Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=індивідуально-диференційований підхід<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.


    Прудченко, Інна.
    Індивідуальний сенс педагогічної освіти / Інна Прудченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 17-22. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--педагогічна освіта
фывфывфыв:
індивідуальність -- педагогічна освіта -- вища освіта -- спадкова гетерогенність -- індивідуально-диференційований підхід
Аннотация: Здійснено спробу пошуку індивідуального сенсу педагогічної освіти. Умотивовано доцільність урахування педагогікою принципу спадкової гетерогенності людства. Актуалізовано проблему розуміння людської рівності, акцентовано увагу на її інтерпретаціях в освіті. Обґрунтовано необхідність виявлення індивідуального джерела розвитку майбутнього вчителя, орієнтації педагогічного мислення на сприйняття іншої індивідуальності.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74.267.5
С 22


    Сахарова, Н. П.
    Дифференцированный и индивидуальный подходы на уроках физической культуры [Текст] / Н. П. Сахарова, Ю. В. Витченко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 15-22. - Библиогр. в конце ст.
ГРНТИ
ББК 74.267.5
Рубрики: Навчання--індивідуальний підхід
   уроки фізичної культури

   Навчання--диференційований підхід

фывфывфыв:
індивідуально-диференційований підхід -- рухові дії -- навчальний проект -- викладання фізичної культури -- диференційований підхід -- індивідуальний підхід
Аннотация: Этот метод может стать основным при работе со старшеклассниками. Учащиеся получат знания и навыки по анатомии, физиологии, биохимии, теории и методике физического воспитания, освыоят основные методы самоконтроля; метод проектов позволит мотивировать их к самостоятельным занятиям физическими упражнениями, особенно если их индивидуальные способности не соответствуют требуемым нормам, а также поможет оценить свои возможности при выборе будущей профессии.


Доп.точки доступа:
Витченко, Ю.В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 08.07.2024
Число запросов 55192
Число посетителей 1213
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя