Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=діти з особливими освітніми потребами<.>
Общее количество найденных документов : 94
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-94 
1.


    Ілляшенко, Т.
    Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі [Текстььь] / Т. Ілляшенко, // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N12. - С. 46-49 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: діти з особливими потребами
   навчання корекційне

   педагогіка корекційна

фывфывфыв:
діти з особливими освітніми потребами


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74
К 95


    Куцінко, О.
    Особливості роботи з проблемними дітьми [Текст] / О. Куцінко // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 8(лютий). - С. 28-31
ББК 74
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   педагогіка корекційна

   Діти з особливими потребами

   гіперактивні діти

фывфывфыв:
проблемні діти -- робота з проблемними дітьми -- гіпоактивні діти -- ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ -- педагогічно занедбані діти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
74.3
С 13


    Савчук, Л.
    Нові підходи до надання освітньо-корекційних послуг дітям з особливими освітніми потребами [Текст] / Л. Савчук // Дефектолог. - 2010. - N 5(травень). - С. 6-9.
ББК 74.3
Рубрики: Діти з особливими потребами
   освіта дітей з вадами розвитку

фывфывфыв:
ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
74.2
Z99


    Ілляшенко, Т.
    Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі [Текст] / Т. Ілляшенко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 47-50 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.2
Рубрики: навчання інтегроване
   навчання індивідуальне

   навчання інклюзивне

   Діти з особливими потребами

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
інклюзивне навчання -- інтегроване навчання -- індивідуальне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- психофізичні потреби у дітей


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.


    Хуснутдинова, Р. Р.
    Конференция по проблемам развивающего образования для детей с различными образовательными потребностями / Р. Р. Хуснутдинова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 1. - С. 164-167. . - ISSN 0042-8841
ББК 74
Рубрики: Конференції--педагогічні конференції
   Педагогічні конференції

фывфывфыв:
розвивальне навчання -- обдаровані діти -- діти з особливими освітніми потребами
Аннотация: Про конференцію по проблемам розвиваючого навчання для дітей з різними освітніми потребами, яка відбулася 23 жовтня 2012 року в Набережних Човнах.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
74.3(4Укр)
К 63


    Коморна, Віра.
    Основне питання інклюзії - врегулювання нормативно-правової бази / В. Коморна // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 26. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.3(4Укр)
Рубрики: Спеціальна педагогіка--парламентські слухання
   Інклюзивна освіта в Україні--нормативно-правова база

   Освіта в Україні--інклюзивна освіта--парламентські слухання

фывфывфыв:
науково-педагогічний експеримент -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами
Аннотация: Виступ на парламентських слуханнях на тему "Освіта, охорона здоров'я та соціальне забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення", які відбулися 4 червня 2014 р. у Верховній Раді України.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

7.
74.1
Д 79


    Дубейко, Л. О.
    Діти з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому навчальному закладі : поради вчителю [Текст] : пілотний випуск, 2014 / Л. О. Дубейко // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 19/20. - Вкладка. - С. 2-3.
ББК 74.1
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
фывфывфыв:
діти з особливими освітніми потребами


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
74.2
Д 79


    Дубейко, Л. О.
    Діти з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] / Л. О. Дубейко // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 30. - Вкладка "Дитина з особливими потребами": пілотний випуск. - С. 2-3.
ББК 74.2
Рубрики: Діти з особливими потребами
фывфывфыв:
діти з проблемами в розвитку -- діти з особливими освітніми потребами -- навчання дітей з особливими потребами -- інклюзивне навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
74.2
Д 79


    Дубейко, Л. О.
    Діти з особливими потребами з загальноосвітньому навчальному закладі : поради вчителю / Дубейко Л. О. // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 30. - Дитина з особлив. потребами. - Пілот. вип. - С. 2-3
ББК 74.2
Рубрики: Інклюзивна освіта--поради вчителю
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- наочно-дійове мислення -- рекомендації вчителям


Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.
376-056.2/.3(477)
Л 86


    Луценко, І.
    Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні / Інна Луценко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 53–56. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічний супровід -- правові аспекти -- індивідуальна програма розвитку -- нормативно-правова база
Аннотация: У статті розкривається законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного стану розвитку інклюзивної освіти в Україні з'ясовано ступінь відповідності національного законодавства щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні.

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

11.
37(477)(094)
У 45


   Україна. Закон.

   
    Про внесення до Закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг : [від 23 трав. 2017 р. № 2053-VIІІ] // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 1. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
   Діти з особливими потребами--право на освіту

   Інклюзивна освіта в Україні--нормативно-правова база

фывфывфыв:
правові джерела -- Закон України -- зміни до закону -- освітні послуги -- індивідуальні потреби -- діти з особливими освітніми потребами -- інклюзивне навчання -- індивідуальна програма -- права на освіту


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
373.2
З-78


    Зозуля, Віта.
    Діти з особливими освітніми потребами [Текст] : подолання упередженого ставлення / В. Зозуля // Психолог. - 2017. - N 19/20. - С. 75-82.
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
фывфывфыв:
упереджене ставлення -- діти з особливими освітніми потребами -- діти з порушеннями зору


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.
376.42:[159.9+37]
Я 47


    Яковенко, Світлана.
    До питання психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії [Текст] / С. Яковенко // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 5/6. - С. 85-94. . - ISSN 1682-2366
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--діти з особливими потребами--психолого-педагогічний супровід
   Інклюзивна освіта--фахівці корекційної освіти

фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- фахівці корекційної освіти -- асистент вчителя -- тьютор
Аннотация: Метою пропонованої статті є висвітлення питання доцільності введення окремих посад в інклюзивному класі задля кваліфікованої допомоги дітям іх психофізичними порушеннями під час навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.
376.091.12.011.3-051-057.164](437)
Л 86


    Луценко, І.
    Організація діяльності асистента вчителя: досвід Чехії / Інна Луценко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 64–71. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--педагогічні кадри
   Чехія--освіта--педагогічні кадри
фывфывфыв:
асистенти вчителів -- інклюзивне навчання -- освітні послуги -- діти з особливими освітніми потребами -- професійні обов’язки


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
37.043.2-056.2/.3](477.64)
О-46


    Озерова, Т.
    Моделювання та практичне забезпечення розвитку регіонального освітнього інклюзивного простору : (на прикладі Запорізької області) / Озерова Тетяна // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 72–84 : схема, діаграма. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта
   Запорізька область--освіта--інклюзівна освіта
фывфывфыв:
інклюзивне навчання -- модель інклюзивної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- право на освіту -- кадрове забезпечення


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.
376-056.2/.3:376.015.3](477)
С 59


    Соколова, Г.
    Теоретичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в психолого-педагогічних дослідженнях / Ганна Соколова // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 36–44. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--психологічний супровід
фывфывфыв:
діти з особливими потребами -- діти з особливими освітніми потребами -- психологічний супровід -- професійна діяльність психолога -- особистісно-орієнтований підхід -- психокорекційний вплив -- психологічна робота -- психологічна безпека дитини
Аннотация: Висвітлене питання психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено значущість питання, пов’язаних з успішною інтеграцією дітей з особливими освітніми потребами в соціум, що спонукає необхідність розробки сучасних технологій психологічного супроводу дитини в процесі навчання та життєдіяльності. Узагальнено висновки літературних джерел, у яких охарактеризовано поняття "супровід" з різних підходів: як систему професійної діяльності психолога; як комплексний психологічний вплив на особистість та інтерпретовано поняття "супровід" у контексті інклюзивного навчання. Визначено психологічний супровід як основний засіб, що сприяє всебічному розвитку дитини з особливими освітніми потребами. На підставі теоретичного аналізу визначено основні наукові підходи до дослідження проблеми психологічного супроводу дітей з особлими освітніми потребами, окреслено шляхи дослідження психологічного супроводу цих дітей в аспекті особистісно орієнтованого підходу.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
379.8.043.2-056.2/.3(477)
К 20


    Каплієнко, А.
    Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах / Анастасія Каплієнко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 65–75. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- позашкільні навчальні заклади -- позашкільна освіта -- гуртки декоративно-ужиткового напрямку -- діти з розладами аутистичного спектра -- самостійна творча діяльність
Аннотация: Стаття присвячена темі впровадження принципів інклюзивного навчання в роботу позашкільних навчальних закладів. Представлено результати впровадження методики роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в гуртку декоративно-ужиткового напрямку. Цільовою аудиторією стали діти з розладами аутистичного спектра. Запропоновано компетенції, які необхідно сформувати у таких дітей впродовж навчання в гуртках.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
373.3/.5.043.2-056.2/.3](477)
Ф 33


    Федоренко, О.
    Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами / Оксана Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 76–86. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--оцінювання навчальних досягнень--діти з особливими освітніми потребами
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- оцінювання учнів -- діти з особливими освітніми потребами -- оцінка -- навчальні досягнення -- формувальне оцінювання -- самооцінювання -- курикулум
Аннотация: Акцентовано увагу на проблемі оцінювання учнів з особлими освітніми потребами. Виявлено, що традиційне оцінювання зорієнтоване на оцінку, як результат оцінювання, що виконує функцію зовнішнього контролю успішності навчання й є мало інформативною. Це ускладнює індивідуалізацію навчання учнів з особливими освітніми потребами. Водночас акцент на порівнянні таких учнів з їхніми однолітками знижує активність і мотивацію, деморалізує менш успішних з-поміж них і не дає змоги прогресувати, ставати більш успішним. На основі аналізу джерел, зважаючи на мету оцінювання досягнень учнів з особливими освітніми потребами, окреслено оцінювання для навчання, оцінювання як навчання, оцінювання самого навчання. З прапктичного досвіду запропоновано апробовані інструменти для оцінювання учнів з особливими освітніми потребами, що сприяють індивідуальному прогресу і плануванню індивідуальної швидкості, а не ранжуванню учнів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.


    Островська, Катерина.
    Незалежне життя [Текст] : організація роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби / К. Островська // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 8. - С. 8-11.
Рубрики: Початкова освіта в Україні--інклюзивна освіта--організація роботи
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- тьютор -- діти з особливими освітніми потребами


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.


    Горбенко, Інна.
    Запроваджуємо інклюзивне навчання: з чого розпочати [Текст] / І. Горбенко // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 9. - С. 55-61.
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання
фывфывфыв:
інклюзивне навчання -- діти дошкільного віку -- діти з особливими освітніми потребами


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-94 
 
Статистика
за 04.07.2024
Число запросов 22714
Число посетителей 466
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя