Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=школа майбутнього (модель)<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
74.04(4Укр)
К 43


    Кириленко, Світлана.
    Школа майбутнього - сучасна модель розвитку навчального закладу / С. Кириленко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 6. - С. 3-9 : табл. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--школи майбутнього--модель розвитку
фывфывфыв:
Школа майбутнього (модель) -- проекти -- програма розвитку навчального закладу -- освітні компетентності -- ризики
Аннотация: У статті охарактеризовано основні пріоритети розбудови освітнього процесу в межах реалізації моделі "Школа майбутнього". На основі досвіду діяльності гімназії № 1 "Надія" м. Бердянська обгрунтовано доцільність використання різнопланових проектів для виконання завдань програми розвитку навчального закладу. Доведено, що застосування проектного підходу забезпечує позитивні перетворення у модулях педагогічної системи та об'єктивні умови виведення освітнього процесу гімназії на якісно новий рівень.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
74.204.2
М 69


    Михайлов, Олександр.
    Технологія розвитку педагогічної майстерності в Школі майбутнього: обгрунтування складових / О. Михайлов // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 6. - С. 20-27 : табл. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.204.2
Рубрики: Педагогічна майстерність --вчителі
фывфывфыв:
науково-методичний модуль -- школа майбутнього (модель) -- саморозвиток -- портфоліо вчителя -- самоосвіта -- вчителі гімназій -- гімназії -- якість підготовки -- самоцінка -- освітня діяльність
Аннотация: У статті розкрито основні шляхи планування й організації науково-методичної роботи, спрямованої на самоосвіту, саморозвиток та самореалізацію вчителя-професіонала. Обгрунтовано основні характеристики педагогічної діяльності в процесі становлення вчителя-майстра. Технології, алгоритми та механізми оцінювання становлення творчої особистості педагога узагальнено факторно-критеріальною моделлю сформованості основних параметрів його самоосвіти.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 
Статистика
за 07.07.2024
Число запросов 5039
Число посетителей 396
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя