Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=індивідуалізація навчання<.>
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 20
1.
378(075.3)
А 86


    Артемова, Любов Вікторівна.
    Педагогіка і методика вищої школи [Текст]. Інтерактивні технології в курсах навчальних дисциплін : навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Л. В. Артемова. - К. : Кондор, 2008. - 272 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-351-110-8 : 35.00 грн., 21.00 грн., 60.90 грн.
    Содержание:
Сучасні методи виховання дошкільників . - С .7-34
Інтерактивні методи в роботі зі студентами . - С .35-135
Підготовка магістрів до викладання у ВНЗ . - С .136-208
Історія і сучасність у вихованні студентів . - С .209-271
ГРНТИ
ББК 74.58я73
РУБ 378(075.3)
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія ЗДО і школи
   Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти

   Вища освіта--національне виховання студентів

   Магістри--підготовка

   Народна педагогіка і виховання

   Навчання студентів--самостійна робота

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
індивідуалізація навчання

Экземпляры всего: 17
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), аб (9)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), аб (9)
Найти похожие

2.
74.2
К 56


    Ковальчук, В.
    Інноваційні підходи до організації навчального процесу [Текст] / В. Ковальчук // Бібліотека Шкільного світу. Завуч. Бібліотека. - 2011. - N 3. - С. 1-127
ББК 74.2
Рубрики: навчання кооперативне
   мислення критичне

фывфывфыв:
метод навчання -- мозкова атака -- особистісний підхід -- індивідуалізація навчання -- емпіричне навчання -- активне навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
371.311:81'243
Т 36


    Тесленко, С. В.
    Развитие иноязычных способностей как основа индивидуализации обучения иностранному языку / С. В. Тесленко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 13. - С. 5-7. - Бібліогр.: 8 назв.
УДК
Рубрики: Індивідуальне навчання--іноземні мови
фывфывфыв:
індивідуальне навчання -- індивідуалізація навчання -- іноземні мови -- здібності -- учні -- творчий підхід -- навчальна діяльність
Аннотация: У статті розкривається сутність індивідуального навчання. Індивідуалізація навчання - це спеціально організований педагогічний вплив на учнів, що передбачає врахування їх індивідуальніх особливостей, і що призводить до розвитку здібностей школярів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : нмк іноз. мов (1)
Свободны: нмк іноз. мов (1)

Найти похожие

4.
81.43.21
Ш 96


    Шурма, Світлана.
    Індивідуалізація навчання лексичного матеріалу студентів-перекладачів на заняттях із практичного курсу англійської мови / С. Шурма // Іноземні мови в навчальних закладах : наук.-метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 100-104. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.43.21
Рубрики: Англійська мова--студенти-перекладачі--вищі навчальні заклади
   Індивідуалізація навчання

   студенти ВНЗ

   Кафедра англійської мови та методики викладання

фывфывфыв:
англійська мова -- індивідуалізація навчання -- студенти -- студенти-перекладачі -- вищі навчальні заклади -- лексика -- проектна робота -- лексична одиниця -- мовленнєві навички -- мовленнєві вміння
Аннотация: Метою статті є визначення прийомів та методів індивідуалізації навчання англомовного лексичного матеріалу студентів внз.


Имеются экземпляры в отделах:
нмк іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
74.2
К 64


    Кононец, Н. В.
    Принцип триєдиності навчальних цілей під час створення електронного підручника [Текст] / Н. В. Кононец // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 28-32
ББК 74.2
Рубрики: Підручники електронні
   інформаційно-комунікаційні технології

фывфывфыв:
дидактичні принципи -- індивідуалізація навчання -- триєдиність навчальних цілей


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
74.03(4УКР)
Б 48


    Березівська, Лариса.
    Державна політика щодо диференціації організації і змісту шкільної освіти в Україні в імперську добу (кінець XIX ст. - 1917 р.) [Текст] / Л. Березівська // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2011. - N 2. - С. 44-53.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р.
   освітня політика в Україні

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
зміст шкільної освіти в Україні -- диференціація навчання -- індивідуалізація навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
74.202
О-53


    Олексін, Ю.
    Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : (30-70-ті роки ХХ ст.) / Юрій Олексін // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 8/9. - С. 71-76. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202
Рубрики: навчання диференційоване
   СРСР--Освіта
фывфывфыв:
диференціація навчання -- індивідуалізація навчання -- профільні предмети -- факультативи
Аннотация: У статті висвітлено процес розвитку ідеї диференціації навчання у педагогічній науці та практиці радянської школи в 30-70-х роках ХХ ст. Здійснено узагальнену характеристику чотирьох етапів на шляху її реалізації впродовж досліджуваного періоду.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.


    Олексій, Ю.
    Підходи до внутрішньої диференціації в навчанні історії старшокласників у рядянській школі : (70 - 80-ті роки ХХ ст.) / Юрій Олексій // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 57-61. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Диференційоване навчання--історія--СРСР, 1970-1980 рр.
   історія педагогіки України(1917-

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
внутрішня диференціація -- індивідуально-психологічні особливості розвитку дітей -- навчання історії -- радянська школа -- індивідуалізація навчання
Аннотация: У статті розкрито основні підходи до внутрішньої диференціації у навчанні історії старшокласників у радянській школі періоду 70 - 80-х років ХХ ст. Наголошується, що в радянській школі навчальний предмет "Історія" в старших класах виконував переважно ідеологічну функцію, тому в програмних вимогах навчання не передбачалося диференціації змісту предмета. Педагоги лише впроваджували елементи внутрішньої диференціації навчання, почали враховуватися індивідуально-психологічні особливості розвитку дітей у процесі навчання, однак потребували додаткового осмислення проблеми змісту і спрямованості групової роботи на уроках історії.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
74.202
Ц 61


    Цимбалару, А.
    Особливості організації взаємодії молодших школярів з освітнім середовищем на різних етапах навчального процесу [Текст] / А. Цимбалару // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 12-17. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202
Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби
   Навчальний процес

фывфывфыв:
індивідуалізація навчання -- навчальна взаємодія -- образне мислення -- інтроверти -- екстраверти -- стилі навчальної діяльності


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
74.04(4Укр)
Т 78


    Труневич, Г. О.
    Використання мультимедійного підручника [Текст] / Г. О. Труневич // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 5/6. - С. 2-6.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Інформаційні технології навчання
   навчально-виховний процес

фывфывфыв:
засоби навчання -- індивідуалізація навчання -- творча діяльність учня -- мультимедійний підручник


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
74.58.2
М 66


    Митник, Олександр.
    Розвиток суб’єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 37-40. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Практичні психологи--професійна підготовка--вища освіта
   Підготовка майбутніх психологів

   Кафедра загальної та практичної психології

фывфывфыв:
суб’єктність -- лекції -- мікровикладання -- супервізія -- рольові тренінги -- кооперативне навчання -- індивідуалізація навчання -- практичні психологи -- професійна підготовка психологів
Аннотация: Розглянуто зміст понять «професійна підготовка» та «суб’єктність практичного психолога». Обґрунтовано психолого-педагогічні умови навчання та зміст лекцій проблемного характеру. Презентовано методи мікровикладання, аналізу конкретної ситуації, супервізії. Охарактеризовано рольові тренінги, спрямовані на розвиток суб’єктності майбутніх практичних психологів.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

12.
24р10
П 44


    Подобєд, М. Б.
    Неуспішність учнів і шляхи її подолання [Текст] / М. Б. Подобєд // Хімія : науково-методичний журнал. - 2014. - N 13/14. - С. 2-4
ББК 24р10
Рубрики: Неуспішність в навчанні
фывфывфыв:
подолання неуспішності учнів -- відставання -- індивідуалізація навчання -- педагогічна підтримка


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.
74
Л 99


    Ляшенко, О. І.
    Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі [Текст] / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 30-35. - Бібліогр.: с. 35 (3 назви) . - ISSN 2304-0629
ББК 74
Рубрики: навчання профільне
фывфывфыв:
профільне навчання -- профільна освіта -- індивідуалізація навчання -- факультативні курси
Аннотация: Розкрито сутність і основні принципи організації профільного навчання старшокласників, запропоновано структуру , схарактеризовано основні складники його змісту. Визначено умови самостійного формування профілю навчання загальноосвітнім навчальним закладом.


Доп.точки доступа:
Мальований, Ю. І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.


    Кузьменко, В.
    Як підготовлений наш випускник? : моніторинг індивідуальних навчальних досягнень старших дошкільнят [Текст] / Віра Кузьменко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 2-7 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна освіта--навчальні досягнення дітей--методика визначення
фывфывфыв:
наступність -- дошкілля-початкова школа -- моніторинг навчальних досягнень -- показники навчальних досягнень -- індивідуалізація навчання
Аннотация: В статті описано методику визначення навчальних досягнень дошкільників. Моніторинг індивідуальних навчальних досягнень дітей дасть педагогу можливість об'єктивно оцінити свою роботу, знайти допущені помилки та вчасно виправити їх заради поступального розвитку всіх вихованців групи.

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

15.
74.102.18
К 89


    Кузьменко, В.
    Як підготовлений наш випускник? : моніторинг індивідуальних навчальних досягнень старших дошкільнят [Текст] / В. Кузьменко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 5. - С. 2-7 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.18
Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи
фывфывфыв:
індивідуальний підхід у навчанні -- індивідуалізація навчання -- навчальні досягнення старшого дошкільника


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.
67.0р10
М 14


    Майорський, В’ячеслав.
    Індивідуалізація навчання правознавства учнів класів правого профілю: методичний аспект [Текст] / В. Майорський // Історія в рідній школі. - 2016. - N 9. - С. 31-34.
ББК 67.0р10
Рубрики: Викладання правознавства в школі--профільне навчання
   Викладання суспільствознавства в школі--профільне навчання

фывфывфыв:
індивідуалізація навчання -- правовий профіль


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
373.018.058:001.895](477)
В 31


    Верба, І.
    Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей" / Ірина Верба // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 56–58. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- Школа рівних можливостей -- інноваційні школи -- Концепція Нової української школи -- інноваційний розвиток навчального закладу -- заклад інклюзивного навчання -- індивідуалізація навчання -- індивідуальний розвиток -- інноваційні технології -- навчально-виховний процес
Аннотация: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Канівської міської ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання, принципи та розкрито особливості освітньої діяльності школи у рамках інноваційного розвитку навчального закладу "Школа рівних можливостей".


Доп.точки доступа:
\о ней\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
373.3.016:811.161.2]:371.31
С 11


    Сібільова, А.
    Диференційовані завдання з української мови для 2 класу / Алла Сібільова, Наталія Зданевич // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 14–17. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 2 класі
   Початкова школа--навчання--диференційоване навчання

фывфывфыв:
уроки української мови в 2 класі -- методика викладання -- диференційоване навчання -- диференційовані завдання -- диференційований підхід -- диференціація навчання -- індивідуальні відмінності -- індивідуалізація навчання -- початкова школа -- пізнавальна діяльність -- 2 клас
Аннотация: У статті розповідається про диференційовані завдання, основне призначення, яких полягає в тому, щоб, знаючи і враховуючи індивідуальні відмінності у навчальних можливостях школярів, забезпечити для кожного з них оптимальний характер пізнавальної діяльності у процесі навчальної роботи.


Доп.точки доступа:
Зданевич, Н.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
378.147:5](477)"19/20"
П 11


    Пісоцька, Марина Емілівна.
    Теорія і практика індивідуалізації навчання студентів природничо-математичних спеціальностей у вищих педагогічних навчальних закладах України (друга половина ХХ століття-початок ХХІ століття0 [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.09-теорія навчання / М. Е. Пісоцька ; Міністерство освіти і науки України, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків). - Х. : ХНПУ імені Г.С.Сковороди, 2019. - 40 с. -
УДК
Рубрики: Вища освіта в Україні--освітні технології
   Кафедра педагогіки

   автореферати дисертацій--педагогіка

фывфывфыв:
індивідуалізація навчання -- природничі дисципліни -- математичні дисципліни


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

20.


    Тарасюк, М. С.
    Сучасні технології та інклюзивна освіта [Текст] / М. С. Тарасюк // Освітній фактор : всеукраїнський науково-педагогічний журнал. - 2024. - N 1. - С. 56-61.
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта--сучасні технології
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- індивідуалізація навчання -- доступність освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 11.06.2024
Число запросов 13563
Число посетителей 1299
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя