Поисковый запрос: <.>K=сюжетно-рольові ігри<.> |
Общее количество найденных документов : 25
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кудикіна, Н. Психологія та педагогіка гри [Текстььь] / Н. Кудикіна> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2006. - N5/6. - С. 32-50.
Рубрики: Початкова школа--ігрова діяльність фывфывфыв: структура ігор -- класифікація ігор -- молодші школярі -- сюжетно-рольові ігри -- конструктивно-будівельні ігри -- ігри-фантазування -- дидактичні ігри -- ігрова діяльність
Имеются экземпляры в отделах:
всего 4 : Ч.З.№2 (4) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 О-53
Олексюк, В. Р. Тренінг педагогічної рефлексії [Текст] / В. Р. Олексюк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 30-40. - Библиогр.: с.12.
ББК 88 Рубрики: Тренінг психологічний Саморефлексія Самосвідомість особистості фывфывфыв: тренінг педагогічної рефлексії -- педагогічна рефлексія -- тренінги для спеціалістів -- групова дискусія -- сюжетно-рольові ігри
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 67.0р Г 65
Гончарук, О. С. Фізичні особи. Правоздатність і дієздатність. Правознавство. 11 клас [Текст] / О. С. Гончарук> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 16/17/18. - С. 13-14
ББК 67.0р Рубрики: Уроки правознавства в 11 кл. фывфывфыв: круглий стіл -- сюжетно-рольові ігри -- робота в парах
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.836.12 Д 76
Друзин, В. Н. Педагогическая профилактика игровой компьютерной адаптации детей и подростков / В. Н. Друзин> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 14-23. - Библиогр.: 42 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.836.12 + 74.66 Рубрики: Дитяча психологія Соціологія--педагогічна соціологія--профілактика Інтернет-аддикції фывфывфыв: психологія -- психологія гри дітей -- комп’ютерні ігри -- сюжетно-рольові ігри -- Інтернет-аддикція (залежність) -- профілактика Інтернет-аддикції -- профілактика адиктивної поведінки -- вплив комп’ютера на особистисть -- особистісний розвиток дітей Аннотация: У статті розглядається проблема формування компьютерной адикції (залежності) у дітей та специфіка організації її педагогічної профілактики. В статье рассматривается проблема формирования компьютерной аддикции (зависимости) у детей и специфика организации её педагогической профилактики.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Свердлова, Ірина. Формування економічної досвідченості дошкільників засобами гри / І. Свердлова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 1. - С. 54-64.
ББК 74.100 Рубрики: Дошкільне виховання--економічне виховання фывфывфыв: економічні знання -- ігри економічної спрямованності -- сюжетно-рольові ігри -- дидактичні ігри -- ситуативні ігри -- ігри-стратегії -- формування економічної компетентності -- старші дошкільники Аннотация: У статті подаються ігри економічної спрямованності на тему "Гроші" для дітей дошкільного віку.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мазниченко, Марина Александровна. Педагогические средства комплексной профилактики социальных зависимостей подростков / М. А. Мазниченко> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2013. - № 1. - С. 60-69. : табл.
. - ISSN 2220-6051ББК 74.6 Рубрики: Підлітки--соціальні залежності виховання соціальне--підлітки фывфывфыв: соціальна залежність -- профілактика -- клубна робота -- інтернет-форум -- телефон довіри -- сюжетно-рольові ігри -- ділові ігри Аннотация: У статті представлено інноваційні форми та методи комплексної профілактики соціальних залежностей.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Смирнова, Е. О. Психологические особенности игровой деятельности современных дошкольников / Е. О. Смирнова, И. А. Рябкова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 2. - С. 15-23. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0042-8841ББК 74.1 Рубрики: Дошкільники--ігрова діяльність Ігрова діяльність дошкільників--психологічні особливості фывфывфыв: дошкільники -- сюжетно-рольові ігри -- ігрові ролі -- ігрові дії -- ігровий простір -- психологічні особливості Аннотация: В статье изложено исследования игровой деятельности современных дошкольников. Предложена оригинальная схема наблюдения за свободной игрой старших дошкольников (5-6 лет). У статті викладено дослідження ігрової діяльності сучасних дошкільнят. Запропоновано оригінальну схема спостереження за вільною грою старших дошкільників (5-6 років).
Доп.точки доступа: Рябкова, И. А. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100.5 С 78
Створюємо домашній театр > // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 68-69 : фотогр.
ББК 74.100.5 Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами мистецтва Дошкільне виховання--сімейне виховання фывфывфыв: домашній театр -- театральне мистецтво -- сюжетно-рольові ігри -- вистави -- пальчиковий театр -- настільний театр -- реквізити -- дошкільники Аннотация: Стаття присвячена проблемі розвитку художньо-естетичного смаку дітей дошкільного віку засобами театрального мистецтва. Викладено методичні рекомендації щодо організації домашніх театрів для розваги з дітьми.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100.46 А 68
Аннаева, М. М. Гендерный подход к воспитанию дошкольников с ОВЗ [Текст] / М. М. Аннаева, И. В. Александрова, Н. А. Бойко> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 7. - С. 28-38. - Бібліогр.: 11 назв.
. - ISSN 1726-0973ББК 74.100.46 Рубрики: Дошкільне виховання--гендерні особливості Корекційна педагогіка--дошкільники--поведінка Росія--дошкільна освіта фывфывфыв: гендерні відмінності -- гендерне виховання -- дошкільники -- гендерна соціалізація дошкільника -- сюжетно-рольові ігри -- корекційна педагогіка Аннотация: В статті висвітлюється проблема необхідності гендерної соціалізації хлопчиків та дівчаток, диференційованного підхіду до виховання та навчання в різних видах діяльності. В кінці статті розміщені шість додатків із планування різної діяльності з урахуванням гендерного підходу.
Доп.точки доступа: Александрова, И. В.; Бойко, Н. А. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100 П 20
Патрабой, Ірина. Батькам про цінність сюжетної гри / І. Патрабой> // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 1. - С. 15-17 : фотогр.
. - ISSN 0321-1401ББК 74.100 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--сюжетно-рольові ігри Дошкільна освіта--сім’я і ЗДО--взаємодія з батьками фывфывфыв: сюжетно-рольові ігри -- ігрова діяльність -- режисерські ігри -- поради батькам -- освіта батьків -- майстер-класи -- дошкільники Аннотация: У статті висвітлено значення сюжетно-рольових ігор у становленні та розвитку особистості дитини. Описано проведення майстер-класу для батьків, який дав змогу доступно донести до них цінність сюжетної гри для старших дошкільнят. Подано сценарій режисерської гри "Пінгвіни на Південному полюсі".
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.5.016:811.111]:371.321.1:001.895 С 71
Спічко, Вікторія. Використання рольової гри при навчанні діалогічного мовлення на уроках англійської і німецької мов у середніх класах загальноосвітньої школи / В. Спічко> // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 6. - С. 9-20. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--середня школа Німецька мова--методика викладання--середня школа фывфывфыв: діалогічне мовлення -- рольові ігри -- комунікативний підхід -- уроки -- сюжетно-рольові ігри -- іншомовне спілкування Аннотация: Автор статті зазначає, що рольова гра – це одна із складових частин комунікативних прийомів. Вона розвиває здатність школяра вільно володіти мовою, сприяє взаєморозумінню тощо.
Имеются экземпляры в отделах: НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100 К 21
Карасьова, Катерина. Як навчити дітей... грати? [Текст] / К. Карасьова> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2014. - N 12. - С. 2-7.
. - ISSN 0321-1401ББК 74.100 Рубрики: Дошкільне виховання--ігри фывфывфыв: ігрове навчання -- сюжетно-рольові ігри -- сюжетно-дидактичні ігри
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 372.3(075.3) З-38
Захарченко, Віра Григорівна. Мовленнєвий розвиток дошкільників в сюжетно-рольовій грі [Текст] : навчально - методичний посібник / В.Г. Захарченко ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2001. - 60 с. ; 21 см. - ISBN 966-660-036-6 : 3.00 грн.ББК 74.102я73 + 74.100.58 РУБ 372.3(075.3) Рубрики: Кафедра дошкільної освіти Дошкільники--ігрова діяльність Дошкільники--мовленнєвий розвиток Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ фывфывфыв: дошкільна педагогіка -- мовленнєвий розвиток -- сюжетно-рольові ігри
Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 2 Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100.58 П 11
Піроженко, Т. Двигун прогресу, або Гра як джерело розвитку дошкільників / Тамара Піроженко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 4–6. - Зміст: Становлення сюжетно-рольової гри ; Класифікація ігор.
ББК 74.100.58 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою фывфывфыв: дитяча психологія -- сюжетно-рольові ігри -- ігри Аннотация: Для дошкільників гра – це і навчання, і праця, і спосіб пізнання навколишнього світу та суспільних взаємин, і ще багато іншого. Максимально розкритися, проявити творчість, самостійність, здатність до самоорганізації й організації рольових взаємин з однолітками дитині дає змогу лише самодіяльна сюжетно-рольові ігри. Тож дорослий має навчитися правильно, непомітно для дітей і ненав’язливо регулювати таку гру.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100.58 П 11
Піроженко, Т. Відповідальність дорослого за дитячу гру: стратегічний орієнтир / Тамара Піроженко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 7–11. - Зміст: Спільна гра: складно, але перспективно ; Налагодження взаємодії під час сюжетно-рольових ігор ; Формування комунікативної поведінки ; Педагогічний супровід ігрової діяльності.
ББК 74.100.58 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри фывфывфыв: дошкільна освіта і виховання -- ігри -- сюжетно-рольові ігри -- спільна гра -- ігрова діяльність -- педагогічний супровід -- спілкування Аннотация: У статті йдеться про відповідальність дорослих за організацію ігрової діяльності дошкільників.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100.58 К 64
Кондратець, І. Дитячі ігри очима дорослих, або Навчаємо педагогів бути активними учасниками дитячої гри / Інна Кондратець> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 12–18. - Зміст: Що таке гра ; Проблеми сюжетно-рольової гри та способи їх подолання ; Ігрові смаки педагогів та дітей ; Роль вихователя в ігровій діяльності ; Чого бракує для ігрової діяльності ; Додаток 1 : Як організувати дитячу гру та брати в ній участь : ключові настанови від Тамари Піроженко ; Додаток 2 : Принцип успішної організації ігрової діяльності дошкільників : пам’ятка для педагогів.
ББК 74.100.58 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- ігри -- сюжетно-рольові ігри -- проблеми виховання -- ігрові смаки -- ігрова діяльність -- настанови -- анкетування -- педагогічні дослідження Аннотация: У статті представлено досвід інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради Житомирської області щодо проведення анкетування педагогів дошкільних навчальних закладів, з метою виявлення проблем, пов’язаних з організацією ігрової діяльності дошкільників та способів їх подолання.
Доп.точки доступа: Піроженко, Тамара (завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, доктор психологічних наук) \про неї\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100.58 Г 75
Гра – дитина – дорослий : рефлексивна анкета для педагогів> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. [19–21].
ББК 74.100.58 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--сюжетно-рольові ігри фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- гра -- педагогічні дослідження -- рефлексивна анкета -- сюжетно-рольові ігри -- ігрова діяльність Аннотация: У статті представлено анкету, що була використана в проведенні дослідження інформаційно-методичним центром управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради Житомирської області щодо визначення обізнаності педагогів дошкільних навчальних закладів з питаннями організації ігрової діяльності дошкільників, проблем, пов’язаних з цим напрямком роботи, та способів їх подолання.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.035:33](477) Б 20
Баластрік, Г. Пізнаємо секрети фінансової грамотності разом з Економчиком / Ганна Баластрік> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 3. - С. 45–50. - Зміст: Слухання й обговорення пізнавальних казок ; Сюжетно-рольова гра ; Екскурсії ; Дод. 1 : Пізнавальні казки ; Дод. 2 : Реєстраційна картка проекту "Сюжетно-рольова гра "Банк"" ; Дод. 3 : Розвивальні вправи на закріплення економічних знань.
Рубрики: Дошкільне виховання--економічне виховання фывфывфыв: економічне виховання -- економічні знання -- фінансова грамотність -- форми роботи -- сюжетно-рольові ігри -- пізнавальні казки -- екскурсії -- розвивальні вправи
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.213.15.025/.026:793.7](477) А 23
Агіляр Туклер, В. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності / Вікторія Агіляр Туклер> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 17–22. - Зміст: Додаток 1 : Виховання ініціативності – запорука самореалізації дитини : семінар-практикум для вихователів закладів дошкільної освіти ; Додаток 2 : Як створити сприятливі педагогічні умови : пам’ятка для вихователів
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання грою Заклади дошкільної освіти--методична робота фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методична робота -- дошкільна педагогіка -- сюжетно-рольові ігри -- семінари-практикуми -- педагогічні умови -- пам’ятки -- дошкільне виховання -- формування особистості -- ініціативність Аннотация: У статті окреслено результати педагогічного експерименту, який тривав з 2014 по 2017 рік. За цей час у дошкільних навчальних закладах, які брали участь в експериментальній діяльності, було створено і апробовано систему роботи з використанням сюжетно-рольової гри як засобу ініціативності у дітей дошкільного віку. Вміщено розробку семінару-практикуму та подано педагогічні поради для вихователів щодо формування ініціативності у дошкільників.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.035:33](477) С 88
Стягунова, О. "Економічний ігроленд" як технологія економічного виховання дошкільників / Ольга Стягунова, Ганна Степанченко, Марина Летенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 30–38. - Зміст: У чому суть ; Як створити економічно-освітній осередок ; Чим наповнити осередок сюжетно-рольових ігор ; Для чого потрібні економічні подорожі містом ; Як працювати з педагогами ; Як залучати батьків : Додаток : Економічне поняття "Гроші".
Рубрики: Дошкільне виховання--економічне виховання фывфывфыв: економічне виховання дошкільників -- економічний ігроленд -- ігорові технології -- економічна грамотність дошкільників -- економічні подорожі -- сюжетно-рольові ігри -- робота з батьками -- робота з педагогами Аннотация: У статті описано досвід закладу дошкільної освіти № 91 "Лісова казка" міста Краматорська Донецької області щодо використання ігрової освітньої технології "Економічний ігроленд" під час економічного виховання дошкільнів. Вміщено технологічну карту до теми "Економічне поняття "Гроші!"".
Доп.точки доступа: Степанченко, Г.; Летенко, М. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|