Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=форми навчання<.>
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-22 
1.


    Приходько, А.
    Форми навчання історії : підходи до визначення та класифікації [Текстььь] / А. Приходько // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N5. - С. 16-21
Рубрики: Викладання історії
фывфывфыв:
форми навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.


    Олійник, Л.
    Комбіновані заняття-оптимальна форма навчання малят [Текстььь] / Л. Олійник, І. Романюк // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2007. - N8. - С. 23-26 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття
фывфывфыв:
комбіновані заняття -- форми навчання


Доп.точки доступа:
Романюк, І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.


    Николаева, Е. И.
    Сравнительный психофизиологический анализ функционального состояния студентов разных форм обучения в педагогическом вузе / Е. И. Николаева, С. А. Котова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 24-32. - Библиогр.: 23 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88 + 28
Рубрики: Психологія студента
   Педагогічна психологія--психологія студентів

фывфывфыв:
рефлексометрія -- варіабельність кардіоритму -- копінг-стратегії -- темперамент -- форми навчання


Доп.точки доступа:
Котова, С. А.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

4.
81.2-9
А 67


    Аникина, Ю. В.
    Формирование эмоционального интеллекта на уроках иностранного языка [Текст] / Ю. В. Аникина // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 11. - С. 2-3. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--форми навчання--емоційний інтелект
фывфывфыв:
емоційний інтелект -- форми навчання -- творчий підхід -- самооцінка -- самосвідомість -- управління емоціями -- мотивація досягнень -- емпатія -- соціальні навики -- рольові ігри -- казки -- вірші -- пісні -- групові дискусії -- прислів’я -- приказки
Аннотация: У статті розкривається питання про формування емоційного інтелекту на уроках іноземної мови. Розглядаються різні форми навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : нмк іноз. мов (1)
Свободны: нмк іноз. мов (1)

Найти похожие

5.


    Саркисян, Г. Б.
    Интегрированный урок как средство формирования ключевых компетенций [Текст] / Г. Б. Саркисян, Л. И. Федорченко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 27. - С. 15-19. - Бібліогр.: 20 назв.
ББК 74.202.245
Рубрики: уроки інтегровані
фывфывфыв:
інтегровані уроки -- інтеграція -- інтегрування -- інтегрований підхід -- форми навчання -- навчально-пізнавальна діяльність
Аннотация: У статті розкриваються поняття "інтеграція", "інтегрування". Розглядаються педагогічні і методичні технології інтегрованних уроків.


Доп.точки доступа:
Федорченко, Л. И.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)

Найти похожие

6.
74.202.8
Л 17


    Лазарєва, Р. М.
    Мотивація пізнавальної діяльності - рушійна сила навчання учнів профільної школи [Текст] / Р. М. Лазарєва // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 2-4.
ББК 74.202.8
Рубрики: пізнавальна діяльність учнів
   Профільна школа

фывфывфыв:
форми навчання -- мотивація навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
24р10
М 11


    Мілевська, С. Я.
    Форми завдань ЗНО з хімії : можливість їх використання в навчально-виховному процесі [Текст] / С. Я. Мілевська // Хімія : науково-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 36-38.
ББК 24р10
Рубрики: зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування--хімія
   навчально-виховний процес

фывфывфыв:
процес навчання -- форми навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.


    Голуб, Ніна
    Категорійний апарат сучасної української лінгводидактики: проблеми і перспективи (виступ на засіданні круглого столу з проблем методів навчання української мови) [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 81.411.1-9
Рубрики: Викладання української мови--лінгводидактика
   Кафедра української мови

фывфывфыв:
методи навчання -- прийоми навчання -- форми навчання -- засоби навчання -- технології навчання -- методика навчання -- українська мова
Аннотация: Автор привертає увагу до проблеми трактування і вживання ключових термінів у царині української лінгводидактики, розглядає відношення між термінами "метод" і "прийом", "метод" і "форма", "технологія" і "метод". Пропонує шляхи розв'язання порушених прблем і визначає наукові перспективи.


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)

Найти похожие

9.
74.58.2
К 65


    Константінова, Н.
    Психолого-педагогічний аналіз та оцінка якості проведення навчальних занять різних форм [Текст] / Н. Константінова // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 7. - С. 79-91 : табл. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 1682-2366
ГРНТИ
ББК 74.58.2
Рубрики: Навчання студентів--форми
   Навчання студентів--навчальні заняття--методологія

фывфывфыв:
система методичної роботи -- психолого-педагогічний аналіз -- компоненти навчального заняття -- контроль навчального заняття -- діагностичні аспекти -- форми навчання -- інноваційні методи -- методи навчання -- дидактичні можливості навчального заняття -- розвиваючі можливості навчального заняття -- виховні можливості навчального заняття -- навчальні заняття
Аннотация: Розглядаються основні компоненти навчального заняття, види та цілі контролю навчального заняття; визначено роль взаємовідвідування навчальних занять у системі методичної роботи викладачів. Висвітлюються особливості психолого-педагогічного аналізу занять різних типів та форм, запропонований банк матеріалів для письмового аналізу.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
74
Н 74


    Новолокова, Н. П.
    Методи, прийоми та форми навчання [Текст] / Н. П. Новолокова // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 10/11. - С. 25-37.
ББК 74
Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби
фывфывфыв:
методи навчання -- прийоми навчання -- форми навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
74.202.74
Ч-75


    Чорна, Наталія.
    Уроки мислення серед природи [Текст] / Н. Чорна // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 15-21 . - ISSN 0131-5358
ГРНТИ
ББК 74.202.74
Рубрики: Уроки--екскурсія
   Навчання--методи--форми--засоби

   Початкова школа--уроки природознавства

фывфывфыв:
екскурсія -- форми навчання -- 3 клас -- уроки природознавства


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
63.3р10
Д 37


    Десятов, Дмитро Леонідович.
    Моделювання уроку історії, спрямованого на формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів [Текст] / Д. Л. Десятов // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 5. - С. 29-31. - Библиогр. в конце ст.
ББК 63.3р10
Рубрики: Уроки історії--використання інформаційних технологій
фывфывфыв:
інформаційно-комунікативна компетентність учнів -- процес навчання історії -- форми навчання -- методи навчання
Аннотация: У статті розглядаються основні принципи моделювання уроку історії, спрямованого на формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів. Визначається дидактичний зв’язок між інформаційно-комунікаційними технологіями, методами та формами навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.
81.43.21-90
Г 15


    Галіч, А. В.
    Формування пізнавальної та дослідницької діяльності з англійської мови в позакласній роботі / Галіч А. В. // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 28/29. - С. 2-8. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання англійської мови в школі
   Уроки англійської мови

фывфывфыв:
зв’язок навчання з життям -- комунікативна активність -- мовна підготовленість -- форми навчання -- міжпредметні зв’язки
Аннотация: У статті презентовано досвід гурткової роботи з англійської мови гімназії імені Васильченка (Чернігівська обл.). Як зразок практичної діяльності пропонується практичне заняття гуртка "Іноземна філологія" практикум із ділового мовлення.


Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

14.
74.202.61
К 56


    Коваль, Світлана.
    Тренінг як форма групової роботи з учнями [Текст] / С. Коваль // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 57-58 . - ISSN 0131-5358
ГРНТИ
ББК 74.202.61
Рубрики: Навчання--групове навчання
   Початкова школа--уроки з основ здоров’я

фывфывфыв:
педагогічні методи -- форми навчання -- форми групової роботи -- уроки основ здоров’я -- години спілкування -- 4 клас
Аннотация: Одним із методів навчання - тренінг - форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і творчу взаємодію учасників між собою та з педагогом. В статті пропонується тренінг, який можна провести у 4 класі на уроці основ здоров’я як узагальнення знань або на години спілкування.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
8(070.2)
Г 37


    Герасимова, Татьяна Юрьевна.
    Теория и практика обучения учителя литературному чтению [Текст] : монография / Т. Ю. Герасимова., Христенко М. А. ; Красноярский ИПК и ППРО. - Красноярск : Поликом, 2007. - 238 с. - (Школа педагога-исследователя). - ISBN 978-5-94876-044-5 : 30.00 грн.
ББК 83.3(0)р10 + 74.202.4
РУБ 8(070.2)
Рубрики: Кафедра світової літератури та історії культури
   Підготовка майбутніх вчителів-філологів--навчання літературному читанню

фывфывфыв:
форми навчання -- методи навчання -- літературне читання


Доп.точки доступа:
Христенко, Маргарита Александровна; Красноярский краевой институт повышения квалификации и профессиональной переподготовки работников образования
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

16.
74
Б 76


    Божинський, В.
    Дистанційне навчання: зміст, умови запровадження, особливості організації освітнього процесу [Текст] / В. Божинський // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 1. - С. 8-10.
ББК 74
Рубрики: Навчання--дистанційне навчання
   інформаційно-комунікаційні технології

фывфывфыв:
зарахування учнів -- відрахування учнів -- форми навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
373.3.025/.026(477)
Н 82


    Норенко, Л.
    Цікавий урок у початковій школі / Людмила Норенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 61. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки--нестандартні уроки
фывфывфыв:
форми навчання -- інтерактивні технології -- ситуація успіху -- нестандартні уроки -- нестандартні завдання
Аннотация: Вчитель початкових класів Гур’ївської ЗОШ І-ІІІ ст. Новоодеського р-ну Миколаївської області – Людмила Норенко розповідає про власний досвід, щодо застосування різноманітних методів та форм навчання під час проведення уроків в початковій школі. Успішність навчально-виховного процесу, висока якість уроку досягається саме завдяки використанню нестандартних технологій.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
373.2.091.313-044.247:[5:62:004](477)
Р 34


    Резніченко, І.
    STEM-освіта для дошкільників [Текст] / Ірина Резніченко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 4–9. - Зміст: Коротко про суть ; Що раніше, то ліпше ; STEM-освіта й конструктор LEGO ; Команда творчих STEM-педагогів ; Розвивальне середовище з LEGO.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--форми навчання
фывфывфыв:
дошкільна освіта -- форми навчання -- STEM-освіта -- конструювання -- конструктори -- LEGO -- педагогічна творчість -- розвивальне середовище


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
373.2.091.313-044.247:[5:62:004](477)
Р 34


    Резніченко, І.
    STEM-педагоги розкривають секрети [Текст] / Ірина Резніченко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 10–15. - Зміст: Принципи ; Про науки – "Дитячою мовою" ; Доступно про технології ; Математика без примусу ; Від інженерії до винахідництва ; Гра – засіб пізнання.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--форми навчання
фывфывфыв:
дошкільна освіта -- STEM-освіта -- форми навчання -- принципи -- LEGO -- наука -- технології -- математика -- інженерія -- винахідництво -- гра
Аннотация: У статті йдеться про організацію освітнього простору з використанням принципів STEM-освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.
373.2.091.313-044.247:[5:62:004](477)
Л 18


   
    Лайфаки для STEM-педагога [Текст] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 16.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--форми навчання
фывфывфыв:
дошкільна освіта -- форми навчання -- STEM-освіта -- LEGO -- пам’ятки
Аннотация: Пам’ятка для педагогів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-22 
 
Статистика
за 11.06.2024
Число запросов 15069
Число посетителей 1338
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя