національної системи освіти та проаналізовано місце в цьому процесі дітей з розладами аутистичного спектра. Розглянуто питання соціального інтелекту та представлено його структурні компоненти, відповідно до розробленої моделі соціального інтелекту старших дошкільників. На основі результатів дослідження розроблено корекційно-розвивальну програму щодо підвищення рівня розвитку складових соціального інтелекту в дітей старшого дошкільного віку як з нормотиповим розвитком, так і з розладами аутистичного спектра.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
373.3.015.3:37.011.3-052](477)
М 66


    Митник, О.
    Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи / Олександр Митник // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 1–4. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: педагогічна психологія--молодший шкільний вік
фывфывфыв:
педагогічна психологія -- соціалізація -- соціально успішна особистість -- психолого-педагогічний супровід -- соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- інтелектуально-творчі вміння -- інтелект -- мотиваційний компонент
Аннотация: У статті розповідається про те, що розвиток у тандемі емоційного та соціального інтелекту як у процесі навчання, так і в родинному середовищі є механізмом формування соціально успішної особистості молодшого школяра.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.


    Мацук, Марина.
    Партнерство вчителя з батьками як підґрунтя становлення соціально успішної особистості молодшого школяра [Текст] / М. Мацук, І. Пилипчук // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 11. - С. 46-50. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--співпраця з батьками
фывфывфыв:
взаємодія школи та бітьків -- соціально успішна особистість -- соціальний інтелект -- емоцічйний інтелект -- покарання дитини -- батьківські зустрічі
Аннотация: У статті презентовано роботу з батьками у закладі як засіб забезпечення щасливого дитинства, що є підґрунтям становлення соціально успішної особистості молодшого школяра.


Доп.точки доступа:
Пилипчук, Інна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
159.9(06)
Н 34


    Здоровець, Тетяна Григорівна.
    Професіоналізм та наративна компетентність майбутніх практичних психологів [Текст] / Т. Г. Здоровець // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - № 3. - С. 111-119
УДК
Рубрики: Професійна компетентність
   Підготовка майбутніх психологів

фывфывфыв:
наративна компетентність -- соціальний інтелект -- я-концепція


Доп.точки доступа:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 142800
Число посетителей 1323
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя