Поисковый запрос: <.>K=діти з обмеженими можливостями здоров’я<.> |
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ардобацька, К. Забезпечення корекційно-розвивальної спрямованості навчання дітей з обмеженими розумовими можливостями на уроках математики [Текстььь] / К. Ардобацька> // Дефектологія : Науково-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 16-19.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання фывфывфыв: діти з обмеженими можливостями здоров’я -- інклюзивна освіта -- уроки математики
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.6 М 19
Малофеев, Н. Н. Школа должна учить ребенка быть независимым [Текстььь] / Н. Н. Малофеев> // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2011. - N 3. - С. 121-125
ББК 74.6 Рубрики: освіта інклюзивна діти-інваліди Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи фывфывфыв: спеціальна освіта -- діти з обмеженими можливостями здоров’я -- незалежність дитини
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.1 Ю 42
Юматова, Д. Б. Интеграция физиотерапевтических и психолого-педагогических методов в коррекции тяжелых нарушений речи у детей с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / Д. Б. Юматова, С. А. Былинкина> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 1. - С. 33-36
. - ISSN 1726-0973ББК 74.1 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота фывфывфыв: важкі порушення мови -- діти з обмеженими можливостями здоров’я -- порушення мови дітей -- фізіотерапевтичні методи корекції -- психолого-педагогічні методи корекції Аннотация: Стаття знайомить з одним із нестандартних підходів до проведення фізіотерапевтичних процедур в реалібітаційному центрі, який відвідують діти з різними порушеннями мови, в тому числі і при її повній відсутності.
Доп.точки доступа: Былинкина, С. А. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.104 М 25
Маралова, Екатерина Александровна. Совершенствование педагогических условий в ДОУ: коммуникативно-речевой каркас образовательной среды [Текст] / Е. А. Маралова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 3. - С. 6-11. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 1726-0973ББК 74.104 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--освітнє середовище--спеціальне освітнє середовище Дошкільники--вади розвитку--корекційна робота Росія--дошкільна освіта фывфывфыв: логосередовище -- діти з особливостями в розвитку -- спеціальні освітні умови -- мовленнєва діяльність -- комунікативно-мовне середовище -- гіперактивні діти -- педагогічні проекти -- корекційно-розвиваюче середовище -- діти з обмеженими можливостями здоров’я Аннотация: У статті розповідається про роботу ДНЗ комбінованого виду, яка направлена на забезпечення мовленнєвого розвитку дітей з обмеженими можливостями.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.3 В 93
Высотина, Татьяна Николаевна. Сенсорное развитие дошкольников с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / Т. Н. Высотина, С. Ю. Кондратьева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 3. - С. 36-38. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 1726-0973ББК 74.3 Рубрики: Дошкільники--вади розвитку--корекційна робота Росія--дошкільна освіта фывфывфыв: дошкільний вік -- корекційна педагогіка -- аутизм -- сенсорний розвиток дитини -- аутична дитина -- конспект заняття -- діти з обмеженими можливостями здоров’я Аннотация: У статті йдеться мова про розвиток аутичних дітей з розумовою відсталістю і надаються конспекти занять з такими дітьми.
Доп.точки доступа: Кондратьева, Светлана Юрьевна Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.102 Б 91
Бурцева, Ирина Викторовна. Дидактические игры и упражнения в обучении детей с ограниченными возможностями здоровья. Средний дошкольний возраст [Текст] / И. В. Бурцева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 3. - С. 63-68. - Продовження.
. - ISSN 1726-0973ББК 74.102 Рубрики: Дошкільники--вади розвитку--навчання Діти з особливими потребами Дошкільна освіта--ігри--дидактичні ігри Росія--дошкільна освіта фывфывфыв: дидактичні ігри -- середній дошкільний вік -- математичні уявлення -- діти з обмеженими можливостями здоров’я -- розвиток мовлення -- ознайомлення з навколишнім середовищем
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100.58 Б 91
Бурцева, И. В. Дидактические игры и упражнения в обучении детей с ограниченными возможностями здоровья. Подготовительная к школе группа [Текст] / И. В. Бурцева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 6. - С. 61-65.
. - ISSN 1726-0973ББК 74.100.58 + 74.100.44 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--дидактичні ігри фывфывфыв: діти з обмеженими можливостями здоров’я -- дидактичні ігри -- математичні уявлення -- ознайомлення з оточенням -- розвиток мови
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04(4Укр) К 95
Кучмаева, Оксана Викторовна. Нормативное обеспечение инклюзивного образования: региональный опыт / О. В. Кучмаева, Г. В. Сабитова, О. Л. Петрякова> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2013. - № 4. - С. 45-56. - Библиогр.: 10 назв.
. - ISSN 2220-6051ББК 74.04(4Укр) Рубрики: освіта інклюзивна фывфывфыв: інклюзивна освіта -- інклюзія -- діти з обмеженими можливостями здоров’я -- діти-інваліди -- нормативне забезпечення
Доп.точки доступа: Сабитова, Галина Валентиновна; Петрякова, Ольга Леонидовна Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)
Найти похожие
|
|